Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa sm neki zanima. Jst sm naredu izpit pred 01.10.2009 in se imel takrat izpit do 25kw razmerje moči masa 0.16Kw/kg. zda sem kupil motor suzuki gsr 600 in imam blokiranega na 25 KW in v homologaciji isto. Ali to pomeni da ker sem naredil izpit pred novim zakonom lahko legalno vozim moto ali ne. Ke nezdi se mi smiselono zaka bi potem sploh izdelovali blokade 25Kw in jih serijsko vgrajevali v motorje kateri imajo več kot 70kW.

Pa še to tudi kolega je naredil izpit pred uveljavitvijo novega zakona venda za A brez omejitve pr 21 leti, novi zakon pa govori da za direkten pristop k A brez omejitev moraš biti star vsaj 24 let ali to pomeni da bojo vsem tistim ki so naredili izpit pred novim zakonom razveljavili izpite in bojo morali izpit opšravljati še enkrat. To se mi nezdi ravno logično! Zato je moje mnenje da kdor je naredil izpid pred 01.10.2009 pač spada še pd starejši zako. Za kakšno drugo mnenje pa se zahvaljujem.

LP

Objavljeno

A neomejeno mu ne morejo vzet!

NE

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Evo sm dobu homologacijo za mojga gsr 600 ampak še vseno piše 72kw razmerje kg/kW je 0.338 kar ne ustreza za starejši zakon niti za ta najnovejši zakon. sprašujem se čemu so na trg sploh dali blokade če se legalno tako ali drugače neda voziti motorja.

Ali bi moralo v homologaciji pisati nazivna moč motorja 25kW kajti sedaj piše ccm 599, nazivna moč 72kW, najvišja hitrost 220, kar pa še zdaleč ne velja, končna hitrost motorja je 150 km/h moč pa je 25kW. Za moč piš le na zadnji strani homologacije da je izvedena nekakšna predelava na 25kW.

Zdaj me zanima ali so se ušteli pri vpisu v homologacijo ali je to po zakonu. HVALA.

Objavljeno

glede izvirne moči itd. je vse pravilno, ker odblokiran motor tudi toliko ima, ampak sedaj z predelavo ima 25kW in s tem se tudi spremeni kW/kg razmerje

ravno v tem je smisel novega zakona, da si začetniki ne bi kupovali SS motorjev, kateri imajo vsi 70kW+

Objavljeno

Evo sm dobu homologacijo za mojga gsr 600 ampak še vseno piše 72kw razmerje kg/kW je 0.338 kar ne ustreza za starejši zakon niti za ta najnovejši zakon. sprašujem se čemu so na trg sploh dali blokade če se legalno tako ali drugače neda voziti motorja.

Ali bi moralo v homologaciji pisati nazivna moč motorja 25kW kajti sedaj piše ccm 599, nazivna moč 72kW, najvišja hitrost 220, kar pa še zdaleč ne velja, končna hitrost motorja je 150 km/h moč pa je 25kW. Za moč piš le na zadnji strani homologacije da je izvedena nekakšna predelava na 25kW.

Zdaj me zanima ali so se ušteli pri vpisu v homologacijo ali je to po zakonu. HVALA.

Niso se ušteli, po trenutni zakonodaji z A2 žal ne smeš voziti GSRja.

Objavljeno

Niso se ušteli, po trenutni zakonodaji z A2 žal ne smeš voziti GSRja.

to je res samo po tej homologaciji tudi po prejšnem zakonu nebi smel voziti tega motorja , ker ni pravo razmerje 0.338kg/kW ( prejšni zakon 0,16kg/kW ) .

