Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lej Jure, jaz sem glede zadeve že poslal vprašanje na MNZ/Policijo in upam, da bom/bomo dobili jasen odgovor z njihove strani.

Objavljeno (popravljeno)

Pod podpisom imaš navedene 4 dvokolesnike in jamraš nad stroški izpita v višini 780€ trance_29_photo.gif

Kot kaže bo potrebno enega prodat, da bom lahko plačal vsa usposabljanja za vožnjo po cesti. :)

Me pa zanima, zakaj si se tako zataknil pri temu? Te moti, da imajo nekateri možnost voziti določen motor ali si samo radoveden? Ali je na stvari čista foušarija? V primeru slednjega sem brez besed.

Živi in pusti živeti! ;)

Kar se pa tiče MNZja in ostalih ... imajo lih toliko pojma kot mi.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Kot kaže bo potrebno enega prodat, da bom lahko plačal vsa usposabljanja za vožnjo po cesti. :)

Me pa zanima, zakaj si se tako zataknil pri temu? Te moti, da imajo nekateri možnost voziti določen motor ali si samo radoveden? Ali je na stvari čista foušarija? V primeru slednjega sem brez besed.

Kar se pa tiče MNZja in ostalih ... imajo lih toliko pojma kot mi.

Kaj točno te zanima. Zakaj sem se 'zataknil' na to temo ali na tvoje 4 motorje?

Kot prvo me moti, če nekdo kar na pamet naklada kaj vse naj bi bilo legalno (ker to itaq vsi počnejo) čeprav nima za to nobenih resnih dokazov. In če se bo kdo zaletel z motorjem in se bo izpostavilo, da ni imel ustreznega vozniškega dovoljenja zanj, potem bo ta osebek imel precejšnje težave.

In moti me, če nekdo, ki si lasti 4 motorje jamra čez strošek 780€ za izpit. Toliko je država določila in to velja za vse enako. Če ti je to preveč se vozi brez izpita vendar tega ne oglašuj tukaj kot pametno in ekonomično rešitev, ker temu ni tako. Mimogrede, vožnja brez ustreznega vozniškega dovoljenja se kaznuje z globo najmanj 500€ kar pomeni, da ti lahko sodnik za prekrške že pri drugem poskusu krepko zviša stroške takšnega početja.

Objavljeno

Zdejle sm se na vožnjo hotu prjavt, pa mi je na avtošoli svetovala naj za vsak slučaj poskusim na upravi če mi bojo avtomatično podalšali izpit :unsure: fajn bi blo, pa bom tut jutr probov, sam 90% da ne bo ratal :glare:

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno ne bo ratalo, lahko pa tudi, glede na moje izkušnje s sprotnim izobraževanjem in informiranjem referentov na upravnih enotah.. Sem že parkrat razlagal kakšne težave sem imel jaz pri vpisu neomejenega zaradi neznanja referentov, tako da se ne bom ponavljal. Lahko pa samo pripomnim, da vem za vsaj 3 motoriste, ko so v tistem času zaradi neznanja referenta dobili kategorijo A1 nadgrajeno v A2, namesto v neomejeno, čeprav je takratnji zakon, po katerem si lahko dobil neomejeno pri 18 letih, veljal že eno leto. Šele po "incidentu" z mano, so začeli prav delat naprej, ker prej ni pač noben imel zamar da je kej drugače :)

Sicer malo verjetno, ampak če imaš srečo in najdeš na tapravega brezbrižneža za šaltarjem, gre lahko zdej v obratno smer in kej preveč priznajo :D

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Kaj točno te zanima. Zakaj sem se 'zataknil' na to temo ali na tvoje 4 motorje?

Kot prvo me moti, če nekdo kar na pamet naklada kaj vse naj bi bilo legalno (ker to itaq vsi počnejo) čeprav nima za to nobenih resnih dokazov. In če se bo kdo zaletel z motorjem in se bo izpostavilo, da ni imel ustreznega vozniškega dovoljenja zanj, potem bo ta osebek imel precejšnje težave.

