Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

En lep pozdrav vsem :D Prosim če bi se dalo malo pomagat, stvar je namreč takšna...pri 16. letih sem naredil izpit za A1. Zanima me, kakšno kategorijo lahko zdaj vozim, ko sem star 20 let? Nisem siguren ali je bil tistega leta (2007) zakon takšen, da si z A1 kategorijo, ko si jo opravil, počakal do 18. leta in si potem avtomatično dobil za 250ccm, pri 21. letu pa neomejeno? Mi zna kdo svetovat kako naj izvem ali če kdo od vas ve kakšno je stanje pri meni?

Hvala vnaprej :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da če je bilo še takrat tako, da bi potem dobil za a2 bi moral iti takrat vpisati. Tako, da moraš zdaj delat izpit za a2, čez dve leti pa za neomejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

banda slovenska politična. komplicirajo da te kap, samo da se kasira. raje bom do 24. leta 125ccm drajsal, kot pa 2× izpit delal.

potem takem ne morem niti kupit 125ccm če ima 32 KM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš zdaj za a2 imaš 21 ur in potem za neomejeno 10ur. Če greš pa pri 24letu za neomejeno imaš takrat 21 ur, če prej nimaš a2 2leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš zdaj izpit zviševat na A2 in potem še enkrat na neomejeno, se ti bolj splača, kot če čakaš da boš 24 let star. Za zviševanje kategorije moraš odvozit 10 ur, če delaš izpit na novo pa 21 ur, tako da si v plusu za eno uro če delaš po stopničkah. Ure bodo v prihodnje najverjetneje še dražje ne cenejše, zraven tega po boš lahko 2 leti prej vozil kar boš želel :grim Če to ni dovolj razlogov da greš prej delat izpit potem si najverjetneje eden tistih ki imajo motor zato ker ga imajo tudi pri sosedovih :xx:

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predavanj in izpitnih pol ni treba dat skoz, ali se motim? Koliko pa je trenutno ena ura, približno?

Popravljeno . Popravil xninox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš iz a2 na neomejeno ni treba pol, za iz a1 na a2 pa ne vem. Cene ur so zelo različne. Splača se pogledati za kakšno akcijo, v eni avtošoli imajo zdaj akcijo, če se jih gre več naenkrat vpisat se cena ure zniža tudi za 40%...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš zdaj izpit zviševat na A2 in potem še enkrat na neomejeno, se ti bolj splača, kot če čakaš da boš 24 let star. Za zviševanje kategorije moraš odvozit 10 ur, če delaš izpit na novo pa 21 ur, tako da si v plusu za eno uro če delaš po stopničkah. Ure bodo v prihodnje najverjetneje še dražje ne cenejše, zraven tega po boš lahko 2 leti prej vozil kar boš želel :grim Če to ni dovolj razlogov da greš prej delat izpit potem si najverjetneje eden tistih ki imajo motor zato ker ga imajo tudi pri sosedovih :xx:

No, motorja trenutno nimam že 2 sezoni, se pa spet zanimam za nakup, pa hočem vedet kako pa kaj je na stvari.

potem takem ne morem niti kupit 125ccm če ima 32 KM?

Popravljeno . Popravil xninox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

banda slovenska politična. komplicirajo da te kap, samo da se kasira. raje bom do 24. leta 125ccm drajsal, kot pa 2× izpit delal.

potem takem ne morem niti kupit 125ccm če ima 32 KM?

Ne moreš vozit 125ccm z 32KM. Izpit imaš za 125ccm z največ 11KW, kar je okrog 15KM. Lahko se tolažiš s tem, da nisi edini, ki jih je nov zakon nategnil. Poznam več ljudi in kaj nekaj jih je tudi na forumu, ki so delali izpit v času, ko si avtomatsko napredoval po kategorijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ne razumem a je tako težko v iskalniku malce pobrskat ker smo ze v 1000-ih temah debatiral o tem, pa kaksno stran avtosole odpret pa pogledat cenik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam zdajle gledam mal po netu cestake, pa tam do 35kW sploh nimaš kaj pametnega (mal novejšega) za kupit. :S če bi že naredil za A2 pa tudi ne bi rad ravno 125 z 15KM vozil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam zdajle gledam mal po netu cestake, pa tam do 35kW sploh nimaš kaj pametnega (mal novejšega) za kupit. :S če bi že naredil za A2 pa tudi ne bi rad ravno 125 z 15KM vozil..

