Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Gianni

Priporočene objave

A je kdo med vami že dvigoval ZZR-ja 250 na zadnjo? Verjetno gre le s sklopko, saj nima dovolj moči, da bi ga z gasom dvignil!?

Verjetno se da, sem že videl tipčka na BT-ju, ki se je vozil po zadnjem (brez pomoči nog), samo sklopka in motor po mojem ful trpita.

Imate izkušnjes slabšimi (cestnimi) motorji?

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

A se vsem lučke za olje in vodo prižigajo po malo daljsi zadnji koli (cca 50 m ). Vceraj mi je uspelo, pol me je pa kar minlo....

LP, ElB

Pa si ti malo olje pa vodo prevero, da nimaš zadeve na minimumu?

Drugače se te ne dogaja.

Grobnik, 1:39.317

Friško olje, nova hladilna tekočina....oboje na zgornji črtici.

Manjkajo samo še nove svečke (ne najdem pravega ključa, jeb.... in nova zadnja guma, pol je tip top)

Je možno, da je bil malo preveč navpično (priznam da me je bilo strah, da bi ga na hrbet vsekal...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ko sm se jaz prvič vozu po zadnem kolu sm scepu cel zadn konc motorja ,ma ni vazno ne popuscam mora jt, po prvem pa itak ne gre ker imam ploščice od peugeota106 predelane za u čeljusti od motorja(za silo dokler ne grem po original,seveda)

bm,b

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Umm... jst voznje po zadnjem kolesu ne prakticiram, le obcasno se malo dvigne prednji del pri mocnem pospesevanju. Sem se pa naucil delat stoppije - take bolj male :P

Nimam motorja za take fore, ceprav pa dobro zgleda... prevec tudi mislim na to, kaksna skoda lahko nastane ce gre kaj narobe... :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo kakšen nasvet, kako skuterja spravit na tazadnjo in se po njej peljat?

Tisti nasvet, da naj poskušam v klanec, je za skuterja nekoliko nepriročen - ker ima v klanec še manj moči kot ponavadi, kje šele da bi me po zadnji peljalo...

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

po prednjem grem z mojo endurco skor na vsakem križišču (kak meter). Če se pa spravm pa tud kakih 5m. Po zadnjem zaenkrat samo tolk ,da me uzigne (samo z gasom). Je pa 125 motor najtežje pelat po zadnjem ,ker je težek in švoh (130kg in 15KM).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 gre na zadnjega samo z gasom. Moja DT gre samo z gasom na zadnjega (čist nazaj se vsedem in v prvi gas do konca :lol: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spravljanje kateregakoli motorja na zadnjega samo z gasom, brez vsaj malo pomoči sklopke se mi zdi zelo nepriročno iz več razlogov:

1. potrebno je potegniti balanco k sebi, kar te ponavadi hitro spravi iz ravnotežja, saj ne potegneš čisto simetrično z obema rokama, ker z desno dodajaš gas

2. motor rabi dalj časa da pride v ustrezno višino, kar pomeni več prostora in kar je še slabše, ko si na vagi ima že toliko obratov, da imaš malo maneverskega prostora za lovljenje motorja z gasom

3. ko motor leze na zadnjega pridobiva obrate in moč, kar lahko postane zelo nevarno in greš nekontrolirano na hrbet

Sam ga vedno dvignem s pomočjo sklopke in gasa, da je motor v nekaj metrih v vagi in ga potem samo še lovim z gasom. Prava vožnja po zadnjem, kjer se vidi koliko kdo obvlada se mi zdi samo, če se zmoreš peljati v eni prestavi s konstantno brzino, ne pa pospeševanje in prestavljanje, prednje kolo je pa mogoče le pol metra v zraku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...samo z gasom...

125-ko na zadnjo sam z gasom :shock: :?: :!:

Jst mojo kawo 80 brez blema vržem pokonci samo z gasom, se usedem pol na sedež, pol na zadnji blatnik, in samo gas... 8)

je pa res da sem porabu ure in ure štimanja timerja karburatorja :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...samo z gasom...

125-ko na zadnjo sam z gasom :shock: :?: :!:

Jst mojo kawo 80 brez blema vržem pokonci samo z gasom, se usedem pol na sedež, pol na zadnji blatnik, in samo gas... 8)

je pa res da sem porabu ure in ure štimanja timerja karburatorja :twisted:

Hmm, kroska a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pa sm vidu tipa k je s frčotom z nogami na belanci peljal(seveda je bil friznjen)

HaHaha :evil: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj se mi javi tisti k se s kolesom pelje v 3. prestavi 15m s konst. hitrostjo.Taki ljudje so redki in isto velja za motor. Na kolesu mi grejo te stvari na motorju sm pa šele zdej začel z vožnjo po zadnjem (po prednjem ni problema).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se z ETXom kr dobro navadil.na zadnjega s prvo prestavo,če ga dobim v vago šaltam v drugo...ne uporabljam sklopke ker se mi smili :lol: vozil sem se tudi z eno nogo na sedežu,z dvema sem pa samo parkrat probal ampak ne bom več prakticiral ker je tezko.namrec ne moreš zavirati če greš preveč nazaj,pa zweitaktar nič ne zavira če spustiš gas-tko da si hitro na hrbtu... enkrat mi je motor ušel naprej ko še nisem uporabljal zadnje zavore-bil sem preveč pokonci ko sem prestavil v drugo-buum! v zraku prestavljam brez sklopke.še kaj?:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se pa motor prevec smili da bi karkoli probavov ali po prvem ali po zadnjem. Ok s kaksno cross ali hard enduro ni panike, s cestnim pa ni sans...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se pa motor prevec smili da bi karkoli probavov ali po prvem ali po zadnjem. Ok s kaksno cross ali hard enduro ni panike, s cestnim pa ni sans...

se ti cist pridruzujem....... :D

Lp; Rock

P:S: Ce bi sprobaval vse te vargolije pol nevem zakaj sem menjal lezaje....in vse drugo :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vožnjo po zadnjem se strinjam z Ghost_R1. Vožnja po prednji pa je še enostavnejša. Sem spravil že okrog 50 m skupaj. Paziti je potrebno le, da je prednja guma segreta in da je asfalt primerno oprijemljiv. Za začetek se poizkusi postaviti na prednjo pri ustavljanju, da se zadnja guma odlepi za kakšen cm od tal-s tem dobiš zaupanje. Kasneje pa pri večji hitrosti pritisni na zavoro do mere, ko vilce do konca sedejo in nato dodaj še malenkost, a z občutkom!Težišče pa naj bo čim bolj spredaj. Višino zadnjega kolesa zbiraš sam z zavoro-višje kot bo, dlje se boš peljal. Relativno enostavna zadeva, ki izgleda zelo atraktivno! Pojdi po korakih in uživaj. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če počneš take pizdarije z motorjem boš zelo hitro zjebal sprednje mortizerje - jest sm jih na dveh svojih motorjih :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da gre pri učenju včasih kaj narobe ... pol ko pa znaš se pa ni treba bat da bi kaj crknlo.

PS. Dvigovanje motorja s sklopko res ni pametno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS. Dvigovanje motorja s sklopko res ni pametno.

Ja, res ni pametno. Je nevarno (bolj kot brez sklopke), ketno ful prevč nateguješ, pa zadnja guma, pa vilce, pa... eh, koleno v ovinku potleh pa je. :multi: ;)

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!