Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.384 tem v kategoriji

  1. nakup čelade prek luže

    • 7 odgovorov
    • 870 ogledov
  2. V Sloveniji največ prometnih nesreč v Evropi 1 2

    • 31 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  3. Odstranitev nalepke-težava 1 2 3

    • 54 odgovorov
    • 14,7k ogledov
  4. vzdrževanje krosarjev

    • 10 odgovorov
    • 11,5k ogledov
  5. Milano 2005: Novi Ducati S4RS Testastretta

    • 21 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  6. Obnovitev hladilnika vode (kilerja)

    • 19 odgovorov
    • 10,9k ogledov
  7. KTM 600 EGS l.1993 - cevke na vplinjaču

    • 6 odgovorov
    • 1k ogledov
  8. Višina Sedeža

    • 12 odgovorov
    • 11,2k ogledov
  9. prevara-leto izdelave 1 2 3

    • 68 odgovorov
    • 17,3k ogledov
  10. Motosvetov motocikel leta 2012 1 2

    • 32 odgovorov
    • 4,2k ogledov
  11. Andrej.d-jeva nesreča 1 2

    • 40 odgovorov
    • 12,1k ogledov
  12. Maribor in parkiranje pred blokom

    • 11 odgovorov
    • 2k ogledov
  13. Kako bi najlažje odstranil rjo

    • 21 odgovorov
    • 7,4k ogledov
  14. Minimalna temperatura vožnje 1 2 3

    • 69 odgovorov
    • 7,8k ogledov
    • 27 odgovorov
    • 3,7k ogledov
  15. račun

    • 6 odgovorov
    • 1k ogledov
  16. Cena prepisa rabljenega motorja 1 2 3 4

    • 85 odgovorov
    • 27,9k ogledov
  17. Grossglockner+Dolomiti

    • 19 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  18. Če želite moped po NATO standardu

    • 2 odgovorov
    • 618 ogledov
  19. Rat bike & survival bike

    • 9 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  20. Skuter + učenka

    • 14 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  21. pazi ! prevare pri prodaji motorja 1 2 3

    • 50 odgovorov
    • 14,7k ogledov
  22. Motorji do 35kw 1 2 3

    • 53 odgovorov
    • 14,4k ogledov
  23. Motorist reševalec potrebuje pomoč

    • 18 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  24. Ukradena Yamaha R6 in zgodba okoli odkupa 1 2 3

    • 57 odgovorov
    • 19,7k ogledov


  • Zadnje objave

    • MiNa
      GR na vidiku, še prej pa čez majhen delček ALB... Morje, pardon jezero na desni... Kar se cest tiče albanci niso več daleč za nami. nekje sredi grških hribov... GR je pa zelo podobno ALB. Tudi v Grčiji je podobno kot pri sosedih... Kratek postanek za osvežitev... Dolge sence kažejo na to, da sva blizu današnjega cilja. Preko vode... Do današnje destinacije. Vasiliki na jugu Lefkade. Mopija parkirana... Mi2 pa na večerni potep po mestu... Hude gužve ravno ni je pa v mestu vzdušje pravo... VID_20240625_221255.mp4  Jutri bo nov dan...    
    • DAMI34
      benti, pa ravno Mitas XT+ sem naroču in računal da do Albanije pa nazaj bo zdržala Ampak vama jo je bolj teren potrgal, al jo asfalt tolk troši?    
    • mladen
      Hidravlične sklopke vozim od leta 2007. Meni osebno so bolj všeč za upravljanje motorja kot sklopke na zajlo ker so praviloma mehkejše in imajo boljši občutek. Težave z njimi pa so, tako kot so težave z zajlo. Najbolj boleča ki sem ji bil priča se je zgodila v Tuniziji na prijateljevem KTM 950. Brez rezervnih delov, ki jih tam ni bilo kje dobit nimaš kaj naredit. Utrgano zajlo bi sigurno nekako rešili. Dobro znana in dokumentirana je tudi težava z o-ringom na spodnjem cilindru pri KTMih LC4 / 690 ki so jo baje končno odpravili pred nekaj leti. Moja Husqvarna 701 spada med te modele in mi v enem letu in prevoženih 15kkm večino po domačih in oddaljenih terenih dela brez problema.  Sam sem imel tudi že težave s hidravličnimi sklopkami v vsem tem času, vendar so se zgodile v bližini kjer taka napaka ne predstavlja velike težave. Dva najbolj aktualna ADV motorja v srednjem segmentu Tenere 700 in KTM 790/890 imata oba sklopko na zajlo, Tenere ima tudi zajlo za gas, KTM ima potenciometer. Zame je za tak tip motorja, s katerim bom potoval po terenu v oddaljenih deželah plus, da ima zajle, ni mi pa to odločilen dejavnik. 701 ima hidravlično sklopko in potenciometer za gas, pa se mi oboje zdi za upravljanje motorja super in si ne delam s tem težav in potujem naokrog. 800x ima za oboje zajlo, kar je zame plus. S tem izgubiš nekaj bombončkov pri sodobnih elektronskih pomagalih ki jih naprimer 701 ima in so mi zelo dobrodošle, vendar vseeno raje izberem zajle za ta tip motorja. Za ostale motorje s katerimi se vozim v okolici in pa tudi po Sloveniji pa raje izberem hidravlično sklopko brez pomisleka.   Pa še nekaj glede popravil na terenu bi povedal. Vozniki motorjev ki se vozite samo po cesti morate vedet, da je na terenu bistveno več okvar kot na cesti. Motor je pod večjim stresom, zato se napake pokažejo veliko prej. Pride do padcev, kjer je treba marsikaj popravit da se lahko nadaljuje vožnjo. Nenazadnje pa redno flikamo gume, za kar potrebujemo komplet orodje za demontažo in ponovno pumpanje gume.  Po cesti sem nekoč potoval. Devet let je trajalo to obdobje. Prepotovala sva v dvoje vse okoliške in tudi bolj oddaljene dežele. Nikoli nisem imel ene napake na nobenem motorju. Niti orodja nisem nosil s sabo. Na terenu pa popravljam vse mogoče. 
    • KennyJR
      Lani ni bilo nobenega problema zmagat na GP22. Včasih, sploh v prvi polovici sezone je imel GP22 tudi svoje prednosti. Letos je razlika precejšnja. Lani bi MM na GP22 zmagoval eno za drugo . Me je pa presenetilo, da so ravno tu v Assnu tako velike razlike. Kaj bo v Sachsenringu?  A bo King of the ring nazaj?
    • Kugelschreiber
      @mladench Dec, fakin bjutiful. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!