Zato pa če bi imel v homologaciji zapisanih 25 kw ali 35kW sem se pozanimal pri avtošoli v kateri dela tudi policist, je policaje važen le papir 25 ali 35kW raze če iz nevem kakšnih razlogov odredi izredni tehnični pregled. Misli ali pa sem skoraj prepričan da policisti vseh karakteristik motorje ne poznajo. Zanima pa me zato ker je bil motor uvožen iz nemčije in za nemški trg je bilo v tem motorju 25kW in imam tudi originalno nemško homologacijo v kateri ni ne duha ne sluha o 72kW.

Objavljeno (popravljeno)

Ne razumem čisto te tvoje situacije..

Ti si uvozil motor iz Nemčije, ga peljal v Koper na homologacijo in zdej dobil slovensko homologacijo kjer je izvorna moč 72kw, pod predelave pa 25kw?

Tisto razmerje 0.338kg/kW se nanaša na odprt motor torej na 72kw. Če deliš 72kw s težo tvojega motocikla, potem dobiš 0.338kg/kw ven in to iz dveh razlogov ni primerno za A2 - ker je presežena izvorna moč in razmerje masa/moč..

Če daš motor zablokirat na 25kw potem se ti spremeni tudi razmerje. Razmerje pri motorju s homologorano predelavo tako ni več 0,338kg/KW, ampak je 25kw deljeno teža motocikla, izračunaj si koliko pride.

Kadar naknadno vgrajuješ blokado vedno v original homologaciji ostane izvorna moč in razmerne nespremenjeno, blokada je pa samo vpisana na koncu pod predelave in to je merodajno. V tem primeru ne moreš pod nobenim pogojem vozit GSRja ker ima 2kw preveč, neglede na razmerje masa/moč.

Ima pa ta zakon eno luknjo in to sicer tako, da če kupiš že fabrško blokiran motor na 25 kw, zraven dobiš tudi homologacijo, kjer je 25kw navedena kot izvorna moč. V tem primeru ti pa noben ne more dokazat, da je tak motor močneši, ker je podatek na homologaciji (na glavnem delu homologacije, ne pod predelave) merodajen.

Če si kupil fabrško blokiran motor na 25kw in je imel v original homologaciji navedeno 25kw kot izvorno moč, potem bi ti verjetno morali tako naredit tudi na slovenski homologaciji, ko si ga peljal v Koper homologirat, po tem ko si ga pripeljal iz nemčije. Saj naredijo homologacijo na podlagi papirjev ki jim jih priložiš..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ne razumem čisto te tvoje situacije..

Ti si uvozil motor iz Nemčije, ga peljal v Koper na homologacijo in zdej dobil slovensko homologacijo kjer je izvorna moč 72kw, pod predelave pa 25kw?

Tisto razmerje 0.338kg/kW se nanaša na odprt motor torej na 72kw. Če deliš 72kw s težo tvojega motocikla, potem dobiš 0.338kg/kw ven in to iz dveh razlogov ni primerno za A2 - ker je presežena izvorna moč in razmerje masa/moč..

Če daš motor zablokirat na 25kw potem se ti spremeni tudi razmerje. Razmerje pri motorju s homologorano predelavo tako ni več 0,338kg/KW, ampak je 25kw deljeno teža motocikla, izračunaj si koliko pride.

Kadar naknadno vgrajuješ blokado vedno v original homologaciji ostane izvorna moč in razmerne nespremenjeno, blokada je pa samo vpisana na koncu pod predelave in to je merodajno. V tem primeru ne moreš pod nobenim pogojem vozit GSRja ker ima 2kw preveč, neglede na razmerje masa/moč.

Ima pa ta zakon eno luknjo in to sicer tako, da če kupiš že fabrško blokiran motor na 25 kw, zraven dobiš tudi homologacijo, kjer je 25kw navedena kot izvorna moč. V tem primeru ti pa noben ne more dokazat, da je tak motor močneši, ker je podatek na homologaciji (na glavnem delu homologacije, ne pod predelave) merodajen.

