Skoči na vsebino

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..


Leteči

Priporočene objave

pred 36 minutami, dolenc100 pravi:

Tisti, ki vozite sopotnice... katere moto čevlje uporabljajo, da jih ne tišči v pregibu nad gležnjem? Iščem za svojo, pa je kr katastrofa, ker je malo večja in posledično bolj prepogne čevelj. 😑 Smo probal enih 20 tipov, pa je le eden pogojno uporaben- vsi zelo trdi v tem predelu. Moto superge pa nudijo premalo zaščite na daljših poteh. 🙄 

Lp,

Alpinestars z goretex membrano. Stari so 21 let in še vedno popolnoma nepremočljivi. Bo pa verjetno letos šla na Alpinestars Web GoreTex. Jaz sem jih lani kupil in jih prvič uporabil kar za pot v Iran in so se odlično obnesli. Dežja pa nismo dosti imeli, tako da za nepremočljivost še ne vem.

Novi so vedno malce "neudobni", s časom "kilometrino" se nekoliko vležejo in nekoliko se tudi uporabnica navadi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo probal tut Alpinestars, pa so narejeni za bolj tanke nogice... moja ima 44 številko 🤓. Ja gedam za GoreTex materialom, sploh ene so zanimive, ki imajo nit namesto vezalk, kot superge Salomon.  🙄 Moram še kako založeno štacuno najt...

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, dolenc100 pravi:

sploh ene so zanimive, ki imajo nit namesto vezalk, kot superge Salomon.

Imel - imam in se mi zdi zelo "mimo".  Nima nobene prednosti pred vezalkami in zaradi manjšega premera (zelo tanke) se počasi vjedajo v material (se zarežejo) in trgajo.

Nikoli več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče naj poskusi nekaj takšnega, moja pravi, da so mehki.

tcx_clima_surround_gore_nero.thumb.jpg.ed5977af0fb661d42815ace53f1caa9b.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, dolenc100 pravi:

Ravno te  smo probali... pogojno dobri🤔 Mogoče res treba nekaj časa racat z njimi. 🙄

Jaz in moja zmeraj kupiva eno številko večje kot nosiva čevlje, tudi pomaga. Poleti je malo lufta, jeseni pa je plac za dodatne štumfe.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ima kdo izkušnje z obutvijo znamke Seventy Degrees ? Zanima me predvsem kako so številke je velikost res kar piše?

 

 

Tudi na proizvajalčevi strani ni nikjer reference s centimetri celo piše in celo omenjeno 

Citiraj

Sizing information is provided by the manufacturer and
does not guarantee a perfect fit

🙃

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
pred eno uro, Virtuoz pravi:

Kupujem škornje, pa me zanima mnenje o: BMW ProTouring motorbike boots men buy cheap ▷ bmw-motorrad-bohling.co

Gledam tudi Sidi Aria Goretex (alenkojnik.si) , torej nekaj z goretex membrano. Alpinestars baje drsi podplat v mokrem, Daytona predrago, ...

Daytona ni tolk draži, kolikor so boljši. Ene imam 20 let ene pa 10. Oboji kot novi. Stari niso goretex, pa so mi boljši od novejših. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, samo BMW Pro Touring dobim znižane za 155€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lahko kdo priporoči čevljarja, ki bi dobro popravil škornje (TCX Infinity GTX)? Ob strani se je namreč podplat pričel ločevati od zgornjega dela, pa škornji sploh nimajo veliko kilometrine...

 

  • Žalosten 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Na predzadnji strani imaš informacijo.

Še vedno drži, pa podplata tudi. :) 

 



 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, davsc5 said:

Lahko kdo priporoči čevljarja, ki bi dobro popravil škornje (TCX Infinity GTX)? Ob strani se je namreč podplat pričel ločevati od zgornjega dela, pa škornji sploh nimajo veliko kilometrine...

