Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
On 2/5/2025 at 2:27 PM, pupa said:

hvala za izčrpno poročilo. Katere imaš pa sedaj, če smem vprašati?

Škornje moram pa v vsakem primeru probati, ker imam zelo široko nogo v predelu prstov in mi včasih tudi ena številka več ne pomaga (gledam pa že tako samo moške izvedbe, ravno zaradi tega).

 

Probaj Astars tech 3,5,7...

  • Hvala 1
Objavljeno

Jaz uporabljam za lepljenje podplatov ali krpanje lukenj na podplatu kar gradbeno lepilo Sika 11FC v črni barvi. Nisem še lepil motorističnih škornjev, sem pa lepil športne copate, čevlje, gumi škornje tudi gojzerje z zelo trdim Wibro podplatom. Drži za večno. Treba pa je biti pozoren, da ga ne vbrizgneš preveč, da ti na notranjo stran ne naredi kake izbokline. Takega čevlja ne boš mogel več nositi. Ko podplat zalepim vedno čevelj postavim na časopisni papir na tla, si nadenem vrečko na nogo in čevelj obujem, da izbrizgam odvečno lepilo. Nato lepo obrišem rob med obuvalom in podplatom in pustim sušiti 24 ur.  Tuba lepila stane 12€ (merkur). Rabiš pa še pištolo za iztiskanje in nekaj cunje. Na koncu spoj obrišeš z mokro cunjo. Pa veselo furajte.

image.png.4980f82efaa8412a04fe2f09b684480a.png

 

  • Všeč mi je 6
Objavljeno

Jaz motoristične škornje mažem s tjulnovo mastjo. 6 ur vožnje po dežju z enim postankom za točenje goriva pa so noge ostale suhe. Dobiš jo v trgovinah za čevlje, Lovskih trgovinah in v Inposu v Celju.

image.png.392cb591e98490f816d968cf504e6e70.png

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

jaz jih mažem v glavnem z blatom. Dobr dihtajo, majkemi :P

 

  • Haha 1
Objavljeno

Pri teh impregnacijskih kremah bodite pazljivi, ker nekatere (čeprav odlično opravljajo svoje delo) lahko povzročijo propadanje usnja.

lp

Objavljeno

Tjulnova mast je namenjena prav za mazanje usnja. Uporabljam prav tako za zimske čevlje in gojzerje pa življenska doba le teh kar dolga. Nisem še opazil, da bi bilo usnje kje poškodovano. 

Objavljeno

Že od nekdaj so v Sloveniji uporabljali za mazanje usnja in usnjenih izdelkov konjsko mast (uno ta pravo, ne tisto, ki diši po mentolu).

 

Objavljeno

za mazanje čevljev se uporablja namenske zadeve, ki so enake kot za usnjene kombinezone. Zadeve, ki ne mašijo por v usnju (zamašene pore pomeni, da usnje ne diha in noga dodatno švica)...recimo čebelji vosek. Drgač pa če mate zadeve "gorotex" ali kako drugo zadevo tipa "wasserdicht" je dovolj oprati čevelj.

ps. če se cepa 15-25kkm letno je življenska doba škornja 4-5 let max. Pri terenu še manj. Jebiga :(

 

Objavljeno
Ob 13. 2. 2025 ob 10:43, wind1 pravi:

Jaz uporabljam za lepljenje podplatov ali krpanje lukenj na podplatu kar gradbeno lepilo Sika 11FC v črni barvi. Nisem še lepil motorističnih škornjev, sem pa lepil športne copate, čevlje, gumi škornje tudi gojzerje z zelo trdim Wibro podplatom. Drži za večno. Treba pa je biti pozoren, da ga ne vbrizgneš preveč, da ti na notranjo stran ne naredi kake izbokline. Takega čevlja ne boš mogel več nositi. Ko podplat zalepim vedno čevelj postavim na časopisni papir na tla, si nadenem vrečko na nogo in čevelj obujem, da izbrizgam odvečno lepilo. Nato lepo obrišem rob med obuvalom in podplatom in pustim sušiti 24 ur.  Tuba lepila stane 12€ (merkur). Rabiš pa še pištolo za iztiskanje in nekaj cunje. Na koncu spoj obrišeš z mokro cunjo. Pa veselo furajte.

