Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ker sem moral menjat valjcke (in se vedno niso ok, morm dat malo tezje) sem razdrl variomat in ga potem tudi sestavil nazaj (prvic, juhu, kljuc za oljni filter rula :OK: ).

ampak potem, ko dam se dekl gor pa ti vidis pol ko mi kurbl ne zagrabi. stik do zobcenika na variomatu je ok, samo tisti zobcenik se prosto suce sem in tja - prej se pa ni. sestavil sem 100% vse po vrstnem redu, kot je bilo.

gor na variomatu je najprej ena zelo tanka podlozka, potem pa neka mehka fedra in potem gor na fedri sedi zobcenik. vse skupaj pa je zasraufano z nekim pritrjevalnim ohisjem na veternico variomata.

ma kdo kaksno idejo?

upam, da jutri ne bom rabo kurbla ko grem na turo v avstrijo :xx:

Objavljeno

lepo bi blo da bi povedu kak motor mas...

zdej ce so zobniki vredu (tist ki je nasravfan na variomatu in tisti ki je na kurblu) potem bi moglolaufat, mogoce se kaj ni dobro usedlo.

dej dol deklc pa se 1x poglej kaj se ne usede, kaj si pozabil, itd...

Objavljeno

Akros :OK: :afro1: :naughty:

ma ja, dekl sem ze 10 krat dal dol pa variomat tudi 3 krat odprl pa se enkrat sestavo. fora je, da tisti zobcenik ni zatakjen, koliko pa se spomnim je prej bil. pa mi niti malo ni jasno kak kr naenkrat ni zatakjen :hmm: bolj not bi moral bit, da bi se zahaklal za šrauf ki zateguje variomat, vendar ga tista fedra naprej bolj ven porine. izgleda, kakor da bi moral pod šrauf dat eno debelo podlozko.

Objavljeno

uh tega motorja pa se nisem razdiral!

jah porini nazaj zobnik! probuj malo!

kaj pa dela ko hoces zakurblat?! a gre kurbl v prazno al se vsaj malo dotika zobnikov?!

Objavljeno

ima dober kontakt z zobnikom, samo potem zobnik nima kontakta s šraufom na variomatu in zato se zavrti v prazno. zgleda vse tak, da ko zakurblas, bi moral zobcenik it nazaj in dobit kontakt s šraufom potem pa bi zakurblalo. tisti zobi na kurbli bi morali it pod kotom not, samo grejo pa ravno.

je pa res, da sem fedro od kurbla polil z oljem, ker se je zatika. zaj pa ce je to problem??? :hmm:

Objavljeno

mislim da je tako da imas na variomatu najprej podlozko in poten nekako saljcko(zobnike) in potem matico za vse to zategnes! zobniki morajo pa bit tudi na drugstrani se pravi tam pri tistih zobnikih ki so skoraj polkorg na deklcu!? in ko ti das dol kurbl bi moral tisti zobnik na deklcu portinit take male zobnicke mal proti variomatu da se stakneta in nato se pac motor zalaufa!

spuci fedro z wd-40 razmasti jo in poskusi!

drugace pa nimam vec idej :?

Objavljeno

Poglej če je varjator vredu gor dan, da je čist nazaj pol pa bi moglo pasat, za drugo pa nevem :hmm:

Objavljeno

Ja mene tudi zanima kaj je bil problem :? :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!