Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Bojda so zelo dobre in vzdržljive. Greš na večjo dimenzijo? Mitas jih ima v proizvodnem procesu???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dimenzija bo kar original, ker nobeden ni odgovoril na moje vprašanje glede večje dimenzije. Pa razlog je v profilu, ki je pri večjih dimenzijah drugačen. Po sredini je sklenjen, kar je odlično za asfalt in življenjsko dobo a hkrati slabo za teren, ki ga zadnje čase prakticiram.

Bom pa poročal o razliki z Heidenau K60 gumo, ki je po vseh testih na netu kao the best adventure guma ever. Zato sem jo tudi montiral. Je pa verjetno res, da sem imel tudi malo smole. Kamen jo je prerezal ravno med štofelci. Mitas ima na pogled manjše razmake.
 

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak je fajn, ko prideš iz fure in ni potrebno 2 urno pranje motorja, tako, kot sem moral prejšnjega :)

20161001125843.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am počakaj da si umisliš bol grobi profil na gumah in kdaj zaideš na kakšen teren.. Je kar hitro podobno! Opereš motor in nehaš pa vidiš da še kar blat teče od njega :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he! Ne moreš primerjat z štirikolesnikom, z katerem sem na dvorišče prinesel za samokolnico blata ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka ne more pobrati takšne količine kot 4x4 delavec! ;)

FB_IMG_1458969918285.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, lakl pravi:

Tenerejka ne more pobrati takšne količine kot 4x4 delavec! ;)

FB_IMG_1458969918285.jpg

Lohk jih pa kateem ;)

20160228_133653.jpg

  • Všeč mi je 5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Update:

Bolj za šalo kot zares sem na Aliexpresu naročil v kompletu ročki za bremzo in sklopko. Valda je pritegnila cena (15€) in šele nato možnost krajšanja in regulacije hoda ročke. Ko je roba prišla, najprej rahla skepsa, potem pa prijetno presenečenje. Odlično se izkaže možnost regulacije odmika ročke med vožnjo (rdeč krogec). Na sklopki sem kar odstranil podaljšek in lahko sedaj udobno stiskam z dvema prstoma. Po asfaltu je odmik manjši, ko pa zapeljem v gozd pa kar med vožnjo (on the fly) prestavim odmik na maks (ima pet stopenj). Kontrola sklopke (na dveh prstih) je vsaj za 50% boljša, oprijem krmila odličen. Priporočam!

rockasklopkabremza.jpg

Power commander V (PCV) omogoča vgradnjo quickshifterja. Potrebno je vgraditi stikalo in povezati z PCV-jem. Namensko stikalo za tenerejko ne obstaja, bi se pa dalo improvizirati. Problem je cena stikala = 100+€. Itak je ta opcija takoj odpadla zato sem v Conradu naročil iz Nemčije vodotesno stikalo za 9€. Namestil in sprogramiral da odvzame gorivo za 100 milisekund. Rezultat je gradko prestavljanje od druge prestave naprej v stilu Formule 1.  Odlično za prehitevanje in pospeševanje na full gas. 

shifter.jpg

Hkrati sem pod števcem namestil dvostopenjsko stikalo za preklapljanje med dvema map-ama v power commanderju. Prva stopnja je ekonomična (dodaja 5-10%  goriva pri plinu nad 50%) in druga stopnja za večjo odzivnost in več navora v nižjih obratih (dodaja do 17% goriva pri plinu na 50%). Hkrati sem vgradil še O2 optimizer, ki povozi informacijo lambde sonde kadar so obrati med 500-6000 in od 10-50% plina/gasa. V praksi to pomeni, da v tem območju motor teče z bogatejšo mešanico in posledično manj trese in zagotavlja mirnejši tek motorja (ni pa fullll razlike, še vedno je en bat).
Razmerje zrak:gorivo je cca 13,5:1.

pcvstikalo.jpg

Prejšnji teden sem vgradil tudi gretje ročk :-)

Naslednja investicija bo skoraj gotovo zadnje vzmetenje, čeprav je že sedaj zadaj progresivna vzmet. Enostavno je motor premehek za zmeren skok. V igri je drag Ohlins, ki je dobro ocenjen. Na sprednjih vilicah bom za začetek zamenjal olje in povišal gradacijo na 20W. 

Popravljeno . Popravil Dimen
  • Všeč mi je 7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, sayo pravi:

Hude ročke za ta denar...

Sem včeraj kolegu iz foruma poslal link in so 27€. No zdele sem jih pa našel za dobirh 20€. Cene zgleda nihajo:
https://www.aliexpress.com/item/For-Yamaha-XT660Z-Tenere-2008-2015-High-quality-Motorcycle-CNC-Aluminum-Short-Brake-Clutch-Levers-Hot/1000001292407.html?spm=2114.01010208.3.10.98YN2w&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_10069_113_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_8&btsid=daab2f5d-dbc3-4147-92ef-06b459d7d21d

Sama ročka je kvaliteten aluminij in preklopna v primeru padca. Del ki se vpne pa je plastika - ni cenena. Jebga, kinez z pravo ceno.

