Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdaj sem našel še več tem o tém.. Če je nas toliko se pa zberimo, in napišimo skupno prošnjo probat ni greh!

Nič ne boš dosegel. Verjemi. Takih kot si si je pa sigurno še nekaj. Moral bi malo spremljati situacijo in it po izpit. Tudi ko sej sam delal izpit za A1, je veljal še stari zakon. Zdej pa je kar je... jebiga!

Objavljeno (popravljeno)

Nič ne boš dosegel. Verjemi...

Kako veš, maš kake izkušnje??

Pomoje če bi mev dost keša za Čeferina bi nekaj dosegel? :)

Popravljeno . Popravil m!cho
Objavljeno

Zdaj sem našel še več tem o tém.. Če je nas toliko se pa zberimo, in napišimo skupno prošnjo probat ni greh!

Tudi jaz sem že pisal(v imenu mojega sina,jaz namreč imam A) na prometni inšpektorat RS SLO in dobil odgovor da niso pristojni in da so odstopili zadevo notranjemu ministrstvu?!Po pol leta še ni odgovora zato sem ponovno pisali in dobil isti odgovor-da odgovor bo! Poznam pa še vsaj 5 sotrpinov z enakimi problemi glede ponovnega učenja vožnje osmice in v krogu ne glede na to, da že 5 in več let vozijo motorno kolo!

Skratka gre za lupljenje motoristov za dodatnih cca 300 EUR!!

Za konec pa še tale pogruntavščina Upravne Enote Maribor (in verjetno povsod) :

Ker je bil A2 delan po "starem" velja samo do 25kw!!!Čeprav "novi" A2 velja do 35 kw!

In imamo dve kategoriji voznikov z istim izpitom A2??????Tudi na to vprašanje nisem dobil odgovora!

Ker vidim ,da ta forum spremlja kar nekaj verjetno tudi podkovanih ljudi predlagam, da dopišejo kakšno pametno in se morda zorganiziramo v kakšno skupino "opeharjenih ajekov"! Skupaj bomo(?) več dosegli!!

Objavljeno

Skratka gre za lupljenje motoristov za dodatnih cca 300 EUR!!

ura vožnje je kakšnih 35-40€, tako da bo kar več. V drugi temi sem prebral da je plačal en 475€, si je vse preračunal.. :(

Ker vidim ,da ta forum spremlja kar nekaj verjetno tudi podkovanih ljudi predlagam, da dopišejo kakšno pametno in se morda zorganiziramo v kakšno skupino "opeharjenih ajekov"! Skupaj bomo(?) več dosegli!!

tut sam sem zato.. če napišemo neko skupno pritožbo/prošnjo, in zraven 100, 200 ali več podpisov, pa PM neki bomo že dosegli? :)

Objavljeno

Sem takoj zraven! :OK:

Objavljeno

kdaj je biu sprejet ta nov zakon? baje 1.10.2009 :) ... se pravi sm tut jst izpit delou še po tastarmu zakonu, če je tko. Jst sm tut za da se zberemo pa nardimo neki glede tega ... sej zgubit nimamo kej ... zakaj bi dnar za ure stran metali če znamo vozt motor jeb***

Objavljeno

kdaj je biu sprejet ta nov zakon? baje 1.10.2009 :) ... se pravi sm tut jst izpit delou še po tastarmu zakonu, če je tko. Jst sm tut za da se zberemo pa nardimo neki glede tega ... sej zgubit nimamo kej ... zakaj bi dnar za ure stran metali če znamo vozt motor jeb***

Se podpišem. :) Sam kdo bo to naredu? Noben :)

Objavljeno

Se podpišem. :) Sam kdo bo to naredu? Noben :)

najprej treba pogruntat kako to izvest :) ... glede na to, da je tako kot je, zapisano u zakonu je nerealno karkoli pričakovat. Kaj se sploh da narest? Vlado boli k*** za nas k smo padli v nov zakon. Če hočmo vozt motor bomo nardili po njihovo, al se bomo pa pač vozili brez izpita, kar je za njih še bolš, kr bodo spet kasirali na nas :) V vsakem primeru so oni v plusu, mi pa pušnemo. Zakaj bi pol oni spremenili zakon, če jim lepo denar kaplja u blagajno na račun tega zakona? Krivica se dogaja nam, kr men so še rekli k sm delou izpit da mi vela še po tastarm zakonu in da bom sam štemplat šou na upravno enoto. Pa bom očitno dubu štempel vredn minimalno 400€ al kok košta praktični del izpita :headbang: pa sej bi razumu da greš pa odvozš 2 uri ... eno na poligonu pa eno po cesti, tok da se motorja navadš ... ampak 9+društveni+izpitna? Pa sj to je več kokr sm meu za A1 ur pa sm takrat prvič sedu na motorju :eek:

