Skoči na vsebino

DERBI GPR125


poggy

Priporočene objave

Lej, nujno moraš kontrolirat svečko, če je potem bolj bela je to narobe in ti zaradi tega lahko zariba...

mora bit kavne barve....

A maš Dellorto 28? Če ja imaš potem zraven tistega velikega šravfa ki je za minimum enega malega. Tega čist zatisni, potem pa odpri za 2.5obrata, pol pa se vozi in boš vido če dela prav al ne... Naštimaj manj ali več....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, nujno moraš kontrolirat svečko, če je potem bolj bela je to narobe in ti zaradi tega lahko zariba...

mora bit kavne barve....

A maš Dellorto 28? Če ja imaš potem zraven tistega velikega šravfa ki je za minimum enega malega. Tega čist zatisni, potem pa odpri za 2.5obrata, pol pa se vozi in boš vido če dela prav al ne... Naštimaj manj ali več....

Burek se hecaš?!?!?!

Svečka mora biti malo sivkaste barve, če je ČRNA dobi preveč zraka, če je bela ga ne dobi dovolj!

Ta drugo trditev imaš pa prov, samo pri meni je ta vijak za zrak VEČJI, pa lahko samo za en obrat odpreš ga!

Itk morš pa pri uplinjačih vsako stvar ki jo narediš stestirat, tko da je tak postopek lahko kar dolgotrajen ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek se hecaš?!?!?!

Svečka mora biti malo sivkaste barve, če je ČRNA dobi preveč zraka, če je bela ga ne dobi dovolj!

Ta drugo trditev imaš pa prov, samo pri meni je ta vijak za zrak VEČJI, pa lahko samo za en obrat odpreš ga!

Itk morš pa pri uplinjačih vsako stvar ki jo narediš stestirat, tko da je tak postopek lahko kar dolgotrajen ;)

mislim da si se malo zmoto... če je črna ma premalo zraka in preveč bencina... če je bela ma preveč zraka pa premalo bencina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek se hecaš?!?!?!

Svečka mora biti malo sivkaste barve, če je ČRNA dobi preveč zraka, če je bela ga ne dobi dovolj!

Ta drugo trditev imaš pa prov, samo pri meni je ta vijak za zrak VEČJI, pa lahko samo za en obrat odpreš ga!

Itk morš pa pri uplinjačih vsako stvar ki jo narediš stestirat, tko da je tak postopek lahko kar dolgotrajen ;)

črna-preveč benzina

bela(ponavadi tudi dokaj obložena)-preveč zraka

kavno rjava(lepo zapečena brez oblog)-idealna mešanica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej k smo ze pr sveckah .... pa k so svecke itk pr vseh motorjih me neki zanima ... a mogoce obstaja kot nekaksno tesnilo al pa kaj takega ? kr jst sm vidu mam neki tazga k zgleda kot tesnilo .... mislim svecke se nism dol odsraufov ja pa pr strani neki videt tazga ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej k smo ze pr sveckah .... pa k so svecke itk pr vseh motorjih me neki zanima ... a mogoce obstaja kot nekaksno tesnilo al pa kaj takega ? kr jst sm vidu mam neki tazga k zgleda kot tesnilo .... mislim svecke se nism dol odsraufov ja pa pr strani neki videt tazga ... :)

Ti nc bat, pa kr odsraufj svecko, pa jo mal s kompresorjem spuci ;)

Drgac smo tistem "tesnilu" učasih rekli podložka :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti nc bat, pa kr odsraufj svecko, pa jo mal s kompresorjem spuci ;)