In moti me, če nekdo, ki si lasti 4 motorje jamra čez strošek 780€ za izpit. Toliko je država določila in to velja za vse enako. Če ti je to preveč se vozi brez izpita vendar tega ne oglašuj tukaj kot pametno in ekonomično rešitev, ker temu ni tako. Mimogrede, vožnja brez ustreznega vozniškega dovoljenja se kaznuje z globo najmanj 500€ kar pomeni, da ti lahko sodnik za prekrške že pri drugem poskusu krepko zviša stroške takšnega početja.

Na pamet? To meni? Jst mam tak motor doma v garaži, živim v kraju, kjer je ZELO ZELO ZEEEELO veliko policajev ... kakšno izkušnjo več kot ti imam sigurno ;)

4 motorji ... sem jih sam kupil. Ne sam kot sem dobil denar od tastarih pa sem šel kupit ampak sem sam prišel do denarja in šel kupit ( tudi kupit sam ;) ). In mi je vsak € pomemben :) V mojih letih kar koristna navada. Zadost o mojem življenju ;)

Motorji so po papirjih popolnoma legalni. Tako je...na srečo ali pa na žalost. Nekateri se držijo v popolnosti in tudi ohranijo blokado v motorju, nekateri pa jo dajo takoj ven. Tako pač je.

Brez zamere samo jezi me, ker starejši motoristi, nam mlajšim ne dovolijo to, kar so oni imeli.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Na pamet? To meni? Jst mam tak motor doma v garaži, živim v kraju, kjer je ZELO ZELO ZEEEELO veliko policajev ... kakšno izkušnjo več kot ti imam sigurno ;)

4 motorji ... sem jih sam kupil. Ne sam kot sem dobil denar od tastarih pa sem šel kupit ampak sem sam prišel do denarja in šel kupit ( tudi kupit sam ;) ). In mi je vsak € pomemben :) V mojih letih kar koristna navada. Zadost o mojem življenju ;)

Motorji so po papirjih popolnoma legalni. Tako je...na srečo ali pa na žalost. Nekateri se držijo v popolnosti in tudi ohranijo blokado v motorju, nekateri pa jo dajo takoj ven. Tako pač je.

Brez zamere samo jezi me, ker starejši motoristi, nam mlajšim ne dovolijo to, kar so oni imeli.

Mislim, da sploh ne razumeš kaj ti pišem.

Na pamet govoriš glede legalnosti vožnje motornega kolesa z izvirno močjo nad 70kW blokiranega na manjšo moč. Jaz bi rad slišal oz. prebral uradno mnenje, takšno, ki je in bo zavezujoče tudi za prometne policiste, ki te lahko ustavijo ali obravnavajo in konec koncev tudi za zavarovalničarja, če bo kdo šel uveljavljat AO+ in poškodbe na drugem vozilu.

Irelevantno je kako si kupil motorje. Čudno je dejstvo, da ti pri 4-ih motorjih predstavlja težava taksa za njih legalno uporabo. Po tej isti logiki (tvoji) se postavlja pod vprašaj smiselnost plačevanja registracije, če se misliš voziti brez izpita.

Pogoje postavlja država in ne starejši motoristi. Pa tudi mi (moja generacija) smo morali čakati 3 leta na A neomejeno čeprav tega prej ni bilo. Včasih sploh izpitov za A ni bilo pa tudi čelad niso rabili nositi in še kaj bi se našlo. Mogoče ti kak starejši motorist hoče le dopovedati (iz izkušenj), da je spoštovanje CPP in tozadevne zakonodaje v dobro tebi in drugim in da konec koncev nekaj pomeni tudi to, da se po cesti voziš brezskrbno, ker veš, da imaš vse urejeno tako kot je treba. Sicer pa oba dobro veva da se off-line vsak od naju dveh sam odloča kako in kaj bo naredil. Ko enkrat prideš do A neomejeno te verjetno do konca tvoje vozniške dobe ne bo več nihče nič vprašal, če ne boš česa ušpičil.

Prej sem naredil napako, ko sem omenil sodnika za prekrške, saj teh ni več. Odloča pristojno sodišče.

Objavljeno

Zdejle sm se na vožnjo hotu prjavt, pa mi je na avtošoli svetovala naj za vsak slučaj poskusim na upravi če mi bojo avtomatično podalšali izpit :unsure: fajn bi blo, pa bom tut jutr probov, sam 90% da ne bo ratal :glare:

Bl 99%, sam se ti vseen splača probat, škodt ne more.

