LooLekSLO Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Kar imaš ti ne morejo kar tako vzeti. Sploh pa je zdaj že 3 leta odkar si opravljal izpit A1, tako da imaš A2 vseeno legalno. Problem bi lahko nastal le, ko bi se šel prijaviti za izpit in se ne bi mogel.
cesko Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Kar imaš ti ne morejo kar tako vzeti. Sploh pa je zdaj že 3 leta odkar si opravljal izpit A1, tako da imaš A2 vseeno legalno. Problem bi lahko nastal le, ko bi se šel prijaviti za izpit in se ne bi mogel. Aha. No bomo vidli kako bo ko kontaktiram inštruktorja da vidimo kaj bo on rekel
motornaglava Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Nenavadno uprašanje: 35kW kolko je to konjev? In koliko je 1 Kw v primerjavi z konji?
Kredn Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 1 KW = 1.34102209 KM 35 KW = 46.93577315 KM
budacki Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Nenavadno uprašanje: 35kW kolko je to konjev? In koliko je 1 Kw v primerjavi z konji? http://lmgtfy.com/?q=kw+to+ps+converter
Lolyx Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 (popravljeno) Najprej ne lep pozdrav vsem na forumu. Sem nov na forumu in ga prebiram že nekaj dni skozi in sem obupal nad iskanjem ene informacije. Čez zimo nameravam, delat izpit za motor...A2. Ker nimam 24let ne morem opravljat za neomejeno. Kategorije A nisem nikoli imel. Ko sem vprašal na avtošoli kako je z izpitom mi je rekla tako: Lahko delam izpit do 25kW/35KM....ampak obstaja zakon ki pravi, da jaz lahko imam več konjičkov ampak ne smejo presegat polovice...do 70KM. To pa nanese 50-53kW. Je kdo zasledil kje tako informacijo še? Vse bolj sumim, da je tista gospodična mal narobe povedala vse skupaj, ker tega jaz ne najdem nikjer na internetu. Lp Lolyx :surrender: Popravljeno September 19, 2011. Popravil Lolyx
GoUpC Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Najprej ne lep pozdrav vsem na forumu. Sem nov na forumu in ga prebiram že nekaj dni skozi in sem obupal nad iskanjem ene informacije. Čez zimo nameravam, delat izpit za motor...A2. Ker nimam 24let ne morem opravljat za neomejeno. Kategorije A nisem nikoli imel. Ko sem vprašal na avtošoli kako je z izpitom mi je rekla tako: Lahko delam izpit do 25kW/35KM....ampak obstaja zakon ki pravi, da jaz lahko imam več konjičkov ampak ne smejo presegat polovice...do 70KM. To pa nanese 50-53kW. Je kdo zasledil kje tako informacijo še? Vse bolj sumim, da je tista gospodična mal narobe povedala vse skupaj, ker tega jaz ne najdem nikjer na internetu. Lp Lolyx :surrender: 149.člen ZVCP (4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Sicer je pa to že vrabci čivkajo oz. je napisano sigurno na vsaki drugi strani te teme in na vsaki tretji drugih tem o izpitih.
LooLekSLO Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Najprej ne lep pozdrav vsem na forumu. Sem nov na forumu in ga prebiram že nekaj dni skozi in sem obupal nad iskanjem ene informacije. Čez zimo nameravam, delat izpit za motor...A2. Ker nimam 24let ne morem opravljat za neomejeno. Kategorije A nisem nikoli imel. Ko sem vprašal na avtošoli kako je z izpitom mi je rekla tako: Lahko delam izpit do 25kW/35KM....ampak obstaja zakon ki pravi, da jaz lahko imam več konjičkov ampak ne smejo presegat polovice...do 70KM. To pa nanese 50-53kW. Je kdo zasledil kje tako informacijo še? Vse bolj sumim, da je tista gospodična mal narobe povedala vse skupaj, ker tega jaz ne najdem nikjer na internetu. Lp Lolyx :surrender: Ti boš lahko z izpitom A2 vozil motor, ki ima največ 35 kW (48 KM). Lahko pa tudi blokiraš močnejši motor na 35 kW, vendar le-ta ne sme presegati dvakratne blokirane moči (70 kW); kar pomeni, da lahko blokiraš motor do 70 kW z blokado na 35 kW. Tako bolj preprosto povedano. Zraven je še potrebno upoštevati razmerje moči in teže. Takole pravi zakon: "V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo."
