Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Zato pa če bi imel v homologaciji zapisanih 25 kw ali 35kW sem se pozanimal pri avtošoli v kateri dela tudi policist, je policaje važen le papir 25 ali 35kW raze če iz nevem kakšnih razlogov odredi izredni tehnični pregled. Misli ali pa sem skoraj prepričan da policisti vseh karakteristik motorje ne poznajo.

Ja, policisti so nepismeni butli in nobeden ne pozna motorjev, še posebej tisti ne, ki so sami na motorju. Prav tako nobeden ne zna pogledat v katalog ali bazo podatkov in ugotoviti kakšna je dejanska izvorna moč. Na izredni tehnični te lahko pošlje kadarkoli, še posebej če boš delal prekrške ali kakšne neumnosti na cesti ali pa če se ti kaj zgodi. In tedaj bo veljalo, da si vozil motor brez izpita...vse morebitne kazni in posledice pa si lahko sam izkoplješ.

Skratka, GSR zakonsko ŠE ni zate pa če ti je to všeč ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, policisti so nepismeni butli in nobeden ne pozna motorjev, še posebej tisti ne, ki so sami na motorju. Prav tako nobeden ne zna pogledat v katalog ali bazo podatkov in ugotoviti kakšna je dejanska izvorna moč. Na izredni tehnični te lahko pošlje kadarkoli, še posebej če boš delal prekrške ali kakšne neumnosti na cesti ali pa če se ti kaj zgodi. In tedaj bo veljalo, da si vozil motor brez izpita...vse morebitne kazni in posledice pa si lahko sam izkoplješ.

Skratka, GSR zakonsko ŠE ni zate pa če ti je to všeč ali ne.

je je. Nov tovarniško blokiran za 12000€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je je. Nov tovarniško blokiran za 12000€

Mislim, da je vsakomur jasno kaj je izvirna moč nekega agregata...razen tistim, ki se ne morejo sprijazniti z realnostjo. Shit happens, life sucks and then you die. Res težek ta lajf, anede winkiss.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je vsakomur jasno kaj je izvirna moč nekega agregata...razen tistim, ki se ne morejo sprijazniti z realnostjo. Shit happens, life sucks and then you die. Res težek ta lajf, anede winkiss.gif

:headbang: Glej jst še vedno stojim za to opcijo da kupš nov tovarniško blokiran motor in pika. Ti si razlagi po svoje jst si bom pač po svoje. :notworthy: Drugače pa ja, težek lajf res

Popravljeno . Popravil yourfriend11
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je iz diamantov blokada? :)

nope! Ceno sm napisu za nov motor ampak neki na blef kr nism gledu kok je realna cena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo dejansko zdj za prehod iz A1 na A2 moral plačat 500€ al kaj? Kr menda mormo tut varno vožnjo delat al ne?

jst se bom ta tedn prijavu, pa bom mal povprašu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je vsakomur jasno kaj je izvirna moč nekega agregata...razen tistim, ki se ne morejo sprijazniti z realnostjo. Shit happens, life sucks and then you die. Res težek ta lajf, anede winkiss.gif

Izvorna moč je tista, ki jo predvidijo inženirji v tovarni za določen model motocikla, oziroma izvedbo le tega..

Če se japončki ponudijo nek model ponudit v originalni 25kw izvedbi, motocikel fabrško zaprejo in rečejo, (ter tudi povsod zapišejo), da ima njihov motor 25kw je to izvorna moč in pika. Ga ni strokovnjaka, ki bo ovrgel tovarniške specifikacije cele serije motociklov. Tak motor je zaenkrat legalno vozit in konec. V bistvu niti ne vem na kakšen način bi se dalo to uredit, razen da se prepove prodajo teh verzij pri nas..

Seveda je pa druga pesem, če potem lastnik blokado odstrani in se vozi brez nje. Sicer praksa kaže, da se tega ne preverja, ampak dalo pa bi se in kazen ne bi ušla.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst se bom ta tedn prijavu, pa bom mal povprašu :D

Za znoret ... 2 let nazaj si za đabe dobu celotn izpit ... zdj pa je treba fuknt več kot smo učash dajal za komplet izpit sam za prehod!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvorna moč je tista, ki jo predvidijo inženirji v tovarni za določen model motocikla, oziroma izvedbo le tega..

