Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Lepo, da človek tudi sam poskrbi za dobro stanje svojega motorja.

Jaz sem tudi od letos novi lastnik rabljenega GS-ja in sem se že v štartu lotil menjave tistih stvari, ki jih človek lahko z malo truda zamenja sam. Jaz sem sicer za začetek nekaj stvari kupil kar pri uradnem zastopniku, če ne drugega že zaradi primerjave. Pa še neko knjigo z navodili za servisiranje tega motocikla sem si privoščil.

No in zasigurno lahko trdim, da je oljni filter znamke Champion (ki ga baje dajejo tudi v Aprilio-pegaso) na las podoben, tistemu na katerem piše BMW. V ceni pa je seveda opazna razlika.

Olje sem zamenjal do sedaj samo enkrat, sem pa prepričan, da je Castrol D2 (mineralno) ravno pravšnje.

V bodoče sem namenjen nabavit še "iridium" svečko pa K&N zračni filter, da maš potem en čas mir.

Vse zgoraj naštete lahko res nabaviš kar v Louis.de.

Zamenjal sem tudi zavorno olje in sploh ni tako težko. Mislim da si boljšga olja od kastrolovega Dot4 ne moreš želet.

Skratka moje mnenje je, da če nimaš potrebe, da ti priklopjo motor na njihov računalnik ali kaj podobnega- ga lahko mirno oskrbiš sam z minimalnimi stroški.

Če berem nemške forume, se mi zdi da se fantje bolj držijo tistega kar je veliki Brat napisal, dočim Američani pa kar mal po svoje. Npr.: Sem bral, da prav hvaljo Mobil 1 sintetično olje, čeprav proizvajalc priporoča mineralca ipd.

Veliko lepih kilometrov ti želim!

Ojla.

No tud sam sem lastnik GSa od letos in se mi obeta servis na 60.000...pismo a sem jih res že 10k naredu;)

Menjat bo treba:

olje

oljni filter

svečka

zračni filter

filter goriva

Ker bom to večinoma delal sam, me zanima kaj kej uporabljate, poleg original BMW zadev:

- katero olje

- kje kupiti filter

- katere svečke so vam najljubše

- kje dobit zračni filter

- kje dobit filter goriva

- mam pa polomljeni še dve prvi špici, pa me tud zanima če to paše od kakega drugega motorja, ali pa kje se s tem posebej ukvarjajo, bi dal pa še fajn nacentrirat zadevo, ker zej mi malo trese

Me pa zanima še kje dobit posebej samo verižnike (komplet vem kje se dobi).

No sem se spomnu da to še ni vse. Moti me škripanje prve zavore in opažam, da mi malce neenakomerno prijemlje, ko počasi bremzam. Je možno da je malo kriv disk ali je lahko vzrok samo v ploščicah (katere imajo še dovolj mesa).

No drugač bi pa samo pohvalu to mašinco, dela bp in ko se ga navadiš se pelje ko moped;) Za prvi motor super zadeva.

Hvala za vse odgovore, Tusi

Objavljeno

Jah, se moram opravičit ker sem eno oznako narobe napisal; in sicer za naše enocilindraše bi bilo primerno olje "Castrol GO! 4t" in ga seveda lahko dobiš pri Louis.de.

Ko sem pa že ravno pri olju, a ne :hmm: , bi pa vprašal tiste ki imajo več pojma, ZAKAJ je za mašine z sklopko potopljeno v olju bolj primerno mineralno olje?

Proizvajalec je tako predpisal. Sintetično naj bi povzročalo zdrsevanje sklopke. Ampak na nekaterih plastenkah sintetičnega olja lahko preberem, da so tudi ta primerna za take sklopke.

Jaz bi reskiral za svoj motor z veseljem več denarja, če bi vedel da mu podaljšujem življensko dobo, ampak zaenkrat za olje še nisem našel prepričljivo boljše rešitve od klasičnega mineralca!?

Lep pozdrav!

post-10682-1152393411.jpg

Objavljeno

Nalij Motula 5100, nimaš kaj zgrešit

Objavljeno

Zamenjal sem tudi zavorno olje in sploh ni tako težko. Mislim da si boljšga olja od kastrolovega Dot4 ne moreš želet.

vsako DOT 5.1 olje je boljse.

