Teya Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Stvar je taka... Na barki imamo mariniziran Mercedesov motor 220D in sicer od tistega prastarega merđota, da ne bo kdo s kako C klaso naprej hodo ;). Pred kratkim je počila cev za vodno hlajenje in motor se je pregrel in zablokiral. Svetovali so mi, da naj raje kupim drugega kot pa da popravljam tega. 1: Koliko pri nas stane tak motor (seveda super ohranjen, s po možnosti 1000 prevoženimi km ;))? 2: Kolko bi me pri nas prišla velika generalka in komu naj ga peljem (da se spozna na te zadeve)? 3: Glede na to da je rikno motor lahko kupim katerega drugega... ima kdo kakšen predlog? (Barka je Adriatic 790 - tisti ki se spozna na to bo že vedel katera je) V naprej hvala za vaše predloge!!!
Shargo Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Stvar je taka... V italiji na kakem odpadu se ti splaca pogledat, sigurno boljsa in cenejsa opcija kot, da ga isces pri nas, samo kupi ga, ce je motor dober, da ne bos spet tega popravljala!
.T. Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Mariniziran Mercedesov motor 220 D in avtomobilski Mercedesov motor 220 D sta dve totalno različni stvari. Tadej
Teya Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 Hehe... glede na mnenje 5 mehanikov ki so bili na moji barki to ne bo držalo... :rolleyes: jaz pa itak nimam pojma, nisem mehaničar... B)
Max Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 :unsure: Kaj ne bo drzalo? O cem niso istega mnenja :huh: O:-) a.) Mnenja o smiselnosti popravila - nakupa nadomestnega... ali b.) mnenja o razliki med avto in navticno razlicico motorja? B)
Teya Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 Še vedno čakam na vaše predloge... :? aja, mimogrede... ne iščem mariniziranega, ker bomo obstoječo marinizacijo prenesli na nov motor. Torej kakor sem napisala... IŠČEM DOBER MERCEDESOV MOTOR 220D!
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Nikakor ne popravljat stisnjenega motorja, ker so kosi predragi! V italiji boš dobila napol đabe tak motor. In glede da je avstrija tudi tebi blizu lahko tud tam poskusiš. @Tadej ..... dosti takih motorjev je melo dvojni hladilni sistem tko da slana voda ni prišla do motorja!
.T. Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 Hehe... glede na mnenje 5 mehanikov ki so bili na moji barki to ne bo držalo... :rolleyes: jaz pa itak nimam pojma, nisem mehaničar... B) A so ti mehaniki potem rekli, koliko do stala predelava motorja, da ga boste lahko uporabili v barki? Ker je dr. Maxxi iz Pirana že ve o čem govorim.... Moja teta je imela Mercedes 200D letnik 1978 in tiste mašine (200D, 220D, 240D) so delale max 150.000 km, pol pa generalka. Avto je bil težak čez tono in pol, mašine so imele pa 55, 60 in 65 KM in so jih vsi terali, da je avto sploh kam šel. Tadej
dj_runner Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 to ne bo drzalo tile dizli so imeli generalke pri 300tisoc km. cena motorja pri nas pa je okoli 50 tisoc :D
Teya Objavljeno September 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2004 A mi lahko kdo priporoči kak odpad ali pa mehanika kjer bi lahko dobila tak motor? So res tako nizke cene? :o V HR mi ga en ponuja za 750 EUR in ponuja zraven enoletno garancijo.... :? Mogoče bi vseeno vzela od kakega preverjenega slovenskega mehanika pregledano mašino.. @Tadej: Glej, mi imamo tak motor... mariniziran, to pomeni da imamo že vse kar je potrebno za marinizacijo motorja... vsi deli iz starega se premestijo na novi motor in to je to, ni nekih bistvenih stroškov... Vsekakor pa je ceneje kot kupiti en ladijski motor za cca 10 000 EUR in še potem predelovati nosilce za motor in ostalo sranje...
.T. Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 @Tadej: Glej, mi imamo tak motor... mariniziran, to pomeni da imamo že vse kar je potrebno za marinizacijo motorja... vsi deli iz starega se premestijo na novi motor in to je to, ni nekih bistvenih stroškov... Vsekakor pa je ceneje kot kupiti en ladijski motor za cca 10 000 EUR in še potem predelovati nosilce za motor in ostalo sranje... Pa a veš kolk delov bo potrebno prešraufat - polovico motorja. Zato se pa mehaniki veselijo. Kje boš pa dobila tiste dele, ki so na mariniziranem motrju fuč in se jih ne bo dal prešraufat? Najmanj kar je, je to ,da boš mogla menjat glavo in blok. Ker navaden motor v avtomobilu se hlaci z destilirano vodo in hladilno tekočino, na mariniziranem motorju se hladi z morsko vodo. Lahko ti vgradijo navaden motor ampak ga boste kmalu menjali. Verjetno pa tudi izvedba dvojnega hladilnega sistema ne bo tako poceni. Tadej
Ice Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 ena varianta: mercedes ima (vsaj v AUT in D) servis imenovan "generalüberholt"; i.e. kupis staro, vendar kompletno tovarnisko prenovljeno masino za ca. polovicno ceno in enako garancijo, kot jo dajo na novo. ce ta servis obstaja tudi za marinizirane masine ne vem, predpostavljam da ja.
sax Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 A nebi kako masino od Tomo vinkovic dala gor? Je se bolj poceni. Ce bos pa hotla dat ledomat na barko, me pa kr poklici, da bos lazje hladila :beer1: !
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 Najmanj kar je, je to ,da boš mogla menjat glavo in blok. Ker navaden motor v avtomobilu se hlaci z destilirano vodo in hladilno tekočino, na mariniziranem motorju se hladi z morsko vodo. To sploh ni res. Med Avtomobilskim motorjem in motorjem, ki je namenjen za uporabo na morju ni nobene razlike v materjalih! (načeloma) Bistvena razlika je sam v cink protektorjih. To so neke vrste elektrode iz cinka in še neki materjalov. Montirano pride ponavadi na neke čepke in pol zmontirano v hladilne komore v glavi, blokih in vseh delih kjer pride v stik morska voda. To je varnostni mehanizem zaradi galvanskega toka. Če teh cink protektorjev nebi bilo bi galvanski tok glodal-jedkal materjal motorja, tako pa v enem letu zgloda te cink protektorje. Sistem dvojnega hlajenja je pa tko enostaven, da res ni težav!
Brrrm Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 Ma ste težki. :BUA: Imajo avtomobilski motor, ki so ga malo prešraufali in sedaj dela kot ladijski motor. In, ker je škripnil, rabijo nov/star enak avtomobilski motor, da ga bodo malo prešraufali, kar znajo in bo postal ladijski motor. Zato ne nakladajte več o razlikah med cestnimi in vodnimi motorji, temveč iščite mašino. Salomona v roke in poglej za svojimi mercedesi, ali pa telefon v roke in vprašaj uvoznika, če prodaja obnovljene stroje (ali pa vprašaj kam v Gradec, saj sedaj je vseeno, kje to kupiš), samo tak, obnovljen, motor bo prav gotov dražji od 50000 tolarjev (bo pa zagotovo delal).
stenere Objavljeno September 23, 2004 Opozori Objavljeno September 23, 2004 Od kolega kolega ima že nekaj časa v garaži en dober 200D motor, če je še aktualno, lahko vprašam, kaj misli z njim. Ralika je v 5 konjih, navzven je enak. Blok je enak, samo puše so drugačne, ker so manjši bati.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se