Skoči na vsebino

MotoGP 2005


Jure007

Priporočene objave

Iterviju z Maxom TUKAJ

Jasno in glasno je povedal, da od njega ne bomo več slišali izgovorov ( hvala ku... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest sm probu tole čimbolj dobro prevest tko da si preberte. Kakšne stvari sem tudi izpustil.

Max Biaggi je pred drugim paketom testiranj v Sepangu povedal da v letošnji sezoni ni dobrodošel noben izgovor več, saj mu bo Honda nudila najboljši material ter ga podpirala z vsemi sredstvi, da končno premagajo Valentina Rossija v boju za naslov sv. prvaka.

V krajšem intervjuju je Max odkrito spregovoril o svojih načrtih za letošnjo sezono, razvoju novega motocikla Honda RC211V 2005, o svojem novem teamu in o svojih največjih tekmecih.

Max povej nam kako okrevaš po zlomu gležnja in ali si se končno že "znebil" bergel ter ali moraš še vedno imeti obut poseben škorenj, ki ste ga razvili?

MAX BIAGGI: Celjenje poškodbe odlično napreduje. Noga ni več otečena, tako da že lahko obujem navaden škorenj. Zadnje dni sem veliko treniral na kolesu, saj teči kljub temu še vedno ne morem. Lahko pa rečem, da sem berglje končno lahko pustil doma. Vendar pa lahko rečem, da bom ta posebni škorenj, kakor ga sedaj imenujemo, zagotovo še obul, saj je ta škorenj izredno močan, saj je z notranje strani oblečen s karbonskimi vlakni in zagotovo bo preprečil še marskikatero poškodbo. Če bi imel takrat, ko sem si zlomil gleženj, obut ta škorenj, zagotovo nebi zlomil niti ene kosti. Toda vsaka stvar je za nekaj dobra in tudi moja poškodba bo verjetno pripomogla k temu, saj Dainese, ki je ta škorenj naredil zame, že razmišlja, da ga bo dal v proizvodnjo za vse dirkače. Nekoč bo morda nekdo rekel: "Hvala Biaggiju, da se je takrat polomil!" No morda pa je kdo to že rekel, ne da bi prej celo vedel, da bomo razvili takšen škorenj.... (smeh)

Verjetno si veliko bolj optimističen pred letošnjo sezono, kakor si bil denimo pred lansko?

MAX BIAGGI: Zagotovo! Na prvih testiranjih nisem vedel niti, če bom lahko uspešno odpeljal en sam krog. Res sem bil zaskrbljen in takih muk ne privoščim nikomur.

HRC je tudi uradno objavila, da boš njihov glavni adut na katerega stavijo vse karte. Boš lahko končno osvojil naslov prvaka, saj imaš sedaj pomoč za katero si prosil vsa ta leta?

MAX BIAGGI: V Italiji temu pravimo ‘cavallo di punta’, kar pomeni glavni konj, torej jem seno vsako jutro za zajtrk. Šalo na stran. Biti del ekipe HRC je zame velik ponos in vsekakor velika motivacija. Prav vsak ima željo biti del HRC ekipe, torej tukaj mislim tako amaterje, fane kot tudi ostale profesionalne dirkače. Če nekdo reče, da želi biti v drugi ekipi je to zato, ker so pač vezani na pogodbo in že mora reči tako torej.... Letos bom imel pomembno vlogo saj bom sodeloval tudi pri razvoju motorja. Moja naloga je pomagati inženirjem, da bomo skonstruirali tak motor, da bom lahko izkoristil res ves svoj potencial, ki ga lahko dosežeš le s Hondo. Ker med dirko hočem uživati. Hočem končati dirko in reči: " OK, to je to, hitreje se ne da."

Na prihajajočih testih boš imel Hondo z letnico 2005. To bo sploh prvi test z novim motorjem. S kakšnimi pričakovanji greš na testiranja?

