Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Ni moj,  poznam pa  dobro motor, sem šel z njim na ogled,  ko ga je kupoval.  Model se je večkrat peljal z nami in dobro pelje.

Ima nekaj predelav. Predvsem zadnji feder je ok, je od  TFT in dobro dela.

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo praktične izkušnje s STEGPEGS. Se obnesejo, razbremenijo roke in noge do te mere,
da bi se jih splačalo narediti? Montiral bi jih na vijaka za tačke od sovoznika, podobno kot na tej sliki:
steg_pegs.JPG.613e6351e7fd224571be03547c942d87.JPG

 

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dimen  pred leti sem preštudiral omenjeno zadevo...da ne grem v detajle, bom jedrnat.

Ta dodatek je kar nekaj, škoda denarja in časa za to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hvala Romanu, ki mi je ugodno prodal PivotPegz oz. tačke, ki se za nekaj stopinj premikajo naprej in nazaj, ko stojiš na motorju. Sprva je bilo nekaj nesigurnosti, ampak po enem kilometru se navadiš in po desetih kilometrih se vprašaš, zakaj tega že prej nisem nabavil. Udobje pri dolgotrajni vožnji stoje je sedaj še boljše. Lažje in hitrejše je tudi zaviranje in prestavljanje.  Zelooooo priporočam. Niso poceni, so pa vredne slehernega evra. In to se zaveš vsakič, ko vstaneš in zapelješ na teren.

pivoz_pegs.jpg.619d7475820b993ebd38c788e35b2a62.jpg

Posledično ugodno prodam moje fiksne tačke. So iz nerjavečega jekla, prašno barvane. Montaža vzame 10 min.
Slika in primerjava z originalnimi:

pegs.jpg.05078b55df6c25452c88549d12dfa09c.jpg

Ponudbe sprejemam na zs. Nove, s poštnino vred so bile 87€.

p.s. Na off-the-road.de sem zasledil nadgradnjo za sprednje vilce: https://www.off-the-road.de/XT-660Z/Fahrwerk-Raeder/Gabel-Cartridge-Kit-Yamaha-XT-660Z-Tenere-inkl-Gabelfedern.html

 

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Še en ponosni lastnik Tenerejke se javlja na tale forum. ;)
Me veseli da je tale tema med bolj dejavnimi na forumu. Tukaj sem prebral marsikatero koristno informacijo o tem motorju preden sem ga nabavil avgusta. Pripnem kakšno sliko ASAP.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, TTONE said:

kdo je delal te kovčke in ali so nameščeni na originalnih nosilcih?

 

LP

 

Nimam pojma kdo jih je delal, so pa nameščeni na original nosilcih ja. Imajo tudi ključavnico in zadaj nosilce za 2 bidona po 1.5l.
Predvidevam da je bil prvi lastnik g. Bračko, ki jih je najbrš dal nekje delat za svoja potovanja... http://brackotinapotovanju.si/nasa-potovanja/2016-afrika/

@Dimen 
Letos moram prvo zamenjat krmilne ležaje, ker se mi zatikajo, pa zadnji disk ker je kriv, pa mogoče sprednjo luč/parabolo, ker se je odlomila in je trenutno za silo prilepljena da ne opleta, aja pa še stikalo za stransko tačko sem odbil na moji zadnji "avanturi" po brezpotjih - šele potem lahko razmišljam o dodatnih nadgradnjah. :S

Ko smo že pri nadgranjah... Ima mogoče kdo izkušnje z MTC izpuhi? https://www.xt660.com/home/mtc-exhausts/

Popravljeno . Popravil Sahbazz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Sahbazz said:

Letos moram prvo zamenjat...

Vse kar si zapisal je dobavljivo kadarkoli, tačke zgolj sedaj.
Govora je o investiciji, ki znaša dober tank in četrt bencina, ki ga porabiš v eni furi do Pule.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.@Dimen Če ne kupim tačk, mi ne bo hudega, če pa ne zamenjam ležajev v krmilu se lahko ubijem na cesti, izbira ni ravno težka. ;) Nočem se hvalit, ampak sem letos nabavil še komplet jakno in hlače, tako da sem že na začetku leta precej obremenil budget za motor. P.S. S tankom in pol sem jaz na pol poti do grčije. hehe.

Popravljeno . Popravil Sahbazz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Sahbazz said:

.@Dimen Če ne kupim tačk, mi ne bo hudega, če pa ne zamenjam ležajev v krmilu se lahko ubijem na cesti, izbira ni ravno težka. ;) Nočem se hvalit, ampak sem letos nabavil še komplet jakno in hlače, tako da sem že na začetku leta precej obremenil budget za motor. P.S. S tankom in pol sem jaz na pol poti do grčije. hehe.

OK, razumem. Stopalke so prodane!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ. Šel sem na ogled ene tenerejke in se mi zdi malo čudno, da ko sem se vozil v dolino okol 60-70kmh v 3.prestavi in sem stisnil sklopko za daljši čas  je motor ugasnil. Ko sem spust ponovil je spet ugasnil. Motor je bil ogret, na mestu in med ostalo vožnjo je deloval povsem normalno. Me zanima ali se to dogaja enovalnikom ali je morebit kaj narobe? Motor je v original stanju, tudi kar se tistih ''EKO-črev'' tiče. Ko sem se vozil s tastaro tenerejko se to ni zgodilo nikoli.