Če se japončki ponudijo nek model ponudit v originalni 25kw izvedbi...

A lahko kdo poda kak link do teh motorinov, pri katerih so se Japončki potrudili in jih tovarniško zablokirali, da se več ne dajo 'odpreti'?

Pa še podvprašanje...če se blokada pri takšnem motorju lahko odstrani in dobimo 70+ kW, kakšna je potem izvirna moč tega agregata? 25kW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorji se dajo odpret, ampak ker jih že tovarna označi kot motocikle s 25kw je pač to izvorna moč. Saj se ne gre za to ali se da odpret ali ne, gre se za to kaj se lahko preveri in na kakšen način. Če je ta konkreten model, oziroma konkretna različica v originalnih dokumentih in v vseh bazah zavedena kot 25kw se šteje da ima 25kw. Trenutno ni načina, da bi nekomu dokazal, da ima tak motor večjo izvorno moč, če je bil že ob izdelavi tretiran kot 25kw. Lahko bi imela 25kw verzija drugačne komponente v mašini, lahko bi imela neprimerne zavore in sploh ne bi bila namenjena odpiranju, itd. Tega se ne da kar na pamet vedet, zato se pač mora verjet originalnim tovarniškim specifikacijam proizvajalca, kakršne že so.

"Kalašnik" je tut avtomatska puška, pa jo pač fabrke ponujajo tudi kot polavtomatsko zaradi zakonodaje. Vsakemu je jasno, da se jo da z nekaj truda in zamenjave par delov predelat v avtomat, ampak ker pride iz fabrke polavtomat ni to zablokiran avtomat ampak je originalno polavtomatsko orožje (kar je sicer vseeno). Čeprav se jo da predelat.

Glede motorjev bo očitno treba nekaj pogrunat. Verjetno bi se dalo od tovarne zahtevat kakšno zagotovilo, da gre za isti motor kot v navadni verziji, le z blokado in bi na podlagi tega uvoznik potem kot izvorno moč navajal tisto "tapravo". Je pa verjetno to bolj preprosto reči, kot dejansko spraviti v zakonodajo.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo dejansko zdj za prehod iz A1 na A2 moral plačat 500€ al kaj? Kr menda mormo tut varno vožnjo delat al ne?

Odlično. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varno vožnjo opravljajo samo vozniki začetniki. Čeprav bi jo lahko verjetno kar vsi, marsikateremu bi prav prišla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Kalašnik" je tut avtomatska puška, pa jo pač fabrke ponujajo tudi kot polavtomatsko zaradi zakonodaje. Vsakemu je jasno, da se jo da z nekaj truda in zamenjave par delov predelat v avtomat, ampak ker pride iz fabrke polavtomat ni to zablokiran avtomat ampak je originalno polavtomatsko orožje (kar je sicer vseeno). Čeprav se jo da predelat.

To je sicer res vendar je država tista, ki certificira orožje in potrdi, da to ustreza normam za civilni trg in ne inženirji v tovarni orožja. Pogoji tega, kdo lahko pridobi pravico do nakupa takšnega orožja vključno s pogoji uporabe so jasno predpisani, tako kot tudi sankcije za kršitev teh predpisov.

Kaj, na primeru motorjev predstavlja certifikacijo izdelka za trg? Verjetno homologacija? In kaj piše v homologaciji za takšne motorje? Ali piše samo, da je njihova moč 25kW ali je navedeno, da jim je, z ustrezno certificiranimi sredstvi in/ali posegi, moč omejena na 25kW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer res vendar je država tista, ki certificira orožje in potrdi, da to ustreza normam za civilni trg in ne inženirji v tovarni orožja. Pogoji tega, kdo lahko pridobi pravico do nakupa takšnega orožja vključno s pogoji uporabe so jasno predpisani, tako kot tudi sankcije za kršitev teh predpisov.

Kaj, na primeru motorjev predstavlja certifikacijo izdelka za trg? Verjetno homologacija? In kaj piše v homologaciji za takšne motorje? Ali piše samo, da je njihova moč 25kW ali je navedeno, da jim je, z ustrezno certificiranimi sredstvi in/ali posegi, moč omejena na 25kW?

Jes sam upam da ne naletim na kšnga takega kot si ti v modri opravi.

