Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

vsi novi kawasakiji razen zx10r

Če te pa zanima kaj je pod 70kw, maš ma yamaha xj6n, suzuki sv650, ducati monster (zdej nevem kire vse verzije),...

Kako je pa potem pri policajih? Vrjetno, ko registreraš motor odsraniš to blokado. V prometni piše da je 25Kw, ampak brez blokade je veliko več. Kaj ti lahko sploh naredijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa potem pri policajih? Vrjetno, ko registreraš motor odsraniš to blokado. V prometni piše da je 25Kw, ampak brez blokade je veliko več. Kaj ti lahko sploh naredijo?

V primeru prometne, se mogoče do konec življenja nena izplačaš ven. Vglavnem na cesti ti bo težko kaj dosegel, če pa pride do nesreče pa je problem, ker potem ti tudi zavarovalnica nena nič krije več,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za izpit nevem, naj ti pove kdo ki ga je pred kratkim delal je pa odvisno od tega kje delas, koliko ur itd. Glede motorja pa lahko vozis Z750 ce kupis takega ki je bil ze blokiran in ima v prometni napisano 25kw (blokiranega na 35kw pomoje ne bos nasel), ali pa ce kupis novega, ki je tovarnisko blokiran na 25kw, tovarniske blokade za 35kw pri nas se ni. Mislim pa da tudi z nakupom rabljenega ne bi smel imeti tezav, ker jih je pri nas kar veliko takih ki so blokirani.

V prometni ima vsak zablokiran motor napisan 25 oz 35kW. Izvorna moč je navedena na homologacijskem

kartončku in ne v prometni ;)

se pravi grobi izračun za izpit A2 je okoli 900€, za prestop pa potem še dodatnih 400€.

Glede motorja, potem če kupim novega Z750, ki je tovarniško blokiran na 25KW ga lahko vozim z izpitom A2, če prav zastopim?

Dobrodošle so tudi izkušnje in komentarji kakšnih, ki so pravkar opravili izpit A2.

Ja. Z750 tovarniško blokiran je legalen za po cesti.

Komentar: Prejšni zakon je bil boljši :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bog ne daj da se zgodi prometna nesreča z motorjem.

Prejšni zakon je tudi meni bolj ustrezal, ampak nimamo kaj.

hvala za vse informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusnik:

kawasaki Z750 lahko vozis blokiranega, tudi čarman npr to vgrajuje naknadno, takda ne se bat. Če ti je ta motor všeč ga kupi in lahko ga boš vozil z blokado do 25kw. Plus tega ti že na tej blokadi leti okrog 160km/h in ima izjemne vozne lastnosti, več kot 160 pa se verjetno kot začetnik taki ali tako ne misliš naganjat :):):):)

Res pa je da boš moral pol za neomejeno še enkrat delat izpit z 11 urami in to pri 24 letih.

Lp,

Rocko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor mi je všeč, pravijo da je dober tako da mislim da bo kar tale taprav. Glede blokade pa za začetek je čisto dovolj, in tudi izpita za neomejeno se mi ne mudi delat potem ker je Z750 čisto dovolj. sem vozil nekaj časa očetovega V-Stroma 1000 pa se mi zdi da bi bil Z750 z blokadam dovolj za prvo silo.

Če lahko kar tukaj prašam me zanima koliko pa stane kaj oprama za tak motor. V povprečju seveda, ker cene se tako ali tako razlikujejo in spreminjajo.

Hvala,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusnik:

kawasaki Z750 lahko vozis blokiranega, tudi čarman npr to vgrajuje naknadno, takda ne se bat.

Lp,

Rocko

ena informacija me zanima glede tega kar si napisu.

Kako je možno naknadno blokirat motor če ima več kot 70kw? Seveda govorim v primeru da imaš A2 kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusnik:

kawasaki Z750 lahko vozis blokiranega, tudi čarman npr to vgrajuje naknadno, takda ne se bat. Če ti je ta motor všeč ga kupi in lahko ga boš vozil z blokado do 25kw. Plus tega ti že na tej blokadi leti okrog 160km/h in ima izjemne vozne lastnosti, več kot 160 pa se verjetno kot začetnik taki ali tako ne misliš naganjat :):):):)

Res pa je da boš moral pol za neomejeno še enkrat delat izpit z 11 urami in to pri 24 letih.

