Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ne, poškodba stara en mesec.

Prometna s tem motorjem. Motor brez praske, Buši 4 zlamane kosti v podplatu.

Se bere v temi Slaba volja.

  • Sad 3
Posted

Čim prej se pocajti! :)

Posted
On 12/17/2023 at 8:03 PM, Buschi said:

Kakorkoli, mamo koga tle na forumu, ki je nižal tenerejko?

Sedaj je tako, da z konicami prstov obeh nog dosežem do tal: torej kateri set za nižanje vzeti?

Oj, jaz imam dogbone bila moja znižana mislim da 40mm sem dal nazaj original..

 

Posted

Ja kul, še imaš daljše dogbone ?

Posted

Za koliko cm ste si dvignili balanco?

  • 1 month later...
Posted

Pozdravljeni.

Moja Yamaha ima problem, ko je celo noč na dežju. Se ne prižge.
Vglavnem bom na hitro opisal. Motor se vedno ok prižge, tudi na -8, do sedaj ni bilo problemov.
Bil sem na dogodku ta vikend in motor je bil prvo noč delno pod streho, ampak je deževalo in pihalo, tako da je deževalo po njem. Zjutraj ga nisem mogel prižgati. Zaganjač je vrtel ampak je izgledalo kot da nima iskre.
Priklopili smo ga tudi na "štrom", češ da je prazna baterija, kar se je izkazalo da ni tako. Rešitev je bila to, da smo motor postavili blizu ognja za 10-15 minut. Nato je motor oživel.
Ko se agregat je ogrel je tisti dan normalno vžigal, brez problema. Nato je sledila druga noč, ponovno je deževalo. Ponovno zjutraj motor ni želel oživeti, samo zaganjal se je. Ob motor se je postavil mali kalorifer in pokrili dekno čez. Po cca. 10 min je motor oživel... Do zdaj sem se vedno vozil po dežju veliko, po snegu... Nikoli ni bilo problemov. Motor imam pod streho. Zdaj je bil prvič celo noč na dežju.
Vedno smo greli desno stran motorja, z kaloriferjem v višini sklopke... Dobil sem namige, od vode v konektorju, svečka,...

Ali je kateri od vas imel podobno situacijo?
Prosim za mnenja, hvala!

Lp, M

  • Sad 1
Posted
43 minutes ago, marcc said:

Pozdravljeni.

Moja Yamaha ima problem, ko je celo noč na dežju. Se ne prižge.
Vglavnem bom na hitro opisal. Motor se vedno ok prižge, tudi na -8, do sedaj ni bilo problemov.
Bil sem na dogodku ta vikend in motor je bil prvo noč delno pod streho, ampak je deževalo in pihalo, tako da je deževalo po njem. Zjutraj ga nisem mogel prižgati. Zaganjač je vrtel ampak je izgledalo kot da nima iskre.
Priklopili smo ga tudi na "štrom", češ da je prazna baterija, kar se je izkazalo da ni tako. Rešitev je bila to, da smo motor postavili blizu ognja za 10-15 minut. Nato je motor oživel.
Ko se agregat je ogrel je tisti dan normalno vžigal, brez problema. Nato je sledila druga noč, ponovno je deževalo. Ponovno zjutraj motor ni želel oživeti, samo zaganjal se je. Ob motor se je postavil mali kalorifer in pokrili dekno čez. Po cca. 10 min je motor oživel... Do zdaj sem se vedno vozil po dežju veliko, po snegu... Nikoli ni bilo problemov. Motor imam pod streho. Zdaj je bil prvič celo noč na dežju.
Vedno smo greli desno stran motorja, z kaloriferjem v višini sklopke... Dobil sem namige, od vode v konektorju, svečka,...

Ali je kateri od vas imel podobno situacijo?
Prosim za mnenja, hvala!

Lp, M

Kolega je mel ta problem.  
 

45E4C282-03E6-40F1-A377-8BF4EBF80C0A.jpeg.59c916a67486b7e47260a8282ea0b3a2.jpeg

 

nekje okrog ABS modula pravi.  Morda je za pogledat tudi na tvoji.  

  • Like 1
Posted

Hvala, nimam ABS, ampak imam namen naslednji vikend odstraniti rezervoar, plastike in preveriti elektriko.
Mogoče bom kaj našel...

Hvala še enkrat za info!

 

Lp, M

Posted

Vžigalna tuljava, kabli, kapica svečke, ecu (ali kar že ima) . Meni to dela Ktm, če ga preveč "vneto" čistim (curek pod desno plastiko) , na vreme pa ni občutljiv.

Glede na to, da tvoj rabi le par minut, da se posuši, bi jaz "stavil" na porozen kabel svečke.

lp

  • Like 4
Posted

Prižgeš motor vzameš takšno pršilko in popršiš vodo po predelih, ki bi bili lahko problem...

Prilka.webp.fcfd54e8b8da29b292a0d279fc944cb7.webp

Ko krepa osušiš s fenom...

Po potrebi večkrat ponoviš. Zna bit zamudno, deluje pa sigurno.

