Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Po Velenju se vozita dve Augusti!!!

Objavljeno
Pa sej niso tok dragi ... kak mal boljše opremljen BMW stane glih tok ... RT .. al pa LT ...

Pri tem pa ne gre zanemariti dejstva, da je MV Agusta lahko lep dekorativni predmet, če jo čez zimo postaviš v dnevno sobo ! :OK:

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pri tem pa ne gre zanemariti dejstva, da je MV Agusta lahko lep dekorativni predmet, če jo čez zimo postaviš v dnevno sobo ! :OK:

Glede dekoracije sobe je priložena slika dovolj zgovorna:

Vir; 50.000 supertest Motorrada, motor MV agusta F4 1000 S, okvare:

-2020 km-okvara menjalnika,

-12341-konec testa.....

post-6744-1136813938_thumb.jpg

Objavljeno

Proton quality.

Objavljeno (popravljeno)

...in zgodba o "pokvarljivih" italijanih se nadaljuje in se ne bo nikoli nehala...

ja ja sej sem že tiho,japonci so zakon ane... <_<

A vam povem eno bistveno razliko med italijani in rižotarji...italijan zlo počasi zgublja ceno...japonc jo pa zlo hiter,...in tud čez tolk pa tolk let bo star japonc le eden v množici "starih podrtij"...star italijan,še posebej MV Agusta bo mela pa še zmer ceno novga japonca :grim ...

...ma sej to je popolnoma stvar okusa in posameznikovega mnenja...jz sem pač za italijane,ker so drugačni od večine motorjev,...kako drugačni nj si pa vsak sam razlaga,itak če jz začnem me bo vsak mel za bolnika :lol1: ...no seveda z izjemo tistih,ki vejo za kaj se gre pr italijanih in jih vozijo :devil: ...

no pa to glede napak in okvar,...sevede da se tolk več govori o tem pr italijanih sej jih je tud manj narejenih,in gotovo se pri kakšnmu pojavi napaka....pr japoncih se pa to porazgubi v milijonih in milijonih narejenih motorjev...ne mormo primerjat MV Agusto z nekaj tisoč izdelanimi motorji in pa Hondo z več milijoni izdelanih motociklov letno,...sigurno je procent okvar pr italijanu večji kt pr japoncu...

no dost o tem...še dobr da smo si tok različni,pomislte kakšn bi bil svet,če bi imeli vsi isto mišljenje in okus...bi ble same Fazerke po cestah :lol1: :lol1:

lp kađiva B)

Popravljeno . Popravil kađiva
Objavljeno

A ni tud enim ninđam 12 ojnica pogledala čez blok :naughty:

Takole okvaro sem enkrat videl parkrat, zaradi pomanjkanja olja ali slabe oljne pumpe. V živo je kar spektakularno :)

Objavljeno

Takole okvaro sem enkrat videl parkrat.....

Enkrat ali parkrat? :hmm:

Objavljeno

LOL :lol1: :blush:

Dvakrat, enkrat ojnica čez blok, enkrat je pa še glavna gred razpadla.

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

MV Agusta F4 C.C.

inicialke imena Claudio Castiglioni, "šefa" Aguste.

100.000€ vreden stroj. izdelanih jih bo samo 100, za prave zbiratelje in ljubitelje.

motor ima 1.078 cc namesto 998 kot ostale različice; in pridela 190 konjskih moči (200KM z odprtim izpuhom). hitrost naj biila 315km/h, takrat se vklopi blokada motorja.

motor ima novo obliko nihajne vilice, ki je vpeta v blok motorja. večina elementov je iz magnezija, titana in karbonskih vlaken.

post-1823-1159334996_thumb.jpg

post-1823-1159335895_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

tile taljani so pa čist znorel s temi cenami-100.000 eurov, halo!! :headbang: Ma ne me j****! redko kater eksotičen avto je vreden tolk, ne pa motor, ki zihr ni velik boljši od tistega za 15.000 eurov.

