Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Snecer pravi:

slikaj jih :)

Saj 140k ni tak veliko...

Moji...kupo l2003 vedno od dneva le te,razen trial,vse padce...podplat se odlepu drugo ok....SIDI mislim

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Ajde @DinDiin dej nalimi sliko k drgac ti nau noben vrjel... mogoce mam se jes nekje sliko teh preluftanih skornov :D

Objavljeno

 

Tkole zgleda njegov skorn po nekje 125kkm? tkoneka nevem kolk jih je letos odvozu to je blo slikano lansko leto v crni gori.

48187948_583123088804564_8869880672022429696_n.jpg.a0d9d978b4b940483e4d4c96133f5345.jpg

 

Moji po nekje 70kkm zdej samevajo v omari spucat in namazat se mi jih pa res neda.... nebi blo pa slab vem...... 

IMG_20181208_121004.thumb.jpg.0e598211f6821baf776ffc6f76bf5626.jpgIMG_20181208_120929.thumb.jpg.fe973024c1967b4c7e76480020566f84.jpgIMG_20181208_120942.thumb.jpg.8deaf4eddbdeb82e884fffcabb1290fd.jpg

Objavljeno

Moji Dainese po nekaj manj kot 100.000 km B)

20181208_123903.jpg

Objavljeno
pred eno uro, gasperX pravi:

 

Tkole zgleda njegov skorn po nekje 125kkm? tkoneka nevem kolk jih je letos odvozu to je blo slikano lansko leto v crni gori.

48187948_583123088804564_8869880672022429696_n.jpg.a0d9d978b4b940483e4d4c96133f5345.jpg

 

Moji po nekje 70kkm zdej samevajo v omari spucat in namazat se mi jih pa res neda.... nebi blo pa slab vem...... 

IMG_20181208_121004.thumb.jpg.0e598211f6821baf776ffc6f76bf5626.jpgIMG_20181208_120929.thumb.jpg.fe973024c1967b4c7e76480020566f84.jpgIMG_20181208_120942.thumb.jpg.8deaf4eddbdeb82e884fffcabb1290fd.jpg

mu začnemo zbirat za nove? :) 

pred 34 minutami, KARMEN1 pravi:

Moji Dainese po nekaj manj kot 100.000 km B)

20181208_123903.jpg

tudi leta so važna, kolko let staro?

Objavljeno

pomoje se nau branu ce mu kr na racun nakazes :D

 

  • Haha 1
Objavljeno

Jz škornje vedno obrisal/spucal z mokrimi robcki,pocakal,nasprical z max brill za armaturne plosce v avtu in naslednji dan z bombazno coto popucal malo ali prej sej vidis po obcutku...

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Snecer pravi:

mu začnemo zbirat za nove? :) 

tudi leta so važna, kolko let staro?

Mislim, da tri leta. Mogoče kaj več......

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

Mislim, da tri leta. Mogoče kaj več......

ja, ni vse v kilometrini...

Objavljeno (popravljeno)

Kaj kupujete to za en klump?

Alpinestars po skoraj 18 letih....

20181208_155858.thumb.jpg.ded9a38b0c65e66882a465a2c19ddf66.jpg20181208_155910.thumb.jpg.4427865a93db26ef0e9415edf3c8325f.jpg

...aja, pa nič čisčenja nikoli

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

...men se pa full smešn zdi...kolko taužnt kilometrov ste s škornji naredili....   :lol1:

Objavljeno
pred 13 minutami, Zivnorc pravi:

...men se pa full smešn zdi...kolko taužnt kilometrov ste s škornji naredili....   :lol1:

če pa hodijo peške...namesto, da bi se vozili :naughty:

Objavljeno

Mogoče pri škornjih res, ampak pri čeladi napr, je kilometrina pomembna. Vsaj tako pravijo nekateri trgovci...........

Objavljeno

...kilometrina je pomembna pr sexu…  :P   …. 

