Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Tudi sam sem vozil F650GS-ne Dakar in o motorju vse najboljše,V nepolnih štirih letih sem naredil 67000km.Po 30.000 km sem ga servisiral sam + knjiga {olja,filtra,svečka,verižni set,gume ,zavorne obloge}pa nisem mehanik.Mašine se ni dotaknil nihče in bi ga vozil še danes če me nebi pijanček povozil.Sedaj vozim R1200GS pa me po 12000km še ni prepričal,da je boljši.Mogoče je moja ocena preveč subjektivna ,ker je bil "mali GS"pač moja prva ljubezen in je škoda,da ga ne delajo več.Toplo ga priporočam predvsem tistim,ki imajo motorje radi in ga ne uporabljajo le kod delovni stroj in on ti vrača z minimalnimi stroški vzdrževanja in minimalno porabo 3,2-4 l/100.lp

še jaz pohvalim mojo "singerco". Ima prevoženih 55 000 km. Ko sem prodal KLE 500, mojo bivšo lubico, sva s sinom ostala na samo enem endurčku - Dakarju. No, ko sva kupila KTM 990 Adventure, je mladi nadobudnež mislil in me celo prepričeval, da naj Dakarčka prodava. Niti pod razno!!! Za vožnjo je zakon, dolge proge mu ležijo, sedež udoben, za solo vožnje srednje hitrosti (povpreček po računalniku cca 100 km) neutrudljiv. Za 25 letnico zakona naju je z ženo peljal po celi jadranski obali in še kje. Njegove bolezni: menjava sklopke vsakih 12 000 km, malo elektronika (ugašanje), menjava verižnikov vsakih 18 000 km (+-300 km!?) pa še kaj bi alhko dodal, ni tak zamerljiv problem. Glede olja, pa uporabljajte gostejše, mineralno in ne redkih "prespolzkih" sintetičnih mešanic, ker začne sklopka še prej drseti. No, jutri greva okoli Velebita, ker sem ga letos malo zanemarjal. Bil je samo enkrat v Veli luki, malo na Madžarski, Avstriji,... Treba ga bo razpihat. IZ GARAŽE PA NE GRE!!! LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

v letu 2008 pride prenovljen tudi F 650 GS

post-5241-1194435387_thumb.jpgpost-5241-1194435523_thumb.jpg

post-5241-1194435565_thumb.jpg

post-5241-1194435624_thumb.jpg

post-5241-1194435673_thumb.jpg

post-5241-1194435773_thumb.jpg

post-5241-1194435829_thumb.jpg

post-5241-1194435963_thumb.jpg

post-5241-1194436171_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos,da dodam F 650 gs ima 2 cilindra in 71KM cena 8800€,drugi pod oznako 800gs pa bo stal okoli 10.000€ oba bosta prikazana že v Milanu letos.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možakarji in seveda možakarice :naughty: , tkole je (kolker jaz mislim).

Včeraj sem imel priliko vozit BMW 650 GS, z enduro pnevmatikami (mislim da se napiše mitzeller). V glavnem da veste, o katerih govorim.

Moped je redno vzdrževan, služben in nima nikakršnih hib, vsaj po 20 000 km jih ne bi smel imeti.

Nalogo, ki mi je bila zaupana je bila, da prevozim vse možne poljske in gozdne poti na določenem območju in tega sem se na začetku veselil, ampak...

..ko se je začelo blato, luknje in korenine, verjemite mi, da je stvar postala resna. A ja, ta BMW je letnik 2006.

In moje izkušnje so sledeče.

Minusi:

- če sediš, gre sprednji konec po svoje, vsaj na razmočenem makadamu.

- če stojiš, motor ne gre nikamor, ker zadnje kolo ni dovolj obremenjeno in se vrti v praznom, tako da je treba motor loviti + zgornja alineja

- po približno pol ure vožnje po blatu (hitrost je bila okoli 15 km/h, vrtljaji od 2 do 4 000, se je motor začel pregrevati in je začela utripati za to namenjena lučka

- motor je pre-večkrat ugasnil sam od sebe (to je počel le, ko je bil pregret)

- vžiganje ni bilo srce parajoče le zame, ki sem moral te tegobe poslušati, marveč tudi za motor (tako sklepam).