Objavljeno

A lahko kdo poda kak link do teh motorinov, pri katerih so se Japončki potrudili in jih tovarniško zablokirali, da se več ne dajo 'odpreti'?

Pa še podvprašanje...če se blokada pri takšnem motorju lahko odstrani in dobimo 70+ kW, kakšna je potem izvirna moč tega agregata? 25kW?

kakšna pa je končna hitrost 50ccm skuterjev, kateri brez blokad zlahka dosežejo 80km/h, a je v homologaciji vpisano 80km/h??? ne, ker po zakonu gredo lahko največ 49km/h, in so tudi tako zablokirani da ustrezajo zakonu in pridobijo homologacijo za prodajo in uporabo v CP.

kolikšno moč imajo v homologacijo vpisano 2T 125ccm motorji, kateri po odblokiranju zlahka dosežejo moč čez 20kW, a imajo zato vpisano 20+kW le zato, ker so tako moč zmožni doseči??? ne, ker iz tovarne pridejo blokirani na 11kW, kot narekuje zakon--->to pa je tudi vzrok vseh teh blokiranj, proizvajalci motorjev se samo prilagajajo zakonom in potrošnikom po svetu, saj jim za preživetje in ohranitev proizvodnje drugega ne preostane.....zakaj pa ni R1 blokirana na 130km/h kot je omejitev hitrosti na AC....saj jo lahko blokirajo, samo ne vem kdo jo bo kupil....motorjev ne kupujejo CPP-ji, ampak potrošnik, katerega želje so dandanes vseprej kot skladne z CPP-ji, in če hočeš prodati, moraš kupcu ponuditi tisto kar si želi

Objavljeno

Mislim, da sploh ne razumeš kaj ti pišem.

Na pamet govoriš glede legalnosti vožnje motornega kolesa z izvirno močjo nad 70kW blokiranega na manjšo moč. Jaz bi rad slišal oz. prebral uradno mnenje, takšno, ki je in bo zavezujoče tudi za prometne policiste, ki te lahko ustavijo ali obravnavajo in konec koncev tudi za zavarovalničarja, če bo kdo šel uveljavljat AO+ in poškodbe na drugem vozilu.

Kako na pamet, če imam doma motor, o katerem teče debata ( GSX-R 600 z izvorno močjo 25kW! ) ?!?!?!?!?!?!

Glede takse in podobnih pičkarij. Izvoliš ... vabim te, da se mi pridružiš na varni vožnji, seveda sam kriješ stroške ( svoje ) oz. te vabim, da se mi pridružiš na varni vožnji za A2, A in B kategorijo. :) Bomo vidli kaj je irelevantno. Državi dat 700€ je neumnost. Rajši si kupim nov kombinezon!

Naj pa še enkrat ponovim ... popolnoma PODPIRAM varno vožnjo, le pod drugačnimi pogoji ( v okviru rednega izpita, po normalni ceni )

Če pa imaš še kakšno dodatno vprašanje ... ZS! :topic:

Objavljeno

kaj pa če greš povečat kategorijo iz A1 v A2 maš tut to varno vožno?? ku jst grem drug mesec delat pa me firbec če mam tut jst varno vožno al ne :?

sm pa tut gledam mau motorje pa tu ni skor nobenga pametenga da ma 70kw men edinu pametna za zdej sta yamaha xt660x al pa honda cbf600 kr vem da honde cbr600rr ne bom dubu blokirane

Objavljeno

kaj pa če greš povečat kategorijo iz A1 v A2 maš tut to varno vožno?? ku jst grem drug mesec delat pa me firbec če mam tut jst varno vožno al ne :?

sm pa tut gledam mau motorje pa tu ni skor nobenga pametenga da ma 70kw men edinu pametna za zdej sta yamaha xt660x al pa honda cbf600 kr vem da honde cbr600rr ne bom dubu blokirane

maš tud yahaho xj6, ducati 696. Drgač pa mislm da boš moru it delat varno vožnjo. Če pa ni tko me bo pa že kdo popravu. :naughty:

Objavljeno

maš tud yahaho xj6, ducati 696. Drgač pa mislm da boš moru it delat varno vožnjo. Če pa ni tko me bo pa že kdo popravu. :naughty:

ma sej bom že vidu .) če ne prej pa polej ku se bom prjavu za vožno :lol:

drgač pa bo treba nek motor najdet da bo

Objavljeno

Jst sm pa len in se mi ni dal prebirat tistga članka v zvezi z varno vožnjo, in vas tukaj vprašam.