Če je tovarniško je samo navedeno v homoligaciji, če ga naknadno zablokeraš pa je to vse napisano pod predelavami vozila. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo dejansko zdj za prehod iz A1 na A2 moral plačat 500€ al kaj? Kr menda mormo tut varno vožnjo delat al ne?

Pravzaprav to določa 140. člen ZVCP, zakona, ki se je že lani v sredini julija začel uporabljati v praksi. Avgusta lani sem opravil izpit B kategorije in do danes mi je bil pojem npr. vožnje odličnosti neznan - pa vožnjo odličnosti zakon po katerem sem opravil izpit že predvideva. Ker gre za obveznosti, ki se tičejo voznika začetnika in ker status voznika začetnika traja tri leta oz. do izpolnjenega 21. leta starosti se zna zgoditi, da nas bodo za izpolnitev teh obveznosti poterjali ob poskusu podaljšanja izpita. Lahko da se motim, ampak najbrž bodo prvi na listi za program dodatnega usposabljanja vsi tisti, ki so opravili izpit A, A2 ali B kategorije po 28. maju 2008 (datum potrditve zakona s strani Državnega zbora) in ne tisti, ki so izpit opravili po izteku prehodnega obdobja (julij 2009) med starim in novim zakonom in niti ne samo tisti, ki so izpit danes naredili.

Voznik začetnik

140. člen

(1) Voznik začetnik, ki ima v Republiki Sloveniji stalno ali začasno prebivališče in je v Republiki Sloveniji opravil vozniški izpit in pridobil vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 ali A ali B in imetnik vozniškega dovoljenja, ki je skladno s tem zakonom pridobil slovensko vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A ali B na osnovi veljavnega vozniškega dovoljenja, izdanega v tujini, če je od izdaje tega vozniškega dovoljenja minilo manj kot leto dni in v državi, kjer je pridobil vozniško dovoljenje, ni opravil programa za voznika začetnika, mora opraviti program dodatnega usposabljanja v skupnem trajanju dvanajst ur. Program vsebuje:

– vožnjo odličnosti,

– vadbo varne vožnje,

– skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa.

(2) Programa iz prejšnjega odstavka se mora voznik začetnik udeležiti v predpisanem zaporedju, in sicer:

– prvega dela vožnje odličnosti po najmanj dveh mesecih od izdaje vozniškega dovoljenja,

– enodnevno vadbo varne vožnje z vključeno skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa po najmanj dveh mesecih od udeležbe na prvem delu vožnje odličnosti,

– drugega dela vožnje odličnosti po najmanj dveh mesecih od udeležbe na enodnevni vadbi varne vožnje iz prejšnje alineje.

(3) Vožnjo odličnosti po posebnem programu izvajajo avtošole.

(4) Ministrstvo, pristojno za notranje zadeve, zagotavlja izvajanje programa vadbe varne vožnje ter skupinske delavnice o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa. Izvajalce programa usposabljanja ter programa rednega izpopolnjevanja znanja za osebe, ki izvajajo program varne vožnje in skupinskih delavnic, katerih naloga je tudi organiziranje opravljanja izpitov, ministrstvo, pristojno za notranje zadeve, izbere na podlagi javnega razpisa za obdobje petih let. Kandidati za izvajalce programa varne vožnje in skupinskih delavnic opravljajo izpit pred komisijo, ki jo imenuje minister, pristojen za notranje zadeve.

(5) Vlada Republike Slovenije določi ceno vadbe varne vožnje in skupinske delavnice o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa, ki jo plača udeleženec.

(6) Program dodatnega usposabljanja za voznike začetnike lahko izvajajo:

– vožnjo odličnosti: učitelj vožnje;

– vadbo varne vožnje: oseba z ustreznim dovoljenjem;

– skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa: oseba z ustreznim dovoljenjem.

(7) Vozniku začetniku se ob izdaji vozniškega dovoljenja izda tudi karton voznika začetnika za spremljanje dodatnega usposabljanja voznika začetnika, na katerega izvajalci programa potrjujejo opravljene obveznosti.

(8) Nadzor nad izvajanjem programa vadbe varne vožnje in skupinskih delavnic o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa opravljajo v ministrstvu, pristojnem za notranje zadeve, zaposlene osebe.

(9) Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek fizična oseba, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega člena.

