Skoči na vsebino

Avtomobilizem

Oglejte si koristne nasvete o vzdrževanju in nadgradnjah vozil ter delite svoje izkušnje in strast do avtomobilizma z našo skupnostjo!


973 tem v kategoriji

  1. Motorfestival

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
    • 7 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  2. Hummer 1 2

    • 45 odgovorov
    • 5,5k ogledov
  3. Porsche carrera GT 1 2

    • 30 odgovorov
    • 3,8k ogledov
  4. APE Piaggo 50 ccm

    • 21 odgovorov
    • 6,3k ogledov
  5. UKRADEN AVTO!! prosim pomagajte nam ga najti! 1 2

    • 28 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  6. Bimoto 1 2

    • 29 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  7. D&W katalog

    • 9 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  8. PEUGEOT 107

    • 18 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  9. PEUGEOT 407

    • 2 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  10. Avto magazin: Najboljši avtomobili 2003

    • 10 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  11. Zastava 101 - avto leta 1983

    • 15 odgovorov
    • 3k ogledov
  12. pozimi zimske gume!!!!!!!!!!!!! 1 2 3

    • 67 odgovorov
    • 5k ogledov
  13. Opel Eco Speedster

    • 4 odgovorov
    • 2k ogledov
  14. FIČO TUNING 1 2

    • 45 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  15. Maloprodajne cene v EU

    • 7 odgovorov
    • 2,4k ogledov
  16. F 1 1 2

    • 37 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  17. Neonke pod avtom 1 2 3

    • 51 odgovorov
    • 6k ogledov
  18. Neoriginalni rezervni deli!!!

    • 15 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  19. Avtomobilski salon v Detroitu

    • 3 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  20. Slovenski avto show, Kranjska gora 2003 1 2

    • 34 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  21. bulbari-rolbari

    • 22 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  22. Fuel Implosion Vaporization System

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  23. Pazi to 1 2

    • 27 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  24. nova multipla

    • 11 odgovorov
    • 1,7k ogledov


  • Zadnje objave

    • Luka66
      Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost.
    • Darko3g
      Leta 2018 sem planiral Evropsko prvenstvo v veslanju v Luzernu. rezerviral sem sobo v Innsbrucku za tja in v Pettneu v Arlbergu za nazaj. Žena je šla z avtom v Šibenik, jaz pa vesel ko radio, kako bom užival. Potem pa je v sredo začelo deževati in napoved je bila dokaj slaba. Malce sem se vsral in šel z drugim avtom (15 let star C3) in se vozil po istih cestah. Do Špitala ob Dravi je deževalo in sem bil vesel, da sem z avtom, potem pa se je posušilo in tri dni samega sonca, da sem skoraj motor pojedel (pa ga na žalost nisem imel zraven). Nazaj grede pa še dogodivščine s ključem, pa klima ni delala, pa na pumpi avto ni vžgal pa še kaj ... Skratka štala, zato se bom za drugo leto spet prijavil (tokrat julija).
    • Luka66
      Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih le 22k km pri drugem v treh 45k km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti.
    • Sahbazz
      Hitro naj prizna kdo si je natisnil takole fajn majco in šel gledat Chris-a Birch-a? P.S. Drgač res super dizajn za potencialne majce. Samo sredinski simbol se zamenja z silhueto triglava, tojto.
    • Darko3g
      Kot je nekdo že rekel: Ne, da Slovenci ne znajo dati gola, še dobiti ga ne znajo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!