1.) Pri prehodu z A1 na A2 bom moral opravljati varno vožnjo, ali bom moral pri prehodu iz A2 na A še enkrat opravljati varno vožnjo??

2.) Ko bom star 18 nameravam opravljati izpit za avto in prehod iz A1 na A2 ob enem. Ali bom potem moral delati varno vožnjo za vsako stvar posebej?? Npr. varna vožnja od motorja ne velja za varnjo vožnjo od avtomobila??

3.) Se že kakšna okvirna cena izpita varne vožnje?? 

Objavljeno

Logično je, da bi se delalo varno važnjo. Ker ubistvu pridobiš izpit za novo "samostojno" kategorijo. Ampak, če me bodo napodili ko bom naredil za A2 na varno vožnjo, jih bom pa povprašal kako je z pikami pri A1.

Če mi misljo pike iz A1 prenašat na A2, potem mi lahko še vse ostalo, npr. privilegij da mi ni treba varne vožnje.

Kolk mamo tumpast sistem res...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jst sm pa len in se mi ni dal prebirat tistga članka v zvezi z varno vožnjo, in vas tukaj vprašam.

1.) Pri prehodu z A1 na A2 bom moral opravljati varno vožnjo, ali bom moral pri prehodu iz A2 na A še enkrat opravljati varno vožnjo??

2.) Ko bom star 18 nameravam opravljati izpit za avto in prehod iz A1 na A2 ob enem. Ali bom potem moral delati varno vožnjo za vsako stvar posebej?? Npr. varna vožnja od motorja ne velja za varnjo vožnjo od avtomobila??

zdravo,

jaz sem pred 14imi dnevi prešel iz A1 na A2 in mi ni bilo potrebno delati nobene "varne vožnje", res pa je da imam in izpit za 50ccm (delal pri 14ih letih, butasto?! -> ja vem) in izpit za avto, torej se ne morem uvrščat za mladega voznika :)

Objavljeno

Ok.. V sledečem besedilu je zapisan pogovor med mano in predsednikom avto-moto zveze, sam ne stojim za nobeno izmed zapisanih trditev, in bom zelo vesel če bi kdo povedal kaj ni res in kako je prav.

Ta teden sem začel delati izpit A2. Inštruktor mi je rekel, da moram poleg 11ur in glavne vožnje delati še teorijo, ker še nimam dve leti izpit A1. Med pogovorom sem zvedel da inštruktor sploh ve fore z dvo kratnikom moči ali o 35kw in je še kar trdil, da lahko z tem izpitom vozim max. 25kw. Seveda mu nisem rekel da ni zadostno obveščen, ampak sem šel naslednji dan na upravno enoto v celju (tam ko se prijaviš za izpit). Govorim z žensko za pultom, ki je itak tudi manj vedela ko jst (govorila je da je omejitev A2 350ccm!) in me je zato napotila k predsedniku.

Ga pozdravim in prvo vprašam sledeče: junija lani sem naredil izpit A1, letos 15 oktobra dopolnim 18 let, pa me zanima kak je postopek pridobitve izpita, ter če je možno še letos... Odgovor: Glede na to da še nimate izpita A1 2 leti morate izpit A2 delati v celoti, kar pomeni 22 ur vožnje, nato teorija, (po približno 3 tedenskem čakanju) pa glavna vožnja. Praktični del se načeloma izvaja do sredine novembra oz. dokler ne pade prvi sneg, kar pomeni da bi v vašem primeru verjetno šlo skozi.. seveda pa samo v primeru, da naredite izpit v prvem poskusu.