Če si kupil fabrško blokiran motor na 25kw in je imel v original homologaciji navedeno 25kw kot izvorno moč, potem bi ti verjetno morali tako naredit tudi na slovenski homologaciji, ko si ga peljal v Koper homologirat, po tem ko si ga pripeljal iz nemčije. Saj naredijo homologacijo na podlagi papirjev ki jim jih priložiš..

ja tako bo v nemški homologaciji piše 25 kw max moč in seveda tudi v nemški prometni. Homologral sem kar v Nm kjer sem doma sam zgleda da bom morav vse skupaj peljati v ljubljano na LPP, ker sem klical tudi na uradni servis suzuki in so rekli da bi moralo v homologaciji pisati pod izvorna moč 25kW. Vem da bo vse skupaj na meji zakona že tudi malo nelegalno ampak vseeno, če se bo potem ko me bo ustavil policist ("če me sploh bo" v 6 leti odkar se vozim z motorji so me ustavili 2x), če se mu bo dal vse podatke preverjati in odrediti tehnični pregled itd. bom pač plačal 500€ oz. 250€ kazni v 7 dneh. Gre se mi pa predvsem zaradi homologacije kajti če gledam po izpitu katirega se opravljal ja še iz prejšnega zakona, čeprav tudi tega mi nezna noben razložiti kam spadam nimam niti osnovnih pogojev voziti kateri koli motor tudi kawasaki er6 ne, ker v homologaciji ni pravega razmerja moči in mase.

Objavljeno

Zakaj pa ravno 35 oz. 70 kw? Malo so pogledali cestake in videli, da imajo vsi okoli 80kw. Namen zakona pa je prepoved vožnje le-teh (najbolj nevarnih?!) motorjev. Zato pa so potem naredili ravno tak kriterij, da ne ''pade'' vanj skoraj noben motor. Kakor jaz to razumem, je bil namen zakona ravno v tem, da ne bomo mogli furat teh motorjev pred 21 letom.

Vi kr modrujte o vsem tem ... ravnokar se sprejema paket štirih novih zakonov ...

Stvari bodo malce bolj strogo urejene. ...

Sam da navjo do naslednga leta pogruntal kšn nov zakon da navš mogu niti tovarniško met blokiran motor!

Torej potem takem lahko zablokiraš tovarniško tudi r1 če hočeš?trance_11_confused.gif

Ne bo treba čakat ido drugega leta.

Objavljeno

Vi kr modrujte o vsem tem ... ravnokar se sprejema paket štirih novih zakonov ...

Stvari bodo malce bolj strogo urejene. ...

Ne bo treba čakat ido drugega leta.

Misl da bo za to sezono zdržalu takoj v pondelk grem v LJ to opravt pa pol že enkrat registrirat, ker so me že sto homologacijo drgal u glavo 2 tedna. Če pa pride še kšn nov zako se mi pa je...., ker pol pa res nima več smisla use skp mislm da bom dau u 10 letih mn € za kazni kot pa da na šiht hodm, pa sm še plačujem za izpite in neke nepotrebne neumesn kategorije A1 A2zard mene jih je lahko A7. Jst sm str 20 let pa motorje furam že od 13 leta in mi bo pol nekdu reku da nimam izkušenj pa blablabla. In pol pride nek model(48let preverjeno poznam tega človeka) k se prvič v lajfu usede na motor in rab za izpit 48ur vožnje. V ovinku je šel tako počas da mu je motor crknu mi je povedal inštruktor k ga je učil(ta inštruktor je moj sosed) in pol je on neka zelo izkušena oseba katira brez problema prejem v roke izpit za A brez omejitev res država svaka vam čast in vaši zako in nevem kaj bi se še use spomnli. ;))

Objavljeno

Vi kr modrujte o vsem tem ... ravnokar se sprejema paket štirih novih zakonov ...

Stvari bodo malce bolj strogo urejene. ...

