premza Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Razmišljam o zamenjavi zadnjega amortizerja na svoji FZS600. Ima kdo kak predlog, kaj naj gor nataknem, kje naj iščem, ...?
D.J. Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 ohlins je dražja opcija, predelava sedanjega pa cenejša in tudi učinkovita, npr race tech je en ki zastopa to robo tut na MS in če bo hotu kej pomagat/zaslužit se bo že oglasu
premza Objavljeno September 16, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2004 predelava sedanjega pa cenejša in tudi učinkovita... Kako pa zgleda predelava? Nekje sem bral, da eni v original zvrtajo luknjo, pa zamenjajo olje, če pa to kaj prida pomaga pa ne vem.
gizmOkak Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 poglej malo showa, ohlins, marzocchi, WP, bitubo, FG... Od bitubo zadnji amortizer za CBR600 košta 850EUR :kva2: tolk mal za predstavo :rolleyes:
premza Objavljeno September 16, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2004 S tem, da bo drago, sem se že sprijaznu. Opciji sta pa dve, to al pa motor zamenjat. Še vedno pa upam, da bi lahko kakega z odpada (od kakega športnega motorja, ki slučajno paše) gor vrgu! :D
D.J. Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 da bi od druzga motorja pasal se jst ne bi preveč zanašu predelav je več možnih, močnejši feder, menjava notranjih delov amortizerja yamaha ponavadi uporablja kayaba, za cestne pa ne vem? a je nastavljiv amortizer?
premza Objavljeno September 16, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2004 (popravljeno) a je nastavljiv amortizer? Nastavljiva je le prednapetost vzmeti, dušenje pa v nobeno smer ne. In ravno dušenje je problem, saj je, ko mal obtežiš in našponaš vzmet, "prešvoh"! Popravljeno September 16, 2004. Popravil premza
D.J. Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 pol pa nimaš druge kot menjat komplet amortizer in da začneš iskat najugodnejšega ponudnika, je pa mogoče možno tut zamenjat olje z gostejšim, če ga sploh ima, ampak ne vem kdo bi se ukvarju s takim amortizerjem
Osama Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Meni pa se tale varianta z vrtanjem luknjice in menjavo olja sploh ne zdi slaba. Enkrat sem tako zrihtal en amortizer od stoenke. Tam je problem, ker sta 2. Če pa je samo en, pa ne more bit problem. Ker če ga razdreš in zamenjaš notranje dele, nisi v bistvu naredil dosti drugega, kot če bi dal noter kar gostejše olje. Sploh pa je tak poseg v prednjih vilicah precej običajen in cenejši, kot nakup npr. novih vilic. Luknjico bi jaz zvrtal zelo majhno (max 3-4 mm), nanjo prilotal matico (hard lot - ali pa še bolje prilepiti z epoksijem), še prej izpumpal olje (stiskanje in raztegovanje amortizerja), ga poizkusil izmeriti (količino), ugotovil koliko je od oka gost in ga potem nadomestil z malo gostejšim. V luknjico bi ga vbrizgaval z veliko injekcijo, ki ima namesto igle majhno cevko (natakneš sam) ali pa veliko - debelo iglo. Potem samo še zašraufaš kratek šraufek za čep in bakreno podložko. Če si ne upaš zategovati šraufa (epoksi matica), daš na navoj malo gumilezunge (bo dihtal in se ne bo sam odšraufal in ga ni treba preveč zategnit). Sliši se indijansko - ampak kaj lahko sploh izgubiš - en za en k. amortizer?
Ice Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 ce ne ves kaj delas pusti stari amortizer pri miru. kateri amortizer katerega sportnika bi lahko pasal bos mogoce zvedel na kaksnem fazer forumu. drugace lahko priporocam WP. ima tudi Suzi Q in je zadovoljna. :grim jaz tudi zadovoljen BTW. :afro1:
simonsi Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Avtomobilski fedri novejših avtov majo olje pod pritiskom nafilan, tak da fajn špricne če kaj zdiraš, pa olje je ful redko, kot recimo za avtomatske menjalnike. Za motor pa nevem :huh: Kaj pa če bi rajši vago predelal? :hmm:
sax Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Kolega uvaza Bitubo. Ce rabis kaj vec info. dej na PM!
