Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Gianni

Priporočene objave

Oglej si en Las Vegas Extremes pa ti bo veliko več jasno!

8) :lol: jest tud ne morem verjeti kaj vse se da, malo po prvem malo po zadnjem, ampak motor je potrosna roba pri njih, vsaj pomoje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oglej si en Las Vegas Extremes pa ti bo veliko več jasno!

8) :lol: jest tud ne morem verjeti kaj vse se da, malo po prvem malo po zadnjem, ampak motor je potrosna roba pri njih, vsaj pomoje....

...a pri nas pa ni??? :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oglej si en Las Vegas Extremes pa ti bo veliko več jasno!

8) :lol: jest tud ne morem verjeti kaj vse se da, malo po prvem malo po zadnjem, ampak motor je potrosna roba pri njih, vsaj pomoje....

...a pri nas pa ni??? :shock:

Je je, sam jih bolj po malem trošimo ... :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja za neumnosti počet so pa dobri Japonci!!!

Pa nej s tistimi svojimi prdulami (beri:HD) probajo kej tacga!! :P :roll: :oops:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepse je da das recimo 600 na 6-8000 rpm pol do fula zapres gas - da te prtisne dol pol pa nahitro gas odpres malo cez 3/4, rahlo "visis na krmilu nazaj" - motor se sam vzdigne in pol ga sam z obcutko privijes in 30 m je za tabo.

Sploh kadar se se kaka miska zadaj usede uno 50 kg sa krevetom, pol je pa glih taprava vagca, da se ni treba matrat z pretiranim vlecenjem za krmilo.

Pol k to obvladas ga pa probas mal cez vago rukent pa presaltat eno visje, postopek naprej enostavno ponavljas do .....

(kolker sem fante vidu tam do 200 km/h se kr peljejo po zadnjem - sam pri pristanku se mal pokadi od 1. gume - k pr avionu)

:lol: :lol:

Ce je koga strah bolse da ne probava prevec, k ga bo lahko drago kostalo.

Uglavnem samo ustrasit se ne smes pa kr gre pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj bandit je skočo na zadno že ,če si že pri 3000 obratih zapr gas in mu ga dodal.Brez kakega cukanja bilance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bantit600 a ne?

Verjetno zaradi drugacne razporeditve teze - sedis bolj pokonci oz. ne visis na krmilu (beri naprej).

Tudi TDM je sel brez cukanja v 1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bantit600 a ne?

Verjetno zaradi drugacne razporeditve teze - sedis bolj pokonci oz. ne visis na krmilu (beri naprej).

Tudi TDM je sel brez cukanja v 1.

Bandit 1200 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HD ali Buell!!!!!????? :idea: :?: :!:

Ciaa,by Pero

HD!!! 1000 in nekaj kubična krava. Samo malo več dela je blo, da ga je tip spravu u luft.

Z Bueli so pa sploh delal neverjetne stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se pa vozil po zadnjem kolesu sprva z mopedi zdej pa s hondo cr 250.Ne bi rekel da lih obvladam. Sem se pa ze peljal ene 100m pa sem prestavljal iz druge pa vse do pete prestave.To mi je samo enkrat ratal.Drugac sem pa tud ze zadnjo strehco odlomu k me je nazaj prevrnil.Po mojem mora bit s stiri taktnim motorjem lazje k masina bolj bremza pa ti ni treba tolk gledat da ne bos nazaj padel.Mozno pa je da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HD ali Buell!!!!!????? :idea: :?: :!:

Ciaa,by Pero

HD!!! 1000 in nekaj kubična krava. Samo malo več dela je blo, da ga je tip spravu u luft.

Z Bueli so pa sploh delal neverjetne stvari.

Še en dokaz da ni vse v motorju pač pa kar v znanju!Matr kaj sm zamudu to bi pa res rad vidu!!! :roll: :wink:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voznjo po zadnjem kolesu v prvi prestavi s tezko kubicnimi motorji zaceznikom odsvetujejo, z drugo se da lazje uravnavat pa se pocasnej gor skoc motor. Drugac mas pa velik metod npr.. ce ma motor dost moci se uporabla on-off metoda,ce to ne gre temu prikljucis se bounce (trznes s telesom), za une ki radi ubijajo motor pa je uporaba sklopke zelo primerna :) . Tile fantje na temu forumu www.r1-forum.com vejo vse o tem vse so probal,sam pejt pod stunters section pa mal pocekiri, jst sm ful nastudiru vse sam se u prakso morm spravt. Aja vidu sm pa da obstaja tud ignition cut-off mehanizem, ki ti isklopi vzig ko presezes tocko ravnovesja oziroma tik pred njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KTMovi domači strani sem prabral, da za navadne LC4 motorje ne priporočajo vožnje po zadnjem kolesu daljše od 200m. Za 2T in racing modele pa ni omejitev.

Problemi z mazanjem!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A za cestake pa to ne velja!!!!

Za kakega HD ipd bi tut reku da zadeva res ni primerna!!!No tudi ostale endurce, čoperji, tourerji,ipd niso izjeme!!!Če bi dolg po tazadnjem vozu bi teoretično zadeva loh ribnla??? :?:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Se mogoče spomnite Maxa Biaggia kako se je pred parimi leti pripeljal skozi cilno črto po zadnjem (peljal se je tako kot tile na slikah vendar ni pajsnil po železu temveč po zadnji plastiki) :shock: :D . Jas se vozim po zadnjem kolesu z skuterjem ampak mislim da je podobnost z večjimi motorji saj ta da je pametno imeti nogo oz. roko na zadnji bremzi. S tem je preprečen velik del rizika padca. Ker ko te če te zanese preveč nazaj stisnes bremzo in s tem motor spraviš v stanje kot je bilo prej. :idea: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!