Lp,

Rocko

Žal te moram razočarat. Če je blokada vgrajena naknadno po črki zakona nisi legalen in motorja ne smeš vozit. Najverjetneje se ti nobeden policaj ne bo zapičo v tistih 7 kW ki jih ima preveč, vedet pa ne moreš nikol. Da ne boš reko da nisi bil opozorjen.

ps: se pa strinjam da je bil prejšnji zakon boljši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal te moram razočarat. Če je blokada vgrajena naknadno po črki zakona nisi legalen in motorja ne smeš vozit. Najverjetneje se ti nobeden policaj ne bo zapičo v tistih 7 kW ki jih ima preveč, vedet pa ne moreš nikol. Da ne boš reko da nisi bil opozorjen.

ps: se pa strinjam da je bil prejšnji zakon boljši.

Ma jebeš policaje, dobiš 500€, polovička je 250€ in si zmagau. Ustaujo te itq enkrat na 2 leti. Če maš za tak motor maš tut za kazn. Ko je pa treba 20× tok fuknt za avto, ki je razbit v nesreči in ker si ti kriv, ker nisi imel izpita, pol šele jebeš ježa v hrbet.

Se da vozit brez blokade in tudi brez izpita...samo meni osebno ni zneslo dolgo. Vprašanje koliko bo vam, upam le da neomejeno krat več kot meni in tudi nobenemu ne privoščim NIKAKRŠNIH pizdarij, le nedolžno svarilo, da se lahko tudi to zgodi.

Verjetno če je poba začetnik mu tudi kakšna Yamaha XJ ali pa XTX 660 ne bo prešvoh, bo pač potrpel 2 leti na švohnejem motorju, tako to je ... Z750 je že počasi kr strup. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa za vse ki ne vedo če drži da bo ponovem zakonu omejitev za A2 35kw vam povem tole:

TRDITEV DRŽI!Po novem zakonu je A2 35kw. Kdo neverjame, pa piše to v ZVOZ v 65 členu.

Lp,

Rocko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena informacija me zanima glede tega kar si napisu.

Kako je možno naknadno blokirat motor če ima več kot 70kw? Seveda govorim v primeru da imaš A2 kategorijo.

Nisem mehanik ampak ko sem kupoval sam Kawasakija Z750 je v prodajalni en tip vplacal novega (mislim da celo type R) in se dogovoril za blokadona 25kw, češ da mu je dovolj. To je bilo pri dks v mb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa za vse ki ne vedo če drži da bo ponovem zakonu omejitev za A2 35kw vam povem tole:

TRDITEV DRŽI!Po novem zakonu je A2 35kw. Kdo neverjame, pa piše to v ZVOZ v 65 členu.

Lp,

Rocko

Ma tis prizadet :) Ne filaj tle folka z neumnostmi. Normalno, da lahko voziš 35kW, to vsi vemo in to velja že DOLGO DOLGO. Nemoreš pa voziti motorja, ki ima več kot 70kW, če je blokiran na 35kW in nemoreš voziti motorja, ki ima več kot 50kW izvorne moči, če je blokiran na 25kW.

Če boš novega kupil blokiranega, ti bo pod izvorno moč pisalo 25 ali pa 35kW in ti nobeden od policajev menda ne bo napisal kazni, če bo pa nesreča, bo pa zavarovalnica to malo bolj počekirala, pa si nadrsal.

Smešno je, da bi imel 750cc motor izvorne moči 35kW, sem imel GSX-R 600 k6, ki mu je pisalo v homologaciji pod izvorno moč 25kW! Pa kaj...zjebal sem tako in tako :)

To je čistokrvno kockanje, ali boš šel čez ali pa ne. :) Če se pa policaj razume ( policaj motorist recimo ) te bo pelu na tehnični pa te bo zjebu že zarad tega, ker ima odprt motor glasnejši zvok kot blokiran. ( obrati in te fore ).

