Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

yap, motiš se :) jaz sem kupila motor ki ima 58 kw in ni bil registriran. Registrirat sem ga dala pa po 1.7. ko sem naredila izpit za A2. In sem dala kao motor blokirat na 35kw (baje da pa te blokade sploh ni bilo, nevem, tako so mi potem rekli) in so mi rahlo zaj**** pa so mi ga blokiral na 25kw. In ker naj bi bila ta fora da motor ne sme presegat enkratno moč blokad se pravi teoretično ne ustreza pogojem. Ampak čez registracijo sem ga spravila, pa tudi kasneje sem vprašala policaja kako bo zdaj na cesti, pač, kakšne kazni bi lahko dobila zaradi tega in vse in mi je lepo povedal da je važno samo, da motor ni močnejši v originalu 70 kw in da je pod blokado :) Lahko pa igraš malo na srečo in imaš lahko močnejši motor kot 70 kw samo da je blokiran, ker če je blokiran ti v prometni piše ne izvorna moč motorja ampak ko je že blokiran ;)

Za xj6 seveda obstaja blokada 35kw ;) Kolega jo je dobil z kupom nove sredi lanske sezone...

Objavljeno (popravljeno)

Za xj6 seveda obstaja blokada 35kw ;) Kolega jo je dobil z kupom nove sredi lanske sezone...

Za ta dva motorja sem povprašal...

ER6 obstaja blokada na 35kW.

SV650 pa samo 25kW.

...če koga slučajno zanima.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

Za ta dva motorja sem povprašal...

ER6 obstaja blokada na 35kW.

SV650 pa samo 25kW.

...če koga slučajno zanima.

za er6 obstaja blokada za 25 kw, blokada za 35 kw je menda še v izdelavi in bo samo za novejše modele....sm se tud jz za ta motor zanimala, pa ne gre :sleep2: :sleep2:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za xj6 seveda obstaja blokada 35kw ;) Kolega jo je dobil z kupom nove sredi lanske sezone...

Ubistvu ja, sem se spomnila da je bila ta fora, da sem dobila domov motor in papirje, na katerih je pisalo gor in bila narisana blokada za 25 kw, kar mi pa ni bilo jasno saj sem naročila za 35kw. Kličem tja, zakaj je prišlo do napake in so mi naložili da se v tem času ni dalo dobiti blokade za 35 kw in so potem dali kar to. Če pa želim mi pa lahko naročijo za 35 kw in mi sporočijo ko bo prišla, s tem da bom imela menjavo blokade zastonj zaradi njihove napake, ampak homologiranje na LPPju pa še zmeraj dobim račun blizu 300 eur. Ampak po točiti zvoniti je prepozno pravijo, še vseeno se kar vredu pelem z 25 kw haha :P

Objavljeno

Ubistvu ja, sem se spomnila da je bila ta fora, da sem dobila domov motor in papirje, na katerih je pisalo gor in bila narisana blokada za 25 kw, kar mi pa ni bilo jasno saj sem naročila za 35kw. Kličem tja, zakaj je prišlo do napake in so mi naložili da se v tem času ni dalo dobiti blokade za 35 kw in so potem dali kar to. Če pa želim mi pa lahko naročijo za 35 kw in mi sporočijo ko bo prišla, s tem da bom imela menjavo blokade zastonj zaradi njihove napake, ampak homologiranje na LPPju pa še zmeraj dobim račun blizu 300 eur. Ampak po točiti zvoniti je prepozno pravijo, še vseeno se kar vredu pelem z 25 kw haha :P

To bi blo brezveze ;) Samo pa evrov dražje zavarovanje bi blo :) Tebi je itak izvorna moč važna...Prav si se odločla

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ali je kakšna možnost da opravim glavno izpitno vožno pred dopolnjenim 16 letom, in potem ko dopolnim 16 let dobim izpit??

Objavljeno

Ali je kakšna možnost da opravim glavno izpitno vožno pred dopolnjenim 16 letom, in potem ko dopolnim 16 let dobim izpit??