MAX BIAGGI: To bodo zelo ognjevita testiranja, če se lahko tako izrazim. To vemo. Skonstruirali smo zmagovalni motocikel in to ni bilo lahko delo, saj je bilo leto 2004 povsem zaostalo leto v razvoju, čeprav so vsi hondini vozniki dobro odpeljali dirke. Tu imam znova priložnost sodelovati z velikim človekom, kot je Erv Kanemoto in to je fantastično. Z Ervom sva že od nekdaj močno prijateljsko povezana in sam čutin edinstveno vez oz. ki jo čutim do Erva. Poleg tega imamo nov, pomlajen team, zelo talentiranih in zelo motiviranih ljudi, na čelu z šefom mehanikov, Iwanom. Proga se ponavadi zapre ob šestih popoldne in vedno ostanemo na delu z inženirji tudi do desetih zvečer ali še kasneje.

Pojavljajo se zlobne govorce, da ne boš mogel premagati Rossija to sezono, kljub vsej podpori Honde. Kako komentiraš to?

MAX BIAGGI: Slišal sem, da so ljudje in ostali teami zelo radovedni prav tako so radovedni kakšen motor bo letnik 2005. Zelo cenim to. Lepo je vedeti, da ljudje razmišljajo o tebi (smeh) Nekateri bodo že začeli soditi o poteku sezone po naslednjih testih. Tega imam dosti in sedaj bom rekel nekaj, kar nisem še nikoli: od mene nikoli več ne boste slišali nobenih izgovorov! Tudi sam sem že sit vseh teh opazk, ki letijo na mene. Vem da je veliko ljudi in novinarjev tam zunaj, ki kot volkovi čakajo name, čes da se vedno pritožujem na tehniko ali kaj drugega. Poznam novinarje. To leto se veselim in upam, da jim bom zaprl usta. Če se bodo slučajno pojavile kakšne tehnične težave, jih bom rešil le znotraj ekipe.

Valentino Rossi je napovedal, da bo leto 2005 boj med njim, Maxom Biaggijem in Sete Gibernauom. Morda bo presenetil kdo od Ducatijev. Ali se strinjate z Rossijem?

MAX BIAGGI: Rossi ima prav. Kar zapišite si, da je Max Biaggi izjavil, da ima Rossi prav. Vam je všeč to? Čeprav nekateri pravijo, da dirkačev upada, toda kolikor lahko vidim, smo v tem razredu zbrani res le tisti najboljši na svetu.

Še zadnje vprašanje: Kako se razumeta z Nickyem Haydnom? Kaj si misliš o njem?

MAX BIAGGI: Vesel sem da je Nicky moj teamski kolega in ga spoštujem. Vzdušje v ekipi je enkratno. Oba se bova nekaj naučila drug od drugega. Nicky je vredu poba. V Italiji bi rekli da je 'figo' kar pomeni preprost in vredu dečko.

PS: Intervju z Maxom je naredila ekipa Motograndprixa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprou bi to lahko sodilo v temo na današnji dan, pa ali pa v F1 temo, pa je dečko vendarle vozil tudi motorne dirke tako da.... ker smo že glih motoristi objavljam tukaj:

Na današnji dan leta 1934 se je v Tatsfieldu v angleški pokrajini Surrey rodil John Surtees, edini voznik doslej, ki je zmagoval na dirkah za svetovno prvenstvo tako z motociklom kot tudi v avtomobilu; možnosti, da bi v bodoče kdo kaj takega ponovil so zelo majhne.

"Veliki John" je dirkač, ki bi si zaslužil enakopravno mesto v vrsti z najslavnejšimi motociklističnimi in tudi z avtomobilskimi asi, a so mu zaslužen uspeh le redko na glas priznavali. Vedno je hodil po svoji poti in poslušal le svoj nasvet, kar so mu kritiki radi očitali, on pa je to razlagal s svojim, morda prevelikim entuziazmom in predanostjo vsaki stvari, ki se jo je loteval.

Veliki uspehi na dirkah z motocikli (najprej Norton, kasneje MV Agusta), kjer je ob številnih drugih zmagah osvajal svetovna prvenstva - leta 1956 v razredu 500 cm3, v letih 1958, 1959 in 1960 pa v razredih 350 in 500 cm3 - so mu prinesli spoštovanje vse dirkaške srenje in tudi ponudbo za prestop med avtomobilske voznike. Prvič je poskusil z avtom znamke Aston Martin na dirki leta 1959, dokončno pa je presedlal leta 1960 po zmagi za moštvo Kena Tyrrella v razredu Formula 500 v Goodwoodu.