O pajade neeek.giftrance_04_baaa.gif in potem čez 14 dni spet nov zakon in potem čez 2 mesca spet nov.....surrender.gifmislm... že to, da se zakon sprememi kot veter zapiha je znak, da niso sposobni skup spravit enga konkretnega zakona, ki bi deloval tud v praksi ne samo na papirju. Tole ratuje že patetično, s tem bojo stvar tako zakompliciral da 3/4 folka ne bo vedla kaj sme in kaj ne oz. bodo reagirali ravno nasprotno tj. nebodo ustavljali policajem itd... seprav z vedno novimi zakoni povzročili še več kršitev zakonovtrance_27_notworthy.gif Že večkat se je pokazal, da so enostavne rešitve najboljše in tud najtrajnejše, tkole kokr dons komplicirajo ne vodi nkamor.

Sicer pa kaj je razlika med motorjem s 70kw in 72kw? Aja un z 72kw gre 200 na uro več pa 4x hitrej se lahko ubiješslap.gif

Objavljeno

O pajade neeek.giftrance_04_baaa.gif in potem čez 14 dni spet nov zakon in potem čez 2 mesca spet nov.....surrender.gifmislm... že to, da se zakon sprememi kot veter zapiha je znak, da niso sposobni skup spravit enga konkretnega zakona, ki bi deloval tud v praksi ne samo na papirju. Tole ratuje že patetično, s tem bojo stvar tako zakompliciral da 3/4 folka ne bo vedla kaj sme in kaj ne oz. bodo reagirali ravno nasprotno tj. nebodo ustavljali policajem itd... seprav z vedno novimi zakoni povzročili še več kršitev zakonovtrance_27_notworthy.gif Že večkat se je pokazal, da so enostavne rešitve najboljše in tud najtrajnejše, tkole kokr dons komplicirajo ne vodi nkamor.

icer pa kaj je razlika med motorjem s 70kw in 72kw? Aja un z 72kw gre 200 na uro več pa 4x hitrej se lahko ubiješslap.gif

Pišeš, kot da bi predloge novih zakonov poznal?

Glede razlike med 70 in 72 - hja, nekje pač mora bit meja. Po mojem mnenju bi lahko bila še malo nižje. Če bi bila pa pri 80 kW, potem bi pa nekdo vprašal, kaj je razlika med Yamaho R6 in Suzukijem GSX-R (recimo - pišem na pamet, če bi bila ta dva motrja potem vsak an eni strani meje).

Skratka - flancaš.

Objavljeno

Pišeš, kot da bi predloge novih zakonov poznal?

Glede razlike med 70 in 72 - hja, nekje pač mora bit meja. Po mojem mnenju bi lahko bila še malo nižje. Če bi bila pa pri 80 kW, potem bi pa nekdo vprašal, kaj je razlika med Yamaho R6 in Suzukijem GSX-R (recimo - pišem na pamet, če bi bila ta dva motrja potem vsak an eni strani meje).

Skratka - flancaš.

Očitno si bolj na tekočem kom ostali. Bi bil tako prijazen in razsvetlil še ostale, tako da bomo vsi vedeli kakšne spremembe se spet obetajo?

Objavljeno

ja tako bo v nemški homologaciji piše 25 kw max moč in seveda tudi v nemški prometni. Homologral sem kar v Nm kjer sem doma sam zgleda da bom morav vse skupaj peljati v ljubljano na LPP, ker sem klical tudi na uradni servis suzuki in so rekli da bi moralo v homologaciji pisati pod izvorna moč 25kW. Vem da bo vse skupaj na meji zakona že tudi malo nelegalno ampak vseeno, če se bo potem ko me bo ustavil policist ("če me sploh bo" v 6 leti odkar se vozim z motorji so me ustavili 2x), če se mu bo dal vse podatke preverjati in odrediti tehnični pregled itd. bom pač plačal 500€ oz. 250€ kazni v 7 dneh. Gre se mi pa predvsem zaradi homologacije kajti če gledam po izpitu katirega se opravljal ja še iz prejšnega zakona, čeprav tudi tega mi nezna noben razložiti kam spadam nimam niti osnovnih pogojev voziti kateri koli motor tudi kawasaki er6 ne, ker v homologaciji ni pravega razmerja moči in mase.

