Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ma ti ljudje še brati ne vejo kaj jih sprašuješ

isto kot 30% (moja groba ocena) vseh cajčkov

pa 90% vseh učitlov matematike

Objavljeno

jah sam nwm kuko da to avtošole niso obveščene, res slabo surrender.gif in še poudaru sem, pa so mi zagotovil da to nima nubene veze z izvirno močjo, res sram jih je lahko, mislm da jih bom kmal spet ubisku z uradnimi dokumenti zakona. whistle.gif buče prodajajo, banda

Avtošoli se gre za € ;)

Objavljeno

Ve kdo kaka je kazn, če te dobijo da voziš motor s 53kw zablokiran na 25kw?

Objavljeno

Ve kdo kaka je kazn, če te dobijo da voziš motor s 53kw zablokiran na 25kw?

Enako, kot da nimaš izpita. 500€! ( 250€ če plačaš v roku 7 dni )

Objavljeno (popravljeno)

ZVCP v 149. členu določa:

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Mislim, da bi v tem primeru sodišče razlagalo tole določbo smiselno in bi dvakrat večjo moč interpretiralo kot 70kw.

Ker je popoln nesmisel, da bi plačeval samo zato, ker je 53kw motor zablokiran na 25kw, namesto na dovoljenih 35kw. V tem primeru kaznovanje zgubi ves svoj smisel. Namen te omejitve je ravno ta, da mladi motoristi ne bi vozili premočnih motorjev. Zakaj bi torej kaznoval nekoga, ki je moč omejil še malo bolj, kot zahteva zakon.

Je pa to zgolj moje mnenje, lahko da se sicer motim, ampak sem precej prepričan, da bi sodišče tudi tako razmišljalo.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Mene pa tle ena stvar zanima. Če ti kupš nou motor zablokiran na npr 25kw in ma recimo 72kw kar neb smu vozt ampak je v homologaciji izvorna moč navedena kot 25kw in ne 72kw, najbrž neb smu met problemu...ali pač...ker je izvorna moč pač 25kw....sem se že kar dost pozanimu glede tega zakona pa mi pr tem vprašanju noben ni znou odgovort...

Objavljeno (popravljeno)

Glede na to, da je glavni dokument za ugotavljanje karakteristik vozila homologacijska listina, velja podatek iz nje. Če kupiš motor, ki je fabrško zaprt in je že v homologaciji navedena številka 25kw, potem jaz smatram da je ok. Oziroma je to ena luknja v zakonu, ki se jo pomoje da izkoriščat.

V tem primeru ni namreč nobenega drugega dokumenta, s katerim bi ti lahko kdo dokazal nasprotno, torej da je motor močnejši od 25kw. Podatki o moči določenega vozila iz raznih evidenc itd tu ne pridejo v poštev, zato ker motocikle proizvajalci delajo v več različicah in ravno iz homologacije izhajajo konkretne značilnosti določene različice. In se ne da kar tako dokazat, da takšno vozilo ni tako, kot je original navedeno v homologaciji. Bi bili potrebni izvedenci, itd.. Ne vem če bi sodišče zbralo to pot.

Moje mnenje je, da bi v primeru da vseeno dobiš kazen, in zadeva pride pred sodišče, moralo to odločiti tebi v prid, ker bi iz temeljnega dokumenta za tvoj konkreten tip in izvedbo vozila izhajalo, da je tovarniška izvorna moč 25kw, kar je v skladu z zakonom.

Da bi se preprečilo morebitne zlorabe, bi torej bilo potrebno uredit, da bi v takih primerih bilo že iz homologacije razvidna original moč in moč zablokirane izvedbe. Dokler pa tega ni, je pa to luknja.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Tako tud jst sklepam, zato sm se tud odloču za nakup nouga motorja, ker ga tud mislm met neki časa in tud ko dobim(nardim) izpit za neomejeno odblokirat in bi si zato rad nekej mal močnejšga nabavu...

Hvala za odgovor biggrin.gif

Objavljeno

eh... to ti pa ni povedal da lahko dela 1 leto prej izpit za avto kot pr nas ne?

