Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.384 tem v kategoriji

  1. no comment....

    • 4 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  2. Aktivno vzmetenje - Ducati

    • 4 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  3. Yamaha Fazer 600

    • 4 odgovorov
    • 2,8k ogledov
  4. Preizkušnja za CBR 600 fs

    • 4 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  5. STP Božič => TrgoAvto

    • 4 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  6. Motocikli vs. Scooterji

    • 4 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  7. Varjenje plastike

    • 4 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  8. ŠCITNIKI

    • 4 odgovorov
    • 2k ogledov
  9. BMW K 1100LT

    • 4 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  10. Napaka na Triumph-ih

    • 4 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  11. MOTO MUZEJI

    • 4 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  12. deltabox

    • 4 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  13. Trgovina s potrošnim materialom

    • 4 odgovorov
    • 1,5k ogledov
    • 4 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  14. Motocikli Praga

    • 4 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  15. Nov zakon ZVCP ????

    • 4 odgovorov
    • 904 ogledov
  16. vtis številke

    • 4 odgovorov
    • 2k ogledov
  17. Jawa 350 twin

    • 4 odgovorov
    • 1,3k ogledov
    • 4 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  18. cesta

    • 4 odgovorov
    • 1,1k ogledov
    • 4 odgovorov
    • 8k ogledov
  19. Honda NTV 650

    • 4 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  20. 2T Vs 4T Hard Enduro

    • 4 odgovorov
    • 5,1k ogledov
  21. Za preživeti dolgo hladno zimo ...

    • 4 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  22. Izpuh varjenje

    • 4 odgovorov
    • 2,6k ogledov


  • Zadnje objave

    • Hytech
      woow drosa, jaz sem pa mislil,da si gume najprej šel prečekirat... To naredi prvo, sploh od kovida naprej se veliko dogaja, da je z gumami vseh proizvajalcev veliko problemov, bulaste ratujejo, se razslojijo-kosi stran letijo da vidiš platno, pokajo itd. Pirelli in metzeler narejene in čajna, full problemov, tudi sam sem jih imel, zato se izogibam kitasjke proizvodnje kot hudič križa... Guma, feltna, osovina, diski, križ-lezaj. Tukaj nekaj bo verjetno. Aja pa preveri še,da imaš slučajno uredu privita nosilca balance na križ.  
    • DAMI34
      jaz bi vedno dal samo original predpisano dimenzijo. conti drgač niso slabe, se pa pri vsaki gumi lahko zgodi problem, pa venar si ti problem imel že prej kot pišeš, torej verjetno ni guma.
    • Sam dePihlja
      IMHO je motor proizvajalca Kove, Rally 450 zaradi koncepta vsekakor vreden pozornosti in upam, da bo to vzpodbudilo tudi ostale proizvajalce uporabnih lahkih allrounderjev k resnejšemu pristopu. Dva linka na temo spoznavanja tega motocikla... izgleda da zelo realna, ga kar pohvalita. Kar pa se tiče rezultatov na rallyih tipa Albania: zaradi tehnične podpore in zastopanosti na določenih dogodkih, ene znamke bolj, druge manj, zelo različnega nivoja dirkačev ti rezultati skoraj nič ne povedo o motociklu samem. Npr. na dirki Baja 250 letos marca od 3 Kovetov ni nobeden prišel do cilja...
    • Drosa
      ja seveda bom vse poskusil, razmišljam tudi da bi poskušal še dati namesto 100/90 19 ki kot pravijo niso radial gume kar 110/80 r19, morda je res hec v gumah in sem jaz baksuz s prejšnjo in sedajno gumo. Zato sem šel na conti trail attac 3 ki jih vsi pohvalijo, kar tudi potrjujem kar se tiče oprijema, ampak mojega glavnega problema pa niso rešile...
    • DAMI34
      ah, to je jeba in ti res ne znam pomagat. reševanje tvojega (če bi bil moj je enako) problema mora iti po principu od najbolj očitne napake do bolj sofisticirane. Če trese krmilo, če poskakuje itd najprej primerjaš situacijo s "prej". A se je to dogajalo preden sem pnevmatiko menjal?  Ne vem katero pnevmatiko si dal in kje, je pa kar kup primerov od slabih pnevmatik, torej tresenja ali poskakovanja v resonanci (določena hitrost pa potem mal skače, al pa miga levo desno) do slabih mojstrov montaže in slabih mašin centriranja. Najmanj pol problemov se odpravi s ponocvnim centriranjem pnevmatike in rotacijo le te na obroču. Če pa tule dodamo še kake bolj 50:50 pnevmatike je hitro šmorn. Prav tako je lahko čisto enostaven in  blesav primer tega kar si opisal samo in zgolj slaba geometrija motorja, torej prenizek zadaj, mogoče premehak in previsok spredaj itd... Ker si omenil, da si mel podoben problem že prej, sem skoraj prepričan, da ni vzrok v pnevmatiki, prej bi rekel v vzmetenju. (sem spregledal ,da si to zapisal) pa čeprav samo skakanje motorja, kot si opisal je resonanca pnevmatike in vzmetenja...pa potem mal ziblje gor in dol.  Vsekakor najprej testiraj v solo vožnji. Zategni sag zadaj na predvidenih 30% poseda in povrat kot piše v knjigi (poleti lah en klik več) ter testiraj. Enako naredi s sprednjim koncem motorja, po navodilih ter kak klik več. Če se zadeva ne umiri, scentriraj ponovno pnevmatiko, ter jo pred tem na obroču zasukaj na drugo mesto kot je sedaj. Še nekaj Skakanje in tresenje se čuti in je vidno, če imaš roke na krmilu, ali samo ko roke dol daš? Ker v slednjem to sploh ni nek hud problem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!