Objavljeno

vsako DOT 5.1 olje je boljse.

Zakaj pa to?? A bi argumentiral?? :?

Objavljeno (popravljeno)

Višje vrelišče; manj nase veže vlago; po domače: dlje časa traja da po kakšnem klancu, ko tišiš žlajf pred ovinki na ful (ko loviš kakšnega supermotarda :devil: ), pade pedal za zadnjo bremzo dol in ostaneš brez zadnjega žlajfa.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Dej mi ti povej... A bi dau tak olje noter, če ti pa proizvajalec predpiše, da lahk tankaš DOT3 ali DOT4? :hmm:

Objavljeno

yep. bi. in sem ze. kar nekajkrat. za povrstjo. ze leta.

se kaksno vprasanje ?

glede na to, da sta DOT 4 in DOT 5.1 v bistvu enaki olji samo vparna tocka in hitrost prejemanja vlage je pri DOT 5.1 visja oz. manjsa ni nobene razlike.

DOT 3 jaz osebno ne bi uporabljal razen v sili.

BTW lahko komot preberes temo na forumu o tem. :)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

No pa je šel bavarc po gobe. Me pa zej zanima, po kolk se kej karambolirani prodajajo. Sem gledal malo po netu, pa ni nč gor. Imam pa razbito:

- prednje platišče

- prednja in desna stranska maska

- vizir

- hladilnik

- prednje vilice

- desno ogledalo, smernik

Kolk bi kej dobil za ostalo.

Lp, Tusi

Objavljeno

Kater model...... kater letnik...... :hmm:

Objavljeno

Eno vprašanje za lastnike GS650.

S koliko obrati običajno vozite???

Jaz mam slabo navado da svojega silim že od 2000 dalje ker sem tega navajen od svojega hvaležnega avta. Ker mi pa moj GS malo nagaja sem pomislil da delam temu agregatu krivico. Namreč včasih kadar se bolj leno potepam po vaških poteh mi hoče na kakem križišču kar ugasnit. Ne vem mogoče pa moram it na servis??

Hvala za odgovore!!!

Objavljeno

Pozdrav!Jaz svojega vozim med 3 in 4000-po priporočilu serviserjev lp Pips. .)

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima kje ste kupli akumulator za F650GS ?

Ne bi pa vzel originalnega ker so običajno predragi.

Objavljeno

V vsaki malo bolje založeni MOTO-trgovini..... .)

Objavljeno

Mene pa zanima kje ste kupli akumulator za F650GS ?

Ne bi pa vzel originalnega ker so običajno predragi.

Pri Grajzarju - trgovino ima zraven TC Moto Shopa. Cena 47 EUR.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Pozdrav!Jaz svojega vozim med 3 in 4000-po priporočilu serviserjev lp Pips. .)

Se pridružujem mnenju :D Mislim, da v tem območju vrtljajev tudi najbolje "vleče", čeprav dokaj hitro pride tudi do 6000, če ga našponaš na 160km/h.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Možakarji in seveda možakarice :naughty: , tkole je (kolker jaz mislim).

Včeraj sem imel priliko vozit BMW 650 GS, z enduro pnevmatikami (mislim da se napiše mitzeller). V glavnem da veste, o katerih govorim.

Moped je redno vzdrževan, služben in nima nikakršnih hib, vsaj po 20 000 km jih ne bi smel imeti.

Nalogo, ki mi je bila zaupana je bila, da prevozim vse možne poljske in gozdne poti na določenem območju in tega sem se na začetku veselil, ampak...

..ko se je začelo blato, luknje in korenine, verjemite mi, da je stvar postala resna. A ja, ta BMW je letnik 2006.

In moje izkušnje so sledeče.

Minusi:

- če sediš, gre sprednji konec po svoje, vsaj na razmočenem makadamu.

- če stojiš, motor ne gre nikamor, ker zadnje kolo ni dovolj obremenjeno in se vrti v praznom, tako da je treba motor loviti + zgornja alineja

- po približno pol ure vožnje po blatu (hitrost je bila okoli 15 km/h, vrtljaji od 2 do 4 000, se je motor začel pregrevati in je začela utripati za to namenjena lučka

- motor je pre-večkrat ugasnil sam od sebe (to je počel le, ko je bil pregret)

- vžiganje ni bilo srce parajoče le zame, ki sem moral te tegobe poslušati, marveč tudi za motor (tako sklepam).

