Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Se strinjam s Fritzom.

Če v 72kw motor naknadno vgradiš blokado 35kw, je potem potrebno predelavo vpisat v homologacijo. In v homologaciji ti potem zadaj, kjer je prostor za vpis predelav piše, da je motor zablokiran na 35kw. original tovarniška moč na prvi strani homologacije pa še vedno ostane 72kw.

Zakon je jasen, izvorna moč ne sme biti več kot 70KW in takega motorja NE MOREŠ legalno vozit.

Obstajajo pa motorji, ki so že serijsko blokirani na recimo 25kw, tam je pa teh 25kw napisano kot izvorna moč in ni nobenih težav, tut če ma v originalu motor 120kw, ker ni to nikjer navedeno. Je pa verjetno pričakovati, da se bo to luknjo v prihodnosti kako zaprlo.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to toplo vodo smo odkrili že nekaj časa nazaj :) Podobno je z uvozom iz druge države, uvoziš 25kW motor samo s prometno in tu delaš novo homologacijo. Nevem kako se točno obnese v praksi.

Si se mogoče pozanimal, kako je z odblokiranjem nazaj na 77kW in kako je z novo homologacijo?

Zapiču se ti nebo nihče, izvorna moč je 25kW in pika.! Če bi te dobil na odblokiranmu, pa poj pač goljufija ker enostavno imaš večjo moč.

Brez problema odblokiraš na 77.7kw. Pa po predhodnem dogovoru, tudi oni lahko zagotovijo novo homologacijo, saj so vsa dela delana s strani uradnega zastopnika. Če bi se pa sam igral doma, bi znal pa biti kakšen problem.

Pa prosim ljudje naj se vam že enkrat presvetli, da Štern ni bog in batina in poznam servis ki je pol manjši od šterna pa naredijo 5x bolj kvalitetneje in hitreje. PA da ne bom reklame delal tukaj, me lahko kdo kontaktira preko pm.

Tako da vsi, ki imate težave z nakupom motorja, po tej plati, kot smo jo omenili, da pregledate kaj se kaj prodaja od 25kw, pokličete in povprašate, ali je pač strojno blokiran in bo vsa zadeva rešena.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse res, samo upam da ne bom imel problemov z 72kw motorjem zablokiranim na 35kw. Edino zelo ZELO čudno mi pa je, da si npr. Avtošole + ex. servis ŠTERN ki je zelo znan glih po blokadah, dovoli takega laganja???

Včeraj sem klical spet v Štern(kranj) in mu povedal to zgodbo glede tega zakona in mi še 1x zagotavlja da z A2 izpitom ni problemov voziti zablokirano fz6 z 72kw -> 35kw, ker ti v homologaciji piše 35kw in ti imaš izpit za to vožnjo te moči.

Citiram

Jaz ne vidim, da bi pisalo "in ne izvira iz npr. blokiranega vozila z dvakrat večjo močjo?

Bom enako ravnal, v primeru komplikacij, čeprav upam da jih ne bo.

Lep dan želim :OK::yea1:

Privoščijo ne privoščijo. Tako kot si lahko pri nekaterih avtošolah privoščijo da te pod nobenim pogojem ne spusti na glavno vožnjo, tudi če že znaš dobr vozt, samo zaradi tega ker služijo na urah. Tako kot Štern si lahko privošči, da je imel dela za 4 ure, ko mu že napol podrt motor tja pripelješ pa vseeno skače sm pa tja po delavnici, vsega dela skupaj pa ima za 1 uro.

Moja logika zakaj to govorijo:

Avtošole: Nevejo, ali nategujejo zaradi tega da bi si nabrali kandidatov da delajo nov izpit.

Štern: Pojma nima, ali pa da prodaja blokade na veliko.

Zakon je jasen, iz ministrstva naše "govorice" oz. razlage tega zakona potrjujejo, nevem kaj je poj kle še spornega. Lahko ti 1001 ljudi reče, da lahko voziš originaln motor več kot 70kW, nakoncu boš najeb*l ti, ker nimaš izpita za motor ki ga voziš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, zakon je zakomplicirano napisan in čudno, upam da ga bodo kmalu spremenili. Zame je dovolj, da imam na papirju 35kw...če bo pa že tako da naletim na "tečnega" policista kaj naj potem..

Drugače sem se pa pozanimal malo v preteklih dneh..kopiram iz drugega topica:

Povprašal sem 2 družinska dolgoletna prijatelja policista, 3 različne policiste na motorjih (vsi 12let+ na motorju samo v policiji, eden od njih še državni prvak :))...itd

Upam, da ne bom imel problemov, škoda ker so zakon zafrknili, zet je star že 22let :/

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, sam mnenja avtošol, uradnikov na upravnih enotah, policistov, prometnih strokovnjakov, itd, majo samo toliko teže, kolikor sovpadajo s tekstom napisanem v zakonu.

Če zakon omejuje na 35kw in pravi da izvorna moč ne sme biti dvakrat večja, je to tako in basta. Tudi če bi sam predsednik vlade rekel drugače. Dokler ni sprememba potrjena z novim zakonom velja trenutna ureditev.