Objavljeno

Vse to sem se js že pritoževal, ker v teh primerih gre za retroaktiven zakon t.j. da velja za nazaj. Retroakrivnost je možna samo ob zelo tehtnih argumentih in vnaprej določenih predpostavkah. Na kratko, gre za poseg v že pridobljeno pravico kar je nedopustno in tudi v nasprotju z ustavo. Recimo js sem imel izpit 25kw brez omejitve najvišje moči in nabavil sem R6-ko zrihtal blokade, homologiral, potem pa pride zakon po katerem kar naenkrat js tega ne morem legalno vozit headbang.gif Po mojem gre tukaj za poseg v že pridobljeno pravico in pravilno bi bilo da vsi, ki smo imeli kategorijo A2 po tastarem zakonu bi to morali imeti še naprej, vsi ki pa bi naredili izpit po sprejetju novega zakona pa bi imeli 35kw. Problem je tudi v kaosu,ki vlada zaradi prehitrega spreminjanja prometne zakonodaje, v kateri je toliko lukenj, da še odgovorne inštitucije ne sledijo več spremembam in noben več ne ve kaj je prav in kaj ne.

Glede pritožbe ne vem, če bo kaj uspeha, pa noben odvetnik ne bo tega vzel ker v tem ni nobenega denarja. No najdejo se kakšne izjeme vendar dvomim da bo kaj iz tega. Vse kar lahko storimo je, da damo spisek posrancev, ki so bili za ta zakon v to temo in jih v prihodnje ne izvolimo več, kar je itak absurd, saj taisti posranci še nikoli niso sedeli na motorju in glasujejo o megli o kateri ne vejo nič več kot o kvantni fiziki.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vse to sem se js že pritoževal, ker v teh primerih gre za retroaktiven zakon t.j. da velja za nazaj. Retroakrivnost je možna samo ob zelo tehtnih argumentih in vnaprej določenih predpostavkah. Na kratko, gre za poseg v že pridobljeno pravico kar je nedopustno in tudi v nasprotju z ustavo. Recimo js sem imel izpit 25kw brez omejitve najvišje moči in nabavil sem R6-ko zrihtal blokade, homologiral, potem pa pride zakon po katerem kar naenkrat js tega ne morem legalno vozit headbang.gif Po mojem gre tukaj za poseg v že pridobljeno pravico in pravilno bi bilo da vsi, ki smo imeli kategorijo A2 po tastarem zakonu bi to morali imeti še naprej, vsi ki pa bi naredili izpit po sprejetju novega zakona pa bi imeli 35kw. Problem je tudi v kaosu,ki vlada zaradi prehitrega spreminjanja prometne zakonodaje, v kateri je toliko lukenj, da še odgovorne inštitucije ne sledijo več spremembam in noben več ne ve kaj je prav in kaj ne.

Glede pritožbe ne vem, če bo kaj uspeha, pa noben odvetnik ne bo tega vzel ker v tem ni nobenega denarja. No najdejo se kakšne izjeme vendar dvomim da bo kaj iz tega. Vse kar lahko storimo je, da damo spisek posrancev, ki so bili za ta zakon v to temo in jih v prihodnje ne izvolimo več, kar je itak absurd, saj taisti posranci še nikoli niso sedeli na motorju in glasujejo o megli o kateri ne vejo nič več kot o kvantni fiziki.

ma tej k te zakone pišejo pojma nimajo zakaj se sploh gre ... še oni ne vejo kako si zakon sploh razložit, da bi ga pravilno razumeli :wallbash:

jst tut mislm, da bi moglo za tiste, ki smo izpite opravljali pred 1.10.2009 veljat še po starem zakonu. Če bi blo tako nebi noben komplicirou.