Kolikor jaz vem ne. Izpitna ura mora biti po 16 letu, ostale pa lahko zvoziš prej. Pa vseeno preveri.

Scarabeo

Objavljeno

Pozdravljeni,

namen imam letos narediti izpit a1. Sicer se mi ne splača, ker bom proti koncu motoristične sezone star 18, vendar se letos ne bom več vozil z 50 ccm. Gledam za motor ki bo udoben, dovolj močan in ne čez budget 2500 evrov. Imel bi ga za daljše relacije kot npr. Lj-Koper in podobne. Ne morem se odločiti med kategorijam Supermoto, SS in pa choper. Nekako v SS gledal Aprilio Rs 125, Supermoto Husqvarna sms 125, v kategoriji čoper pa ali viragota ali pa dragstarja. Sedaj sem vozil Cpi Sm (se prodaja). Motor super, nikoli pustil na cedilu, vendar pa je bil po daljši vožnji neudoben( 100 km in več na dan ). Sedaj sem opazil da je obvzno že kar 22 ur za pridobitev izpita a1. Vsako leto več ur nabijajo. Je res da po dvehletih A1 izpita avtomatsko dobiš A2 ?

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

namen imam letos narediti izpit a1. Sicer se mi ne splača, ker bom proti koncu motoristične sezone star 18, vendar se letos ne bom več vozil z 50 ccm. Gledam za motor ki bo udoben, dovolj močan in ne čez budget 2500 evrov. Imel bi ga za daljše relacije kot npr. Lj-Koper in podobne. Ne morem se odločiti med kategorijam Supermoto, SS in pa choper. Nekako v SS gledal Aprilio Rs 125, Supermoto Husqvarna sms 125, v kategoriji čoper pa ali viragota ali pa dragstarja. Sedaj sem vozil Cpi Sm (se prodaja). Motor super, nikoli pustil na cedilu, vendar pa je bil po daljši vožnji neudoben( 100 km in več na dan ). Sedaj sem opazil da je obvzno že kar 22 ur za pridobitev izpita a1. Vsako leto več ur nabijajo. Je res da po dvehletih A1 izpita avtomatsko dobiš A2 ?

Lp

Zdej ti res neveš kaj bi, iz izkušenj si že sam opazil da je SM neudoben, za daljše fure. Cestak ti bo na začetku tudi, sčasoma pa se navadiš. Če ne misliš neki divjat si pa uzem čoperja, nevem pa kolk je to kaj udobno. ;)

Ne ni res, po 2 letih moraš opraviti 10ur vožnje + glavno vožnjo.

LP

Objavljeno

Vrzi oko še na Hondo Varadero 125, je super stvar za "daljše" ture.

Objavljeno

Ja bo treba še mal pregledat ker motor nabavt. Zdele prvo izpit nardit pol pa na naslednji korak nabava motorja. Drugač mi je pa tale husqvarna res v oči padla. Gledu mal po youtubu videja in ma kr fajn pospeške in zvok. Bi se pa res mogu na njo usest in če bi se dalo vsaj kakšen krog zapelat. Varadero 125 sem pa že videl v živo in tudi na njej sedel in mi je motor nekak motor prevelk oz. preveč potovalen.

Objavljeno

Ja bo treba še mal pregledat ker motor nabavt. Zdele prvo izpit nardit pol pa na naslednji korak nabava motorja. Drugač mi je pa tale husqvarna res v oči padla. Gledu mal po youtubu videja in ma kr fajn pospeške in zvok. Bi se pa res mogu na njo usest in če bi se dalo vsaj kakšen krog zapelat. Varadero 125 sem pa že videl v živo in tudi na njej sedel in mi je motor nekak motor prevelk oz. preveč potovalen.

Oh ja...Husqy je tut trd pri furi 100km+ Tak jebeno ozk zic ma haha :D

Sicer se pa da delat kilometrov. Sem naredil največ na enkrat lih ena 100km, vendar je to motor za igrat se po ovinkih ne pa za potovat...avtoceste ne sme videt!