Mnenja policistov ti lahko nekaj pomenijo v tem smislu, da vidiš kako poteka izvajanje zakona v praksi. Zdej če policaji ne bodo komplicirali zaradi tistih par kw, potem kul. Verjamem, da nekateri ne bodo. Ampak zakonska podlaga je pa še vedno jasna in če naletiš na striktnega policista je kazen.. Če bo pa, bohnedaj, kakšna pizdarija (nesreča), se bodo pa tudi zagotovo zapičili v kilowate in se bo smatralo, da si vozil brez vozniškega dovoljenja.

Jaz se ne bi hecal s temi zadevami...

No kakorkoli, želim ti velik varnih km, ter seveda, da se ti ne bi kdo zapičil v tiste kilowate, če se vseeno odločiš tako vozit :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, hvala ti za lepe želje, že sam tast me bo čuval, vozili se bomo večinoma v skupinah z motoklubom, že sam sem po duši "nežen" oz. bolj na varnost usmerjen tako da pamet v glavi imam, brez tveganj :)

lp

No kakorkoli, želim ti velik varnih km, ter seveda, da se ti ne bi kdo zapičil v tiste kilowate, če se vseeno odločiš tako vozit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ravno 35 oz. 70 kw?  Malo so pogledali cestake in videli, da imajo vsi okoli 80kw. Namen zakona pa je prepoved vožnje le-teh (najbolj nevarnih?!) motorjev. Zato pa so potem naredili ravno tak kriterij, da ne ''pade'' vanj skoraj noben motor. Kakor jaz to razumem, je bil namen zakona ravno v tem, da ne bomo mogli furat teh motorjev pred 21 letom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ravno 35 oz. 70 kw? Malo so pogledali cestake in videli, da imajo vsi okoli 80kw. Namen zakona pa je prepoved vožnje le-teh (najbolj nevarnih?!) motorjev. Zato pa so potem naredili ravno tak kriterij, da ne ''pade'' vanj skoraj noben motor. Kakor jaz to razumem, je bil namen zakona ravno v tem, da ne bomo mogli furat teh motorjev pred 21 letom.

Wrong. Pred 20 letom, če imaš 2 leti A2 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wrong. Pred 20 letom, če imaš 2 leti A2 :)

Ja prav imaš. Sem imel v mislih še prejšnji zakon  :D , sploh nevem kako. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam da navjo do naslednga leta pogruntal kšn nov zakon da navš mogu niti tovarniško met blokiran motor!

Torej potem takem lahko zablokiraš tovarniško tudi r1 če hočeš?trance_11_confused.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam da navjo do naslednga leta pogruntal kšn nov zakon da navš mogu niti tovarniško met blokiran motor!

Torej potem takem lahko zablokiraš tovarniško tudi r1 če hočeš?trance_11_confused.gif

dej mal računi razmerja moč-masa, pa da vidmo trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej mal računi razmerja moč-masa, pa da vidmo trance_25_naughty.gif

0.2 more bit al kako? Neki bomo že nabavl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej mal računi razmerja moč-masa, pa da vidmo trance_25_naughty.gif

Sej, razmerje moč/masa mora bit glede na blokirano moč...Seprav 25/35kW. I guess :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem pa na kero težo. Suho al s tekočinami...Podatki za ene motorje so na vsaki strani drugačni :O

pomoje suho.... sej ni motor skos do fula natankan, tolk da se teža ne sme spreminjat sleep.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje ja biggrin.gif ah 600 bo dost... zaenkrat tongue.gif

bo bo. Sam upam da mi ga bo nasledn let uspel hitr prodat pol pa da ubavm neki novga. Z750 Tud fajn zgleda. A pr temu štima to razmerje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teža je zapisana v prometni ( enim suha, enim polna ) in po tej teži se tut računa.

Motor ki je blokiran se mu razmerje računa po blokirani moči ( torej 25/35kw ). Tako lahko rečem, da recimo za Suzukija GSX-R 600 k6 v prometni z 161-164kg pride razmerje nekje 0.152 do 0.155 kw/kg. Skratka komaj prideš čez, ker je za A2 maximalno razmerje 0.160 :)

Odkdaj spet to? Še nekdo ki bo toplo vodo spet odkrival.

0,2kW/kg je in pika

Če to računamo na 35kW mora biti motor 175kg ali več.

Če računamo na 25kW mora biti motor 125kg ali več.

ja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkdaj spet to? Še nekdo ki bo toplo vodo spet odkrival.

0,2kW/kg je in pika

Če to računamo na 35kW mora biti motor 175kg ali več.

Če računamo na 25kW mora biti motor 125kg ali več.

ja?

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

JA! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

JA! :)

Po tastarem je blo 0.160.Mam jst še zapisano v vozniški.

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je obveznih ur za A2 izpit? Za avto so dvignli na 21ur,so za motor tud kej spremenil al je še vedno 8ur?

Če delaš na novo (iz nule) je 22 ur, drugače okoli 10.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!