Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Poglejte, sigurno je kakšen legalen način da uspem vozit ta motor z moji A-125 izpitom, mislite da bi upspel dobit novo homologacjio 11kW za 50.000 SIT ?

Če poznate koga ki bi bil pripravljen menjat kakšen 125 motor za skuter z mojim doplačilom prosim mi javte.

Če ne bom prav moral zrihtat to RS-ko na 11kW in zapravit 60k SIT za papirje.

mislim da ticko na forumu prodaja njegovo rdeco aprilio letnik 98 pa se mi zdi da bi menju za skuter ..... in ma tud mislim da v prometni 11kw

oglas:

KLIK

Popravljeno . Popravil BaHa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ej baha, kako si ti naredu un KLIK :?

gor kliknes vspostavi povezavo in v tisto okence najprej vpises link pol pa se ti odpre se eno okence in anpsies notr KLIK :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če kdo kej ve kak je s tem ko kupiš motor v nemčiji?

Namreč rad bi kupil fazerko 600 in zdej mi ta novi zakon prepoveduje vožnjo z tem motorjem saj ima več kot 25Kw.V nemčiji pa vem da se da dobit tak motor z 25Kw pa me zanima če je ta homologacija veljavna tudi pri nas???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga ne prodaja več.

a... bem no :P

Mene pa zanima če kdo kej ve kak je s tem ko kupiš motor v nemčiji?

Namreč rad bi kupil fazerko 600 in zdej mi ta novi zakon prepoveduje vožnjo z tem motorjem saj ima več kot 25Kw.V nemčiji pa vem da se da dobit tak motor z 25Kw pa me zanima če je ta homologacija veljavna tudi pri nas???

jah pomoje je zakej ne bi bla ?

Popravljeno . Popravil BaHa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...Sej jjst tut ne vem zaka nebi bla sam enkrat sem na tem forumu neki prebral da kao da morš it v ljubljano na homologacijo da je veljavna pri nas.Sam tut takrat ni noben točn vedu če je to res al ni!

zdej bi pa rad zvdeu od nekoga ki je to že naredu al pa ko koga pozna ki je to naredo da bom 100%!!! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...Sej jjst tut ne vem zaka nebi bla sam enkrat sem na tem forumu neki prebral da kao da morš it v ljubljano na homologacijo da je veljavna pri nas.Sam tut takrat ni noben točn vedu če je to res al ni!

zdej bi pa rad zvdeu od nekoga ki je to že naredu al pa ko koga pozna ki je to naredo da bom 100%!!! .)

Jaz sem ga iz Avstrije prpelo, pa sem ga mogo pelat v Koper na homologacijo!

Kak pa majo zaj pa nevem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a... bem no :P

jah pomoje je zakej ne bi bla ?

zato, ker so slovenski standardi še vedno malo drugačni kot Nemški ;)

če motor prpelš iz nemčije, morš peljat v Koper na homologacijo (stroški okol 60k), tko da je isti k*rac, če kupš motor v sloveniji in daš vgradit blokado (okol 50k)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MATEKK!

Ka ti si prpelo iz avstrije motor z blokado 25Kw al kr tak?pa če je bil pač original motor zaka si mogu it pr nas na homologacijo?

Sam Grcar zdej ko smo v EU mislim da nebi smel bit več takih problemov z to homologacijo.Za tisto blokado pa res da se da kupit v nemčiji samo spet baje da ne morš dobit vseh papirjov, zato ka v nemčiji so nove motorje prodajal po 25Kw!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam Grcar zdej ko smo v EU mislim da nebi smel bit več takih problemov z to homologacijo.Za tisto blokado pa res da se da kupit v nemčiji samo spet baje da ne morš dobit vseh papirjov, zato ka v nemčiji so nove motorje prodajal po 25Kw!