Prvi nastop v elitni formuli 1 je imel z dirkalnikom Lotus v Monte Carlu, leto kasneje je bil že drugi na britanski Veliki nagradi v Silverstonu, na portugalskem pa je dirko pričel s prvega startnega mesta. Kljub izrednim vožnjam, se je Surtees zaradi nesporazumov s Colinom Chapmanom preselil k Ferrariju in leta 1964 - po dramatični veliki nagradi Mehike - z njim osvojil naslov svetovnega prvaka. Naslednje leto se je v dirki serije CanAm na stezi Mosport Park v Kanadi z avtomobilom Lola T70 hudo ponesrečil. Na presenečenje svojih zdravnikov pa se je zelo hitro opomogel in vrnil na dirkališče. Pri italijanskem moštvu pa je interni pritisk na Surteesa sčasoma postal prehud, tako da je moral "vzpenjajočega konjička" sredi sezone 1966 zapustiti, in njegov tekmec Jack Brabham je imel prosto pot do naslova svetovnega prvaka. Po razočarajoči sezoni 1969 pri moštvu BRM, je leta 1970 ustanovil svojo dirkalno ekipo Surtees Racing Organisation.

Naj bo z motociklom ali avtomobilom, je bil John Surtees neustrašen, a ne brezumen dirkač; bil je trd toda športen tekmec. Večina njegovih kolegov se je zadovoljila z dirkanjem samim, njega pa so poleg tega globoko zanimali tudi motor in drugi elementi dirkalnika; poleg tekmovalne ga je zanimala tudi tehnična popolnost. Vztrajnost in odločnost sta bili lastnosti, ki sta zaznamovali njegovo veliko kariero, zaslužil pa bi si še večjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

biaggi :worship:

kumi cakam 10.april Jereeeeez

pol grem pa se 6junija v Mugello v zivo,kumi cakam ej,pa naucte me kako sliko das gor iz digitalca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej,pa naucte me kako sliko das gor iz digitalca

1. najprej shraniš fotke iz digitalca na comp.

2. shraniš jih v eno mapo in jo poimenuješ xxx

3. nato dodaš odgovor na to temo, kot si že prakticiral

4. pod pisnim delom imaš napisano: Priponke

Skupno število prostora na voljo: 2.24mb, zraven ti piše dodaj to priponko stisneš ta gumb

5. in najdeš mapo xxx

6. izbereš sliko

7. nalepiš gor ter stisneš dodaj odgovor

SIMPL

P.S. mi jih pa počekiramo, OK ?

lp

Mič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gibernau leads Honda’s 2005 revival at Sepang Honda wheeled out their 2005 version RC211V machines for the first time at Sepang on Friday and enjoyed instant success, with Sete Gibernau setting the quickest time of a packed MotoGP session ahead of factory colleagues Alex Barros and Makoto Tamada.

Whilst Loris Capirossi and Ducati had set the pace here over a three-day session just a couple of weeks ago, the Italian tandem was brushed to one side today by HRC’s powerful response to the feedback given to them by a fleet of seven riders at the first shakedown of the preseason in January.

“I am satisfied with today’s result,” commented Gibernau, who completed 64 laps. “We worked on the chassis, forks, front and rear suspension and we also did some tyre tests at the request of Michelin because of the high temperatures here in Malaysia.

“We have tested a lot of things and the most encouraging aspect for me is that the team, Honda and Michelin are all working in the same direction. We know where we have to improve: today we focussed on specific aspects of the chassis and tyres and I think that tomorrow we’ll work on the electronics.”

Capirossi was still on the pace with the fourth fastest time on an intensely hot day, with ambient temperatures of 38ºC and slippery track conditions making life difficult for the tyre technicians and riders. The Italian later reported feeling slightly ill, whilst compatriot Valentino Rossi ended the test early after complaining of a fever, having himself set the fifth fastest time.