k0ci Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Kar imaš ti ne morejo kar tako vzeti. Sploh pa je zdaj že 3 leta odkar si opravljal izpit A1, tako da imaš A2 vseeno legalno. Problem bi lahko nastal le, ko bi se šel prijaviti za izpit in se ne bi mogel. še enkrat premisli kaj si napisal, včasih smo lahko vozili 600+ cestake z izpitom do 25kW, potem je prišel nov zakon in nam vsem so pobrali izpite, tako da smo zdaj nelegalni
LooLekSLO Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 še enkrat premisli kaj si napisal, včasih smo lahko vozili 600+ cestake z izpitom do 25kW, potem je prišel nov zakon in nam vsem so pobrali izpite, tako da smo zdaj nelegalni Ja saj ti s tem niso vzeli izpita, so ti ga še povečali. Le tvoj motor je postal nelegalen :naughty: . Če bi ti vzeli izpit pa še legalnih motorjev ne bi smel voziti. Jbg gamad
Lolyx Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Hvala za odgovore!!! Mal mi je spremenilo načrte glede nakupa motorja...ampak bomo že kaj našli tudu z temi kW. .) Lp Lolyx
CVIČKAR1 Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Lepo bi vprašu,če men k sm takrat mel A2(25kw)če bi se mi zdj priznalo 35kw,bi?al bi pod opombe pisalo "a le do 25kw"
bio Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Lepo bi vprašu,če men k sm takrat mel A2(25kw)če bi se mi zdj priznalo 35kw,bi?al bi pod opombe pisalo "a le do 25kw" prizna se ti zakon je spremenjen za vse
CVIČKAR1 Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 (popravljeno) No,zdj pa še eno vprašanje,bi rajš mel Yamaha XTZ660 al XTZ1200,sam za to bi mogu izpit delat,bi se poznalo če bi bla 1200? Popravljeno September 23, 2011. Popravil CVIČKAR1
2wheeler4ever Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 ''V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo.'' Tako pravi zakon. Ampak kot jaz zastopm, razmerje ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo in ne moč35kW! Vsaj po pravilih slovnice. Da bi veljajo za moč, bi moral biti zakon zapisan drugače. V smislu kot: ''...in ne izvirata iz vozila z enkrat večjo močjo...'' ali ''V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo,...''. Če je že mišljeno za moč, enkrat večja moč je prepovedana. Se pravi, ne smem voziti 70kW. A 100kW pa lahko? To je več kot enkrat večja moč. Te zakone pišejo loleki. Z vsemi spremembami zakonodaje na ''bolje'' za motoriste, se število nesreč ni bistveno zmanjšalo v zadnjih cca. 10 letih. Nekaj očitno ne štima. Kaj pa recimo aprilia shiver gt750, ki ima 70kW? Jo lahko vozim blokirano na 25/35kW z A2, če velja prepoved dvakratnika moči? Fritz in aleksandergabriel 2
strajnarR Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Motor, ki ima več kot 50kW in manj kot 70kW je lahko blokiran na 25kW? Kukr jst razumem, ne?
nxyz Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Ne, do 50kw je lahko na 25kw ali 35kw, če ima nad 50kw in do 70kw pa 35kw.
strajnarR Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Potlej sem imel prav ah, škoda.