Objavljeno

Oh ja...Husqy je tut trd pri furi 100km+ Tak jebeno ozk zic ma haha :D

Sicer se pa da delat kilometrov. Sem naredil največ na enkrat lih ena 100km, vendar je to motor za igrat se po ovinkih ne pa za potovat...avtoceste ne sme videt!

Ja sej ker SM ma pa udoben zic. Sicer baje se ga da zamenat z nekim gel sedežem. Že z mojim sedanjim motorjem sem delal 100 km in več in vem kakšen je filing. Kok je pa kej končna na tem motorju z blokado in brez in pa kakšna je kej poraba ? Drugač pa grem novga gledat še ta teden enkrat v Avtoval v Grosuplje. Vidu sm tud da sta dva tipa tega motorja. 4 takt in 2 takt. Kerga priporočate ? Ma pa res 4 takten lepši glas.

Lp

Objavljeno

Ja sej ker SM ma pa udoben zic. Sicer baje se ga da zamenat z nekim gel sedežem. Že z mojim sedanjim motorjem sem delal 100 km in več in vem kakšen je filing. Kok je pa kej končna na tem motorju z blokado in brez in pa kakšna je kej poraba ? Drugač pa grem novga gledat še ta teden enkrat v Avtoval v Grosuplje. Vidu sm tud da sta dva tipa tega motorja. 4 takt in 2 takt. Kerga priporočate ? Ma pa res 4 takten lepši glas.

Lp

Odprt je meni dosegel enkrat 147 km/h se mi zdi. Dolina, veter v hrbtu itd. Če misliš delat velike kilometre, kupi 4 taktnega...poraba je 2× manjša pa še olja ne rabiš dotakat. :)

Objavljeno

Ja sej ker SM ma pa udoben zic. Sicer baje se ga da zamenat z nekim gel sedežem. Že z mojim sedanjim motorjem sem delal 100 km in več in vem kakšen je filing. Kok je pa kej končna na tem motorju z blokado in brez in pa kakšna je kej poraba ? Drugač pa grem novga gledat še ta teden enkrat v Avtoval v Grosuplje. Vidu sm tud da sta dva tipa tega motorja. 4 takt in 2 takt. Kerga priporočate ? Ma pa res 4 takten lepši glas.

Lp

Jest sm vozu supermoto in tm od 100km naprej pa že začneš rit čutit pa še kej druzga in je kr luštn se mal ustavt. To je res kratke furce da se mal "znoriš". Glede 4t ali 2t se moraš pa sam odločit, 4t ima manšo porabo manj zahtevno vzdrževanje ker se tudi manj vrti ampak ima pa tudi manšo končno brzino, sicer se je pa več kot 130km/h s supermoto vozit že tudi malo neugodno ker zelo piha. Itak pa za na avtocesto ni ker če ga skos tiščiš do konca se zna zgodit da maš probleme to velja tudi za močnejše supermoto ne samo za 125ccm. Moj je mel končno okoli 120km/h pa sem se po avtocesti peljal 100-110km/h, luštno je tm čez ovinke :kva1: .

Objavljeno

Prejšni teden videl novo Aprilio RS4 125. Bila je ljubezen na prvi pogled. Zelo lepe linije in še posebaj mi je v veselje ker je 4 takt. Poraba malo čez 3l in še zmer se jo da na 28 KM spravt če bi bila morda kasneje prešvoh. Malo je visoka cena (okoli 3800 evrov), sam je vredna denarja. Tud sedel sem na njej in dosti bolj udobna kot kakšen SM motor, zaradi širokega in bolj zavitega sedeža. Sicer bolj ležečega položaja se bom moral navaditi, kot sedaj na SM. Jo je mogoče že kdo probal, kakšen krog ali mogoče celo kupil ?

Objavljeno

Prejšni teden videl novo Aprilio RS4 125. Bila je ljubezen na prvi pogled. Zelo lepe linije in še posebaj mi je v veselje ker je 4 takt. Poraba malo čez 3l in še zmer se jo da na 28 KM spravt če bi bila morda kasneje prešvoh. Malo je visoka cena (okoli 3800 evrov), sam je vredna denarja. Tud sedel sem na njej in dosti bolj udobna kot kakšen SM motor, zaradi širokega in bolj zavitega sedeža. Sicer bolj ležečega položaja se bom moral navaditi, kot sedaj na SM. Jo je mogoče že kdo probal, kakšen krog ali mogoče celo kupil ?