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisu si "...sem stisnil sklopko za daljši...". A to pomen, da je motor ugasnil, ko si stisnil sklopko in so padli obrati ali je še nekaj časa deloval na prostem teku in nato ugasnil? Praviloma ne bi smel ugasnit, ampak laufat na prostem teku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, 5ERR pravi:

Živ. Šel sem na ogled ene tenerejke in se mi zdi malo čudno, da ko sem se vozil v dolino okol 60-70kmh v 3.prestavi in sem stisnil sklopko za daljši čas  je motor ugasnil. Ko sem spust ponovil je spet ugasnil. Motor je bil ogret, na mestu in med ostalo vožnjo je deloval povsem normalno. Me zanima ali se to dogaja enovalnikom ali je morebit kaj narobe? Motor je v original stanju, tudi kar se tistih ''EKO-črev'' tiče. Ko sem se vozil s tastaro tenerejko se to ni zgodilo nikoli.

LP, Peter

Da mogoče nima prostega teka prenizko, potem rada ugasne. Ogreta mašina naj ima 1500 o/min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Dimen pravi:

Napisu si "...sem stisnil sklopko za daljši...". A to pomen, da je motor ugasnil, ko si stisnil sklopko in so padli obrati ali je še nekaj časa deloval na prostem teku in nato ugasnil? Praviloma ne bi smel ugasnit, ampak laufat na prostem teku.

Obrati so padli in namesto da bi držal ''minimum oz. prosti tek'' je ugasnil. Lastnik je trdil da je to zaradi velike kubature in enega cilindra...nevem no. 

 

pred 5 urami, xtzs pravi:

Da mogoče nima prostega teka prenizko, potem rada ugasne. Ogreta mašina naj ima 1500 o/min.

Hmm ne spomnem se točno kolko je bil prosti tek...to je blo kakšen mesec nazaj in težko rečem ali je bilo ''+/-100obratov''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 1. 2018 ob 23:33, Sahbazz pravi:

.@Dimen Če ne kupim tačk, mi ne bo hudega, če pa ne zamenjam ležajev v krmilu se lahko ubijem na cesti, izbira ni ravno težka. ;) Nočem se hvalit, ampak sem letos nabavil še komplet jakno in hlače, tako da sem že na začetku leta precej obremenil budget za motor. P.S. S tankom in pol sem jaz na pol poti do grčije. hehe.

te ležaje v krmilu si daj nujno zamenjat, jaz imam letnik 2012 in sem jih moral lani po manj kot 20.000 km, je pa bilo grozno peljat tka motor 20 km do servisa,  ni pa to neki hudi strošek,

okoli 50€ in dve uri dela

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se je pred odpovedjo ležaja prej kaj kazalo. Zračnost ali kaj podobnega?
Kakšni so pa bili ležaji TTONE, zdrobljeni, obrabljeni? Skratka, kaj je bil vzrok? 
Imam 25kkm in letnik 2008. Ali me mora skrbeti?

Popravljeno . Popravil Dimen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Dimen pravi:

Ali se je pred odpovedjo ležaja prej kaj kazalo. Zračnost ali kaj podobnega?
Kakšni so pa bili ležaji TTONE, zdrobljeni, obrabljeni? Skratka, kaj je bil vzrok? 
Imam 25kkm in letnik 2008. Ali me mora skrbeti?

najprej nič posebnega, kar naenkrat se je začelo zatikati pri obračanju krmila in potem vedno bolj, ko sem peljal v ovinek je kar prijelo in pol spet spustilo, zelo neprijetno za vozit, sem dat tudi kolegu za probat  in je rekel če ga hočem ubit...

ni se sesul, kot da je zaribal ležaj in prijemal ležaj in to spodnji, menjal sem potem oba, vse so na novo namazali,  ko je že enkrat narazen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, TTONE said:

najprej nič posebnega, kar naenkrat se je začelo zatikati pri obračanju krmila in potem vedno bolj, ko sem peljal v ovinek je kar prijelo in pol spet spustilo, zelo neprijetno za vozit, sem dat tudi kolegu za probat  in je rekel če ga hočem ubit...

ni se sesul, kot da je zaribal ležaj in prijemal ležaj in to spodnji, menjal sem potem oba, vse so na novo namazali,  ko je že enkrat narazen

Točno takole je tudi pri meni. Sploh pri počasni vožnji je super moteče ker se krmilo ne vrti gladko.
Zgornji video sem gledal, ja ampak bom najverjetneje kar na servis peljal da mi zamenjajo.
 

@5ERR 
Meni se je to tudi občasno dogajalo na moji. Ampak res redko. Ponavadi ko sem s stisnjeno klopko "coastal" proti semaforju je rada crknila po parih sekundah prostega teka.
Sem malo bral po forumih in so prvo vsi predlagali dvih obratov v prostem teku za kakih 100. Na moji so bili naštimani na 1400, kar je minimum, zdaj sem jih naštelal na 1500 in je problem izginil.
Je pa čudno da je motor takoj crknil. To je že lahko kakšna težava. :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!