Skoči na vsebino

Amortizerji - razno


Priporočene objave

Objavljeno

Razmišljam o zamenjavi zadnjega amortizerja na svoji FZS600.

Ima kdo kak predlog, kaj naj gor nataknem, kje naj iščem, ...?

Objavljeno

ohlins je dražja opcija, predelava sedanjega pa cenejša in tudi učinkovita, npr race tech

je en ki zastopa to robo tut na MS in če bo hotu kej pomagat/zaslužit se bo že oglasu

Objavljeno
predelava sedanjega pa cenejša in tudi učinkovita...

Kako pa zgleda predelava?

Nekje sem bral, da eni v original zvrtajo luknjo, pa zamenjajo olje, če pa to kaj prida pomaga pa ne vem.

Objavljeno

poglej malo showa, ohlins, marzocchi, WP, bitubo, FG...

Od bitubo zadnji amortizer za CBR600 košta 850EUR :kva2: tolk mal za predstavo :rolleyes:

Objavljeno

S tem, da bo drago, sem se že sprijaznu. Opciji sta pa dve, to al pa motor zamenjat. Še vedno pa upam, da bi lahko kakega z odpada (od kakega športnega motorja, ki slučajno paše) gor vrgu! :D

Objavljeno

da bi od druzga motorja pasal se jst ne bi preveč zanašu

predelav je več možnih, močnejši feder, menjava notranjih delov amortizerja

yamaha ponavadi uporablja kayaba, za cestne pa ne vem?

a je nastavljiv amortizer?

Objavljeno (popravljeno)
a je nastavljiv amortizer?

Nastavljiva je le prednapetost vzmeti, dušenje pa v nobeno smer ne.

In ravno dušenje je problem, saj je, ko mal obtežiš in našponaš vzmet, "prešvoh"!

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

pol pa nimaš druge kot menjat komplet amortizer in da začneš iskat najugodnejšega ponudnika, je pa mogoče možno tut zamenjat olje z gostejšim, če ga sploh ima, ampak ne vem kdo bi se ukvarju s takim amortizerjem

Objavljeno

Meni pa se tale varianta z vrtanjem luknjice in menjavo olja sploh ne zdi slaba. Enkrat sem tako zrihtal en amortizer od stoenke. Tam je problem, ker sta 2. Če pa je samo en, pa ne more bit problem. Ker če ga razdreš in zamenjaš notranje dele, nisi v bistvu naredil dosti drugega, kot če bi dal noter kar gostejše olje. Sploh pa je tak poseg v prednjih vilicah precej običajen in cenejši, kot nakup npr. novih vilic.

Luknjico bi jaz zvrtal zelo majhno (max 3-4 mm), nanjo prilotal matico (hard lot - ali pa še bolje prilepiti z epoksijem), še prej izpumpal olje (stiskanje in raztegovanje amortizerja), ga poizkusil izmeriti (količino), ugotovil koliko je od oka gost in ga potem nadomestil z malo gostejšim. V luknjico bi ga vbrizgaval z veliko injekcijo, ki ima namesto igle majhno cevko (natakneš sam) ali pa veliko - debelo iglo. Potem samo še zašraufaš kratek šraufek za čep in bakreno podložko. Če si ne upaš zategovati šraufa (epoksi matica), daš na navoj malo gumilezunge (bo dihtal in se ne bo sam odšraufal in ga ni treba preveč zategnit).

Sliši se indijansko - ampak kaj lahko sploh izgubiš - en za en k. amortizer?

Objavljeno

ce ne ves kaj delas pusti stari amortizer pri miru.

kateri amortizer katerega sportnika bi lahko pasal bos mogoce zvedel na kaksnem fazer forumu.

drugace lahko priporocam WP. ima tudi Suzi Q in je zadovoljna. :grim jaz tudi zadovoljen BTW. :afro1:

Objavljeno

Avtomobilski fedri novejših avtov majo olje pod pritiskom nafilan, tak da fajn špricne če kaj zdiraš, pa olje je ful redko, kot recimo za avtomatske menjalnike.

Za motor pa nevem :huh:

Kaj pa če bi rajši vago predelal? :hmm:

Objavljeno
Meni pa se tale varianta z vrtanjem luknjice in menjavo olja sploh ne zdi slaba. Enkrat sem tako zrihtal en amortizer od stoenke. Tam je problem, ker sta 2. Če pa je samo en, pa ne more bit problem. Ker če ga razdreš in zamenjaš notranje dele, nisi v bistvu naredil dosti drugega, kot če bi dal noter kar gostejše olje. Sploh pa je tak poseg v prednjih vilicah precej običajen in cenejši, kot nakup npr. novih vilic.