In kaj pol če ne bomo volili teh posrancev? Sej tisti k bojo za njimi pršli ne bodo nč boljši. :)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

sepravi za prekvalifikacijo na A2 je potrebno odpeljati 9ur + glavno in dvigniti nov izpit. Je to vse ali sem mogoče še kaj pozabil, morda kakšna vožnja odličnosti ali kaj podobnega?!

Ker če je tako, potem bi po mojih grobih izračunih koštala prekvalifikacija tam okoli 330€

10 x 28€ (ure vožnje) + 50€ (nova vozniška-> verjetno je cenejša)

sem približno zadel ceno ali sem kaj pozabil?

hvala!

LP

Objavljeno

sepravi za prekvalifikacijo na A2 je potrebno odpeljati 9ur + glavno in dvigniti nov izpit. Je to vse ali sem mogoče še kaj pozabil, morda kakšna vožnja odličnosti ali kaj podobnega?!

Ker če je tako, potem bi po mojih grobih izračunih koštala prekvalifikacija tam okoli 330€

10 x 28€ (ure vožnje) + 50€ (nova vozniška-> verjetno je cenejša)

sem približno zadel ceno ali sem kaj pozabil?

hvala!

LP

Cena ene ure se razlike od šole do šole...je pa zadeva približno tam tam...nekateri tut do 150€ več menda :) Kar je splošni nateg, saj 500€ nisem odštel za H in A1 SKUPAJ :) ( no ja predavanja sem štel samo enkrat :P )

Objavljeno

Mogoče kdo ve kuk ur je treba naredit če greš iz 50ccm na 125ccm? 22H al je kot pri prestopu iz A1 na A2 samo 11H.

Objavljeno

Mogoče kdo ve kuk ur je treba naredit če greš iz 50ccm na 125ccm? 22H al je kot pri prestopu iz A1 na A2 samo 11H.

če greš iz 50kubiuku moreš use od začetka delat od cppju do republiških in prvo pomoč zdrastveni use oglavnem taku da ne obstaja nobenga prehoda iz 50 na 125 ;)

Objavljeno

če greš iz 50kubiuku moreš use od začetka delat od cppju do republiških in prvo pomoč zdrastveni use oglavnem taku da ne obstaja nobenga prehoda iz 50 na 125 ;)

Hvala ;D (mislm, da ne bo šu delat za 125ccm heh)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni dragi motoristi.

Prihajajo poletni dnevi in z njimi tudi seveda ljubiteljska vožnja z motorji.

Odločil sem se za opravljanje izpita za motorno kolo. Malo sem preletaval strani v tej temi vendar upam da ne boste jezni če še enkrat vprašam.

Zanimajo me kakšne so kaj izkušne z delanjem izpita A2, koliko ur je potrebnih, kakšna je končna cena izpita(povprečno) in kako je potem čez 2 leti za nadaljevanje za neomejeno kategorijo.

Trenutno imam 21 let. Imam izpit za avto 3 leta in izpit za H pa 7 let. Tako da nimam še nobene kategorije za A narejene.

Kar se pa zelo malo tiče glede izpita pa je stvar glede motorja. Všeč mi je Kawasaki Z750, vidim da imajo nekateri vgrajene že blokade za 25KW. To pomeni kaj? Mehanska blokada, ki jo imaš samo za tehničenga in registracijo ali kako je s tem. Ga potem lahko peleš s tem izpitom...

Hvala za odgovore in želim vam čim več varno prevoženih kilometrov z vašim motociklom.

Lep pozdrav!

Objavljeno

Pozdravljeni dragi motoristi.

Prihajajo poletni dnevi in z njimi tudi seveda ljubiteljska vožnja z motorji.

Odločil sem se za opravljanje izpita za motorno kolo. Malo sem preletaval strani v tej temi vendar upam da ne boste jezni če še enkrat vprašam.

Zanimajo me kakšne so kaj izkušne z delanjem izpita A2, koliko ur je potrebnih, kakšna je končna cena izpita(povprečno) in kako je potem čez 2 leti za nadaljevanje za neomejeno kategorijo.

Trenutno imam 21 let. Imam izpit za avto 3 leta in izpit za H pa 7 let. Tako da nimam še nobene kategorije za A narejene.

Kar se pa zelo malo tiče glede izpita pa je stvar glede motorja. Všeč mi je Kawasaki Z750, vidim da imajo nekateri vgrajene že blokade za 25KW. To pomeni kaj? Mehanska blokada, ki jo imaš samo za tehničenga in registracijo ali kako je s tem. Ga potem lahko peleš s tem izpitom...