Po novem bo pri nas avto s 16. leti. SEdaj je s 17 leti, pa ful malo ljudi, v primerjavi s tujino, se poslužuje tega.

V tujini cirka 40% mladih (če imam prave podatke) začne voziti v spremstvu staršev pri 16. letih. Pri nas s 17. letom samo kak procent ali dva (če se prav spomnim).

Objavljeno

jah sam nwm kuko da to avtošole niso obveščene, res slabo surrender.gif

Ne da niso obveščene - avtošole so tako v QRCU, da jim dol visi, samo da tebi dnar poberejo iz žepa, ko pri njih izpit delaš. Če ti dajo napačen napotek, sploh, ko gnjaviš okoli nečesa, jim takisto dol visi ... saj boš ti nafukal, ne oni ... ali pa boš policaju rekel "nisem jaz kriv, inštruktor mi je rekel" ? Policaj ti bo pa rekel - "joj, sori, potem grem pa kar k inštruktorju s položnico ..."

Objavljeno

Glede na to, da je glavni dokument za ugotavljanje karakteristik vozila homologacijska listina, velja podatek iz nje. Če kupiš motor, ki je fabrško zaprt in je že v homologaciji navedena številka 25kw, potem jaz smatram da je ok. Oziroma je to ena luknja v zakonu, ki se jo pomoje da izkoriščat.

Kolikor slišim, ne več dolgo.

Objavljeno

Po novem bo pri nas avto s 16. leti. SEdaj je s 17 leti, pa ful malo ljudi, v primerjavi s tujino, se poslužuje tega.

V tujini cirka 40% mladih (če imam prave podatke) začne voziti v spremstvu staršev pri 16. letih. Pri nas s 17. letom samo kak procent ali dva (če se prav spomnim).

tu mas napacen podatek to spremstvo z starši je pri nas možno pri 16letih že od leta 06-07 ker se dobro spomnim ko sem se sam zanimal za to ampak ni blo ekonomske racunice da bi se potem podal v to:lol:

Objavljeno

Kolikor slišim, ne več dolgo.

Ja samo potem menda nebojo dejansko šli spreminjat homologacije motorjem, ki imajo tako že zapisano? Kaj natančno pa si slišal?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

1. Razmerje moč/masa 0.2kW/kg

2. " in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo"

:closedeyes:

Prov to sm poudaru, in so rekli da nima to veze NČ! trance_11_confused.gif sej mene tut to moti, sam če so tko rekl pizda trance_19_hmm.gif

Je kdo ze 121% glede tega? Namreč zet ima izpit A2 in namen kupiti Yamaho FZ6 in jo zablokirati pri SERVIS ŠTERN v Kranju, ki so dobili nove blokade na 35kw. Večina jih pravi, da ne bo problemov zaradi tega (fz6 ima v originalu 72kw).

Tudi pri Šternu je rekel gospod, da ni problema, ugradijo blokado, homologiras in je. FZ6 ima 180kg, tako da tisto 0,16kW/kg pride tudi skos.

Lp Jani

Objavljeno

Po novem bo pri nas avto s 16. leti. SEdaj je s 17 leti, pa ful malo ljudi, v primerjavi s tujino, se poslužuje tega.

V tujini cirka 40% mladih (če imam prave podatke) začne voziti v spremstvu staršev pri 16. letih. Pri nas s 17. letom samo kak procent ali dva (če se prav spomnim).

v principu drži to kar praviš. v avstriji je naprimer L17 ki ima skoraj enako ceno kot navaden izpit pri 18.

prvih 3000km narediš s spremljevalcem pol pa si fraj ;)

pri nas pa lahko delaš pr 16, in pol se furaj do 18 s spremljevalcem in pol ŠE ENKRAT delat izpit pr 18 in plačat in plačat in plačat.... nonsense :) moji kolegi iz avstrije imajo vsi pri 17 izpit pa še noben ni imel prometne nesreče (glaven argument tistih ki so proti temu da se zniža meja na 16 let: nezrelost), cena pa je okoli 1300€.

govorim eksplicitno za avstrijo, drugje niti nevem kakšna je situacija.

