nejcek124 Objavljeno Januar 21, 2011 Opozori Objavljeno Januar 21, 2011 nimam še izpita za motor, pa grem lahko zdej delat za A2 direkt pr 18 letih? ve kdo mogoče?
nejcek124 Objavljeno Januar 21, 2011 Opozori Objavljeno Januar 21, 2011 Lahko! ok hvala, zdej še februarja nrdim prvo pomoč pol grem pa furat, nwm kaj čm prvič, za avto al za motor
wolkec Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 ok hvala, zdej še februarja nrdim prvo pomoč pol grem pa furat, nwm kaj čm prvič, za avto al za motor Pomoje bi blo bolje za avto je bolj praktičen(Vsi pravjo da grejo pr 18 takoj za avto), so pa tudi višji stroški. Sam če pa mene vprašaš bi naredu prej za motor ml3, Gregc, Ervin93 in 5 others 4 4
pevecm Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 ok hvala, zdej še februarja nrdim prvo pomoč pol grem pa furat, nwm kaj čm prvič, za avto al za motor Če boš prej naredil za avto, potem boš imel varno vožnjo za B. Če pa boš prvo naredil A2 boš imel varno vožnjo za motor. Varno vožnjo boš delal samo enkrat, pač za tisto kategorijo katero boš prej opravil. Če mene vprašaš je bolj enostavno it na varno vožnjo za avto, ker ti ni treba vse opreme vlačit sabo itd... Drugače pa je varna vožnja za motor zelo kul. Se baje dost naučiš. Uglavnem presodi sam.
nejcek124 Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Če boš prej naredil za avto, potem boš imel varno vožnjo za B. Če pa boš prvo naredil A2 boš imel varno vožnjo za motor. Varno vožnjo boš delal samo enkrat, pač za tisto kategorijo katero boš prej opravil. Če mene vprašaš je bolj enostavno it na varno vožnjo za avto, ker ti ni treba vse opreme vlačit sabo itd... Drugače pa je varna vožnja za motor zelo kul. Se baje dost naučiš. Uglavnem presodi sam. uf ja, to bi blo zelo pametno probat ja varno vožnjo za motor.. jah to se bom še odločil, v februarju naredim prvo pomoč pol pa začnem furat lahko. sej najbrš bom šu res za avto delat prvič da bom lhk usaj pelov se normalno do avtošole ko bom za motor delov
wolkec Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 sej najbrš bom šu res za avto delat prvič da bom lhk usaj pelov se normalno do avtošole ko bom za motor delov Hehe, men se tud ni dal na bus hodt. Ah za motor vse! Amm a jst rabm it delat varno vožnjo? Je obvezna ali ni? LP qwe, Apriliash125rs, ml3 in 2 others 4 1
pevecm Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Hehe, men se tud ni dal na bus hodt. Ah za motor vse! Amm a jst rabm it delat varno vožnjo? Je obvezna ali ni? LP Obvezna je varna vožnja za A2 ali A in B kategorijo. Zdej pa jst nevem kaj imaš ti zaeno kategorijo opravljeno. Kolikokrat boš moral delati varno vožnjo pa sem razložil 2 posta nazaj.
wolkec Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Obvezna je varna vožnja za A2 ali A in B kategorijo. Zdej pa jst nevem kaj imaš ti zaeno kategorijo opravljeno. Kolikokrat boš moral delati varno vožnjo pa sem razložil 2 posta nazaj. A1 mam, če te prav razumem nerabim, samo če želim? Lp Racemaniak, Apriliash125rs, ml3 in 1 other 3 1
omg12 Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 ziujo, samo še nekaj me zanima. yamaha xt660 ima 35,30kW. ali to pomeni da moras dati blokado notr da pride točno 35kW, da lahko vozis motor z A2 kategorijo? hvala za odgovor
domi46 Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 ziujo, samo še nekaj me zanima. yamaha xt660 ima 35,30kW. ali to pomeni da moras dati blokado notr da pride točno 35kW, da lahko vozis motor z A2 kategorijo? hvala za odgovor jst sm se pozanimov in pravjo da ma u prometni 35kw če pa po drugi stran gledaš ma 35,3kw v prometni ni decimark taku da zaokrožeš na dol in je 35kw;) Ervin93 in omg12 2
Ervin93 Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Eto enga tovarniško zablokiranga! Kawasaki Z750
Roky994 Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Eto enga tovarniško zablokiranga! Kawasaki Z750 Zakon! Neki tazga mam js namen kupt drug let Sej jih je kr neki z 25kw blokado, sam z tovarniško pa ne tok...