Hvala za odgovore in želim vam čim več varno prevoženih kilometrov z vašim motociklom.

Lep pozdrav!

22ur ti je minimum, pri prestopu boš še moral odvozit dodatnih 10.

Drugače pa z750 ni vozen z a2 izpitom. Motor ki ga želiš blokirat njegova orginal moč nesme izvirat iz več kot 70kw.

Objavljeno

Pozdravljeni dragi motoristi.

Prihajajo poletni dnevi in z njimi tudi seveda ljubiteljska vožnja z motorji.

Odločil sem se za opravljanje izpita za motorno kolo. Malo sem preletaval strani v tej temi vendar upam da ne boste jezni če še enkrat vprašam.

Zanimajo me kakšne so kaj izkušne z delanjem izpita A2, koliko ur je potrebnih, kakšna je končna cena izpita(povprečno) in kako je potem čez 2 leti za nadaljevanje za neomejeno kategorijo.

Trenutno imam 21 let. Imam izpit za avto 3 leta in izpit za H pa 7 let. Tako da nimam še nobene kategorije za A narejene.

Kar se pa zelo malo tiče glede izpita pa je stvar glede motorja. Všeč mi je Kawasaki Z750, vidim da imajo nekateri vgrajene že blokade za 25KW. To pomeni kaj? Mehanska blokada, ki jo imaš samo za tehničenga in registracijo ali kako je s tem. Ga potem lahko peleš s tem izpitom...

Hvala za odgovore in želim vam čim več varno prevoženih kilometrov z vašim motociklom.

Lep pozdrav!

Za izpit nevem, naj ti pove kdo ki ga je pred kratkim delal je pa odvisno od tega kje delas, koliko ur itd. Glede motorja pa lahko vozis Z750 ce kupis takega ki je bil ze blokiran in ima v prometni napisano 25kw (blokiranega na 35kw pomoje ne bos nasel), ali pa ce kupis novega, ki je tovarnisko blokiran na 25kw, tovarniske blokade za 35kw pri nas se ni. Mislim pa da tudi z nakupom rabljenega ne bi smel imeti tezav, ker jih je pri nas kar veliko takih ki so blokirani.

Objavljeno

se pravi grobi izračun za izpit A2 je okoli 900€, za prestop pa potem še dodatnih 400€.

Glede motorja, potem če kupim novega Z750, ki je tovarniško blokiran na 25KW ga lahko vozim z izpitom A2, če prav zastopim?

Dobrodošle so tudi izkušnje in komentarji kakšnih, ki so pravkar opravili izpit A2.

Objavljeno

se pravi grobi izračun za izpit A2 je okoli 900€, za prestop pa potem še dodatnih 400€.

Glede motorja, potem če kupim novega Z750, ki je tovarniško blokiran na 25KW ga lahko vozim z izpitom A2, če prav zastopim?

Dobrodošle so tudi izkušnje in komentarji kakšnih, ki so pravkar opravili izpit A2.

Ja ce kupis novega ki je tovarnisko blokiran na 25kw ga lahko vozis, prav tako ga lahko vozis ce kupis rabljenega ki je bil kupljen na enak nacin, torej blokiran.

Objavljeno

Ja ce kupis novega ki je tovarnisko blokiran na 25kw ga lahko vozis, prav tako ga lahko vozis ce kupis rabljenega ki je bil kupljen na enak nacin, torej blokiran.

Zanimiva rešitev za voziti dober motor z izpitom A2.

Objavljeno

Zanimiva rešitev za voziti dober motor z izpitom A2.

Predvsem DRAGA :P €€€

Objavljeno

To imaš prav.

Je še kakšen drugi motor na takšen način kot je Z750 z blokado 25KW?

Prvo bo pa treba izpit narest in potem se prepričat če je v glavi vse tako kot mora bit potem pa šele na motor.

Objavljeno

To imaš prav.

Je še kakšen drugi motor na takšen način kot je Z750 z blokado 25KW?

Prvo bo pa treba izpit narest in potem se prepričat če je v glavi vse tako kot mora bit potem pa šele na motor.

vsi novi kawasakiji razen zx10r

Če te pa zanima kaj je pod 70kw, maš ma yamaha xj6n, suzuki sv650, ducati monster (zdej nevem kire vse verzije),...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!