No če imaš fabrško verzijo 25kw, potem ima motor izvorno moč 25kw in bi moralo tako pisat tudi v naši homologaciji. Če ne piše, naj ti popravijo. Glede na še obstoječo luknjo v zakonu ti potem kazni ne morejo dati, tudi s pomočjo izrednih tehničnih ne, ker moč motorja ne izvira iz več kot 70kw, ampak izvira iz 25kw in če tako piše v original homologaciji ti ne more noben dokazat, da ni tako :)

Kaj se bo pa v prihodnje dogajalo z zakonodajo pa ne vem, ker ne spremljam.. Si pa mislim, da bodo hoteli "zapret" to luknjo.

Objavljeno

Pišeš, kot da bi predloge novih zakonov poznal?

Na žalost ne poznam predlogov novih zakonov, ampak na bolše bo šlo težko, ker dejstvo je, da je praksa vedno korak pred zakonodajalcem in brez enostavne in celovite rešitve se bodo zmeraj pojavljale luknje... Lepo bi blo vidt te čudovite nove predloge in če urejajo to področje tako, da nebo vsako leto zakon noveliran sm takoj za, da ga podprejosmile.gif

Objavljeno (popravljeno)

Misl da bo za to sezono zdržalu takoj v pondelk grem v LJ to opravt pa pol že enkrat registrirat, ker so me že sto homologacijo drgal u glavo 2 tedna. Če pa pride še kšn nov zako se mi pa je...., ker pol pa res nima več smisla use skp mislm da bom dau u 10 letih mn € za kazni kot pa da na šiht hodm, pa sm še plačujem za izpite in neke nepotrebne neumesn kategorije A1 A2zard mene jih je lahko A7. Jst sm str 20 let pa motorje furam že od 13 leta in mi bo pol nekdu reku da nimam izkušenj pa blablabla. In pol pride nek model(48let preverjeno poznam tega človeka) k se prvič v lajfu usede na motor in rab za izpit 48ur vožnje. V ovinku je šel tako počas da mu je motor crknu mi je povedal inštruktor k ga je učil(ta inštruktor je moj sosed) in pol je on neka zelo izkušena oseba katira brez problema prejem v roke izpit za A brez omejitev res država svaka vam čast in vaši zako in nevem kaj bi se še use spomnli. ;))

Ne gre se tukaj koliko ima kdo izkušenj, ampak za to, da si večina ljudi starih 18+ let nabavi nevem kako močan motor, kateremu ni kos in se potem zgodijo nepotrebne nesreče, včasih tudi s smrtnim izzidom.

Seveda tukaj obstajajo izjeme, ampak izjeme potrdujejo pravilo.

Sam sem od 6leta naprej bil na raznoraznih mini motojih,skuterjih, itd., pa se ne štejem med izkušene motoriste. Tudi staremu motoristu se lahko zgodi nesreča še tako zelo hitro(česar se sam bolje zavedam kot večina motoristov), zato sem še toliko bolj proti, da 20let star človek kateri je bolj ali majn začetnik na motorju vozi SS ipd. motorje.

Popravljeno . Popravil blindek
Objavljeno

Ne gre se tukaj koliko ima kdo izkušenj, ampak za to, da si večina ljudi starih 18+ let nabavi nevem kako močan motor, kateremu ni kos in se potem zgodijo nepotrebne nesreče, včasih tudi s smrtnim izzidom.

Seveda tukaj obstajajo izjeme, ampak izjeme potrdujejo pravilo.