image.png.4980f82efaa8412a04fe2f09b684480a.png

 

Pa tole lepilo dobro prenaša upogibanje,premikanje usnja na čevlju:hmm:

Uporabljm to znamko ampak namensko za pritrditev navojnih palic tam se odlično obnese :)

Objavljeno
pred 23 urami, Mavti pravi:

Pa tole lepilo dobro prenaša upogibanje,premikanje usnja na čevlju:hmm:

Uporabljm to znamko ampak namensko za pritrditev navojnih palic tam se odlično obnese :)

Lepilo nanešeno na čisto podlago se dobro oprime na podlago. Lahko zapreš kak počen pregib usnja in jo bo to lepilo dobro zaprlo in se bo na tem pregibu tudi dobro prenašalo upogibe. LP

 

  • Hvala 1
  • Haha 1
Objavljeno

Jaz sem trial škornjem nalepil podplat z neostikom, pa drži. Odlično drži.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

@wind1

Sem mislil, da sem edini, ki si pomaga z fc11

 

Sem na enih " domačih " gojzerjih, kjer je podplat razpadel kar poflikal mankajoc del in se kar drzi ( za okoli bajte, za planinjenje seveda ni)

 

Fc11 drži  za marsikaj

Objavljeno
Ob 5. 2. 2025 ob 16:01, Joker pravi:

Zanimivo. Jaz imam sicer Aguedo, ampak je škorenj v predelu prstov udobno širok, uporabljam pa jih že vsaj 8 sezon pa so še vedno brez kakršne koli okvare. Je pa res, da niso tako plastični kot Crossfire in posledično verjetno nudijo nekaj manj zaščite.

Sem potem tudi jaz kar Aguedo vzela. So precej lažji kot Crossfire in so mi bili malo pretežki.

Sem pa vzela tele

 

AGU-FC-46.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 45 minutami, pupa pravi:

Sem potem tudi jaz kar Aguedo vzela. So precej lažji kot Crossfire in so mi bili malo pretežki.

Sem pa vzela tele

 

AGU-FC-46.jpg

.

... jebačko :OK:

  • Hvala 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ja... odvisno za kaj ga boš uporabljal... za nek bol resen enduro/offrad je premehak in brez prave zaščite. Takole mi je tablica zarezala nogo do kosti čez tak škorenj...

IMG_7356.jpeg.3a04d5ef18459bf5bba87583dfafa636.jpeg

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 22 minutami, mladench pravi:

Ja... odvisno za kaj ga boš uporabljal... za nek bol resen enduro/offrad je premehak in brez prave zaščite. Takole mi je tablica zarezala nogo do kosti čez tak škorenj...

IMG_7356.jpeg.3a04d5ef18459bf5bba87583dfafa636.jpeg

ja v tem primeru rabiš pravi pancer..in pa srečo.

S pravim pancerjem je tak:

zaščita je noro dobra, odlično zrači, ni pa vodotesen, z njim težje hodiš, običajno ma dokaj debel prednji konec, se pravi moraš prilagoditi zavoro in menjalnik.

Jaz sicer ostajam na Touring obutvi (pa ne trdim da je to edino in prav, le moj stil vožnje je "touring" in pa tudi kup asfaltnega transferja), do sedaj me ni razočarala, ko je bilo potrebno prevoziti kak dan po dežju, voziti po vodi in blatu. Noge so ostale suhe. Verjetno pa v primeru kot ga navajaš, bi šla noga v maline.

Sam potem ni to dovolj, potem moram dodati še full body armor, ne klasične touring obleke itd... ni konca pri zapravljanju in ni konca, ko se odločimo, kje bom tvegal, kje pa ne.