PRIMOP Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Tudi sam prodajam tovarniško zablokiranega :naughty:, če koga zanima, cena je ugodna, več na pm info: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4501556 (vejico spremeni v piko)
PRIMOP Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Tudi sam prodajam tovarniško zablokiranega :naughty:, če koga zanima, cena je ugodna, več na pm info: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4501556 (vejico spremeni v piko) napiši avto .net in kopiraj to _MOTO/ad.asp?ID=4501556
Ervin93 Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 napiši avto .net in kopiraj to _MOTO/ad.asp?ID=4501556 da ti pomagam Tvoja Povezava do Z750
Roky994 Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Tudi sam prodajam tovarniško zablokiranega :naughty:, če koga zanima, cena je ugodna, več na pm info: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4501556 (vejico spremeni v piko) Joj k bi še 1 let počaku
golnar Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 bom pa kar tuki vprašal, je še najbolj v zvezi.... uglavnem, sedaj sem star svojih 22 let in imam letos planu narest izpit za motor (A2), zanima me pa kako gre to pol pri 24 letih, da pridobim neomejeno. Ali je potrebno ponovno opravljanje kompletnega izpita, ali samo delno (kakšni stroški so to približno?), ali se gre samo "poštemplat"? gre se mi predvsem zaradi stroška, saj sem in še bom nekaj časa študent, zato bo nakup motorja še malo počakal, a vseeno bi rad prej naredil izpit, da se mi to kasneje ne bo treba matrat... hvala. lp
budacki Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 bom pa kar tuki vprašal, je še najbolj v zvezi.... uglavnem, sedaj sem star svojih 22 let in imam letos planu narest izpit za motor (A2), zanima me pa kako gre to pol pri 24 letih, da pridobim neomejeno. Ali je potrebno ponovno opravljanje kompletnega izpita, ali samo delno (kakšni stroški so to približno?), ali se gre samo "poštemplat"? gre se mi predvsem zaradi stroška, saj sem in še bom nekaj časa študent, zato bo nakup motorja še malo počakal, a vseeno bi rad prej naredil izpit, da se mi to kasneje ne bo treba matrat... hvala. lp Če sedaj opraviš A2 izpit boš po dveh letih odfural približno 6 ur in izpitno in dobil A izpit. Lahko pa počakaš do 24 in greš komplet celoten izpit delat!
Fritz Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ker so se na temo A2 in motorji še vedno pojavljala določena vprašanja in ker sem že od zadnjič dolžan uraden odgovor (žal mi MNZ na prvo poizvedbo ni odgovoril) sem sedaj poskusil preko portala e-uprava, kjer so precej bolj ažurni in so poskrbeli, da sem preko Agencije za varnost prometa dobil odgovor na bistveno vprašanje (citat v nadaljevanju): 1. Ali lahko imetnik dovoljenja A2 vozi motorno kolo npr. znamke Kawasaki, model ZX6-R, letnik 1995 če ima v prometnem dovoljenju vpisano moč 25kW, četudi je realna izvirna moč tega motornega kolesa 77kW vendar ta podatek ni naveden ne v prometnem dovoljenju in ne v homologaciji? ODGOVOR: Imetnik vozniškega dovoljenja A2 kategorije bo lahko vozil zgoraj opisano motorno kolo, če ima v prometnem dovoljenju in potrdilu o skladnosti vpisano moč 25 kW in tudi podatek o razmerju med močjo motorja in maso vozila, ki ne sme presegati 0,2 kW/kg. 2. Kakšen bo ukrep policije, če takšnega voznika ustavi? Ali policisti preverjajo realno izvirno moč ali pa enostavno vzamejo kot relevanten podatek tistega, ki je napisan v prometnem dovoljenju? ODGOVOR: Vprašanje posredovano v pristojno reševanje Ministrstvu za notranje zadeve. 