Sam sem od 6leta naprej bil na raznoraznih mini motojih,skuterjih, itd., pa se ne štejem med izkušene motoriste. Tudi staremu motoristu se lahko zgodi nesreča še tako zelo hitro(česar se sam bolje zavedam kot večina motoristov), zato sem še toliko bolj proti, da 20let star človek kateri je bolj ali majn začetnik na motorju vozi SS ipd. motorje.

evo danes sem se pogovarjal z prometnim policistom, kateri mi je pavedal da nebom imel problemov, če me slučajno ustavi policist, kajti v prometni bo pisalo da je motor registriran na 25kW in to je tudi vse kar njih zanima. Ampak za vsak slučaj bom še zrihtal homologacijo v kateri bo pisalo pd izvorno moč 25kW in tudi razmerje bo popravljeno, to bom pa zrihtal zato, da bol le v primeru nesreče(upam da nikoli) lahko uveljavil tudi zavarovanje.

Objavljeno

evo danes sem se pogovarjal z prometnim policistom, kateri mi je pavedal da nebom imel problemov, če me slučajno ustavi policist, kajti v prometni bo pisalo da je motor registriran na 25kW in to je tudi vse kar njih zanima. Ampak za vsak slučaj bom še zrihtal homologacijo v kateri bo pisalo pd izvorno moč 25kW in tudi razmerje bo popravljeno, to bom pa zrihtal zato, da bol le v primeru nesreče(upam da nikoli) lahko uveljavil tudi zavarovanje.

pravilno

Objavljeno

evo danes sem se pogovarjal z prometnim policistom, kateri mi je pavedal da nebom imel problemov, če me slučajno ustavi policist, kajti v prometni bo pisalo da je motor registriran na 25kW in to je tudi vse kar njih zanima. Ampak za vsak slučaj bom še zrihtal homologacijo v kateri bo pisalo pd izvorno moč 25kW in tudi razmerje bo popravljeno, to bom pa zrihtal zato, da bol le v primeru nesreče(upam da nikoli) lahko uveljavil tudi zavarovanje.

No, čisto tako ni.. Tudi policisti poznajo ZVCP in so seznanjeni z določbo o 70kw izvorne moči.. Verjamem, da marsikdo ne bo kompliciral, ampak meni verjemi, da se bodo našli tudi policaji, ki bodo zahtevali homologacijo. Če se vtikajo v take malenkosti kot so privijačene tablice ni hudič, da se ne bi v "malenkosti" zaradi katerih lahko nekomu napišejo kazen za vožnjo brez izpita.

Tako da zrihtaj si homologacijo z izvorno močjo 25kw, se boš usaj brez strahu vozil!!

Objavljeno

No, čisto tako ni.. Tudi policisti poznajo ZVCP in so seznanjeni z določbo o 70kw izvorne moči.. Verjamem, da marsikdo ne bo kompliciral, ampak meni verjemi, da se bodo našli tudi policaji, ki bodo zahtevali homologacijo. Če se vtikajo v take malenkosti kot so privijačene tablice ni hudič, da se ne bi v "malenkosti" zaradi katerih lahko nekomu napišejo kazen za vožnjo brez izpita.

Tako da zrihtaj si homologacijo z izvorno močjo 25kw, se boš usaj brez strahu vozil!!

z homologacij zgleda da bom mogu it kar v LJ na LPP tukaj v Nm so nesposobni in mi nočejo prizn originalne homologacije in pišejo kar nekaj po svoje. Glede homologacije pa prinas še ni zakonsko določeno da jo moraš imeti s sabo niti policaju je nisi dolžan pokazati, razen če je policaj zelo seznanjen z vsemi specifikacijami motorja bi znal biti problem.

Objavljeno

z homologacij zgleda da bom mogu it kar v LJ na LPP tukaj v Nm so nesposobni in mi nočejo prizn originalne homologacije in pišejo kar nekaj po svoje. Glede homologacije pa prinas še ni zakonsko določeno da jo moraš imeti s sabo niti policaju je nisi dolžan pokazati, razen če je policaj zelo seznanjen z vsemi specifikacijami motorja bi znal biti problem.