Rossi’s fellow Yamaha rider Ruben Xaus also ended the test earlier than scheduled after suffering severe discomfort with the burns and blisters he sustained from the M1 in the last Sepang session. The Spaniard is hopeful of returning to action on Saturday, whilst Yamaha’s engineers are working on a new seat unit to accommodate his tall frame.

Elsewhere, Honda’s joy at the early progress of the 2005 version RC211V was tempered slightly by an unfortunate incident in pit-lane, where Nicky Hayden and Max Biaggi both ended up on the floor after crashing into each other! Both riders escaped unhurt although minor repairs were needed to their bikes.

For Kawasaki only Shinya Nakano and a Japanese test rider were at the track today, completing a handful of laps with the factory’s 2005 machine, which features a revised firing order.

Unofficial lap times

1. Sete Gibernau – Telefonica Movistar Honda : 2’01.76 (64 laps)

2. Alex Barros – Camel Honda : 2’02.08 (68)

3. Makoto Tamada – Konica Minolta Honda : 2’02.41

4. Loris Capirossi – Ducati Marlboro : 2’02.47 (54)

5. Valentino Rossi – Gauloises Yamaha : 2’02.53 (58)

6. Carlos Checa – Ducati Marlboro : 2’02.56 (58)

7. Max Biaggi – Repsol Honda : 2’02.60 (41)

8. Nicky Hayden – Repsol Honda : 2’02.67 (87)

9. Marco Melandri – Telefonica Movistar Honda : 2’02.69 (75)

10. Colin Edwards – Gauloises Yamaha : 2’02.98 (63)

11. Toni Elias – Fortuna Yamaha : 2’03.90 (60)

12. Rubén Xaus - Fortuna Yamaha : 2’04.08

13. Shinichi Itoh – Ducati-Bridgestone TTT : 2’04.30 (58)

14. Troy Bayliss – Camel Honda : 2’04.45 (59)

evo danasnji testi

Gibernau najhitrejsi :hmm: kdaj pa biaggi misl mau se vklopt,poskodba je ze okrevala

nofrus hvala za navodila

Popravljeno . Popravil DESMOSEIDICI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gibernau najhitrejsi :hmm:  kdaj pa biaggi misl mau se vklopt,poskodba je ze okrevala

...pocak mal :doze: na prvo dirko...ampak, kljub HRC materialu dvomim :hmm: , da se bo vklopu... .)

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj pa biaggi misl mau se vklopt,poskodba je ze okrevala

nofrus    hvala za navodila

Biaggi se vzpenja

V petek je Biaggi pridelal dva padca no drugi dan testiranj pa se je povzpel povsem na vrh. Max je prvič testiral s povsem novim motociklom, ki nosi letnico 2005! Honda je zopet prevladovala, vendar pa moramo vseeno upoštevati, da na testiranjih ni bilo bolnega Rossija. Povišano telesno temperaturo je imel tudi Capirossi, saj je po vsega 10-ih krogih zapustil dirkališče, čeprav je bil hiter.

Čas Maxa Biaggija je bil hitrejši od kvalifikacijskega časa Valentina Rossija lansko leto pred dirko, hitrejši pa je bil Max tudi od časa včeraj najhitrejšega Gibernaua.

Tokrat je zbolelo kar nekaj dirkačev: Valentino Rossi, Loris Capirossi, Makoto Tamada, ki preboleva gripo a je vseeno odpeljal 74 krogov, Ruben Xsaus, ki ima še vedno bolečine tudi od žuljev in odrgnin, ki jih je dobil z zadnjim testiranjem.

Neuradni časi:

1. Max Biaggi – Repsol Honda : 2’01.501

2. Sete Gibernau – Telefonica Movistar Honda : 2’01.686

3. Nicky Hayden – Repsol Honda : 2’01.717

4. Alex Barros – Camel Honda : 2’01.786 (84 krogov)

5. Makoto Tamada – Konica Minolta Honda : 2’01.831 (74)

6. Carlos Checa – Ducati Marlboro : 2’01.891 (52)

7. John Hopkins – Team Suzuki : 2’02.19

8. Loris Capirossi – Ducati Marlboro : 2’02.291 (10)

9. Colin Edwards – Gauloises Yamaha : 2’02.378 (50)

10. Marco Melandri – Telefonica Movistar Honda : 2’02.429

11. Šiniči Ito – Ducati-Bridgestone TTT : 2’02.551 (56)