- sicer je značilnost enovaljnih agregatov, a vendar, če odpreš plin, te hoče postaviti na zadnje kolo, ko plin zapreš, te hoče zvrniti na pisker. Težava je v premehkem vzmetenju sprednjih vilic, ki pa se jih ne da nastavljati pred vožnjo.

Plusi:

- motor je lahek in ga z lahkoto pobereš tudi po padcu ( izkusil, a k sreči zaradi mehkih nosilcev smerokazov nič polomil)

- po približno 220 km natočil le okoli 12 l bencina

- med zaj... terensko vožnjo je prav prišla nizka nastavitev sedeža, tako da sem imel podplate vedno pripravljene, da bi motor ujel in sem jih vlekel po tleh.

- kljub vsej pacariji so zavore in verižno pogon delovali, kot da jih nič ne moti

- zaradi dobrega dušilca izpuha, sem uspel na majhno razdaljo videti lisico in jazbeca.

Tko sem se imel pri ta pravi terenski vožnji priliko spoznati moped, težave ter pohvale bi pa rad želel deliti z vami. Ne rečem, BMW 650 GS je morda odličen motor za potovalno enduro in, če prenaša le eno osebo. Za potovanja in potikanja po brezpotjih pa žal ni. Preveč je 'soft' in narobe je uravnotežen, da bi se z njim vozili kot na dirki Paris-Dacar. Pri zahtevnih manevrih je muhast, kar lahko pripelje do padca in je preslaboten, da bi vas iz blata povlekel pri nizkih obratih, da zadnjega kolesa ne bi vrtelo v prazno. Če boste to poskusili, bo enostavno ugasnil.

Konec koncev,... Sam sem zagledan v R 1200 GS Adventure in upam, da je to motorno kolo, ki je vredno avanturistov. Žal njegov mlajši brat, 650 GS temu ni dorasel. Moj nasvet je, če imate namen kupiti motor, ki bi bil zmožen premagovati tako zahtevne teren, kot ležerno vožnjo do morja (npr.), razmislite še enkrat. BMW 650 GS ni potovalna endura, je le potovalnik z enduro izgledom.

Za komentarje in nastala zgražanja bi prosil nadaljevanje teme. Mato:winkiss:

Ne razmišljaj o GS 1200,če te je že 650 premetaval.Gre,če znaš in imaš jajca,moj 1100 GS gre po traktorski vlaki,sinov 650 GS prav tako.Ni pa to KTM ali cros motor,temu niti ni namenjen.

Pa brez zamere,Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta mali BMW ni namenjen nekim resnim enduro vožnjam. Res da je obut v gume, ki naj bi bile enduro, vendar je moje mnenje, da so bolj namenjene za na cesto:D, kot pa za v blato. Sam se se peljal po razritem in zelo razmočenem kolovozu in res je da gume ne nudijo dovolj oprijema, vendar je vožnja z obrati nekje med 3500 in 4500 obrati in malo višjo hitrostjo prav zanimiva :naughty: . Motor je za moje pojme lepo vodljiv. Prednj del gre včasih res malo za sebe;vendar če ga voziš v malo višjih obratih, se takim stvarem z lahkoto izogneš. Na tem motorju me pa najbolj moti vročina med nogami; a res niso mogli malo bolj zaščitit cevi :BUA:

Motor je mala potovalna CESTNA endura;primerna za manjše izlete po brezpotjih, nikakor pa ni to za nek hard enduro, saj že gume niso primerne, potem je tudi malo prenizek in pretežak pa še veliko stvari. Za takšne primere pa so KTM-i, Husqvarna in podobni.

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

Sem ponosni lastnik 650 GS l04 in bi bil presrečen, če bi mi kdo poslal manual knjižico.. (v SLO ali ANG)

Hvala!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sem ponosni lastnik 650 GS l04 in bi bil presrečen, če bi mi kdo poslal manual knjižico.. (v SLO ali ANG)

Hvala!

lp

Res nima nihče knjižice?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

Zanima me, ali je možno (in stroškovno dopustno) da se vgradi ABS v BMW F650 GS l2004

Recimo, da dobim ABS iz razbitega motocikla in mi ga nekdo vgradi v motor.

Je že to kdo počel? Pozna kdo kak servis, ki bi to naredil?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Jaz sem se pozanimal za podobno zadevo in sicer za drug nov motor (gsx 650 f) suzuki pri

dobrem pooblaščenem serviserju, ki tovarniško nima možnosti abs-a (ne vem kako je s tvojim motociklom).