z A2 lahko vozis ze malo morje motorjev.

zakaj pa nujno cestaka, ce prav razumem si bil dve leti brez motorja, sedaj bi pa verjetno kar enega 1000 rr nabavil?

sicer pa te v to nihce ne sili,lahko do 24ga vozis 125,opravis A in kupis kar te je volja...sicer pa kot sem rekla z A2 izpitom je sedaj ze prav veliko izbire, 35kw oziroma jih je kar nekaj mozno zablokirat na tolk, pozorn je potrebno bit samo na to da izvorna moc ne presega 70 kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GangY a te muči kaj? cestak mi je želja že od nekdaj pač, pred tem sem imel nakeda Hyosung comet, zdaj bi rad cestaka. Kje sem omenil 1000 rr? baba trikrat vdihni in izdihni pa bo bolše :) al pa pojdi adija smolarja poslušat

Popravljeno . Popravil xninox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GangY a te muči kaj? cestak mi je želja že od nekdaj pač, pred tem sem imel nakeda Hyosung comet, zdaj bi rad cestaka. Kje sem omenil 1000 rr? baba trikrat vdihni in izdihni pa bo bolše :) al pa pojdi adija smolarja poslušat

mene muč čisto nič, samo en miljon tem je kjer smo vsi hoteli tastar zakon nazaj, ampak pač ne gre. zdej lahka jeb*mo spisek usem/usakmu k nam pot precka alpa se pac sprjaznemo s tem da so nas zjebal in najdemo motor temu primeren,usaj za ta cas.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj po eni strani ni slabo, da je tak zakon...ampak za moje pojme je več "minusov"- kot "plusov"+ s tem zakonom.

Voznik ki naredi izpit A2 mora 2 leti imeti ta izpit in šele po 2 letih pridobi neomejeno z novimi stroški (10ur + glavna)

+: edini plus, ki ga v temu zakonu vidim je ta, da voznik, ki ima A2 izpit se lahko v 2 letih nauči veliko o motorju, prometu itd. torej si nabere za 2 leti izkušenj katere mu lahko pridejo prav v kriznih situacijah.

-: minusi so pa, veliko časa ti vzame, živcov, denarja, nepotrebne zajebancije z blokadami itd. vožnja samo po Sloveniji in še kaj bi se dalo.

Gangy ne moreš voziti malo morje motorjev. Izbira je zelo majhna ampak vsako leto se proizvajalci raznoraznih motorjev odločajo, da proizvedejo motor, ki se lahko blokira ali pa, ki že ima 35kW v originalu. Ampak takih je le nekaj. Glede na to, da so novi modeli dost dragi in da bi nino verjetno kupil nekaj rabljenega bo težko našel stare letnike motorjev za katere obstaja blokada oz. za katere je možna blokada.

S tem zakonom so naredili čisto zmedo med ljudmi. Če se kje komplicira se komplicira v naši državi - takle mamo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je čisto prav narejen, v bistvu je že prej bil. Razlika je le v tem, da zdaj plačaš za nov izpit, prej pa nisi. Drugače pa podpiram postopno višanje kategorij!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GangY a te muči kaj? cestak mi je želja že od nekdaj pač, pred tem sem imel nakeda Hyosung comet, zdaj bi rad cestaka. Kje sem omenil 1000 rr? baba trikrat vdihni in izdihni pa bo bolše :) al pa pojdi adija smolarja poslušat

Trenutno res ne moreš vozit čistokrvnega cestaka ala R1, CBR itd., vendar imaš tudi kar nekaj motorjev ki so zelo podobni supersport modelom, le da so bolj udobni, imajo malo maj konjev in se dajo vozit z A2 kategorijo. V eni izmed tem je objavljen cel seznam motorjev ki so vozni z A2 kategorijo. Če ti nobeden motor iz tistega seznama ni všeč boš pač moral počakati da boš dovolj star za neomejeno. Kako se boš odločil, prej, ceneje, po stopničkah ali kasneje, dražje in na enkrat se boš pa moral sam odločit.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj po eni strani ni slabo, da je tak zakon...ampak za moje pojme je več "minusov"- kot "plusov"+ s tem zakonom.