Še en update sem pozabil napisat.
Snel sem ročko za gas in pobrusil ležišče pletenice po zgledu iz XT660.com foruma: http://www.xt660.com/showthread.php?t=16757&highlight=twitchy

gasrocka.jpg

Zadeva deluje. Sam ne pobrusit preko 2mm. Meni je malo ušlo in sem moral podaljšati pletenico na strani "frgazerja". 
Kontrola od nič do 30% plina je veliko boljša. Motor se iz nula gasa naprej ne zaganja toliko/skoči, ker ponesreči recimo v stoječem položaju preveč obrneš ročko. Modifikacija podaljša pletenico od nula gasa do nekje 30% potem gre naprej zvezno. Tako kot original na celotnem območju. Če ne razumete kaj pišem, preletite zgornji link.

 

Popravljeno . Popravil Dimen
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da malo opišem še moje posodobitve na Tenerejki.

Oxvord gretje ročk, zaščita rok na krmilu, navigacija Waytek za motor, voltmeter, vtičnico,  cevna zaščita motorja, centralno stojalo, nosilci kovčkov in kovčki iz romunije, centralni kovček SM Motech, lovering kit za znižanje motorja, povišek krmila 30 mm, široke stopalke, dodatne cree led meglenke in led pozicijske žarnice, da se vidi ... :)

Projekt čez zimo imam planiran, da montiram še tool tube za orodje in kakšno malenkost za udobje. Večino podatkov o opremi sem našel na MS v tej temi...

IMG_20160917_100746.jpg

Popravljeno . Popravil lakl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo upgrejdate svoje makine!

Me veseli,  da se nekaj dogaja v tej temi in predvsem da se tudi na ta način tu prenašajo koristne informacije. 

Dimen, pri predelavi vzmetenja na tenerejki boš največ pridobil, če boš zamenjal prednje vilice in fedre. Manj bo opazna menjava zadaj amortzerja, čeprav je seveda tudi razlika. Če boš dal "trše" olje najbrž zadeva ne bo dobro delovala pri višjih hitrostih, kjer naletiš na oviro in namesto da vilice absorbirajo npr kamen, te bo odbilo. Nevarno je ko te odbije v levo ali desno in izgubiš smer.  Z menjavo olja boš opazil / pridobil le  počasnejše posedanje prednjega konca pri zaviranju,  

Kako sem to jaz naredil lahko vidiš nekje v tej temi kako leto  ali dve nazaj. 

 

Me pa zanima kako je s Power commanderjem v praksi. Kaj se zares spremeni / opazi pri tem upgrejdu?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tak koncept  rabimo.

Naj začnejo vsi glavni proizvajalci razvijat ta segment in čez par let bomo imeli lepo izbiro adventure bajkov!.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Ni3ous pravi:

Točno tak koncept  rabimo.

Naj začnejo vsi glavni proizvajalci razvijat ta segment in čez par let bomo imeli lepo izbiro adventure bajkov!.

Pa sej, sedanja tenerejka je ta koncept že leta, razen moči (ktm 640 adventure tudi). Dvomim, da bo novi model lažji. Na splošno se tenere prezira, ko je govora o adventure motorjih. V vseh testih je nekak v ozadju ali pa je ni! Morebiti zaradi starega in domnevno podhranjenega agregata. 

V praksi večina adventure motorjev vozi 98% dobro utrjenih cest. Verjetno na trgu ni potrebe po lahkem in terensko zmogljivem adventure bike-u. Če bi bilo, bi se tudi večji proizvajalci hitro prilagodili. Jst tudi upam, da T7 naredi premik v segmentu.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 11. 2016 at 12:58, Ni3ous pravi:

... Če boš dal "trše" olje najbrž zadeva ne bo dobro delovala pri višjih hitrostih, kjer naletiš na oviro in namesto da vilice absorbirajo npr kamen, te bo odbilo.

Me pa zanima kako je s Power commanderjem v praksi. Kaj se zares spremeni / opazi pri tem upgrejdu?

 

Ok, razumem tvoje pomisleke. Pa naredimo kompromis in bom nalil olje 15W (itak ga je treba zamenjat po 6 letih). Želim vsaj za spoznanje trši amortizer. Sprednje vilice imajo 27 obratov za nastavljanje in predvidevam, da se bo dalo nastaviti tako, da ne bo prenevarno. 

Glede PCV pa predlagam, da se ob priliki vsedeš na moj motor in preizkusiš. Ima pa v ponudbi off-the-road.de, ECU remapping: http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Engine-tuning/Intake/ECU-Remapping-Yamaha-XT660.html

Pomoje je to dobra cenovna alternativa power commanderju, ki je vsaj še enkrat dražji. Jst sem ga dobil z motorjem in ne grem v investicijo. Če ga ne bi dobil zraven bi resno razmislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem v službi in ne morem preverit akumulatorja, bom pogledal proti večeru kolko je star akumulator.
So mi pa na servisu (ko sem ga pač delal, takrat po nakupu motorja) rekli, da so premerili akumulator in da menjava še ni potrebna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!