Luknjico bi jaz zvrtal zelo majhno (max 3-4 mm), nanjo prilotal matico (hard lot - ali pa še bolje prilepiti z epoksijem), še prej izpumpal olje (stiskanje in raztegovanje amortizerja), ga poizkusil izmeriti (količino), ugotovil koliko je od oka gost in ga potem nadomestil z malo gostejšim. V luknjico bi ga vbrizgaval z veliko injekcijo, ki ima namesto igle majhno cevko (natakneš sam) ali pa veliko - debelo iglo. Potem samo še zašraufaš kratek šraufek za čep in bakreno podložko. Če si ne upaš zategovati šraufa (epoksi matica), daš na navoj malo gumilezunge (bo dihtal in se ne bo sam odšraufal in ga ni treba preveč zategnit).

Sliši se indijansko - ampak kaj lahko sploh izgubiš - en za en k. amortizer?

Ne sam da se sliši indijansko, ampak tud je.

Takih poslov se po moje ni za lotevat, boš doktoriral na amortizerju, boljš da tacajt lepo peneze služiš pa greš in kupiš novega.

Takole improviziranje se ponavad ne izide glih najbolje.

LP

Leteči

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem šel v Nitro po vse potrebno za servisirat mojega ljubljenčka in sm naletu na baje akcijsko ponudbo - Novi zadnji amortizer + vse potrebno za obnovo prvega ( olje, progresivne vzmeti, semeringi,...) za ceno 650 EUR. Ker je moje že malo dotrajano razmišljam o zamenjavi. Na cene sm malo pogledal in se mi zdi dokaj ugodno pa še gratis mi vse zamenjajo.

Please za pomoč če se mi to cenovno izplača oziroma nasvet, če se da to dobit kje še ceneje :hmm:

THX

Objavljeno

ce je öhlins - vzemi brez razmisljanja (samo najbrz ni :grrr ).

najbrz je white power, technoflex, wilbers product ali podobno. cena je ok, ce pogledam koliko sem sam placal za enako; zadnji amortizer wilbers prod. (nastavljen za moje potrebe) s progresivnimi vzmetmi spredaj in 2,0 l olja 7,5. vse za bandita 12.

vprasanje je samo se kaksen model motorja imas ?

Objavljeno

Z domače strani sklepam da se gre za tole... :)

Kake izkušnje oziroma mnenja?

Objavljeno

Z domače strani sklepam da se gre za tole... :)

Kake izkušnje oziroma mnenja?

Ja stvar je ista: Za komplet zadevo se mi zdi ugodo, drogače v kompletu dobim model FQE. http://www.nitro.si/html/amortizerji.html Drgač za Fazerko se mi zdi stvar čisto dovolj, ker spet za ta denar dobim samo rabljeno stvar ki je lahko 3X slabša. Verjetno se bom odloču kr za to varianto.

Objavljeno

A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese

Objavljeno

Če greš originalni zadnji amortizer od Gsx-r 600 04 na Fazer ti lahko jaz mojega prodal itak ga ne potrebujem, pa še prednje vzmeti če kdo potrebuje.

Objavljeno
A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese

Jest sem zamenjal vzmeti prednjih vilic in pa zadnjo vzmet amortizerja z Wilbersovimi. S tem da sem jih menjal zaradi tega ker so bile originalne premehke( za cca 75-80 kg težkega voznika). Zdaj imam vzmeti 10N/mm. Je pa res tudi to, da se vozim samo po progi, za na cesto bi bile te vzmeti pretrde.

Tako da na progi se je stvar kar obnesla. Ampak sem si vseeno čez zimo omislil komplet Ohlinsov zadnji amortizer. Kako se bo pa obnesel, bomo pa videli na prvem obisku piste.

post-2615-1172407147_thumb.jpg

Objavljeno

A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese

:grim yep. zelo se obnese.

predvsem na slabih odsekih cest (npr. v okolici frankolovega, pred ridami itd. :devil: ).

Objavljeno

Pol bom pa kr naroču sprednje vzmeti wilbers za mojo varo .)

Objavljeno

mene pa zanima, če je kdo že krajšal zadnji amortizer.

Igram se z enim starim kwakom, na katerga bi rad inžtaliral ZZRjev amortizer. vsa stvar zelo lepo sede skupej, ampak, dobil sem amortizer iz ZZR d, in ne iz zzr c, pa je kak centimeter predolg. če ma kdo kakšno izkušnjo s podobno neumnostjo....

Hvala

Objavljeno

Probaj skompenzirat z daljšimi "dog bones", da bo zadek enako visok.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!