Osama Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 V bistvu potrošništvo predstavlja zrcalo človekovega idiotizma. Juhu Avtar - kako bi se lahko lepše izrazil.
Osama Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 No ja, bi bila rešitev tudi ta, da bi se ljudje malo manj za razne neumnosti, kot je vera in podobno brigali in malo več na kvaliteti življenja delal. :OK: Ja, velika žalost je da se vedno manj dela na kvaliteti življenja oziroma se dela proti kvaliteti življenja. Kvaliteto življenja je definitivno nadomestila KVANTITETA življenja. Marsikdo zavestno (ali pa po sili razmer) cele dneve preždi v službi (podn od kvalitete življenja), da lahko potem kot nor nakupuje stvari, ki jih ne rabi (rajanje na oltarju kvantitete). Še posebej perverzno je, da nekateri mislijo, da kvalitetno živijo, ker kupujejo kvalitetne izdelke. Sicer pa si poglejte tole definicijo marketinga: Marketing je veda o tem kako prepričati ljudi, da z denarjem, ki ga nimajo, kupujejo stvari, ki jih ne potrebujejo, da delajo vtis na ljudi, ki jih ne marajo.
PSI_Hunter Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Marketing je veda o tem kako prepričati ljudi, da z denarjem, ki ga nimajo, kupujejo stvari, ki jih ne potrebujejo, da delajo vtis na ljudi, ki jih ne marajo. pod to se pa se jst podpisem, kajti lepse ne bi moglo bit povedano. sicer pa je problemov vec, in vecina se jih vrti okoli lastnega debilizma, priznam kriv sem :cry: :P :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se