3. Zakaj je prišlo do različne obravnave vozil in posledično uporabnikov vozil tako, da imajo nekatera vozila v prometnem dovoljenju vpisano izvirno moč in v homologacijskem kartončku moč po vgradnji blokade druga vozila pa imajo tako v prometnem dovoljenju kot v homologacijskem kartončku vpisano le moč, ki jo ima vozilo po vgradnji blokade? ODGOVOR: Na potrdilu o skladnosti in potem posledično v prometnem dovoljenju so vpisani tehnični podatki o vozilu, kot jih deklarira proizvajalec in potrdi homologacijski organ, ki je za določen tip vozila izdal enotno evropsko homologacijo. Nekateri proizvajalci že pri samem postopku homologacije (te postopke opravljajo tuji homologacijski organi in se v Sloveniji ne izvajajo) prijavijo tudi verzijo vozila, ki ima nižjo moč npr. 25kW, vendar pa za to varianto ni nikjer navedeno, da gre za vozila z znižano močjo in koliko znaša prvotna moč motorja. Običajno se sicer to da sklepati iz tega, ker se zraven pojavlja tudi varianta s podobnimi karakteristikami vendar z večjo močjo, vendar neposredne povezave ni zabeležene. Ko enkrat homologacijski organ potrdi homologacijo potem so vse vpisane varijante v homologaciji veljavne, prav tako so veljavni vsi tehnični podatki, in so za posamezno varijanto potem to osnovni podatki. V teh primerih ne gre več za vozila z zmanjšano močjo, pač pa za vozila, ki imajo že v osnovi takšen podatek. Vozila ki pa imajo v osnovi večjo moč in so že v uporabi (so registrirana), pa je v nekaterih primerih možno z ustrezno predelavo predelati (seveda če tako predelavo omogoča proizvajalec in je predelava trajana), pri čemer pa se spremenjeni podatki o vozilu vpišejo pod ustrezno rubriko na potrdilu o skladnosti. Lep pozdrav! Helena WECHTERSBACH Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa Sektor za voznike ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Torej, če izvirna moč, ki bi presegala 70kW oz. 0,2 kW/kg ni vpisana v prometnem dovoljenju ali omenjena v potrdilu o skladnosti (homologaciji), lahko takšno motorno kolo vozi imetnik dovoljenja A2 ne glede na to, ali prava izvirna moč agregata tega motornega kolesa presega 70kW. pevecm, cikadina, kewo in 3 others 5 1
kewo Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Za tisto tvoje 2. vprašanje me odgovor najbolj zanima ostalo mi je bilo pa že vse znano.
Fritz Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Za tisto tvoje 2. vprašanje me odgovor najbolj zanima ostalo mi je bilo pa že vse znano. Drugo vprašanje se mi ne zdi več bistveno po vsem napisanem, saj so jasno napisali (tudi v odgovoru na 3. vprašanje), da je moč zapisana v prometnem dovoljenju za njih izvirna moč vozila pa četudi gre za 100kW+ SS mašino, ki jo je proizvajalec blokiral na 25kW in deklariral kot takšno. In to velja tudi za vse naknadno blokirane motorje, katerim so blokirano moč vpisali v prometno dovoljenje in se izvirna moč nikjer ne omenja. Meni se to sicer zdi nestrokovno in nepravilno a tako imajo zadeve zastavljene, zato se lahko v primeru težav sklicuješ na ta uradni odgovor uradnega organa na poizvedbo državljana (vsaj do naslednje spremembe zakona ). Če potrebuješ izvirni mail mi pošlji svoj naslov na PM in ga dobiš. Ko in če dobim odgovor MNZ-ja na 2. vprašanje, ga bom vsekakor objavil. kewo in wolkec 2
Rage1337 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Kaj pa če motorja nimaš registriranga za 25kW in jih imaš tovarniško?? kako je poj z denarno kaznijo, in kaj se zgodi, ker za neomejeno nimaš izpita?? :closedeyes: wolkec, Ervin93 in kewo 1 2
kewo Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Kaj pa če motorja nimaš registriranga za 25kW in jih imaš tovarniško?? kako je poj z denarno kaznijo, in kaj se zgodi, ker za neomejeno nimaš izpita?? :closedeyes: ja sj pol ga nemorš drugač registrirat kot za 25kw, ker je to že original moč .) wolkec, Rage1337 in Ervin93 2 1
Rage1337 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 ja sj pol ga nemorš drugač registrirat kot za 25kw, ker je to že original moč .) kevin mislu sm če ga ne zablokiraš in te polcaj ustav... dojem :notworthy: k veš d je za ene motorje dost drago Ervin93 in kewo 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se