Skoči na vsebino

Skuterji in mopedi - predelave

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...


962 tem v kategoriji

  1. SYM ORBIT 2 4T EURO4

    • 1 odgovor
    • 1,9k ogledov
  2. Keihin CVK18 Z61F

    • 0 odgovorov
    • 380 ogledov
  3. predelava iz 50 km/h na 25 km/h

    • 3 odgovorov
    • 20,9k ogledov
  4. Omejitev blokade

    • 0 odgovorov
    • 532 ogledov
  5. Predelava dotoka goriva

    • 0 odgovorov
    • 426 ogledov
  6. BLOKADE PRI SYM EURO 1 2 3

    • 69 odgovorov
    • 64,5k ogledov
  7. Športni filter 1 2 3

    • 50 odgovorov
    • 9,8k ogledov
  8. Točen model in naziv

    • 0 odgovorov
    • 421 ogledov
  9. Aprilia SX50 '06

    • 0 odgovorov
    • 432 ogledov
  10. SYM ORBIT 2 (2020) električna blokada

    • 0 odgovorov
    • 785 ogledov
  11. Piaggio liberty 25 blokada

    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  12. Omejevalec obratov

    • 0 odgovorov
    • 660 ogledov
  13. A2 KTM EXC 250/300

    • 0 odgovorov
    • 762 ogledov
  14. Piaggio ZIP 4T blokade, predelave

    • 12 odgovorov
    • 19,8k ogledov
  15. Avtomatik avspuh

    • 0 odgovorov
    • 715 ogledov
  16. Zip 45 4T

    • 1 odgovor
    • 667 ogledov
  17. Tomos flexer avspuh

    • 1 odgovor
    • 612 ogledov
  18. zip injektor nožni vžig

    • 0 odgovorov
    • 569 ogledov
  19. Blokada električnih skuterjev

    • 0 odgovorov
    • 772 ogledov
  20. Skuter duši po dodajanju gasa

    • 0 odgovorov
    • 1k ogledov
  21. Regulator tlaka goriva

    • 0 odgovorov
    • 722 ogledov
  22. Speedfight 2 problem

    • 0 odgovorov
    • 704 ogledov
  23. Predelava znen fantasy f1 45 km

    • 0 odgovorov
    • 856 ogledov
  24. Aerox 50 ali Runner 50

    • 10 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  25. Homologacija predelanega skuterja

    • 23 odgovorov
    • 13,3k ogledov


  • Zadnje objave

    • skalar36
      Kva to pomeni, da bomo šli s konjem? Lok je treba s sabo imet?
    • MARE 65
      na kolko stopinj in koliko časa moraš drkat...
    • simon555
      Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim? Zgodbo sem močno skrajšal, če koga zanima celotna zgodba z vsemi podrobnostmi, jo lahko prebere tukaj https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT6ywZ2A8tAXWkpoaGx4iG_lClpnSd_CViLhUKMrfdASmCE_YXdd60EN7zTCjB7P448tsURjBaMuoA2/pub .
    • marincspeedshop
      Desmo servis #Ducati #MarincSpeedShop
    • MARE 65
      Probaj tle https://www.motoposlovalnica.si/
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!