Dejansko potem bi si lahko jaz kupil R1, novo, blokirano na 25kW in jo fural s tem izpitom...ja, samo za kako dolgo? :D

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusnik:

kawasaki Z750 lahko vozis blokiranega, tudi čarman npr to vgrajuje naknadno, takda ne se bat. Če ti je ta motor všeč ga kupi in lahko ga boš vozil z blokado do 25kw. Plus tega ti že na tej blokadi leti okrog 160km/h in ima izjemne vozne lastnosti, več kot 160 pa se verjetno kot začetnik taki ali tako ne misliš naganjat :):):):)

Res pa je da boš moral pol za neomejeno še enkrat delat izpit z 11 urami in to pri 24 letih.

Lp,

Rocko

In znova napaka...neomejeno oziroma izpit kategorije A, lahko pridobiš ( pri prestopu v višjo kategorije ) dve leti po pridobitvi nižje kategorije. TOREJ! 16=A1, dve leti kasneje 18=A2 ter za zaključek še dve leti pozneje 20=A, torej neomejeno.!

Usposabljanje za kategorijo A je omejena na 24 let v primeru, da pred tem nisi imel A2 kategorije. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor mi je všeč, pravijo da je dober tako da mislim da bo kar tale taprav. Glede blokade pa za začetek je čisto dovolj, in tudi izpita za neomejeno se mi ne mudi delat potem ker je Z750 čisto dovolj. sem vozil nekaj časa očetovega V-Stroma 1000 pa se mi zdi da bi bil Z750 z blokadam dovolj za prvo silo.

Če lahko kar tukaj prašam me zanima koliko pa stane kaj oprama za tak motor. V povprečju seveda, ker cene se tako ali tako razlikujejo in spreminjajo.

Hvala,

Imaš poglavje OPREMA za taka vprašanja.

Usnjen kombinezon od 300-2000€, čelada 100-900€, rokavice 10-250€, škornji 100-450€, želva 40-150€...

Odvisno kateri cenovni razred hočeš zadeti.

Sicer pa se lahko voziš tudi brez opreme, če ti ni mar za lastno kožo. Jeans hlače pa jakna pa čelada...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusnik:

kawasaki Z750 lahko vozis blokiranega, tudi čarman npr to vgrajuje naknadno, takda ne se bat. Če ti je ta motor všeč ga kupi in lahko ga boš vozil z blokado do 25kw. Plus tega ti že na tej blokadi leti okrog 160km/h in ima izjemne vozne lastnosti, več kot 160 pa se verjetno kot začetnik taki ali tako ne misliš naganjat :):):):)

Res pa je da boš moral pol za neomejeno še enkrat delat izpit z 11 urami in to pri 24 letih.

Lp,

Rocko

In spet govorjenje na pamet. Tudi meni ni smiselno pa vseeno, je pa kar nekaj če-jev:

-če je motor tovarniško zablokiran na 25 kw, se ga lahko vozi z A2 izpitom, tudi če ima motor v nezablokirani verziji 80, 90 ali pa 90 kw naprimer

-če pa je bil motor naknadno zablokiran na 25 kw in v osnovi presega 50 kw ga voznik z izpitom A2 ne sme voziti

-če pa je bil motor naknadno zablokiran na 35 kw in v osnovi presega 70 kw ga voznik z izpitom A2 ne sme voziti

Vse to pa v praksi privede do absurda, da nekdo ki ima izpit za A2 in ima motor kateri ima v osnovi 60 kw katerega je zablokiral na 25 kw NE SME VOZITI KER PRESEGA 50 KW!?!?!? Če pa bi taisti motor imel zablokiran na 35 kw bi ga pa lahko !?!?! V glavnem brez veze, ampak takle mamo.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tis prizadet :) Ne filaj tle folka z neumnostmi. Normalno, da lahko voziš 35kW, to vsi vemo in to velja že DOLGO DOLGO. Nemoreš pa voziti motorja, ki ima več kot 70kW, če je blokiran na 35kW in nemoreš voziti motorja, ki ima več kot 50kW izvorne moči, če je blokiran na 25kW.