Zgolj za referenco, čisto navaden trk iz leta dec2015 na asfaltu....(in vsi ostali padci na terenu niso niti omembe vredni. Pa sem se valal nekajkrat...ampak umirjeno, nikol zadel ob kako korenino, kol ali podobno. )

je touring obleka dokaj slabo zaščitila telo, sploh komolčni ščitniki so bili zmaknjeni, en kolenski, boki niso imeli zaščite, kordura se je raztrgala na par mestih...v glavnem precej slabše napram usnjenemu kombinezonu. (ja, preverjeno)

Sedaj, a naj vozim stalno v usnju? :P Vsak naj si odgovori sam....

20231222_162524_HDR.jpg

20231223_093720_HDR.jpg

20231223_093731_HDR.jpg

20231223_093807_HDR.jpg

20231223_090019_HDR.jpg

20231223_090035_HDR.jpg

20231227_133103_HDR.jpg

20231227_133129_HDR.jpg

20231222_145734_HDR.jpg

  • Šokiran 1
Objavljeno (popravljeno)

Hvala fantje vsem za odgovore, tudi zelo nazorno/slikovno.

 

Torej sem začetnik v motorizmu in sploh še nimam motorja...ogrevam se oz sem momentalno že kar precej odločen za CF 450 mt in želja je predvsem offroad vožnja oz čim manj asfalta. Kako bo ko enkrat motor nabavim in kam me bo peljalo bom seveda še videl ampak želja je zaenkrat takšna.

Ker sem izkusil že par športov in vem da nikoli nisi čisto zadovoljen in se potem roba nabira bi rad tokrat nabavil nekaj kar bo vsaj za prvo leto zadostno, ne pa da že čez mesec iščem alternativo.

Skratka adv vožnja in tudi cestni transferji oz verjetno na začetku kar precej ceste da se navadim motorja in osvojim tehniko, gibanje, motoriko.

 

Kaj pa tile, recimo? 

https://www.bolha.com/obutev-za-motoriste/motoristicni-moto-skornji-cevlji-revit-oglas-13476900

 

Popravljeno . Popravil robertinho
Objavljeno

jah...na točki preloma si. ADV vozim kar neki časa, ostajam na touring čevljih, ni pa to edino pravilo. Veliko voznikov je na kros opremi...torej univerzalni odgovor ne obstaja.

Mogoče edino: štartaj v adv segmentu in po potrebi nadgradi na dual, hard enduro oz kros opremo.

 

Objavljeno (popravljeno)
59 minutes ago, robertinho said:

Hvala fantje vsem za odgovore, tudi zelo nazorno/slikovno.

 

Torej sem začetnik v motorizmu in sploh še nimam motorja...ogrevam se oz sem momentalno že kar precej odločen za CF 450 mt in želja je predvsem offroad vožnja oz čim manj asfalta. Kako bo ko enkrat motor nabavim in kam me bo peljalo bom seveda še videl ampak želja je zaenkrat takšna.

Ker sem izkusil že par športov in vem da nikoli nisi čisto zadovoljen in se potem roba nabira bi rad tokrat nabavil nekaj kar bo vsaj za prvo leto zadostno, ne pa da že čez mesec iščem alternativo.

Skratka adv vožnja in tudi cestni transferji oz verjetno na začetku kar precej ceste da se navadim motorja in osvojim tehniko, gibanje, motoriko.

 

Kaj pa tile, recimo? 

https://www.bolha.com/obutev-za-motoriste/motoristicni-moto-skornji-cevlji-revit-oglas-13476900

 

Glede na tvoje pisanje,vzemi škornje z oreng zaščito,torej kros....

Pod pretvezo adventure ne kupuj škornjev,ker so to navadni turing škornji,brez ustrezne zaščite za terensko vožnjo...

Na tubi si poglej Bret Tkacs kanal....dec ima dobro razdelano tudi o škornjih...

Za turing imam TCX drifter za teren pa Astars tech7 draystar ,kros škornji ki so vodotesni in zelo udobni.....

Popravljeno . Popravil DAN

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • robertinho
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!