Skoči na vsebino

Črni kal


ID

Priporočene objave

Grožnje o podstavljenem razstrelivu na viaduktu Črni Kal

Črni Kal, 23. septembra (STA) -

Na viaduktu Črni Kal je morala Družba za avtoceste v RS (DARS) kot organizator prireditve ob današnji slovesni predaji avtocestnega odseka Klanec - Črni Kal v promet zaradi anonimne grožnje, da je podstavljeno razstrelivo, spremeniti njen potek. Skoraj 3000 prijavljenih udeležencev si tako ne bo moglo ogledati viadukta, v DARS pa upajo, da bo popoldanska slovesnost in petkovo odprtje potekalo po načrtih. Ker je treba vsako grožnjo jemati resno, bo policijska enota za protibombno zaščito preverila, ali je na viaduktu res razstrelivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majku milu :kva2: ma kaj mi mamo same nacionalne idiote tle al kaj :angry: v slučaju d ga res razsuje (itak je bil fake) bi mu, ob morebitni ugotovitvi storilca, storu nardit enazga kukr je zdej ta, na lastne stroške in žulje <_< pol bi pomislu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ne vem...kaj je na temu viaduktu tako magičnega kot bi me radi prepričali...nič. en običajen viadukt , če pa prej pri nas niso znali narest viadukta je pa to njihov problem...po svetu jeh je na stotine večjih, boljših, širših....v bistu tale naš ni glih neko čudo 21 st. in čemu tak pomp res ne vem. Se mi pa zdi da je narejen...tako za dobo 10 let potem bo pa preozek in bogsigavedi kolikokrat že štukan...tako kot vse naše ceste (obvoznica je že danes preozka in dvopasovne avtoceste...pri nas in v Albaniji---sploh pa če iz istih virov vemo, da smo križišče, stičišče, v bistvu punčica evrope :blink: preko nas bo šel ves tranzit...če verjameš)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... v bistvu punčica evrope :blink: 

ti's ena "punčica" :004

:lol1:

ali mislite, da teroristi sploh vejo kaj je Slovenija

:lol1:

kaj šele en viaduktek tam nekje v enem podalpskem kotu

:lol1:

to je čisto navadna reklama, ker je viadukt "zbeldel" v predvolilni poplavi info s katero nam perejo glavo vsak dan

nekaj so morali narediti, da se malce tudi o njih sliši

pa naivci mislijo, da to koga kaj briga dandanašnji - večino boli q*** za viadukte na spljoh

:lol1: :lol1: :lol1:

BTW - Lina

ys upam, da tranzit ne bo šel preko mene - torej definiraj "nas" - al si mislila sam sebe ;)

Popravljeno . Popravil Jur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ne vem...kaj je na temu viaduktu tako magičnega kot bi me radi prepričali...nič. en običajen viadukt , če pa prej pri nas niso znali narest viadukta je pa to njihov problem...po svetu jeh je na stotine večjih, boljših, širših....v bistu tale naš ni glih neko čudo 21 st. in čemu tak pomp res ne vem. Se mi pa zdi da je narejen...tako za dobo 10 let potem bo pa preozek in bogsigavedi kolikokrat že štukan...

lina tocno tako, se strinjam.

razloge za tak pomp gre pa iskati v tem, da bi se nekateri politiki radi reklamirali kako da so naredili nekaj OhInSploh, za gradbenike je pa to "obicajno vsakodnevno" delo.

mogoce ga pa zeli pipenbaher razstreliti, da se mu ne bi sam od sebe podrl :lol1: . to sem izrekel samo za salo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem odhajala na morje sem čakala v koloni...cirka 2 uri mal stojiš mal se premikaš...nobene nesreče, nič...samo viadukt je bil..in vsi so zjali in bulili in slikali, no ko je bil viadukt za nami je promet stekel prav lepo, nobene gužve ničesar ---samo oprane, puhle, zaplankane glave so gledale in se čudile uaaau--,,kako so pa to naredl, so pa res kerlci,,.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ne vem...kaj je na temu viaduktu tako magičnega

ti bom povedal. Lahko bi ga uvrstili na Discovery v rubriko ekstremno inženirstvo, arhitekt: Janez Koželj, graditelja SCT in Primorje, največja višina stebra 87,5 metra, skupaj z voziščem 95 metrov, največji razpon med stebri 140 metrov, porabljenega je bilo 620 tisoč kubikov betona ( za hišo se porabi povprečno 30 do 40 kubikov - "betonski lobi")

Pa še dve posebnobsti by Climbra - "tamič" v leru na viaduktu v smeri KP doseže hitrost 85 km/h, če ne bi v tunelu zadeve regulirali z ventilatorji, po izračunu v primeru močnejše burje in po efektu dimnika, bi vozilo v tunelu v smeri LJ doseglo pospešek do 200 km/h !