- sicer je značilnost enovaljnih agregatov, a vendar, če odpreš plin, te hoče postaviti na zadnje kolo, ko plin zapreš, te hoče zvrniti na pisker. Težava je v premehkem vzmetenju sprednjih vilic, ki pa se jih ne da nastavljati pred vožnjo.

Plusi:

- motor je lahek in ga z lahkoto pobereš tudi po padcu ( izkusil, a k sreči zaradi mehkih nosilcev smerokazov nič polomil)

- po približno 220 km natočil le okoli 12 l bencina

- med zaj... terensko vožnjo je prav prišla nizka nastavitev sedeža, tako da sem imel podplate vedno pripravljene, da bi motor ujel in sem jih vlekel po tleh.

- kljub vsej pacariji so zavore in verižno pogon delovali, kot da jih nič ne moti

- zaradi dobrega dušilca izpuha, sem uspel na majhno razdaljo videti lisico in jazbeca.

Tko sem se imel pri ta pravi terenski vožnji priliko spoznati moped, težave ter pohvale bi pa rad želel deliti z vami. Ne rečem, BMW 650 GS je morda odličen motor za potovalno enduro in, če prenaša le eno osebo. Za potovanja in potikanja po brezpotjih pa žal ni. Preveč je 'soft' in narobe je uravnotežen, da bi se z njim vozili kot na dirki Paris-Dacar. Pri zahtevnih manevrih je muhast, kar lahko pripelje do padca in je preslaboten, da bi vas iz blata povlekel pri nizkih obratih, da zadnjega kolesa ne bi vrtelo v prazno. Če boste to poskusili, bo enostavno ugasnil.

Konec koncev,... Sam sem zagledan v R 1200 GS Adventure in upam, da je to motorno kolo, ki je vredno avanturistov. Žal njegov mlajši brat, 650 GS temu ni dorasel. Moj nasvet je, če imate namen kupiti motor, ki bi bil zmožen premagovati tako zahtevne teren, kot ležerno vožnjo do morja (npr.), razmislite še enkrat. BMW 650 GS ni potovalna endura, je le potovalnik z enduro izgledom.

Za komentarje in nastala zgražanja bi prosil nadaljevanje teme. Mato:winkiss:

Popravljeno . Popravil fireball
Objavljeno

....

- piše se METZELER in ne mitzeller, vem o katerem proizvajalcu gum govoriš, ne pa o katerem modelu, npr. z cestno gumo ne gre po blatu in dreku

- motor ima sedež in le ta ni dolg 22 cm kot je kaka normalna rit, ampak kreplo več da se po njem pomikamo naprej in nazaj, da pri terenski vožnji različno obtežujemo sprednje in zadnje kolo....zgeda da nisi vozo veliko terena do zdaj, drugače bi to vedo...

- pri večvalnih agregatih se verjetno navor in pojemek še bolj čutita??? verjetno in preverjeno??

- mehke vzmeti, kupi progresivne ca 90 EUR

- nevem kater motor pride iz blata z nizkimi obrati??? mogoče ker nima reduktorja,..še vsakič ko sem rino iz blata sem bil vsran do pasa, probaj 2T z nizkimi obrati

Ne me narobe razumet, da pluvam po tvojih ugotovitvah, ampak nekatere so se mi zdele preveč posplošene. Niti ne hočem rešit imena GS-a 650, sem ga premalo krat vozo da bi vse spodbijal ali se z vsem strinjal. Glede na to da govoriš tudi o GSA 1200, verjemi da vsega tega terena nebi prevozo z tako "lahkoto" kot si ga 650. Sam vozim GSA 1150 in si včasih na kakih makadamih hudičevo želim kaj 100 kg lažjega, kot je GS 650 al pa kaj podobnega.

Bez zamere.

LP

Objavljeno (popravljeno)

moje skromno mnenje je, da gs-i nikakor niso motorji za kako slabšo podlago kukr je trd makedam.

in tisti avanturizem ki ga ponujajo je zgolj še ena reklamna.

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno (popravljeno)
...in tisti avanturizem ki ga ponujajo je zgolj še ena reklamna.