Dovoljenje za izvajanje programa varne vožnje in dovoljenje za izvajanje programa v skupinskih delavnicah

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlično ... sarkazem al res? :)

hm, kaj praviš? ;)

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jes sam upam da ne naletim na kšnga takega kot si ti v modri opravi.

Če je tovarniško je samo navedeno v homoligaciji, če ga naknadno zablokeraš pa je to vse napisano pod predelavami vozila. :whistle:

Jaz upam, da se ti ne bo kdaj kaj zgodilo z motorjem, za katerega nimaš izpita, ker te bodo nasadili vsi po vrsti, od policista do zavarovalničarja.

Če je 'tovarniško zablokiran' in je samo to navedeno v homologaciji ali to pomeni, da imamo v Sloveniji za npr. GSR 600 dve homologaciji, eno na kateri piše 72kW in drugo na kateri piše 25kW. Mislim, a jih na roke pišejo ali nimajo nobene baze podatkov in za vsak motor ves postopek nanovo naredijo? Pa brez hude krvi, sem pač nevednež glede tega in sprašujem, ker je zadeva skrajno nelogična (mislim na to, da narediš motocikl s tako močnim agregatom in temu primerno ciklistiko in maso in potem trdiš, da ima 1/3 realne moči).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, kaj praviš? ;)

Res! :)

Fak ju ;)

In s tem bojo dosegli kaj? Da bo manj nesreč. Saj vsako drugo nesrečo povzroči oseba stara nad 60 let, ne pa pod 21 :) Naj tam malo prikrajšajo pa uvedejo obvezne zdravniške itd.

Nam so za začetek povečali v avtošolah minimalno število opravljenih ur na 22 ( mislim, da je bil faktor za 2× več ), zdaj še obvezen tečaj varne vožnje....ja itq.

Hočjo bit naši podobni Nizozemcem in Fincem in pički materni. Naj za začetek uredijo ceste na nivo Nizozemske, postavijo toliko "varnih" ograj, ki so primerne tudi za motoriste, odprejo kakšno pisto namenjeno motoristom, povečajo število ZASTONJSKIH varnih voženj ... pa bomo potem vidli ali se bo število mrtvih motoristov zmanjšalo ali ne. :)

S tem bojo dosegli pa kaj? Več voženj brez izpitov in manj ljudi bo opravljalo izpit, saj znaša trenutno ena taka povprečna cena za izpit 2 mesečni povprečni slovenski plači. :) Seveda bo manj nesreč, saj bo se manj ljudi vozilo.

Tečaj varne vožnje ( če gre za isto zadevo ) košta na Racelandu 260€. Za vsak izpit ( torej A2, A in B) če bom moral delat znaša to ... 780€. Delimo z 250€, kolikor znaša kazen vožnje brez izpita ... malo več kot 3. Se pravi 3× me lahko policaj do 21 leta ustavi in kaznuje pa bom na istem, kot če grem opravljat izpit. In dejansko v nekaterih večjih krajih v 2 letih posameznikov niti enkrat ne ustavijo in pokontrolirajo. Tako da ja ... računico imaš. Izvoliš se s procentih igrat.

Seveda pa ZELO podpiram varno vožnjo le naj bo v okviru izpita in cenovno v mejah normale. Kaj bom šel 4 mesce po končanem izpitu delat to? Ja sj največja možnost je, da bom v teh prvih 4 mesecih povzročil nesrečo. Bi rekel, da se izkušnje premo sorazmerno povečujejo z urami vožnje :) ( No ne čisto ampak ni pa tudi daleč )

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz upam, da se ti ne bo kdaj kaj zgodilo z motorjem, za katerega nimaš izpita, ker te bodo nasadili vsi po vrsti, od policista do zavarovalničarja.

Če je 'tovarniško zablokiran' in je samo to navedeno v homologaciji ali to pomeni, da imamo v Sloveniji za npr. GSR 600 dve homologaciji, eno na kateri piše 72kW in drugo na kateri piše 25kW. Mislim, a jih na roke pišejo ali nimajo nobene baze podatkov in za vsak motor ves postopek nanovo naredijo? Pa brez hude krvi, sem pač nevednež glede tega in sprašujem, ker je zadeva skrajno nelogična (mislim na to, da narediš motocikl s tako močnim agregatom in temu primerno ciklistiko in maso in potem trdiš, da ima 1/3 realne moči).

Da. :)

Tudi za vsak letnik posamezno se dela nova homologacija.