Če boš novega kupil blokiranega, ti bo pod izvorno moč pisalo 25 ali pa 35kW in ti nobeden od policajev menda ne bo napisal kazni, če bo pa nesreča, bo pa zavarovalnica to malo bolj počekirala, pa si nadrsal.

Smešno je, da bi imel 750cc motor izvorne moči 35kW, sem imel GSX-R 600 k6, ki mu je pisalo v homologaciji pod izvorno moč 25kW! Pa kaj...zjebal sem tako in tako :)

To je čistokrvno kockanje, ali boš šel čez ali pa ne. :) Če se pa policaj razume ( policaj motorist recimo ) te bo pelu na tehnični pa te bo zjebu že zarad tega, ker ima odprt motor glasnejši zvok kot blokiran. ( obrati in te fore ).

Dejansko potem bi si lahko jaz kupil R1, novo, blokirano na 25kW in jo fural s tem izpitom...ja, samo za kako dolgo? :D

Konkretno KTM 690SM je blokiran glasnejši od neblokirane verzije!!! Toliko o hrupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In znova napaka...neomejeno oziroma izpit kategorije A, lahko pridobiš ( pri prestopu v višjo kategorije ) dve leti po pridobitvi nižje kategorije. TOREJ! 16=A1, dve leti kasneje 18=A2 ter za zaključek še dve leti pozneje 20=A, torej neomejeno.!

Usposabljanje za kategorijo A je omejena na 24 let v primeru, da pred tem nisi imel A2 kategorije. :)

In spet napaka!!!

To o prestopu velja od "danes" naprej!Za tiste ki pa so imeli "stari" A do 25KW niso pri 20 letih dobili neomejeno ampak morajo opravljati ponoven izpit.

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet napaka!!!

To o prestopu velja od "danes" naprej!Za tiste ki pa so imeli "stari" A do 25KW niso pri 20 letih dobili neomejeno ampak morajo opravljati ponoven izpit.

Ni smiselno, potem so ti dejansko ODVZELI del izpita in te prisilili v ponovno opravljanje izpita? Nemogoče. :) Uporabnik k0ci ima izkušnje in verjamem, da bo lahko kaj povedal.

Ponovno opravljanje izpita, ker si po starem zakonu opravil izpit in ti po starem zakonu že ITQ pripada avtomatsko kategorija A? :D

Torej ni veljaven niti izpit A1 in za prestop iz A1 v A2 moraš opravljati celoten izpit? Pri meni ni bilo tako :)

In nevem kako je lahko motor blokiran glasnejši kot odblokiran. Meni na Apriliji RS 125 na ploščici na motorju piše 3 variante ( 11kW, 21kW, pa še nekej ) in je najglasnejši normalno na 21kW. ;)

In fantje(ter punce) od 1.7.2011 lahko pričakujete nove kazni, seveda povišanje, plus kazenske točke za pobeg(5 kazenskih). ( kar mi ni jasno, na kateri izpit ti jih bodo dali, če nimaš izpit, ampak uredu ).

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In fantje(ter punce) od 1.7.2011 lahko pričakujete nove kazni, seveda povišanje, plus kazenske točke za pobeg(5 kazenskih). ( kar mi ni jasno, na kateri izpit ti jih bodo dali, če nimaš izpit, ampak uredu ).

V novicah so nove kazni zapisane.

Popravljeno . Popravil bawbaw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj bodo dojel da to ni taprav nači 'večanja varnosti na cestah :headbang:

pa sej njim dol visi za našo varnost, njim se gre za hitrejše polnjenje državne blagajne.

mogoče bodo tudi kaj višje plače dobili (plavci).

vedo da ljudje kršimo zakon oz. prepise in zakaj pa ne....banda...

namesto da kaznujejo une kretene ki telefonirajo med vožnjo itd...ne, tam ni denarja ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!