Voznik ki naredi izpit A2 mora 2 leti imeti ta izpit in šele po 2 letih pridobi neomejeno z novimi stroški (10ur + glavna)

+: edini plus, ki ga v temu zakonu vidim je ta, da voznik, ki ima A2 izpit se lahko v 2 letih nauči veliko o motorju, prometu itd. torej si nabere za 2 leti izkušenj katere mu lahko pridejo prav v kriznih situacijah.

-: minusi so pa, veliko časa ti vzame, živcov, denarja, nepotrebne zajebancije z blokadami itd. vožnja samo po Sloveniji in še kaj bi se dalo.

Gangy ne moreš voziti malo morje motorjev. Izbira je zelo majhna ampak vsako leto se proizvajalci raznoraznih motorjev odločajo, da proizvedejo motor, ki se lahko blokira ali pa, ki že ima 35kW v originalu. Ampak takih je le nekaj. Glede na to, da so novi modeli dost dragi in da bi nino verjetno kupil nekaj rabljenega bo težko našel stare letnike motorjev za katere obstaja blokada oz. za katere je možna blokada.

S tem zakonom so naredili čisto zmedo med ljudmi. Če se kje komplicira se komplicira v naši državi - takle mamo.

LP

Glede prvega plusa. Tudi prej si moral čakati 3 leta (zdaj 2) na neomejeno in si se prav tako v teh letih lahko naučil veliko ali pa sploh nič.

Glede minusa. Voziti se ne smeš v državah članicah EU, na primer na Hrvaško lahko greš :)

Glede izbira motorjev, je res da je trenutna izbira res mizerna v primerjavi z prejšnjim zakonom ko si lahko blokiral kateri koli motor, je pa to veliko bolje ker je tako vsaj malo manj pacientov ki so z absolutno premalo izkušenj (nimam se za izkušenega motorista) vozili rakete ki so imele blokado samo v prometni :headbang:

Imaš pa prav da so naredili veliko zmedo. Zakon bi lahko napisali veliko lepše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V državah članicah eu se bo menda z a2 lahko vozilo 2013... Za a2 je mini ninja 250ccm, za silo menda kar je.

tako ker je bil ta zakon predlagan ze pred casom vendar je bila slovenija prva ki ga je realizirala,ostale clanice naslednjo leto sledijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bom (če bodo finance dopuščale) kar čimprej letos opravil izpit za A2, pa nekaj za srce se bo tudi že našlo. :) hvala vam za enkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa me čisto tako iz firbca zanima, tisti ki veste in ste sprobal, kakšna je kaj razlika v pospeških in končni med 125 (11kW), pa recimo 250ccm oz. tam okrog 30kW? :)

za tistih 11kW, meni je malo prešvoh no..ne moreš prehitet tiste k se 80km/h peljejo, pospeški so slabi, pa končna je tam nekje 90km/h, edino če ti veter v hrbet piha gre malo čez 100 :D če pa prot teb piha pa 80 :D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam 250ccm 4t in mislim, da je kar razlika proti 125 4t. Velika razlika je pri vožnji v hrib, 125ki zmanjkuje. Končna je pa tudi logično pri 250ki višja. 130km/h po avtocesti ni noben problem za 250ko, itak pa gre še več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa me čisto tako iz firbca zanima, tisti ki veste in ste sprobal, kakšna je kaj razlika v pospeških in končni med 125 (11kW), pa recimo 250ccm oz. tam okrog 30kW? :)

za tistih 11kW, meni je malo prešvoh no..ne moreš prehitet tiste k se 80km/h peljejo, pospeški so slabi, pa končna je tam nekje 90km/h, edino če ti veter v hrbet piha gre malo čez 100 :D če pa prot teb piha pa 80 :D:D

Kupiš cvajtakterja pa nimaš probleme s tem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!