Izvor...pomeni pač osnovno, prvobitno itd. Torej prvobitna moč tega motorja je 25kW, saj je iz tovarne prišel s to močjo.

Dober primeri so različni KTMovi EXC in Husqvarnini WR modeli. Izvorna moč teh motorjev po homologaciji naj bi bila tudi za faktor 4× manjša pa te mašine NIKOLI ne vidijo 7.8kW in podobno. Ampak je tako navedeno v homologacijo in se VSI po temu ravnajo. Saj skuterji so tudi vsi po vrsti blokirani pa to očitno čisto nikogar ne moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje ( če gre za isto zadevo ) košta na Racelandu 260€. Za vsak izpit ( torej A2, A in B) če bom moral delat znaša to ... 780€. Delimo z 250€, kolikor znaša kazen vožnje brez izpita ... malo več kot 3. Se pravi 3× me lahko policaj do 21 leta ustavi in kaznuje pa bom na istem, kot če grem opravljat izpit. In dejansko v nekaterih večjih krajih v 2 letih posameznikov niti enkrat ne ustavijo in pokontrolirajo. Tako da ja ... računico imaš. Izvoliš se s procentih igrat.

Seveda pa ZELO podpiram varno vožnjo le naj bo v okviru izpita in cenovno v mejah normale. Kaj bom šel 4 mesce po končanem izpitu delat to? Ja sj največja možnost je, da bom v teh prvih 4 mesecih povzročil nesrečo. Bi rekel, da se izkušnje premo sorazmerno povečujejo z urami vožnje :) ( No ne čisto ampak ni pa tudi daleč )

Pod podpisom imaš navedene 4 dvokolesnike in jamraš nad stroški izpita v višini 780€ trance_29_photo.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. :)

Tudi za vsak letnik posamezno se dela nova homologacija.

Izvor...pomeni pač osnovno, prvobitno itd. Torej prvobitna moč tega motorja je 25kW, saj je iz tovarne prišel s to močjo.

Dober primeri so različni KTMovi EXC in Husqvarnini WR modeli. Izvorna moč teh motorjev po homologaciji naj bi bila tudi za faktor 4× manjša pa te mašine NIKOLI ne vidijo 7.8kW in podobno. Ampak je tako navedeno v homologacijo in se VSI po temu ravnajo. Saj skuterji so tudi vsi po vrsti blokirani pa to očitno čisto nikogar ne moti.

Dobro to razlagaš grrr.gif Vidim, da je čas, da po tem povprašam kar na MNZ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer res vendar je država tista, ki certificira orožje in potrdi, da to ustreza normam za civilni trg in ne inženirji v tovarni orožja. Pogoji tega, kdo lahko pridobi pravico do nakupa takšnega orožja vključno s pogoji uporabe so jasno predpisani, tako kot tudi sankcije za kršitev teh predpisov.

Seveda država certificira.. Ampak če orožje pride iz fabrke označeno kot tako ali drugačno, je pač naloga države, da preveri ali ustreza za uporabo na njenem trgu, ne more si pa verjetno zmišljevat značilnosti in avtomatsko puško certificirat za polavtomatsko ali obratno, oziroma napisat da je zadeva kalibra 9, če je v resnici 7,65.

Kaj, na primeru motorjev predstavlja certifikacijo izdelka za trg? Verjetno homologacija? In kaj piše v homologaciji za takšne motorje? Ali piše samo, da je njihova moč 25kW ali je navedeno, da jim je, z ustrezno certificiranimi sredstvi in/ali posegi, moč omejena na 25kW?

Enako je namreč tu. Motor je prišel iz proizvodnih linij v verziji 25kw, to je njegova izvorna moč. Pri certifikaciji se ne more kar na pamet vpisati "polno" moč, zato ker motor na zunaj zgleda tak kot odprti bratje. Bi se pa verjetno dalo to uštimat s pomočjo tovarne, ki bi potrdila da je motor razen blokad enak odprti verziji.

V homologaciji za takšne motorje piše 25kw v glavnem delu in je to hkrati edina cifra, ki se jo kjerkoli omenja v zvezi z močjo. Pod predelave ni nobenih vpisov, ker naknadnih predlav ni bilo. Večja moč ni nikjer omenjena, zato ker gre za tako verzijo motocikla.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!