Skoči na vsebino

Ključi in ključavnice


Priporočene objave

Objavljeno

Si pa pozabil da zraven dveh ključev dobiš še ploščico z podatki... za hondo da ne bo pomote

Ja, to je čista resnica.

Ampak za kodiranje ključa na servisu je ne rabiš. Preverjeno...

Objavljeno

To drži za yamahe, honde imajo le dva ključa (za ostale proizvajalce pa ne vem).

v mislih sem imel kawasakija, trije ključi in ploščica, za kodirano yamaho pa ne vem.

Objavljeno

v mislih sem imel kawasakija, trije ključi in ploščica, za kodirano yamaho pa ne vem.

Kodirana Yamaha ima 3 ključe; 2 "delovna" in enega rdečega "servisnega". Tega baje sploh ni dobro izgubiti, una dva "navadna" pa lahko komot...

Objavljeno

Če je motor-ključavnica z takoimenovanim WGS-som (po nemško "weg-fahr-spere")se prepozna najlažje po obročku pri ključavnici saj to je antena-sprejemnik, ki prečita ali je ključ pravilen pa naj bo to pri avtomobilski ali pri ključavnici na motorju.Pri nakupu ponavadi dobiš samo en ključ in en plasičen,ki je ravno tako uporaben z čipom in z številko v primiru, da moraš naročiti novega.Izgubiti tak kodiran ključ pa ni ravno poceni npr.za Toyoto Yaris stane nov ključ 380€ :hmm: :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam varo letnik 2005 pa se je začel pojavljat problem pri vžigu.Dela ne dela pa spet dela! Ko ne dela se kontrolni indikator fi ne ugasnin ne pali! Kaj za vraga je narobe?Hvala za vsakerjšnjo info....

Objavljeno

Imam varo letnik 2005 pa se je začel pojavljat problem pri vžigu.Dela ne dela pa spet dela! Ko ne dela se kontrolni indikator fi ne ugasnin ne pali! Kaj za vraga je narobe?Hvala za vsakerjšnjo info....

Najprej preveri delovanje rdečega stikala na desni ročici! Je v povezavi z omenjenimi lučkami in HISSom.

Mogoče občasno zgubi kontakt.

To temo smo obdelali ravno včeraj na srečanju Varaderk v Braslovčah, ko so posamezniki omenjali podobne težave.

Objavljeno

Imam varo letnik 2005 pa se je začel pojavljat problem pri vžigu.Dela ne dela pa spet dela! Ko ne dela se kontrolni indikator fi ne ugasnin ne pali! Kaj za vraga je narobe?Hvala za vsakerjšnjo info....

Preveri obvezno tudi mikro stikalo tačke ! ! !

Objavljeno

Najprej preveri delovanje rdečega stikala na desni ročici! Je v povezavi z omenjenimi lučkami in HISSom.

Mogoče občasno zgubi kontakt.

To temo smo obdelali ravno včeraj na srečanju Varaderk v Braslovčah, ko so posamezniki omenjali podobne težave.

Hvala za info! Bom preveru ko bo čas za vžig, zdej mi je pa še kilr spustu dko da težavam ni videt konca!

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Dobil sem top case za bmw 650 , seveda brez ključa . Ali kdo v MB lahko naredi ključ po ključavnici ?

lp

Objavljeno

Dober mojster, ti bo predelal ključavnico na tvoj obstoječi ključ od motorja, če ga le lahko normalno vtakneš v to ključavnico. Če je kufer original, potem to ne sme bit problem, lahko pa dobiš tudi nov vložek za ključavnico za ta kufer in za tvoj ključ. 

 

Preveri pa ceno predno naročiš, mogoče bo mojster ključar cenejši. 

Objavljeno

Dobil sem top case za bmw 650 , seveda brez ključa . Ali kdo v MB lahko naredi ključ po ključavnici ?

lp

Če imaš kufer odprt demontiraj cilinder ključavnice in ga odnesi k nekomu ki izdeluje ključe in ti bo po cilindru naredil ključ !

Poglej tudi mogoče je na cilindru številka ključa in če je original BMW naročiš po številki nov kluč !

Objavljeno

g.štiftar na avtobusni ali pa trgovina varnost mb (g.zvonko)

Objavljeno

Poglej tule, če nimaš dveh levih rok.....

Mislim, da je o tem pisano že v temi BMW razno.

Objavljeno

Sem nesel mojstru ključarju, pa bomo videli. Hvala za nasvete.

Objavljeno

Poglej tule, če nimaš dveh levih rok.....

Mislim, da je o tem pisano že v temi BMW razno.

 

Tole ti je najcenejša varianta in še isti ključ lahko uporabljaš kot za motor.

Objavljeno

Hja, zgornja DIY varianta ima drugačen kovček, pa še ključ rabiš. No mojster mi je naredil 2 ključa za 30 eu.

Zdaj bi pa potreboval nosilno ploščo .

Objavljeno

ključavnico rastaviš pa vzameš ven obroček ali dva kateri nepašejo na tvoj originalen ključ in ga bos lahko odklepal z ključom od motorja, vsaj tako je na gs-u 1200

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Izgubil sem OBA ključa (ne me matrat prosim z vprašanji kako, sem se že dovolj naposlušal :bum:).

Motor je Ducati Monster 696 z ABSom letnik 2010. Imel sem dva (črna) ključa in kodirno kartico in kot rečeno imam samo še kartico.

Poklical sem na servis, pravijo da mi lahko zrihtajo "blank" ključ s transponderjem. Težava je seveda, ker nimam še enega ključa za izdelavo kopije pri ključavničarju. Na USA forumih sem prebral, da gre to tudi iz mehanske kode na kartici, če kdo pozna koga, ki to zna naredit kje bližje kot čez lužo bom zelo vesel. Kodiranje na motorju naj ne bi bil problem, sem našel link:

http://youtu.be/YVLssY8uZsU

in tudi v servisnem manualu so navodila.

Če je kdo šel čez podobno kalvarijo bom vesel vsakega nasveta, motor je zelo žalostno gledat, mene pa tudi ....:blush:, upam da najdemo kako rešitev brez menjave komplet elektronike.

Hvala za odgovore

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Ali za daljinca za alarm uporabljate kakšno posebno torbico, da ne opleta po belanci?

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Je kdo pred kratkem delal dodatni ključ za motor? Natančneje honda z hiss ključavnico. Kakšna je bila cena in ali deluje bp?

Rad bi si naredil rezervo pa so zgleda cene kodiranja oz kopiranja kar zasoljene...

Po možnosti v bližini koroške

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!