Kot da s Cilit Bang-om res lahko tako usran šporhet kot je v reklami z eno potezo spucaš :alien1:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno
moje skromno mnenje je, da gs-i nikakor niso motorji za kako slabšo podlago kukr je trd makedam.

in tisti avanturizem ki ga ponujajo je zgolj še ena reklamna.

S krampi se da z vsako enduro po hosti. :kva2:

Objavljeno

Nevem no. Sem vozil oba motocikla, vendar "manjšega" tudi po makadamu in se mi je zdelo, da gre kar solidno. Dokler nisem prišel do klanca navzdol... Prednji konec je res šel po svoje, vendar sem uspel težavo odpraviti z tem, da sem vstal. Cestne flike in luknje je dobro pobiral, precej bolje kot ZX-6R ali XX recimo in mnogo bolje kot moj skuter. Tudi po ovinkih gre kar dobro, vendar.... misliš, da še lahko nagneš, pa kresneš po stopalki. Precej nepričakovano, ampak motor je nizek, kljub temu, da je terenec. Kao (neka 2-kolesna verzija SUV-a). Naslednja stvar, ki me je zelo motila je bil vroč zrak izpod bencinskega tanka, naravnost v mojo genitalno "družino". Niso mogli to malo bolje urediti? Vsaj pri GS 1200 tega nisem občutil. Je pa bilo tudi nekaj stopinj manj kot okoljskih 30 pri testu manjšega brata. Celotno gledano: za veliko denarja zgolj povprečen motocikel. Stati bi moral okoli 6000 EUR s ABS-om vred.

Objavljeno
Konec koncev,... Sam sem zagledan v R 1200 GS Adventure in upam, da je to motorno kolo, ki je vredno avanturistov. Žal njegov mlajši brat, 650 GS temu ni dorasel. Moj nasvet je, če imate namen kupiti motor, ki bi bil zmožen premagovati tako zahtevne teren, kot ležerno vožnjo do morja (npr.), razmislite še enkrat. BMW 650 GS ni potovalna endura, je le potovalnik z enduro izgledom.

Ker ti je že več ljudi odgovorilo bom, kot bivši lastnik F650 Dakar dodal naslednje:

- F 650 GS je označen kot funduro (kar Tomozuki pravilno poimenuje 2-kolesni SUV). Zaradi svoje naravnanosti na cesto in mase se nikakor ne more kosati s čistokrvnimi endurcami ala. KTM, ki so ponavadi vsaj 50kg lažji a so zato precej manj udobni na cesti. Prava enduro vožnja je posebna veščina, motor pa bi naj bil temu prilagojen (masa, pnevmatike, vzmetenje). Zatorej je pričakovanje, da je treba samo dodajati plin in da vse ostalo naredi motor, precej optimistično.

- R 1200 GSA je velik potovalni "enduro" motocikel. Nedvomno precej bolj primeren za premagovanje velikih razdalj z veliko prtljage in/ali sopotnikom. Ker je pa ta motocikel precej težak, je na zahtevnem terenu še težje obvladljiv kot 650ka. Načeloma je med tema dvema motocikloma tako v ceni kot v lastnostih in namembnosti takšna razlika, da jih je zelo težko primerjati.

Zaključujem kot tolikokrat prej - jaz sem, kot začetnik, s svojim F650GD preživel veliko lepih kilometrov in mi nikoli ni bilo žal, da sem ga kupil. Resda je predrag a tudi rabljen drži ceno.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Tudi sam sem vozil F650GS-ne Dakar in o motorju vse najboljše,V nepolnih štirih letih sem naredil 67000km.Po 30.000 km sem ga servisiral sam + knjiga {olja,filtra,svečka,verižni set,gume ,zavorne obloge}pa nisem mehanik.Mašine se ni dotaknil nihče in bi ga vozil še danes če me nebi pijanček povozil.Sedaj vozim R1200GS pa me po 12000km še ni prepričal,da je boljši.Mogoče je moja ocena preveč subjektivna ,ker je bil "mali GS"pač moja prva ljubezen in je škoda,da ga ne delajo več.Toplo ga priporočam predvsem tistim,ki imajo motorje radi in ga ne uporabljajo le kod delovni stroj in on ti vrača z minimalnimi stroški vzdrževanja in minimalno porabo 3,2-4 l/100.lp

Popravljeno . Popravil Pips

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!