Pa so mi povedali, da je vse možno, vendar, bi zaradi menjave platišč, senzorjev, kontrolne enote, cevi,

drugačne armature, drugačne instalacije, ... zadeva prišla preveč denarja...

upam da, sem ti kaj pomagal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Jaz sem se pozanimal za podobno zadevo in sicer za drug nov motor (gsx 650 f) suzuki pri

dobrem pooblaščenem serviserju, ki tovarniško nima možnosti abs-a (ne vem kako je s tvojim motociklom).

Pa so mi povedali, da je vse možno, vendar, bi zaradi menjave platišč, senzorjev, kontrolne enote, cevi,

drugačne armature, drugačne instalacije, ... zadeva prišla preveč denarja...

upam da, sem ti kaj pomagal .)

hvala za odgovor.

V mojem primeru obstaja serijski ABS na F650GS, ampak moj motor ga žal nima, zato sem mislil, da bi cel sistem odmontiral od razbitega motorja in ga namestil na mojega. in, kaj sploh je "cel sistem?"

Seveda, če bi bilo tako enostavno. Zato me zanima, ali je kdo to že naredil?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor.

V mojem primeru obstaja serijski ABS na F650GS, ampak moj motor ga žal nima, zato sem mislil, da bi cel sistem odmontiral od razbitega motorja in ga namestil na mojega. in, kaj sploh je "cel sistem?"

Seveda, če bi bilo tako enostavno. Zato me zanima, ali je kdo to že naredil?

lp

Dvomim, da je kdo to že naredil - verjetno bi bilo bistveno dražje kot sedanji motor prodat in kupit takega z ABS.

Celoten ABS sistem pa je:

  • senzorji
  • krmilna elektronika
  • hidravlična črpalka
  • dodatne oz. čisto drugačne povezave zavornih cevi
  • morda tudi drugači glavni zavorni cilindri in čeljusti
  • morda še kaj...

Zaradi senzorjev oz. 'dajalnikov signala' je možno, da so drugačna tudi sama kolesa in/ali zavorni koluti.

Krmilna elektronika je ponavadi integrirana v centralni enoti in čisto možno je, da je ta pač drugačna kot na modelu brez ABS.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf.. tole pa se ne sliši tako enostavno...

sam ravno sem kupil motor in ga ne bi rad prodajal :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zivjo,

letos sem tudi jaz poslal lastnik GS650 (sicer rabljenega) l. 2005. Zdaj sem se dogovoril za servis in me zanima, kaj vse naj bi se menjalo pri okoli 37k km. Namen imam zamenjati sprednje zavorne ploščice in disk (ki je po vsej verjetnosti zvit), potem klasicno olje, filter, svecke. KEtna in zobniki so bili menjani manj kot 5k km nazaj tako da to ne bo potrebno. Zanima me tudi, kam vozite svoje GS na servis oz ali pozna kdo kakega dobrega 'neuradnega' serviserja.

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Fino bi bilo če bi zamenjal še vse 3 gumi blažilnike ki se nahajajo v pesti zadnjega kolesa. Jaz sem jih lani sam zamenjal ni nobena znanost. Prav tako sem sam zamenjal oboje zavorne ploščice. Glede servisa pa takole, originalni servisi so dragi, jaz ga vozim v Avtoval Grosuplje. So zelo v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jaz jo imam med malimi oglasi, jo podarim, ker je ne rabim več.

Prav tako en filter, ampak za starejše letnike.

Pozdravljeni,

Sem ponosni lastnik 650 GS l04 in bi bil presrečen, če bi mi kdo poslal manual knjižico.. (v SLO ali ANG)

Hvala!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Model je 520VM. Ketna ima 112 členov, prednji zobnik je 16 zob, zadnji pa 47 zob. Točne podatke za naročanje ti posredujem, ko dobim nazaj mail od DID-a.

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

520 je za bicikle.

Res? O hudiča, potem sem na prejšnjem motorju imel ketno za bicikle :whistle: Se mi je zdela malo čudna :unsure:

http://www.didchain.com/bmw.htm

http://www.didchain.com/xring1.htm

Mislim, da zgoraj niso omenjeni bicikli, razen, če so jih začeli deliti po kubikih :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!