Objavljeno

Dejstvo je pač da motorji nad 70kW odpadejo, in tisti ki imajo premal kil glede na kW tudi! To se ve, to je vsem znano, to piše v zakonu!

Drugo je, kaj drugi pravijo.

2 policaja bosta rekla, da pač oni tega ne gledajo, jah oni tega ne gledajo, nekomu 150km stran bodo pa policaji lahko ornk težili zaradi 1kW preveč in si avtomatsko brez izpita! Avtošole poslušat je itak brezveze, ker ti v vsaki dajo drugačno informacijo.

Tko da, tist k ma jajca nj gre na cesto. Želim mu čimjveč sreče, vendar jaz zase vem da če izvorna moč nebo pisala pod 70kW negrem na cesto s tem izpitom. Če najdem kakšno drugo pot ok, čene pa jebiga :)

Če bi meu namen bit "nelegaln" na cesti, potem sploh nebi podaljševal izpita, sam gasa....

Objavljeno

Jst v kratkem dobim novga z750 k ma v originalu 77kw, ampak ker je že od štarta zablokiran na 25kw ma nazivno moč v homologaciji 25kw tako d sporočim, če se bo kdo v to zapiču...v kar zlo dvomm glede na to d nemorjo dokazat d ma original 77kw...tako d na ta način mislm d bi se še dal vozt motorje k majo več k 70kw izvorne moči...smile.gif

Objavljeno

Ja in ne. Če boš naletu na poznavalca motorjev, kateri večinoma so samo policisti na motorjih te bo lahko zajebavu. Če te bo pa ustavu tist k je v avtu, ki ponavad nima glih nekega pojma o motorih boš pa bp šu čez. Vsaj tako je na področju dolenske. Načeloma se pa ve kje stojijo zadeve glede teh stvari in ni dvakrat za rečt da te bo spustu brez komplikacij. Pomoje bodo bol gledal na razmerje kW/kg če je pravo. Sej v končni fazi ti maš blokado not in ni večje moči kot je 35 oz 25kW, sj zato pa majo sm motori v prometni 11-15kW. Lahk profteraš sam profteraš edin če greš reskerat. Sj se tut brez izpita lahk vozš noben ti ne bo nč reku sam da te ne ustavi policija pa je use ured.

Objavljeno

Jst se bom pač sklicvou na homologacijo če bodo kej kompliciral, če sploh do kej tazga pride...bomo vidl ka bo...

Objavljeno

No sj ti pravm pomoje ti ne bodo kompliceral... če ne komplicerajo za kakšnga tomosa al pa še kj drucga k ma kdo odprt auspuh pol tut za to ne bodo. Če pa pride do tega pa ne preveč pametni bit pred policajm. Enostavno se pol prtožš pa je.

Objavljeno

Jst v kratkem dobim novga z750 k ma v originalu 77kw, ampak ker je že od štarta zablokiran na 25kw ma nazivno moč v homologaciji 25kw tako d sporočim, če se bo kdo v to zapiču...v kar zlo dvomm glede na to d nemorjo dokazat d ma original 77kw...tako d na ta način mislm d bi se še dal vozt motorje k majo več k 70kw izvorne moči...smile.gif

naši motorji so že serijsko-strojno blokirani, se pravi, da je njihova max izvorna moč 25kw, ne glede na to, da jih ima res 77.7kw, vendar v našem primeru pač ne :), in tako greš lahko skozi.

Sej v homologaciji piše 25kw in max hitrost 151km/h, če te ker policaj misli je***, bo pač spoznal, da te nima za kaj ;)

Pa srečno!

