Skoči na vsebino

Ključi in ključavnice


Priporočene objave

Objavljeno
Zraven ključev si dobil kodo. To kodo neseš pooblaščenemu servisu, kateri kodo javi v tovarno, kjer ti naredijo nov ključ. Ko ključ dobi serviser, mu pelješ motor tja, da naredi "registracijo" novega ključa

Ali morda veš kakšna je približna cena česa takega?

LP, David

Objavljeno
Ali morda veš kakšna je približna cena česa takega?

Skoraj prepričan sem, da ti na servisu ne bodo vrgli telefona dol, če jih boš vprašal kaj tako bogokletnega, kot je cena ključa... ??!?

Objavljeno

Če je Honda in je opremljena z varovalnim sistemom HISS, brez starega ključa žal ni možno aktivirati novega.

V primeru, da boš moral zamenjat cel sistem mam viška eno HISS ključavnico z pripadajočim ključem, cena zelo ugodna.

Objavljeno
Če je Honda in je opremljena z varovalnim sistemom HISS, brez starega ključa žal ni možno aktivirati novega.

V primeru, da boš moral zamenjat cel sistem mam viška eno HISS ključavnico z pripadajočim ključem, cena zelo ugodna.

kolikor mi je znano, bo potrebno zamenjati tudi računalnik (lahko pa da se tudi motim.....)

Objavljeno

Najbolj da pokličeš servis in izvedel boš vse.

No pri nas doma smo za avto Mazda 323F 96' dali delati nov ključ, stalo nas je nekje okoli 70-80 €. Poleg kode smo pa morali dodati še dva ključa (original so bili trije), da so lahko ključ registrirali v elektroniko od avta.

Objavljeno

Jaz sem takoj ob nakupu motorja dal delat rezervni ključ za motor R 1200 GS , plačal za njega 38€ in čakal na njega 3 tedne.lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Odgovro od pooblaščenega serviserja:

brez rdečega ključa se novega ključa ne da narediti, tako da če ima kdo za prodati komplet ključavnice + elektronko za kawasaki z 750 s, 2006 letnik, naj me kontaktira na email: dkavcnik@hotmail.com, ali tel: 040 288 281

Lp, David

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Na motorju imam HISS sistem.

Zraven motorja sem dobil dva ključa i na enem je še pripadajoča tablica z številkami.

Problem!

En ključ deluje nornalno (pri obratu na ON ze zažene fuel injection )motor vžge.

Drugi ključ(še nikoli rabljen) pri obratu na ON ,ne vklopi vbrizga goriva.

Verjetno je ključ raskodiran.Kaj se da v tem primeri narediti (sam ali servis)!?

Hvala za odgovor in LP.

Boris

Objavljeno
Na motorju imam HISS sistem.

Zraven motorja sem dobil dva ključa i na enem je še pripadajoča tablica z številkami.

Problem!

En ključ deluje nornalno (pri obratu na ON ze zažene fuel injection )motor vžge.

Drugi ključ(še nikoli rabljen) pri obratu na ON ,ne vklopi vbrizga goriva.

Verjetno je ključ raskodiran.Kaj se da v tem primeri narediti (sam ali servis)!?

Hvala za odgovor in LP.

Boris

Na merilniku hitrosti imaš rdečo ledico, ki je indikator za HISS. Ko daš kontakt, ledica nekaj časa sveti, nato ugasne, če je ključ pravi.(odčitana koda). V nasprotnem primeru ledica neprestano sveti in motorja ni mogoče vžati. Ta kontrolna lučka se da s posebno kombinacijo pritiska tipk tudi izklopiti.

Si probal vžati z drugim ključem?

Je pa znano, da je Honda imela leta nazaj kar resne težave s tem HISSom!

Sam verjetno ob defektu ne boš naredil nič. Je pač potreben priklop na raunalnik-tester.

Objavljeno
Odgovro od pooblaščenega serviserja:

brez rdečega ključa se novega ključa ne da narediti, tako da če ima kdo za prodati komplet ključavnice + elektronko za kawasaki z 750 s, 2006 letnik, naj me kontaktira na email: dkavcnik@hotmail.com, ali tel: 040 288 281

Lp, David

potemtakem se da novi ključ narediti v kolikor le imaš rdeči ključ, ker jaz namreč od prejšnjega lastnika nisem dobil nikakršne kode ključa zraven. (rdeči ključ imam) ?

pa sem razmišljal da bi za vsaki slučaj le imel še en ključ doma v predalu..