Leteči Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Meni pa se tale varianta z vrtanjem luknjice in menjavo olja sploh ne zdi slaba. Enkrat sem tako zrihtal en amortizer od stoenke. Tam je problem, ker sta 2. Če pa je samo en, pa ne more bit problem. Ker če ga razdreš in zamenjaš notranje dele, nisi v bistvu naredil dosti drugega, kot če bi dal noter kar gostejše olje. Sploh pa je tak poseg v prednjih vilicah precej običajen in cenejši, kot nakup npr. novih vilic. Luknjico bi jaz zvrtal zelo majhno (max 3-4 mm), nanjo prilotal matico (hard lot - ali pa še bolje prilepiti z epoksijem), še prej izpumpal olje (stiskanje in raztegovanje amortizerja), ga poizkusil izmeriti (količino), ugotovil koliko je od oka gost in ga potem nadomestil z malo gostejšim. V luknjico bi ga vbrizgaval z veliko injekcijo, ki ima namesto igle majhno cevko (natakneš sam) ali pa veliko - debelo iglo. Potem samo še zašraufaš kratek šraufek za čep in bakreno podložko. Če si ne upaš zategovati šraufa (epoksi matica), daš na navoj malo gumilezunge (bo dihtal in se ne bo sam odšraufal in ga ni treba preveč zategnit). Sliši se indijansko - ampak kaj lahko sploh izgubiš - en za en k. amortizer? Ne sam da se sliši indijansko, ampak tud je. Takih poslov se po moje ni za lotevat, boš doktoriral na amortizerju, boljš da tacajt lepo peneze služiš pa greš in kupiš novega. Takole improviziranje se ponavad ne izide glih najbolje. LP Leteči
X-biker Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 Včeraj sem šel v Nitro po vse potrebno za servisirat mojega ljubljenčka in sm naletu na baje akcijsko ponudbo - Novi zadnji amortizer + vse potrebno za obnovo prvega ( olje, progresivne vzmeti, semeringi,...) za ceno 650 EUR. Ker je moje že malo dotrajano razmišljam o zamenjavi. Na cene sm malo pogledal in se mi zdi dokaj ugodno pa še gratis mi vse zamenjajo. Please za pomoč če se mi to cenovno izplača oziroma nasvet, če se da to dobit kje še ceneje :hmm: THX
Ice Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 ce je öhlins - vzemi brez razmisljanja (samo najbrz ni :grrr ). najbrz je white power, technoflex, wilbers product ali podobno. cena je ok, ce pogledam koliko sem sam placal za enako; zadnji amortizer wilbers prod. (nastavljen za moje potrebe) s progresivnimi vzmetmi spredaj in 2,0 l olja 7,5. vse za bandita 12. vprasanje je samo se kaksen model motorja imas ?
jax Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 Z domače strani sklepam da se gre za tole... :) Kake izkušnje oziroma mnenja?
X-biker Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Z domače strani sklepam da se gre za tole... :) Kake izkušnje oziroma mnenja? Ja stvar je ista: Za komplet zadevo se mi zdi ugodo, drogače v kompletu dobim model FQE. http://www.nitro.si/html/amortizerji.html Drgač za Fazerko se mi zdi stvar čisto dovolj, ker spet za ta denar dobim samo rabljeno stvar ki je lahko 3X slabša. Verjetno se bom odloču kr za to varianto.
sayo Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese
SEOI-NAGE Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 Če greš originalni zadnji amortizer od Gsx-r 600 04 na Fazer ti lahko jaz mojega prodal itak ga ne potrebujem, pa še prednje vzmeti če kdo potrebuje.
BIZIXXX Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese Jest sem zamenjal vzmeti prednjih vilic in pa zadnjo vzmet amortizerja z Wilbersovimi. S tem da sem jih menjal zaradi tega ker so bile originalne premehke( za cca 75-80 kg težkega voznika). Zdaj imam vzmeti 10N/mm. Je pa res tudi to, da se vozim samo po progi, za na cesto bi bile te vzmeti pretrde. Tako da na progi se je stvar kar obnesla. Ampak sem si vseeno čez zimo omislil komplet Ohlinsov zadnji amortizer. Kako se bo pa obnesel, bomo pa videli na prvem obisku piste.
Ice Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 A ima kdo na svojem motorju zadnji amortizer ali sprednje fedre v vilicah od firme Wilbers, zanima me če se to obnese :grim yep. zelo se obnese. predvsem na slabih odsekih cest (npr. v okolici frankolovega, pred ridami itd. :devil: ).
sayo Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 Pol bom pa kr naroču sprednje vzmeti wilbers za mojo varo .)
Cartman Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 mene pa zanima, če je kdo že krajšal zadnji amortizer. Igram se z enim starim kwakom, na katerga bi rad inžtaliral ZZRjev amortizer. vsa stvar zelo lepo sede skupej, ampak, dobil sem amortizer iz ZZR d, in ne iz zzr c, pa je kak centimeter predolg. če ma kdo kakšno izkušnjo s podobno neumnostjo.... Hvala
simonsi Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Probaj skompenzirat z daljšimi "dog bones", da bo zadek enako visok.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se