Objavljeno

kupit si ga še zmer ne morš, tko k ne morš seksat z Naomi Campbell :blush:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

tile taljani so pa čist znorel s temi cenami-100.000 eurov, halo!! :headbang: Ma ne me j****! redko kater eksotičen avto je vreden tolk, ne pa motor, ki zihr ni velik boljši od tistega za 15.000 eurov.

sej zraven dobiš še uro in usnjeno Jakno :lol1:

Objavljeno

kupit si ga še zmer ne morš, tko k ne morš seksat z Naomi Campbell :blush:

Kdo to prav. Je bla tok zadovoljna z mano, da me še zdej kdaj pokliče B)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Strinjam se z nekom, ki je tukaj na forumu napisal, da imata MV Agusta in Ducati tudi, ko sta v letih, neko patino prestiža. Japonci jima v tem pogledu ne sežejo do kolen. Res pa je, da so Japonski izdelki vedno znova popolnoma tehnično dovršeni in kljub velikim serijam posameznih modelov motociklov, skorajda brezhibni. Poleg tega imaš pri Japoncih pooblaščenega serviserja praktično za vsakim vogalom, medtem, ko je to pri Italijanih, sploh na Štajerkem, velik problem. Če k temu dodamo še ceno, Ducati 999 je nekaj drobiža več kot 4,2 mio. in MV Agusta cca. 4,7mio SIT (cena osnovnega modela), medtem ko so Japonci skoraj 2 mio. SIT cenejši v istem razredu, potem mislim, da razmislek ni potreben.

Vprašanje je le, katerega od Japoncev izbrati?! Mislim, da od "velike četverice" le Kawasakiju malo šepa kvaliteta. Ne zelo. Pa vendarle dovolj, da gre tebi kot lastniku, in serviserju, ki mora napako najti in odpraviti, pošteno na živce.

Objavljeno

Se čisto strinjam z gattolino(m).... dokler bom študent, se bom pač oziral za cenejšimi modeli motorjev z vzhoda... mogoče nekoč, ko bom starejši in bogat, pogledam čez planke k sosedom na zahod in si umislim kako njihovo modno dovršeno umetnino :grim

PS: Senna edition mi je najbolj pri srcu :blush: :wub: :wub:

Objavljeno

Ja ja, tole je ritka od Scassine Augusta v AMA SBK.

Objavljeno

tile taljani so pa čist znorel s temi cenami-100.000 eurov, halo!! :headbang: Ma ne me j****! redko kater eksotičen avto je vreden tolk, ne pa motor, ki zihr ni velik boljši od tistega za 15.000 eurov.

Mislim, da nekdo, ki bo plačal za tole MV Agusto 100.000 eur še opazil ne bo, da ima na računu odliv. Pa tudi vozil se z njo ne bo kaj dosti. Če sploh. S to filozofijo, da nekemu produktu dodaš ekskluzivnost in kanček mistike, potem pa nabiješ ceno v nebo, in to ponudiš, kot oh in sploh imaš v tujini kup potencialnih kupcev. IMETI, to je bolezen modernega sveta.

Pa sej niso tok dragi ... kak mal boljše opremljen BMW stane glih tok ... RT .. al pa LT ...

Ja, samo BMW je uporaben. MV Agusta pa niti slučajno. Sem jo imel tri dni najeto, pa ti povem, da ni nič posebnega. Vžiga težko, pod zadkom "štiri strojnice", glas ima takšen, da ti "gredo mravljinici" po hrbtu, trda z umreti, motor pa funkcionira kot vsak drug 1000 kubični Japonec. Pa, da ne bo pomote. MV Agusta F4, ki sem je vozil, je zelo dober motocikel. Le nič takšnega ne ponuja, da bi osnovna verzija smela stati skoraj 5 mio.