Dej mi to obrazloži prosim?

Objavljeno

Dej mi to obrazloži prosim?

>>Ja pač da se jo da na večjo moč spravt, odpret oz. odblokirat motor. Maš že na netu stvari k jih morš zamenat da motor "zadiha".

Drugač pa citiram iz motosveta, kar so napisali glede te aprilia :

Vsi vemo, da so male dvotaktne 125-ke lahko mnogo hitrejše kot modeli z mnogo zmogljivejšimi agregati. RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše.<<

Drugač pa če koga kej več zanima pa na tem LINKU

Objavljeno

>>Ja pač da se jo da na večjo moč spravt, odpret oz. odblokirat motor. Maš že na netu stvari k jih morš zamenat da motor "zadiha".

Drugač pa citiram iz motosveta, kar so napisali glede te aprilia :

Vsi vemo, da so male dvotaktne 125-ke lahko mnogo hitrejše kot modeli z mnogo zmogljivejšimi agregati. RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše.<<

Drugač pa če koga kej več zanima pa na tem LINKU

hudo, nism vedu zato sm prašu :)

Kej veš kwa je treba naredit, da se jo spravi na tolko konjev, upam da niso mislili kakšnega "kit-a".

Objavljeno (popravljeno)

Nism še čist ziher kaj vse je treba narest, sem pa na nekem forumu prebrov da je treba menjat neko elektroniko in pa avzpuh. Na youtubu maš že par video k menjajno avzpuhe. In je kr opazna razlika.

Originalni zvok

Zamenjan avzpuh nek AUSTIN RACING EXHAUST

Tko da me vse bolj me mika nakup tele aprilie.

Popravljeno . Popravil VERMA
Objavljeno

Nism še čist ziher kaj vse je treba narest, sem pa na nekem forumu prebrov da je treba menjat neko elektroniko in pa avzpuh. Na youtubu maš že par video k menjajno avzpuhe. In je kr opazna razlika.

Originalni zvok

Zamenjan avzpuh nek AUSTIN RACING EXHAUST

Tko da me vse bolj me mika nakup tele aprilie.

Hudo! Sam še zmer me mal skrbi, da bi lahk s tako mejhnim posegom iz nje izstisnil dodatnih 7kw. Me prov zanima! :)

Objavljeno

Pomoje bi lohk novo temo naredu z naslovom Aprilia rs4 125, ker jo še noben ni naredu, v temo aprilia rs 125 pa tud ne morem postavljat vprašanja, ker se ne navezuje na ta motor. Tko da če bom mev popoldne kej časa jo bom naredil. Glede odprtja motorja pa pomoje skrbi elektronika, tko da če to zamenaš sigurno dobiš kakšen KW več.

Objavljeno

Pomoje bi lohk novo temo naredu z naslovom Aprilia rs4 125, ker jo še noben ni naredu, v temo aprilia rs 125 pa tud ne morem postavljat vprašanja, ker se ne navezuje na ta motor. Tko da če bom mev popoldne kej časa jo bom naredil. Glede odprtja motorja pa pomoje skrbi elektronika, tko da če to zamenaš sigurno dobiš kakšen KW več.

hm kr se tice da je 4taktni ne vrjamem da bi kej dost pridobu z zamenjavo izpuha in pa elektronike ( ce bi pa ze neki menjal bi pa nekaj denarja prislo) drugace pa se mi zdi (me osebno) da je motor primerljiv z yamaho yzf125 razen tega da ima aprilia quickshifter :OK:
Objavljeno

a je kaksna moznost da instruktor lahko zrihta glavno izpitno vožnjo pred dopolnjenim 16 letom, in da šele ko dopolneš 16 let gres pac na obcino dvignit izpit????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!