 

Imaš stare na zaponke ali nove z boa zapenjanjem? 😬

 

Za prilepit podplat morda ni treba iskat kakih specialistov. Lokalni čevljar je mojim starim diadora, čisto suvereno nazaj prilepil podplate. Za 5 € po skornju.  Med korono enkrat je urihtal. V kanto so leteli lani, ne zaradi podplatov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, davsc5 pravi:

Lahko kdo priporoči čevljarja, ki bi dobro popravil škornje (TCX Infinity GTX)? Ob strani se je namreč podplat pričel ločevati od zgornjega dela, pa škornji sploh nimajo veliko kilometrine...

 

Tale majster je tudi dober,
Čevljarstvo Stivale ,d.o.o.
Čevljar
Posluje več kot 10 let · Černetova ulica 13 · Ljubljana
tel: (01) 505 92 85
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@XTR

Hvala za info - pa sem gledal po temi in očitno spregledal...

@Kugelschreiber

Imam še star model na zaponke. Lepilo je popustilo ob robu na delu, kjer je gumijasta zaščita za tačko menjalnika. Lokalni čevljar pravi, da nima pravega kopita...

@MARE 65

Hvala - eden od teh bo zalimal, ni vrag.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kaj je pomembno pri izbiri škornja? Vem, da je na internetu polno informacij, ampak zanimajo me informacije iz prve roke. Opažam, da veliko motoristov sploh ne uporablja obutve, ki bi ščitila gleženj, čevlji izgledajo vedno bolj podobni navadnim supergam. Res, da izgledajo dobro, ampak kakšno zaščito sploh nudijo?

Moj motor se uvršča med moderno klasiko in iščem neko primerno ubutev (beri: ne športno) in pa predvsem čim bolj varno. Edino kar mi zaenkrat izgleda uporabno so touring škornji. Nočem pa, da izgledajo preveč kot "pancerji". Torej kaj izbrati in na kaj paziti - da imajo ojačano peto in prste, kaj je še pomembno?

Popravljeno . Popravil Držimir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in torzijo. Če so fure kratke, je lahko perforiran za poleti, če so večdnevne kjer se pričakuje dž, je fajn če so vodoodporni, običajno pa imamo vsaj 2 para različnih.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 4. 2024 ob 17:43, Držimir pravi:

Kaj je pomembno pri izbiri škornja? Vem, da je na internetu polno informacij, ampak zanimajo me informacije iz prve roke. Opažam, da veliko motoristov sploh ne uporablja obutve, ki bi ščitila gleženj, čevlji izgledajo vedno bolj podobni navadnim supergam. Res, da izgledajo dobro, ampak kakšno zaščito sploh nudijo?

Moj motor se uvršča med moderno klasiko in iščem neko primerno ubutev (beri: ne športno) in pa predvsem čim bolj varno. Edino kar mi zaenkrat izgleda uporabno so touring škornji. Nočem pa, da izgledajo preveč kot "pancerji". Torej kaj izbrati in na kaj paziti - da imajo ojačano peto in prste, kaj je še pomembno?

S temi ne moreš zgrešit, vrhunska roba.

https://www.daytona.de/en/Home

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedavno kupil ta model daytone, pa sem se rahlo nategnil glede izbire velikosti. Škornji niso samo po velikosti noge ampak tudi po višini loka stopala. Pri pomerjanju sem imel na razpolago vse tri različice. V škorenj za nizko nogo niti noge nisem spravil vanj. Srednja je bila kar udobna, dočim v modelu za višje stopalo mi stopala ni oprijel in je dobesedno plavala noga v škornju. Tako sem se odločil za srednjo različico, češ, da se bo čevelj uhodil in ulegel po nogi, pa po petih dnevnih vožnjah ni bilo nič bolje. Po polovici dneva sem škornje moral nositi z odprtimi zadrgami zaradi mravljincev in odrevenelih prstov. Celo vložke sem odstranil, da sem pridobil na višini. Trenutno so škornji pri čevljarju na kopitu ter izdatno namazani z oljem za usnje mehčat (ima ga hčera za mazanje konjskega sedla). Jutri bom videl rezultat stegovanja, ko jih poberem pri čevljarju.