Hmmm.. pomislim da se mi vse skupaj ne splača, vprašanje če sploh pridem letos na vrsto, itak pa ne mislim 22 ur vožnje delat (kar pride 600€+). Vmes naj pripomnim da se mi zdi bedarija kaj bi sploh 22 ur delal v avtošoli, če motor že itak znam pelati.. ajde 5 ur, da se privadiš večje moči, teže in ciklistike motorja, še 11 ur gre da natreniraš tista pravila, poglede pa to .. ampak 22ur -> wtf?! Kotda prvič vidim motor!!

ok, gremo naprej.. Vprašam kaj pa potem, ko naredim izpit, kaj lahko z njim vozim?

No takrat je predsednik šel po težko bukvo zakonodaje, malo prelistal in povedal tako: s tem izpitom lahko vozite motocikel ki ne presega moči 35kw in katerega razmerje med SUHO težo motorja in BLOKIRANO močjo ne presega 0.2kw/kg. To je to.

Vprašam: potem bi lahko vozil aprilio shiver z izvorno močjo 69kw, blokirano (in homologirano) na 25kw s suho težo 190kg? Odgovor po kalkulaciji razmerja: moč motorja je ustrezna, razmerje je pa 0.13, s tem sta oba pogoja izpolnjena, pomeni da ga lahko vozite. 5 sekund tišine, sem čakal če bo še kaj pripomnil pa ni.

Vprašam: Po forumih sem zadnje čase malo spremljal zakone, pa sem zasledil tudi pogoj, da izvorna moč moorja ne sme biti več kot 2 kratnik blokirane.

Odgovor po krajšem listanju knjige: Aha, imate prav! V tem primeru pa ne morete voziti tega motocikla, saj glede nato da ima blokado na 25kw izvorna moč nebi smela presegati 50kw.

Vprašam: In, če me osveščen policaj ustavi, kakšna je v tem primeru kazen?

Odgovor: Potem vas ima policaj pravico obravnavati enako kotda SPLOH NIMATE IZPITA!

Nato seveda pripomnim da je zakon polomija, saj če bi imel motor blokiran na 35kw KAR JE VEČ! bi ga lahko legalno vozil?!

Pa za nameček dodam še eno zanimivo dejstvo: Potem sem v primeru, da vozim motor z izvornimi 25kw pa ga blokiram na 11kw (kar je sicer nesmisel ampak vseeno) spet nelegalen, ker presegam 2 kratnik?

Odgovor: kratek premislek, listanje po zakonih pa spet premislek (vse skupaj ca. 30 sekund tišine) nakar reče da imam prav, in da tudi s takšno konfigulacijo ne pridem skozi.

No, nisem mogel kaj da se nebi zasmejal za tak kretenizem, nakar mi reče da je ta del res nejasen ampak da on ne more storiti nič glede tega.

No to je to. Pa mi je vse padlo v vodo.. z izpitom letos nič nebo (šele naslednje leto junija), prav tako ne z motorjem (kaj ga čem met več kot pol leta v garaži če ga ne smem vozit). Pokličem inštruktorja, mu povem kako je z vsem in da 22 ur pač ne mislim vozit, torej lahko zaključiva. Isti dan sem hotel kupit tudi prej omenjeno aprilio, in je potem seveda nisem.

Sedaj pa samo čakam, da me nekdo razveseli in pove, da se je tisto glede 22 ur predsednik zmotil. Pa hvala vsem ki ste si vzeli čas in prebrali kak del tega spisa.

LP Nejc.

Objavljeno

mene pa samo zanima glede tega... in sicer mam že ispit za a1 delam pa za a2 pa me zanima kolko ste meli teh "par uric" vožnje za dopolnit ?? hvala za odgovore :D

Objavljeno

Sedaj pa samo čakam, da me nekdo razveseli in pove, da se je tisto glede 22 ur predsednik zmotil. Pa hvala vsem ki ste si vzeli čas in prebrali kak del tega spisa.

LP Nejc.

Dober spis.

Sam sem imel 11ur obveznih in nato 12sta že glavna vožnja (govorim za 35Kw. Pred tem sem imel izpit za 50ccm).

Oziroma voziš v avtošoli dokler inštruktor misli, da že lahko uspešno opravljaš glavni izpit.