Test MV Aguste 1000 S na avtomoto.siol.net

Me zanima, če je avtor motocikel res vsaj malo objektivno "testiral", ali pa mu je prišli že ob prvem dotiku? :P Se mi zdi, da dela škodo svojemu imenu in tudi imenu MV Agusta ... :SS :SS

Obenem me zanima kakšno mnenje čimmanj pristranskih poznavalcev: kako se obnese taka mašinka v primerjavi s kakšnim litrskim superbike japoncem?

Auto Motor und Sport je naredil maxi test litrskih motorjev (vsi štirje Japonci in Agusta) najprej na dirkališču. Tri tedne za tem še na cesti. Agusta je bila obakrat prepričljivo zadnja. Mislim, da se ne more, po kvaliteti, primerjati z nobenim od Japoncev. Celo prijatelj, ki jo je imel in letos prodal, je rekel, da je to pač itailjanska natančnost in da se vrača na Ducatiija. Škoda, ker sem jo hotel kupiti.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

AVE

Fejs jeb blo probat, mater je lepa, ni kej, kaj pa vozne lastnosti :hmm:

Objavljeno

AVE

Fejs jeb blo probat, mater je lepa, ni kej, kaj pa vozne lastnosti :hmm:

Dobre. Tako kot vsak tisočak. Nič več in nič manj. Kot mi je rekel lani, ko sem jo hotel kupiti, avstrijski prodajalec:"Če jo kupuješ za vsak dan in glede na ceno pričakuješ nadstandard, je ne kupi, ker ni v primerjavi z Japonci nič posebnega. Če pa jo kupuješ, da te bodo drugi občudovali, potem je vredna svoje cene".

Objavljeno

Gattolina, mislim, da ne gre samo za občudovanje drugih, seveda pa ni toliko boljša kot je dražja od japotov......

.....se opravičujem, ker vi v vezi s temo.

LP

Objavljeno

Gattolina, mislim, da ne gre samo za občudovanje drugih, seveda pa ni toliko boljša kot je dražja od japotov......

.....se opravičujem, ker vi v vezi s temo.

LP

Danes slabih izdelkov definitivno ni več. In MV Agusta je zanesljivo odličen motocikel. Ima pa to pomanjkljivost, da je predraga, da so cene rezervnih delov temu primerne in da se, po vzgledu Ducatija, želi vrniti stari slavi naproti. Za vsakodnevnega uporabnika je pretrda in preekstremna, F4 1000, pa tudi nadaljna prodaja je v Slveniji pod vprašajem. So pa Italijani zanesljivo razmislili in dobro vedo zakaj hočejo spet na GP sceno. Vsak nov proizvajalec pripelje nove gledalce in nove sponzorje. Zato je vstop MV Aguste, v kolikor bo temu res tako, v dirkaški svet zelo dobrodošel.

Objavljeno

Moto prjatli vprašanje za vas! Konc marca dobim nov mopi in sicer HONDA VTR 1000 SP2 in me zanima vaše mnenje,ker zadeve nisem imel možnosti še nikjer preizkusit! Lp

Objavljeno

Moto prjatli vprašanje za vas! Konc marca dobim nov mopi in sicer HONDA VTR 1000 SP2 in me zanima vaše mnenje,ker zadeve nisem imel možnosti še nikjer preizkusit! Lp

In kaj ima to veze s MV Agusto?

Zgoraj desno imaš kumb iskalnik, pa si najdi temo o VTRi in preberi. Mogoče še kaj izveš .)

Objavljeno

Moto prjatli vprašanje za vas! Konc marca dobim nov mopi in sicer HONDA VTR 1000 SP2 in me zanima vaše mnenje,ker zadeve nisem imel možnosti še nikjer preizkusit! Lp

Vprašaj Sergeja na AS Domžale ali pa pobrskaj po www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in poglej, če jo kdo prodaja. Takoj imaš sogovornika. Če pa hočeš generalne informmacije o dvovaljnikih, lahko pokličeš tudi na zastopstvo za Ducati. Našel jih boš na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u ali za Aprillio - Avto Triglav. MV Agusta pa je štirivaljnik in z VTR-om nima nobene veze.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!