  • Like 5
Posted

... še bolje, če daš motor @DAMI34 za peljat... pa gre z njim mal šnorklat pod kak most..  :D 

  • Haha 5
Posted

Zame so amfibije :P 

Sej potem sem ga precej razdrl, pa vse powedejal, tut kompljuter (cca 7000km je imel), sedaj ima 28kkm, smo kontrolirali ventile, pa sem pregledal še svečke (od vsega zalivanja sem pričakoval kar zeleno vse skupaj) pa ni bilo panike, oziroma normalne.

Perem ga redno, močim tudi, ker imam ene 4 prehode vode na moji potki ukul bajte.

Če moped tega ne zdrži, ja pol je problem. Kot piše Mina, po vsakem pranju presušit, če pereš z vapom naj bo od daleč in ne ga rinit pod plastike in v motor, jaz bi tudi menjal očitne zadeve (kable do sveč najmanj). Pa ko je suh ga obvezno presprejam z maxiblillom. Ena mala zaščita pred vdorom vode, oziroma je lažje potem čistit, ker je motor masten.

Za slab vžig znajo biti tudi krivi konektorji relejev. Pač vse, kjer se lahko nabere kondenz in vpliva na prevodnost toka.

Posted
1 hour ago, MiNa said:

Prižgeš motor vzameš takšno pršilko in popršiš vodo po predelih, ki bi bili lahko problem...

Prilka.webp.fcfd54e8b8da29b292a0d279fc944cb7.webp

Ko krepa osušiš s fenom...

Po potrebi večkrat ponoviš. Zna bit zamudno, deluje pa sigurno.

če je slab kabl od svečke...naredi to ponoči. :D 

 

na oldiju sm si enkat hotel pogret roko, ulivalo ko iz škafa. Tlačim prstke med rezervar in glavo, vidim vse zvezde, jo uzamem ven... Mraz, naliv, veter, toča pa še mal elektrošoka. Krasna fura je bla :)  Po tem sem videl zakaj trokira in dratovje menjal. 

  • Haha 7
Posted

Hvala vsem za pomoč, javljam sproti, ko karkoli ugotovim.

Lp, M

  • Like 2
  • 1 year later...
Posted

Imam težavo.

Enmu majstru sem dal menjat kuplungo, sicer za brezveze...sedaj se pa ful čudno obnaša. Ko je moped mrzu dela ok, ko je topu, dobi na ročki ful lufta...kot bi se zajla raztegovala.

Kaj je narobe skupaj sestavil ?

Posted

prej bi rekel, da je za zregulirat (verjetno) zajlo. Predvsem spodaj na motorju, potem ko se segreje, pa zajla dobi ful lufta na ročki in regulator ohlapnosti (tista zadeva, ki jo vrtiš na ročici) mal skače čudno, ne nalega ok...

No, najprej to poglej.

Posted

No dober, od 8 leta naprej sem motoriziran, kuplungo znam nastavt, ampak kot pravim, ko je mrzla mašina, je vse ok, ko je topla, gre ročka praktično do gripa v prazno

Zato sprašujem, če je kateri imel ta problem.

Posted

Mogoče je zajla preveč blizu kakega telesa ki greje.. cilindr, glava, avspuh...

Posted

Nobene logike. Načeloma mrzlo olje "drži" sklopko samo, da bi bila taka razlika pa še nisem videl. Koliko km si naredil? Mogoče se bo vnesla.

lp

Posted

Lih 20.

Posted

Tega še nisem počel, ampak pred vgradnjo moraš lamele namočiti v olje (tako pravijo) . Lahko, da je to problem in se bo to z uporabo "rešilo" .

  • Like 1
Posted

hmm

imam podoben primer na mojemu, samo, da je sklopka že "stara"

 

Ko je mrzel, skoraj da ni freeplaya oz nastavim, da ga dejansko ni in vse deluje OK, ko se segreje dobim kar nekaj freeplaya ampak še vseeno vse deluje OK, ko pa se vse pregreje ( doljša vožnja, poletne temp, po možnosti še naselja- počasna vožnja, veliko sklopke), pa je freeplaya kar nekaj, sklopka ne odvaja dovolj in prestavljanje je težje, QS slabo deluje , še posebno navzdol, v 1. na semaforju motor nežno "leze" naprej...

Predvidevam, da je problem v železnih platah med frikcijskimi, da se pri temp "zvijejo" in posledično odvajanje ni dovolj veliko??

Sem že razstavil in pregledal, če je kaj zažgano oz se vidi na ploščah kakšna deformacija, pa nisem ničesar zaznal.

Debelina vmesnih in frikcijskih plošč je "kot nova", vmesne plošče imajo sicer kakšno črno piko ( zažgano), ampak je to samo pikica, okolica je ok ( baje se drugače vidi vse vijolično okoli), tudi ko jih zložiš skupaj so "ravne"

 

Problem, se mi zdi zelo podoben tvojemu @Buschi,  rešitve pa še nisem našel

 

ps: tvoja sklopka je nova in original ali OEM?

Ker lahko da tudi debeline plat kaj ne štimajo?

  • Like 1
  • 3 weeks later...
Posted

EBC.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!