Drgac smo tistem "tesnilu" učasih rekli podložka :closedeyes:

ma ni podlozka .... ja tako plave barve .... pa res zlega ko kiro tesnilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Frodo z temi stvarmi se ni za igrt. S tem ko ti odpreš airbox fergi dobi več zraka in ni več prave mešanice in kokr so že ostali povedal lohk ribne. Čim prej našteli zrk, da ne bo pršlo do česa neljubega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bit mora posrano rjave barve :P

no sej mal odstopanja je lahko... sam ne preveč...k če ne boš meu tega optimuma pol bo :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ja najbolš za vse vas bo res, da jaz napišem zdej svoje izkušnje. Sej ta motorček je kr nekako v redu za vozit. Res pa je tudi, da izkušenj z drugimi 125kami nimam glih velik... Kar se pa tiče kvalitete, je pa totalna NULA. Plastike so bile že na začetku vse krivo gor našraufane, pol so pa začel počas šraufi odpadat. Zdj sem pa še vidu, da se je spodaj pri izpuhu stopila. Vse se lomi in poka že če ga sm grdo pogledaš. Poleg zunanjosti je pa tud notr vse narobe. Troba mi je čist zarjavela, tko da bo pomoje kmal stran pala. Pa še rezervnih delov se ne dobi!!! Kar se tiče tuninga ne morš nč, ker SERVISER ve za samo eno blokado!

Zdej se mogoče tole čudno bere, ker sam svoj motor kritiziram. Samo tako pač je. Res bo tko najbolš, da boste mel čim manj problemv s tem...

Jaz bom problem rešil z reklamacijo. V nedeljo grem še na MR najbrž. Pol ga bom pa zapelal nazaj, pa al ga bojo zrihtal tko k je treba al ga bom pa kr tm pustu... Če se bom še kej spomnu bom pa še napisal.

Ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najbolš za vse vas bo res, da jaz napišem zdej svoje izkušnje. Sej ta motorček je kr nekako v redu za vozit. Res pa je tudi, da izkušenj z drugimi 125kami nimam glih velik... Kar se pa tiče kvalitete, je pa totalna NULA. Plastike so bile že na začetku vse krivo gor našraufane, pol so pa začel počas šraufi odpadat. Zdj sem pa še vidu, da se je spodaj pri izpuhu stopila. Vse se lomi in poka že če ga sm grdo pogledaš. Poleg zunanjosti je pa tud notr vse narobe. Troba mi je čist zarjavela, tko da bo pomoje kmal stran pala. Pa še rezervnih delov se ne dobi!!! Kar se tiče tuninga ne morš nč, ker SERVISER ve za samo eno blokado!

Zdej se mogoče tole čudno bere, ker sam svoj motor kritiziram. Samo tako pač je. Res bo tko najbolš, da boste mel čim manj problemv s tem...

Jaz bom problem rešil z reklamacijo. V nedeljo grem še na MR najbrž. Pol ga bom pa zapelal nazaj, pa al ga bojo zrihtal tko k je treba al ga bom pa kr tm pustu... Če se bom še kej spomnu bom pa še napisal.

Ajde

Ojoj, ti pa maš smolo :BUA:

Upam da boš zrihtal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

GPR je bil prej lepši ko je imel auspuh pod sedež speljan. Ampak ker je pa zdej 4t mašino ma pa tok bolsi glas

Popravljeno . Popravil the stroj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPR je bil prej lepši ko je imel auspuh pod sedež speljan. Ampak ker je pa zdej 4t mašino ma pa tok bolsi glas

Se ne strinjam. Meni se dosti bolj dopade tako, ker ga naredi bolj masivnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vzdrževanje (nizki stroški) bo pa eden izmed njegovih velikih ++.

LP Be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vzdrževanje (nizki stroški) bo pa eden izmed njegovih velikih ++.

LP Be wild

sam pospešek bo pa eden izmed njegovih velikih -- ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vzdrževanje (nizki stroški) bo pa eden izmed njegovih velikih ++.

LP Be wild

Uau, enkrat na mesec moraš dat tiste 3jurje za olje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa cenej...4200 pa res ne mislm dat za olje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah čist odvisno kaj not daješ. Motul je zdaj že 4200 :BUA:

pri uvoznikih aprilije je 3700

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Frodo ka lahka ti men poveš s čim si lahko prišel do 1.000.000 sit? Kako si jih nabral, če si jih sploh ti, in če si jih ti koliko časa si jih zbiral??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam še zmeraj je samo 125 ccm.

Oblika je všečna, samo 125 ccm je 125 ccm in to sploh še pravi motor ni.

še vedno dovolj močna da se ubiješ ... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!