Objavljeno (popravljeno)

@brejker: kdaj si pa delal izpit?

Sam sem se odločil, da grem delat junija (ko bo 2 leti a1), tako bom imel za vozit samo 11ur + glavna vožnja + *,

sicer je pa po novem (če nimate izpita oz. imate izpit a1 manj kot 2 leti) 22 ur + teorija + glavna vožnja + varna vožnja.

Tak je nov zakon, mimo se ne da pridet, razen tisto glede ur se da v nekaterih autošolah baje še vedno zmenit da ti napišejo ure brez plačila.

*- varna vožnja samo v primeru če je še nimate opravljene za A1 ali B kategorijo!

Popravljeno . Popravil 5n4jd3r
Objavljeno

evo naredu :OK: kwa sm to dons dobu neki en list zravn, kao voznik začetnik ene vožnje odličnosti??? kam se morm it to prjavt? faq to je totalna bedarija sploh ni konca pri teh izpitih!!! :(

Objavljeno

v roku enga al dveh let moreš to opravit. kje je najbližje izveš pr inštrukturju brž

Objavljeno

Vprašam: Po forumih sem zadnje čase malo spremljal zakone, pa sem zasledil tudi pogoj, da izvorna moč moorja ne sme biti več kot 2 kratnik blokirane.

Odgovor po krajšem listanju knjige: Aha, imate prav! V tem primeru pa ne morete voziti tega motocikla, saj glede nato da ima blokado na 25kw izvorna moč nebi smela presegati 50kw.

Vprašam: In, če me osveščen policaj ustavi, kakšna je v tem primeru kazen?

Odgovor: Potem vas ima policaj pravico obravnavati enako kotda SPLOH NIMATE IZPITA!

Nato seveda pripomnim da je zakon polomija, saj če bi imel motor blokiran na 35kw KAR JE VEČ! bi ga lahko legalno vozil?!

Pa za nameček dodam še eno zanimivo dejstvo: Potem sem v primeru, da vozim motor z izvornimi 25kw pa ga blokiram na 11kw (kar je sicer nesmisel ampak vseeno) spet nelegalen, ker presegam 2 kratnik?

Odgovor: kratek premislek, listanje po zakonih pa spet premislek (vse skupaj ca. 30 sekund tišine) nakar reče da imam prav, in da tudi s takšno konfigulacijo ne pridem skozi.

No, nisem mogel kaj da se nebi zasmejal za tak kretenizem, nakar mi reče da je ta del res nejasen ampak da on ne more storiti nič glede tega.

...

No, kar se tiče tega mislim, da ni bil namen zakonodajalca "zajebavat" ljudi z 2 kratnikom moči, ampak preprečit motocikle, ki imajo več kot 70kw. Tega seveda ne morem z zagotovostjo trdit, ampak precej prepričan sem, da bi sodnik, če bi že prišlo do kakšnih komplikacij, na sodišču pravilno interpretiral določbo in te ne bi kaznoval, samo zato ker si si motor zaprl bolj, kot ti zakon dovoljuje. Namen vsake zakonske določbe je namreč, da čimbolj služi svojemu dejanskemu namenu in v primerih ko sta možni dve rahlo različni reprezentaciji je tam sodnik zato, da kot pristojni organ potem tudi pravilno uporabi to določbo v skladu z njenim namenom. To pa kot sem rekel pomoje ni, da bi ti dali kazen zato ker si nek motocikel namesto na dovoljenih 35kw zablokiral še bolj, torej na 25 ali 11kw.

Objavljeno

v roku enga al dveh let moreš to opravit. kje je najbližje izveš pr inštrukturju brž

evo sm se pozanimov: spomlad morm pridt na avtošolo pa odvozt 2 uri za tisto vožnjo odličnosti (70€) pol morm 2 mesca počakat in jit na varno vožnjo (160€) in potem spet 2 mesca počakat in odvozit 2 uri na avtošoli (70€)... skupaj 300€!!!!!

ja a je to normaln no, ne me jebat.... ta zakon je tko gniv faq, mamu jim nabijem že tko sm dav zj 450€ sam za prestop :headbang::wallbash: kwa se bojo še spomnl... :surrender: kriza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!