… za čelado pa je pomembno, kolko je stara, pa kolko šwica si not pustu…   :P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Od 2011 sm jih gonil, zdej sm si pa nove Alpinstarse omislil,da bojo za 20 let.:P Tko da,hvala za nakazila.:) :P

Objavljeno
Ob ‎8‎. ‎12‎. ‎2018 ob 16:07, vandrovec pravi:

Kaj kupujete to za en klump?

Alpinestars po skoraj 18 letih....

20181208_155858.thumb.jpg.ded9a38b0c65e66882a465a2c19ddf66.jpg20181208_155910.thumb.jpg.4427865a93db26ef0e9415edf3c8325f.jpg

...aja, pa nič čisčenja nikoli

Evo dokaz, da se je včasih delala dobra roba.  Leve so polnoletne, desne pol mlajše. Oboje enako vzdrževane. Leve nikoli premočile, desne so lani pričele zamakat, tako, da si bo treba ene nove omislit. 20151004_104102.thumb.jpg.07b68d83c128194a48f40586c4a01484.jpg

20151004_104245.thumb.jpg.eb3f9a357ce5b0568fa807eed4789452.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem kar tele vzel, pa da vidmo.... To bom lahko ze marca sezono zacel :D 

20190104_182636.jpg

Popravljeno . Popravil DinDiin
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem nove skornje.. ogledujem si alpinestars smx plus in supertech r. 

Nekako se bolj spogledujem s supertech zaradi tega ker gre notranji cevelj vn.. se ksn drug predlog? 

Objavljeno

Jaz sem tudi v iskanju novih čevljev. Opažam, da so trenutno trgovine kar izropane (sploh z večjimi številkami).  Kje se da v ljubljani še kaj vidit in sprobat (poleg TC, BS in yogi-ja?). KMC ima Forma čevlje, ki so mi čist nepoznani. Je to na nivoji npt TCX-a ali SIDI-ja??

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

glede škornjev imam par vprašanj :) ...frišen sem...

Gledam tele škornje (podobne tudi) Forma Adventure, short boots waterproof

https://www.motoin.de/Clothing/Boots/Offroad-boots/Forma-Adventure-short-boots-waterproof::40050.html

Iščem takšne škornje s katerimi  bi lahko npr. pri postankih naredil tudi kakšen daljši ogled, sprehod, vzpon na kakšno razgledno točko ipd.  ali pač takšni ne obstajajo in so vsi trdi in neudobni?

Zasledil sem tudi, če sem prav razumel, da bi lahko s takšnimi škornji kot jih nameravam kupit imel težave pri prestavljanju? nekje je bilo zapisano da bi moral pač to menjalno "ročico" pomaknit? To drži? Imam Hondo NX650 Dominator, če kaj pomaga ta podatek.

Kako je z višino škornjev... kaj je slabost razen nekoliko slabše zaščite  takšnih nekoliko nižjih škornjev? Nekoliko nižji se mi zdijo udobnejši in za namen ki sem ga zgoraj opisal bolj primerni.

Klipsnam se je bolje izogibat?

Vnaprej hvala za info.

lp,z

 

 

Objavljeno
pred 6 urami, zenith pravi:

Zdravo,

glede škornjev imam par vprašanj :) ...frišen sem...

Gledam tele škornje (podobne tudi) Forma Adventure, short boots waterproof

https://www.motoin.de/Clothing/Boots/Offroad-boots/Forma-Adventure-short-boots-waterproof::40050.html

Iščem takšne škornje s katerimi  bi lahko npr. pri postankih naredil tudi kakšen daljši ogled, sprehod, vzpon na kakšno razgledno točko ipd.  ali pač takšni ne obstajajo in so vsi trdi in neudobni?

Zasledil sem tudi, če sem prav razumel, da bi lahko s takšnimi škornji kot jih nameravam kupit imel težave pri prestavljanju? nekje je bilo zapisano da bi moral pač to menjalno "ročico" pomaknit? To drži? Imam Hondo NX650 Dominator, če kaj pomaga ta podatek.