Objavljeno

Jest sm dubu zraven 2 navadna ključa in kodirnega ( rdečega )....Enega na motorju, enega v rezervi...kodirnega pa baje ni priporočljivo dajati v "klučavnico" ( motorja ) ...Pa še pazit je treba, ker se kodirni ključ hitro razmagneti...kakšne so posledice , če nimaš ključa oz. se ti je razmagnetil, ne vem.....

post-19580-1231076069_thumb.jpg

Objavljeno
Na merilniku hitrosti imaš rdečo ledico, ki je indikator za HISS. Ko daš kontakt, ledica nekaj časa sveti, nato ugasne, če je ključ pravi.(odčitana koda). V nasprotnem primeru ledica neprestano sveti in motorja ni mogoče vžati. Ta kontrolna lučka se da s posebno kombinacijo pritiska tipk tudi izklopiti.

Si probal vžati z drugim ključem?

Je pa znano, da je Honda imela leta nazaj kar resne težave s tem HISSom!

Sam verjetno ob defektu ne boš naredil nič. Je pač potreben priklop na raunalnik-tester.

S prvim ključem gre motor normalno vžgat.Obrnem ključ,led dioda ugasne čez 2-3 sek.vse OK.

Pri drugem ključu pa led dioda na ugasne .

Če vstavim "raskodiran"(drugi) ključ v ključavnico,zraven tega ključa pa držim še ispravnega pa se motor da normalno zagnat.Ko odmaknem ispraven

ključ motor lepo laufa naprej brez problema.

Zgleda,da z rezervnega ključa HISS-u ni možno razbrati kode.

Jutri bom poklical servis pa da vidim kaj priporočajo.

Objavljeno

Honda ima tam v ključo ko je mali pokrovček gor in znak kodo.Lahko jo dobiš ven in daš v drug ključ od Honde.

Za naročilo ključa ne potrebuješ nič!Na servisu ga naročiš in dobiš surov ključ,ki ga moraš nest ključarju potem pa vstaviš kodo iz svojega ključa.(men se je zlomil)

V rdečih ključih te kode ni!

Kako pa je,če hočeš ključ z kodo pa ne vem!

Objavljeno

Zgleda,da z rezervnega ključa HISS-u ni možno razbrati kode.

Jutri bom poklical servis pa da vidim kaj priporočajo.

Objavljeno
Zgleda,da z rezervnega ključa HISS-u ni možno razbrati kode.

Jutri bom poklical servis pa da vidim kaj priporočajo.

Klical servis.

Pri njih se moram pojaviti z obema ključema in tablico s kodo za ključe in seveda z motorjem.

Ključ se programira vtaknjen v motor preko računalnika-testerja.(po besedah serviserja)

Lažji pa bom za cca 50 EUR.

Sem (skoraj) zadel žebljico na glavico? :naughty:

Objavljeno
Sem (skoraj) zadel žebljico na glavico? :naughty:

Zgleda,da bi si klic na servis lahko prihranil :?

HVALA raza

:beer2: se ti enkrat oddolžim za informacije in prijaznost!!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kaj priporočate za zaklepanje motorja? Obstaja en kup različnih ključavnic pa ne vem kaj kupit, da bo ziher :(

Hvala,LP

Objavljeno
Kaj priporočate za zaklepanje motorja? Obstaja en kup različnih ključavnic pa ne vem kaj kupit, da bo ziher :(

Hvala,LP

Najbolj sigurno in najceneje je ketna in dobra ključavnica,pa za kakšen steber,ograjo ali po dva motorja skupaj pripet.

Objavljeno

Kaj pa une ključavnice za disk? A to je za kej?

Objavljeno

mam disk klucavnico in je zakon. sam ne smes pozabt de mas natakneno, pa hop na motor pa gas, ker bos vse razbiv.

Objavljeno

Uh ja, to pa ne bi blo fajn :) No, bom pazljiva :)

thnx

Objavljeno

Kolega ima na disk ključavnici rumeno "telefonsko žico", ki jo obesi na krmilo, da ne pozabi zadeve pri speljevanju.

LP Robert

Objavljeno

ha, ha, dobra fora! SI bom zapomnila! Nekak ne zaupam verigam, bi raje imela tole kljucavnico...

Objavljeno
ha, ha, dobra fora! SI bom zapomnila! Nekak ne zaupam verigam, bi raje imela tole kljucavnico...

In si na taki kjučavnici omisli še alarm! Odpade "rumena telefonska žica", ker te z piskanjem opozori(kao kraja), čim premakneš krmilo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!