mislu sm: da motor kupiš v Sloveniji in greš do uvoznika, kjer ti vgradijo blokado (ki jo tut tam kupš), in pol k maš blokado vgrajeno, greš na tehnični in registreraš in tam ti tud napišejo v homologacijski kartonček 25kW!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem ti po homologacijskem kartončku ne sme nč pisat kolko jst vem.... :hmm:

ubistvu ti nardijo novega, ker ko ti na uradnem servisu vgradijo blokado, dobiš dokumente in potrdilo, da je bil motor strokovno zablokiran na 25kW in pol te dokumente neseš na registracijo, kjer ti dajo nov homologacijski kartonček in motor registrerajo kot 25kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ti morš it s tistimi papirji pa motorjem na homologacijo v Lj al pa v koper kjer baje morš kr velik plačat pol pa dobiš nov homologacijski kartonček pa greš z tem na tehničnega in ti dajo novo prometno v kateri piše 25Kw...tak sm js zastopo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ti morš it s tistimi papirji pa motorjem na homologacijo v Lj al pa v koper kjer baje morš kr velik plačat pol pa dobiš nov homologacijski kartonček pa greš z tem na tehničnega in ti dajo novo prometno v kateri piše 25Kw...tak sm js zastopo

1. greš do uradnega uvoznika, kjer kupiš blokado

2. na uradnem uvozniku ti povejo, kje je uradni servis, ki ti bo vgradil blokado

3. ko je blokada vgrajena, ti dajo dokumente o ustreznosti blokade in potrdilo o strokovni montaži

4. ko dobiš papirje in ko je blokada vgrajena, peleš motor na registracijo (v tisti občini, kjer živiš)

5. tam poveš, da je motor zablokiran na 25 kW in predložiš dokumente in potrdilo (ki si jih dobil tam, kjer so ti blokado vgradili)

6. tam ti naredijo nov homologacijski kartonček (cena cca. 10.000 sit)

7. motor registreraš, dobiš prometno v kateri piše 25kW

8. zapelješ na cesto in se naprej voziš brez strahu pred policisti :D

če mi pa ne verjameš, pa poklič na uradni uvoznik (katere znamke motorja hočeš kupit) in tam prašej! sigurno pa ti bodo povedati točno tako kot sem ti jaz napisal :yes:

drugač je pa tole OFF TOPIC, ker tole spada v temo NAJBOLJŠA IZBIRA DO 25kW

Popravljeno . Popravil GrCaR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MATEKK!

Ka ti si prpelo iz avstrije motor z blokado 25Kw al kr tak?pa če je bil pač original motor zaka si mogu it pr nas na homologacijo?

Aja tebe zanima za 25kw...sploh nisem vido, saj pomoje je tak isto srabje ko pa 11kw

Jaz sem prepelo 125ko, ki je mela okol 19kw, pa sem mogo it pri nas na homologacijo da mam zaj v prometni 11kw, ker mam pač izpit do 11kw! .), Tak da mam zaj 19kw v prometni pa 11!

Popravljeno . Popravil Matekk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. greš do uradnega uvoznika, kjer kupiš blokado

2. na uradnem uvozniku ti povejo, kje je uradni servis, ki ti bo vgradil blokado

3. ko je blokada vgrajena, ti dajo dokumente o ustreznosti blokade in potrdilo o strokovni montaži

4. ko dobiš papirje in ko je blokada vgrajena, peleš motor na registracijo (v tisti občini, kjer živiš)

5. tam poveš, da je motor zablokiran na 25 kW in predložiš dokumente in potrdilo (ki si jih dobil tam, kjer so ti blokado vgradili)

6. tam ti naredijo nov homologacijski kartonček (cena cca. 10.000 sit)

7. motor registreraš, dobiš prometno v kateri piše 25kW

8. zapelješ na cesto in se naprej voziš brez strahu pred policisti :D

...

...9.in kar je najpomembneje-odblokiraš da maš spet 100HP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa je dobr če ti je kdo u žlahti v temu poslu. Tok cenej skoz prideš :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!