12. Toni Elias – Fortuna Yamaha : 2’03.600 (98)

13. Troy Bayliss - Camel Honda : 2’03.75 (77)

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Max Biaggi – Repsol Honda : 2’01.501

No, končno zopet Max na vrhu! :OK:

Upam, da mu bo letos uspelo premagat Rossija in ostalo kompanijo. Letošnjo sezono se ne bo mogel pritoževati nad ničemer, ker je pač glavni "hondač", tako da bomo vidli, če je še iz pravega testa. Drugač je pa to njegova zadnja šansa, da se izkaže (dvomim, da bo še kdaj dobil takšno priložnost, če se letos ne izkaže pa tud ravno mlad več ni)

GO MAX!!! :yea2:

Vsekakor pa naj bodo tekme čim bolj izenačene :D

Sepang2action%201w_G.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3-ji dan testiranj ;)

1. Makoto Tamada – Konica Minolta Honda : 2’00.955 (64)

2. Max Biaggi – Repsol Honda : 2’01.015 (78)

3. Alex Barros – Camel Honda : 2’01.159 (61)

4. Valentino Rossi – Gauloises Yamaha : 2’01.275

5. Sete Gibernau – Telefonica Movistar Honda : 2’01.373

6. Nicky Hayden – Repsol Honda : 2’01.385 (85)

7. Loris Capirossi – Ducati Marlboro : 2’01.452 (42)

8. Marco Melandri – Telefonica Movistar Honda : 2’01.506

9. Colin Edwards – Gauloises Yamaha : 2’01.641 (38)

10. Carlos Checa – Ducati Marlboro : 2’01.844 (77)

11. Shinichi Itoh – Ducati-Bridgestone TTT : 2’02.907 (43)

12. Shinya Nakano – Kawasaki - : 2’03.571 (53)

13. Troy Bayliss - Camel Honda : 2’03.729 (62)

Popravljeno . Popravil kawa7rr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggi prviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :yea2: :yea1: :yea2: sm reku da se bo neki iz njega

ceprov samp testiranja sam o0k,kumi cakam pomlad(bol natancno 10.april)

Tamada bravo

Beylis,malo pocakaj on je bil na Ducatiju dosti let,zdej je tko kot bi sol v Anglijo pelat pa more stran volana zamenjat :D se bo ze ogrel

p.s.Jure hvala za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje se je Bayliesov čas iztekel. Najbolš bi blo, da bi šu u penzijo.

Zakaj tako misliš? :wacko:

Za mene je pa on eden od najbolj atraktivnih dirkačev, saj se tako energično in silovito na motorju preseda le redkokdo. :OK:

Sem prebral komentarje dirkačev po testih v Sepangu in le Bayliss je priznal, da ima probleme. Vsi ostali se hvalijo kako jim dobro gre, kako napredujejo in koliko imajo še rezerve. Ko pa bo mimo prva dirka, bomo pa samo jamranje o chatteringu in podobnih bug-ih poslušali.

Drugače pa imam občutek, da se bodo Hondaši zgrizli med sabo in bo spet Valentino potegnil najdaljši konec, tudi če ne bo ravno superioren. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj tako misliš? :wacko:

Ne pravim, da je zanič, je hiter a ne dovolj. Navsezadnje bo dečko 30. marca dopolnil 36 let. In mislim da nima niti najmanše možnosti da bi se lahko boril za naslov prvaka med temi hitrimi in "mladimi" dirkači. Bil je odličen v Superbiku, sam sem navijal zanj, v MOTOGP pa mislim da se ne znajde dovolj... Pa za moje pojme gre Troy vse prevečkrat po tleh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggi napreduje...

Max Biaggi potrjuje status prvega voznika in zaupanje HRC Honde, saj je zadnje tri dni vseskozi blestel v Sepangu, pa čeprav ga je zadnji dan za desetinko ugnal Makoto Tamada, ki je letos odločen, da ne bo le statist ampak se bo z vsemi silami pognal na lov za prestol.