Objavljeno

Jst v kratkem dobim novga z750 k ma v originalu 77kw, ampak ker je že od štarta zablokiran na 25kw ma nazivno moč v homologaciji 25kw tako d sporočim, če se bo kdo v to zapiču...v kar zlo dvomm glede na to d nemorjo dokazat d ma original 77kw...tako d na ta način mislm d bi se še dal vozt motorje k majo več k 70kw izvorne moči...smile.gif

sej to toplo vodo smo odkrili že nekaj časa nazaj :) Podobno je z uvozom iz druge države, uvoziš 25kW motor samo s prometno in tu delaš novo homologacijo. Nevem kako se točno obnese v praksi.

Si se mogoče pozanimal, kako je z odblokiranjem nazaj na 77kW in kako je z novo homologacijo?

Zapiču se ti nebo nihče, izvorna moč je 25kW in pika.! Če bi te dobil na odblokiranmu, pa poj pač goljufija ker enostavno imaš večjo moč.

Objavljeno

Je kdo ze 121% glede tega? Namreč zet ima izpit A2 in namen kupiti Yamaho FZ6 in jo zablokirati pri SERVIS ŠTERN v Kranju, ki so dobili nove blokade na 35kw. Večina jih pravi, da ne bo problemov zaradi tega (fz6 ima v originalu 72kw).

Tudi pri Šternu je rekel gospod, da ni problema, ugradijo blokado, homologiras in je. FZ6 ima 180kg, tako da tisto 0,16kW/kg pride tudi skos.

Lp Jani

V zakonu je med vsemi pogoji beseda 'in' kar pomeni, da mora zadostovat vsem pogojem, ki so navedeni..največ dvakratnik blokirane moči in razmerje moč/masa.

Objavljeno (popravljeno)

Dejstvo je pač da motorji nad 70kW odpadejo, in tisti ki imajo premal kil glede na kW tudi! To se ve, to je vsem znano, to piše v zakonu!

Drugo je, kaj drugi pravijo.

2 policaja bosta rekla, da pač oni tega ne gledajo, jah oni tega ne gledajo, nekomu 150km stran bodo pa policaji lahko ornk težili zaradi 1kW preveč in si avtomatsko brez izpita! Avtošole poslušat je itak brezveze, ker ti v vsaki dajo drugačno informacijo.

Tko da, tist k ma jajca nj gre na cesto. Želim mu čimjveč sreče, vendar jaz zase vem da če izvorna moč nebo pisala pod 70kW negrem na cesto s tem izpitom. Če najdem kakšno drugo pot ok, čene pa jebiga :)

Če bi meu namen bit "nelegaln" na cesti, potem sploh nebi podaljševal izpita, sam gasa....

To je vse res, samo upam da ne bom imel problemov z 72kw motorjem zablokiranim na 35kw. Edino zelo ZELO čudno mi pa je, da si npr. Avtošole + ex. servis ŠTERN ki je zelo znan glih po blokadah, dovoli takega laganja???

Včeraj sem klical spet v Štern(kranj) in mu povedal to zgodbo glede tega zakona in mi še 1x zagotavlja da z A2 izpitom ni problemov voziti zablokirano fz6 z 72kw -> 35kw, ker ti v homologaciji piše 35kw in ti imaš izpit za to vožnjo te moči.

Citiram

- za vozila kategorije A2 (motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G) 18 let;

Jaz ne vidim, da bi pisalo "in ne izvira iz npr. blokiranega vozila z dvakrat večjo močjo?

Jst se bom pač sklicvou na homologacijo če bodo kej kompliciral, če sploh do kej tazga pride...bomo vidl ka bo...

Bom enako ravnal, v primeru komplikacij, čeprav upam da jih ne bo.

Lep dan želim :OK::yea1:

Popravljeno . Popravil persl
Objavljeno

Citiram

- za vozila kategorije A2 (motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G) 18 let;

Jaz ne vidim, da bi pisalo "in ne izvira iz npr. blokiranega vozila z dvakrat večjo močjo?

Pri nas je 2x35 še vedno 70. Morda je pri vas kaj drugače.

Motor je lahko že tovarniško manj močan od 35kW, če je pa blokiran pa velja dikcija, da ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Saj je dovolj razumljivo napisano, razen, če ne želiš videti tistega, kar ti ne paše.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!