_OKI_ Objavljeno Avgust 27, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 Problem je sledeč. Na moji org. sklopki sem opazil, da vseskupaj stoji malo postrani :hmm: Če primeš sklopko in je obrneš tako, da gledaš na njo od zgoraj navzdol (da je lamela obrnjena navzgor) opaziš, da tiste kovinske ročice na katerih so priterjene lamele in se ob centrifugalni sili širijo, stojijo postrani. Vpeti so pa na tri stebričke. Torej, tiste tri kovinske ročke so na eni strani vpete na stebriček, na drugi strani pa imajo luknico, kjer so vpete federce. In ta ročka bi morala biti vzporedna s tisto okoglo kovinsko osnovo, vendar ni. Pri strebričku je ok, potem pa je ročka zvita in ima na koncu že par milimetrov lufta do tistega kovinskega kroga. Upam da ni preveč komplicirano :lol1: , tisti ki ste sklopko že kdaj imeli v roki pa tak np :) To sem napisal predvsem zato, ker je pomoje to vzrok tistega problema, ki je bil omenjen že pred nekaj tedni (skuter na štartu ne potegne takoj, potem pa zategne) Je to možno? Upam da nebom dobil federce v rit nepričakovano :wacko: Je razpotegnilo sklopko zaradi obratov :hmm:
_Roba_ Objavljeno Avgust 27, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 Oki slikam mojo bivso da bojo vidli kako zgleda to?
_OKI_ Objavljeno Avgust 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 Oki slikam mojo bivso da bojo vidli kako zgleda to? Ja daj, ker jaz nisem najdo nič primernega
_Roba_ Objavljeno Avgust 27, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 Ja daj, ker jaz nisem najdo nič primernega Evo slike :) ne gledat lamel ker so bile zrtev metanja po cesti ampak glejte odstopanje lamele&zeleza.
_OKI_ Objavljeno Avgust 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2004 E to, s tem da se na moji lepo vidi, kako gre to odstopanje na "kajlo" (pri stebričku nič lufta, potem pa zvito :hmm:
_OKI_ Objavljeno September 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2004 A nihče ne ve kaj več? :cry:
bOnZy Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 A nihče ne ve kaj več? :cry: kupi novo, najbol ziher ;)
beno Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 To se ti je naredilo zaradi obratov. prevec mas sfriziranga :P .) Zato ima tanova Delta clutch se na uni strani neki čez da to drzi. Men se je na Zipu to zgodil na eni dirki k sm mu se tastar Delta clutch pa ni mel se tistga gor ... in se mi je en tist "stebriček" odlomu :wacko: evo tale nima tistga cez in pri taki se je men odlomil evo ta ma pa tisto zadevico cez ki preprečuje da se zgodi kej takkga kr se je teb
_OKI_ Objavljeno September 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2004 Zdaj pač ne grem novo sklopko kupovat, naj jo vtrga rajši :P :devil:
beno Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 .... .) ja spodno slikco nism pravo prpopov ampk sm sam to najdu k ma tisto zadevico cez ... sam sj ste dojel v cem je poanta :) oki ... itak nimas prevec zvito, lih tok da se opaz tko da mas kr neki casa pomoje to sklopko se loh not
bOnZy Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 drgac mam pa jest točn tako novo delto,o kater je beno neki povedu (d se mal pohvalm :P) _OKI_:če e zanima mam jst doma fly clutch od malossija rablena 500km ;)
_jezus_ Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 okej mene par stvari zanima.. Mam polini evo 2g kulpungo zdaj, pa jo morem not dat.. Zanima me kak se stela? Prek onega inbusa ali prek one matice? Kako je najbolj priporocljivo met nastavljeno? Na visje obrate ali kako? Skratka, nasveti dobrodosli.. Pa se opravicujem ce je offtopic.
M|t3k Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Štela se preko matice, ki špana ono vzmet. Probaš, kak ti paše.. ker ni isto, če non stop speljuješ pri full gasu, al malo čist obračaš.. Špilat se malo treba.
_jezus_ Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Ja vem.. Jaz sicer tak vozim da ponavadi pri full gasu speljujem.. Je pa pol kurac za po mestu ko moram pocasi peljat.. Ja, bo treba igrat se jutri. Hvala
SiMoN` Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Ker se mi je ta tema zdela najbolj sorodna bom kar tukaj vprasaj. Imam malagutija phantoma ac, imam avspuh zx in valce ki sem jih dobil zraven, bi se kaj pridobil ce bi menjal fedrce na sklopki, tiste ko sem dobil zraven?? :) Hvala za odg. :)
SiMoN` Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Ki ga nažalost ni.... :cry: :lol1:
dule3 Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Motor ti bo speljal v obratih ki bodo blizu ali v resonanci (to je dobro :D). Pravilno trdoto federc boš najlažje ugotovil s prenosnim merilcem obratov in preizkusi speljevanja. Kar je priloženo izpuhom v veliko primerih ni idealno, tako teža valjčkov kot trdota vzmeti.
SiMoN` Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Hvala za informacije, bomo vidli ce bojo tote vrei kaj so prilozene :D :)
c00L3r Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Preprosto vprašanje. Koliko stane nova sklopka za Aerox-a? In koliko stane recimo Polinijeva za Aerox-a? Ter ali se splača za "normalno" vožnjo športna sklopka. Ker ponavadi speljujem in vozim tak s 3/4 gasa. Mam zdaj prevoženih 24000 km, in se je orginalna obrabla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se