Max je prekinil dvome o njegovi pripravljenosti po lanski nesreči novembra, kjer si je poškodoval nogo in tako potrdil govorice svojega moštva, ki je že takoj napovedalo napad na naslov svetovnega prvaka. Honda bo testiranja nadaljevala v avstralskem Philip Islandu.

"Za nami so uspešni trije dnevi testiranj in trdega dela in bilanca tega dela je več kot pozitivna. Zbrali smo veliko koristnih informacij na nastavitvah novega motorja.

V Avstralijo tako potujemo z veliko boljšimi idejami za nadaljevanje našega dela.

Res sem navdušen, saj hitri časi tu v Sepangu niso bili prioriteta, pa so vseeno prišli kar sami od sebe. Včeraj sem bil najhitrejši, danes pa sem šel celo še hitreje, kot včeraj. Absolutno smo porušili lanski kvalifikacijski čas. Še enkrat poudarjam, niso važni krogi ta moment toda vesel sem, ko se pripeljem v garažo in vidim zadovoljne obraze v svoji ekipi," je ves navdušen povedal Max Biaggi.

Nicky Hayden ni imel pravega dneva in nikakor ni ujel ritma in je bil kar malo razočaran, saj, kot je povedal, je upal na boljše rezultate. No morda pa bo več pokazal na testiranjih v Avstraliji.

post-2044-1108395940_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se se komu razn mene zdi da bo Biaggi to leto svetovn prvak :OK:

kdaj pa bojo testerajne na filipovih otokih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No... to bomo še vidli <_<

mam občutek, da bo letos honda naredila zelo hude motorčke, tko, da

se bo mogla konkurnca kar mal pomatrat, če jih bodo hoteli ujeti

ampak :D

Njihov prvi voznik (biaggi) pa ima eno slabost

in sicer slabe živce, ker ko nekdo dolgo časa vozi za njegovo ritjo

ga ta potem vedno nekaj poserje

žal :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos bo kopija lanskega in leta poprej in prej in prej ...... do pet let v nazaj!

Sam razlika je v honorarju Max-a Biaggi-ja, pač je dobu boljšo ponudbo!!!

P.S. POMNI: don"t confuse luck with skill (VALENTINO ROSSI)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Phillip Island, prvi dan:

http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...29789_53281.wmv

1. Sete Gibernau SPA Telefonica Movistar Honda 1min 30.29secs

2. Nicky Hayden USA Repsol Honda 1min 30.530secs

3. Valentino Rossi ITA Yamaha Gauloises 1min 30.55secs

4. Alex Barros BRA Camel Honda 1min 30.61secs

5. Max Biaggi ITA Repsol Honda 1min 30.652secs

6. Carlos Checa SPA Ducati Marlboro 1min 30.69secs

7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 1min 30.81secs

8. Colin Edwards USA Yamaha Gauloises 1min 31.15secs

9. Marco Melandri ITA Telefonica Movistar Honda 1min 31.32secs

10. John Hopkins USA Team Suzuki MotoGP 1min 31.32secs

11. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 1min 31.42secs

12. Kenny Roberts USA Team Suzuki MotoGP 1min 31.61secs

13. Troy Bayliss AUS Camel Honda 1min 31.80secs

14. Ruben Xaus SPA Fortuna Yamaha Tech 3 1min 32.27secs

15. Toni Elias SPA Fortuna Yamaha Tech 3 1min 33.54secs

Comparative lap times:

Australian Grand Prix – 17/10/2004:

Pole position: Sete Gibernau SPA Telefonica Movistar Honda 1min 30.122secs

Fastest laps:

Ducati: Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 1min 31.102secs

Honda: Alex Barros BRA Repsol Honda 1min 31.137secs

Yamaha: Valentino Rossi ITA Gauloises Fortuna Yamaha 1min 31.334secs

Kawasaki: Shinya Nakano JPN Fuchs Kawasaki 1min 32.096secs

Suzuki: John Hopkins USA Team Suzuki 1min 32.235secs

Circuit lap record:

2003 Valentino Rossi ITA Repsol Honda 1min 30.068secs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!