Gospodarstveniki pravijo da je odprtje viadukta gospodarski dogodek leta !

Evo, če vse to ni magično !? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ti pa kot gradbenik povem, da zadeva je res impozantna za pogledat, ker je ogromna, vendar pa smo gradbeniki za taksne stvari izuceni in naj bi to bilo nase vsakdanje delo in nic drugega.

in se moje skromno mnenje: to da je bilo porabljenega toliko in toliko betona je kaj klaveren podatek, ker (povedano po domace) velika masa na kupu je se kako stabilna, vecji dosezek bi bil, ce bi naredili kaj bolj vitkega, bolj elegantnega, bolj tehnicnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ce bi naredili kaj bolj vitkega, bolj elegantnega, bolj tehnicnega ....

samo bog ne daj jeklenega ... :devil:

PS: "dosežek" je verjetno tudi zato, ker ta reč ni poceni ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo bog ne daj jeklenega ... :devil:

PS: "dosežek" je verjetno tudi zato, ker ta reč ni poceni ...

sori ce sem stopil kmlk na prste. nisem mislil nujno na jeklo, ceprav tudi jeklen bi lahko bil zelo lep, recimo brez vmesnih podpor. izvajala se je obicajna konzolna gradnja, tako kot na vecini viaduktov v sloveniji in kot tak je viadukt crni kal enak kot vsi ostali viadukti v sloveniji, samo da je nekoliko vecji (daljsi in visji). in to je vse.

arhitekturno bi lahko naredili veliko lepsega, to sem zelel povedati in zaradi mene je lahko iz kateregakoli materiala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pa samo zato, ker se bom potlej lahko bolj komot peljal po ta stari cesti. :OK:

:yea2: Tud mi smo sli 4x letos dol in vsi na vtocesti so po dve ure cakali, da so lahko cestnino placali .) ...mi pa po tastari mim, kot sam hudic :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje je kak lokalc klical za podstavljen eksploziv samo zato, da bi jim vrnil milo za drago, ker ima večina prebivalcev zaradi predhodnega miniranja popokane hiše, minirat pa so uradno začeli šele nekaj dni kasneje, kar nakazuje, da so folku čudežno in brez določenega krivca popokale hiše par dni pred pričetkom miniranja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

arhitektonsko viadukt ni nic posebnega (ni ne eleganten, ne tehnicno zanimivo izveden). inzenirsko ze prej, vsaj impozantno, kot je rekel fazerer, zaradi razseznosti, drugace je princip gradnje enak vecini viaduktov, kar jih po sloveniji poznam (kar pa ni veliko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabil povedati: taksne stvari niso poceni pa ce bi bile iz papirja. tudi to je impozantno (hvala Fazer03).

poznam enga, ki dobro obvlada origami. mogoče bi lahko on kaj naredil...

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

arhitektonsko viadukt ni nic posebnega (ni ne eleganten, ne tehnicno zanimivo izveden). inzenirsko ze prej, vsaj impozantno, kot je rekel fazerer, zaradi razseznosti, drugace je princip gradnje enak vecini viaduktov, kar jih po sloveniji poznam (kar pa ni veliko).

dosežek je že to da so se zmenli, v katero smer ga bodo postavli - ali proti Kopru, ali pa vstran od Kopra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sama inzenirska dela so bila verjetno kar zahtevna, vsaj v oganizacijskem smislu, ker taksne kolicine opaza, armature in betona je kar tezko skupaj spravit, ampak tega obicajni vozniki ne vidijo. bodo pa videli objekt cez deset let, ko se bodo pokazale vse napake, ki jih danes slavijo in jim ploskajo.

@ice

kaj si po poklicu, oziroma s cim se ukvarjas profesionalno? seveda ce ni skrivnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!