Kako je z višino škornjev... kaj je slabost razen nekoliko slabše zaščite  takšnih nekoliko nižjih škornjev? Nekoliko nižji se mi zdijo udobnejši in za namen ki sem ga zgoraj opisal bolj primerni.

Klipsnam se je bolje izogibat?

Vnaprej hvala za info.

lp,z

 

 

Škornjev ne poznam in ne vem kateri bi bili najbolj udobni tudi za hojo. Bi pa komentiral na težave z prestavljanjem. Vedno kadar greš na nove škornje ali pa na nov motor imaš težave s prestavljanjem. Malo se moraš navadit, kje točno je prestavna ročka. Čisto vedno sem v novih škornjih mislil, da moram premaknit ročko višje ali pa nižje in ker sem len, tega nisem naredil. Isto je ko prideš na nov motor, ker je položaj spet drugačen. V vseh primerih sem se nato navadil na nov škorenj ali pa nov položaj šallterja. Če pa ti bo še vedno problem, ga boš pa pač prestavil, zato pa obstaja ta možnost. Pa še neka stvar je. Novi škornji so na začetku trdi in se s časom zmehčajo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Terenski škornji na klipsne niso ravno primerni za pešačenje, pa naj bodo nižji ali višji. Klipsna čez gleženj pač onemogoča gibljivost in žuli. Tudi prestavljanje ni najbolj mehko in z občutkom. Tak čevelj, kot vsak drug, zahteva prilagoditev prestavne ročice. Kaj ti bo odgovarjalo pač dosežeš z preizkušanjem.

Na tvojem mestu bi raje pogledal za moto škorenj iz touring segmenta, ki so namenjeni prav temu, kar v bistvu iščeš.

Objavljeno (popravljeno)

mja, jaz mam tako sidi all road gtx kot tcx drifter gtx. Prvi so t.i. touring cevlji in so res precej lahkotni vendar tudi drugi v resnici niso pravi terenski, ampak recimo temu ADV, (zadnje čase zelo zlorabljen moto pridevnik). Z njimi imaš nekaj manj občutka med prestavljanjem, ni mi pa nikoli treba nič prestavljat položaja stopalk. Kot so napisali zgoraj, se hitro navadiš malenkost drugačnega položaja. Vsekakor pa to niso zelo trdi čevlji.

Z obojimi brez težav naredim manjši pohod, pa imam precej čudne noge kjer me marsikaj ožuli. Par ur po mestu ali pa skok na kako vzpetino da naredim fotko je čisto ok. Še najbolj me moti, da zaradi višine čevlja noga pregreje in se začne precej potiti.

Drugega kot poizkusit nimaš.

Popravljeno . Popravil nejc74
Objavljeno
pred 12 urami, Janezs pravi:

Škornjev ne poznam in ne vem kateri bi bili najbolj udobni tudi za hojo. Bi pa komentiral na težave z prestavljanjem. Vedno kadar greš na nove škornje ali pa na nov motor imaš težave s prestavljanjem. Malo se moraš navadit, kje točno je prestavna ročka. Čisto vedno sem v novih škornjih mislil, da moram premaknit ročko višje ali pa nižje in ker sem len, tega nisem naredil. Isto je ko prideš na nov motor, ker je položaj spet drugačen. V vseh primerih sem se nato navadil na nov škorenj ali pa nov položaj šallterja. Če pa ti bo še vedno problem, ga boš pa pač prestavil, zato pa obstaja ta možnost. Pa še neka stvar je. Novi škornji so na začetku trdi in se s časom zmehčajo.

Hvala vsem za informacije... ti touring čevlji se mi zdijo s temi nizkimi, trdimi, podplati že na oko neudobni za hojo :)

Sem pa tudi sam imel pomisleke glede klipsne hojo, morda če jo čisto razlahlajš .

lp,z

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!