Če imaš motor predelan, potem lahko to izkažeš samo s homologacijo. Policisti vseeno vedo, da razni 600 kubični nakedi in sportaki nimajo v originalu 25kw. V tem primeru zahteva homologacijsko listino, da preveri stanje. Ti mu je res nisi dolžen pokazat, vendar v tem primeru lahko policaj zahteva izredni tehnični pregled, kjer pa si dolžen pokazat homologacijo.. In če tam vidijo da kej ne štima, oziroma da je izvorna moč prevelika sledi kazen. Zato moraš v vsakem primeru poštimat to zadevo, če hočeš bit na cesti mirne vesti.

Objavljeno

Če imaš motor predelan, potem lahko to izkažeš samo s homologacijo. Policisti vseeno vedo, da razni 600 kubični nakedi in sportaki nimajo v originalu 25kw. V tem primeru zahteva homologacijsko listino, da preveri stanje. Ti mu je res nisi dolžen pokazat, vendar v tem primeru lahko policaj zahteva izredni tehnični pregled, kjer pa si dolžen pokazat homologacijo.. In če tam vidijo da kej ne štima, oziroma da je izvorna moč prevelika sledi kazen. Zato moraš v vsakem primeru poštimat to zadevo, če hočeš bit na cesti mirne vesti.

aha. še neki me zanima, jst mislm jutr registrerat motor pa zavrovat, če se da to homologacijo potem naknadno še zrihtat. Sm res mi ni jasno zakaj maj v NM take probleme z to homologacijo. Jst vem da je japonc v originalu gsr-ja naredu 72kw sm za nemški trg je v originalu blo pod izvorno močjo 25kw. Dans sm klicou na LPP-je in nim je tut čudno zakaj mi ne priznajo nemške homologacije. Res pa je da se k sm klicou na LPP-je se nism menu z pravom osebo za homologacije ker so me sm neki vezal pa nevem kaj še use tko da je pogovor trajou natanko 58 min zvedu nism pa nč, kaj se da nardit edin to da je vse skp čudno zakaj mi ne potrdijo 25kw tukaj v Nm, ubistvu so mi rekl da bi to mogl nardit, če sem jim priložu originalno homologacijo in prometno.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Eni imamo tako srečo, da ima motor že v originalu 35kw :) zdaj naj pa kar dr*ajo z novimi zakoni. :) Pa saj po svoje je smiselno postavit omejitve samo če pogledaš z druge strani, človek ki ne bo znal ocenit, koliko je sposoben bo tudi z 35kw verzijo katerega koli motorja že zlahka dosegal hitrosti ki so v primeru nesreč nevarnejše. Vsaj na izkušnjah prijateljev, ki so delali izpit A2 kategorije sem dojel, da je bistvo samo v človeku. Kdor bo delal izpit za motor z namenom da ga bo že po prvih dveh tednih tiščal do konca ga pač bo in tako bo vedno. Je pa res, da na koncu ostanejo v igri samo še kakšni čoperji in tisti 250 soft enduro motorjev kot je npr. Kawa klx250l. Kmalu pa bo kawasaki izdal ninjo 400, ki naj bi padla točno v ta razred za tiste, ki padate na športake. Ob tem pa naj še naredim reklamo za tenere 660 :) super motor, ko se voziš teže sploh ne opaziš, zaenkrat pa sem se popolnoma normalno peljal do Splita, s tem, da sem za na pot kupil še stranske kovčke in je bil občutek kljub temu, da sem jih napolnil (37L) še vedno popolnoma zadovoljiv. Skratka mislim da za ta denar in za A2 kat. dobiš točno to kar se od njega pričakuje. Soliden potovalni enduro.

Lp, Matic

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!