budacki Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Motor, ki ima več kot 50kW in manj kot 70kW je lahko blokiran na 25kW? Kukr jst razumem, ne? 2×25=50, max 2×35=70, max 2×21=42, max 2×33=66, max 2×27=54, max 2×100=200
2wheeler4ever Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Imam eno vprašanje za tiste, ki so dali blokirat motorje. Kako izgleda homologiranje? Serviser samo podpiše papirje, katere se odnese na Lpp, ali je na homologacijo potrebno peljati tudi motocikel, kaj tam storijo (pregledajo, če je blokada ali samo pregledajo številke okvirja...)... tako na kratko
aleksandergabriel Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Serviser vgradi blokado, podpiše papirje, nalepi nalepko z novo močjo motorja, nato pa motor odpelješ (naprimer) na LPP, kjer opišeš predelavo, človek motor pregleda (poizkusi če je gas res krajši) in slika. Ti homologacijo plačaš in jo čez nekaj dni do 2 tedna dobiš na dom po pošti. Pa še to če razmišljaš da bi imel blokado na papirju, se pomoje ne splača. Sem šel letos na morje z blokiranim motorjem, zadaj sem imel še boljšo polovico z nahrbtnikom + tankt torba pa se je še vedno dalo prehitevat vse avtomobile, v noben klanec nisem prestavil nižjo, ... Odkrito povedano motor bom dal odblokirati samo zato ker me moti kratki hod gasa.
moto_mat Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Imam eno vprašanje za tiste, ki so dali blokirat motorje. Kako izgleda homologiranje? Serviser samo podpiše papirje, katere se odnese na Lpp, ali je na homologacijo potrebno peljati tudi motocikel, kaj tam storijo (pregledajo, če je blokada ali samo pregledajo številke okvirja...)... tako na kratko Sem govoril z enim ki dela na homologacijah in je reku da v Sloveniji sploh na nobenih homologacijah nimajo stroja da bi preverli moč. S tem da ti gleda gasa nima veze, ker imaš lahko tudi elektronsko blokado (še posebno če ima motor elektronski vbrizg). Tako da ga moreš po zakonu tam pripeljat ampak nima pa naprave da ti preveri če ima motor 25kw oz 35kw ali ne. Aja PS, tako napravo imata Akrapovič in Čarman.. mogoče še kdo drug, sigurno pa jo imata ta dva. lp
k0ci Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 kolega je pred nekaj tedni kupil CBR 600 RR 05/06 letnik, blokirano na 25kW, zdaj pa je ne more registrirati, ker ima izpit do 35kW, ampak ta motor ne spada v to kategorijo, ker je v štartu premočan, ...na okencu, kjer je hotel registrirat, ga ne more, ker računalnik postopka ne spusti čez zaradi tega, ker on nima izpita za tak motor, ...se je še komu kaj takega pripetilo??
aleksandergabriel Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Sem govoril z enim ki dela na homologacijah in je reku da v Sloveniji sploh na nobenih homologacijah nimajo stroja da bi preverli moč. S tem da ti gleda gasa nima veze, ker imaš lahko tudi elektronsko blokado (še posebno če ima motor elektronski vbrizg). Tako da ga moreš po zakonu tam pripeljat ampak nima pa naprave da ti preveri če ima motor 25kw oz 35kw ali ne. Aja PS, tako napravo imata Akrapovič in Čarman.. mogoče še kdo drug, sigurno pa jo imata ta dva. lp Je res, vedno pozabim da obstajojo pri nekaterih modelih tudi elektronske blokade. Kakorkoli v papirjih ki jih prineseš s seboj piše kako je narejena blokada, ki je v večini primerov mehanska na ročici gasa, takoda tisti človek pač preveri če je vse tako kot piše da mora biti. kako preveri elektronsko blokirane motorje ne vem in odkrito povedano me ne zanima. Pravtako sem vesel da nemorejo merit moči na zadnjem kolesu, ker bi nas v nasprotnem primeru najverjetneje kar veselo vlekli po izrednih tehničnih pregledih in najbr kar lepo zaslužili
strajnarR Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 kolega je pred nekaj tedni kupil CBR 600 RR 05/06 letnik, blokirano na 25kW, zdaj pa je ne more registrirati, ker ima izpit do 35kW, ampak ta motor ne spada v to kategorijo, ker je v štartu premočan, ...na okencu, kjer je hotel registrirat, ga ne more, ker računalnik postopka ne spusti čez zaradi tega, ker on nima izpita za tak motor, ...se je še komu kaj takega pripetilo?? To pa je zatežena zadeva.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se