RoadStarGTX--m.png.4ab045bcfacc497113cda35c7c51e4c3.png

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Držimir pravi:

Ima slučajn kdo tele škornje ali pa jih je že videl? Kakšna so vaša mnenja?

 

ICON ALCAN

 

https://rideicon.com/gear/mens/footwear/alcan-wp-ce

alcan-noir-3.jpg

Jaz bi gledal za višjimi. Ko pokrčiš noge na motorju zna v hladnih dneh pihati za hlačnicami v noge, sploh če so hlače malo kratke. Pri višjih je manj možnosti.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Scarabeo 500 said:

Jaz bi gledal za višjimi. Ko pokrčiš noge na motorju zna v hladnih dneh pihati za hlačnicami v noge, sploh če so hlače malo kratke. Pri višjih je manj možnosti.

je popolnoma pogojeno s hlačami. Po 20 letih visokih skornjev, sem lani moral nabavit nizje. nova oprema ima dolge scitnike koleno-golen, in so visoki skornji  postali nadlezna napota. Vzel sem tcx infinity low, po eni sezoni ni (vecc) da bi cist na hrbet padel od veselja. V visokih sem se bols pocutil, tale boa sistem je super, ampak je pri obuvanju potrebno vec pozornosti, da se razporek dobro prekrije in skorn lepo zapre. Ne vem ce bi jih se enkrat kupil. 
 

 

 

IMG_4627.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

je popolnoma pogojeno s hlačami. Po 20 letih visokih skornjev, sem lani moral nabavit nizje. nova oprema ima dolge scitnike koleno-golen, in so visoki skornji  postali nadlezna napota. Vzel sem tcx infinity low, po eni sezoni ni (vecc) da bi cist na hrbet padel od veselja. V visokih sem se bols pocutil, tale boa sistem je super, ampak je pri obuvanju potrebno vec pozornosti, da se razporek dobro prekrije in skorn lepo zapre. Ne vem ce bi jih se enkrat kupil. 
 

 

 

IMG_4627.jpeg

Na začetku svoje kariere sem imel podobno višino čevljev, pa mi je bilo ful moteče. Sedaj imam gorateks TCX podobne višine kot zgoraj omenjeni Daytona - ta se mi zdi premium izdelek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 4. 2024 ob 17:43, Držimir pravi:

Kaj je pomembno pri izbiri škornja? Vem, da je na internetu polno informacij, ampak zanimajo me informacije iz prve roke. Opažam, da veliko motoristov sploh ne uporablja obutve, ki bi ščitila gleženj, čevlji izgledajo vedno bolj podobni navadnim supergam. Res, da izgledajo dobro, ampak kakšno zaščito sploh nudijo?

Moj motor se uvršča med moderno klasiko in iščem neko primerno ubutev (beri: ne športno) in pa predvsem čim bolj varno. Edino kar mi zaenkrat izgleda uporabno so touring škornji. Nočem pa, da izgledajo preveč kot "pancerji". Torej kaj izbrati in na kaj paziti - da imajo ojačano peto in prste, kaj je še pomembno?

Najpomembneje je udobje in namen uporabe kar pa sam najbolje veš. Pomembno je tudi ali jih kupuješ za nošnjo nad ali pod hlačnicami.

Gore-Tex membrane ne premoči, ne prepiha, kljub temu diha

široka steljka je udobna, tudi če dalj časa s prsti sloniš na stopalkah

vezalke na moto škornjih niso v prid varnosti

Boa sistem zavezovanja nekaterim odgovarja, meni npr. ne. Škorenj iz tvojega linka je precej širok v predelu sistema, to najbrž pomeni, da moraš hlačnice spraviti v škorenj. Kako je udoben med hojo, ne vem, je pa res, da sistem hitro sprostiš, če je čevelj pretrd

višji škornji najbrž boljše ščitijo gležnje pred zasukom, noge pred vodo, itd.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!