Skoči na vsebino

43 tem v kategoriji

  1. Suzuki RF 600 R / RF 900 R 1 2 3

    • 70 odgovorov
    • 14,9k ogledov
  2. Suzuki TU 250 (X)

    • 22 odgovorov
    • 13,9k ogledov
  3. Suzuki GS 850

    • 4 odgovorov
    • 10,2k ogledov
  4. Suzuki M 1800 R Intruder

    • 4 odgovorov
    • 9,7k ogledov
  5. Suzuki SFV 650 Gladius 2009

    • 19 odgovorov
    • 9,6k ogledov
  6. Suzuki LS 650 Savage

    • 24 odgovorov
    • 8,3k ogledov
  7. Suzuki Katana 2019

    • 6 odgovorov
    • 7,1k ogledov
  8. Suzuki GSR 750

    • 12 odgovorov
    • 7k ogledov
  9. Suzuki TL 1000 S/R 1 2

    • 25 odgovorov
    • 6,3k ogledov
  10. Suzuki RG 500 Gamma

    • 7 odgovorov
    • 6,1k ogledov
  11. Suzuki GS 500 E 1982

    • 3 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  12. Suzuki GSX 550 E 1 2

    • 25 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  13. Suzuki V Strom 800DE

    • 21 odgovorov
    • 3,8k ogledov
  14. SUZUKI RM 250 '99

    • 8 odgovorov
    • 3,5k ogledov
  15. Suzuki GT 750

    • 7 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  16. Suzuki RM Z 450

    • 2 odgovorov
    • 2k ogledov
  17. Suzuki VS 800 Intruder

    • 5 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  18. Suzuki GSX 8S 2023

    • 1 odgovor
    • 906 ogledov


  • Zadnje objave

    • tomaz69
      Tudi danes uspešno do “počitka”…cca 300 km..Stelvio, Lago di Resia, Passo Rombo, Passo Giovo…😍😍
    • DESMODUE
      Po 1500 km z letošnjim modelom 510x, lahko strnem malo vtisov in primerjave z modelom 500x Na prvi pogled je najbolj očitna razlika v barvnih kombinacijah. Ob podrobnejšem pogledu opazimo TFT armaturno ploščo,namesto kombinacije led/analog na 500. Ostalo več ali manj znano, okvir je enak,vzmetenje tudi,ergonomija tudi..kar je v bistvu super. Ker je to zelo dobro klapalo že pri 500tki. Tudi oprema je enaka, razlika je seveda v informacijah s TFT ( screen mirroring,tlak in temperatura v pnevmatikah ) upravljanje menijev s stikali na levi strani krmila,osvetljena stikala. Lahek in hiter dostop do ABS in TCS menija,ki ju lahko izklopimo začasno,ali stalno. Dve mapi oziroma riding moda. Še vedno ima tubeless platišča in dodane kotne ventilčke za polnjenje gum. Dodana je protizdrsna sklopka. Največja razlika sta agregat in menjalnik. Agregat ima večjo prostornino,precej večji premer valja in krajši hod, še vedno uporablja 180  stopinjsko gred. Prej je agregat pridobil na živahnosti pri 6000 obratih, zdaj je ta točka pomaknjena na 4000 obratov, ostaja pa tako elastičen, da so zavijanja v križišču možna v tretji prestavi. Veselje do vrtenja je še večje,kot.pri predhodniku. Na zaviti cesti sem recimo izvedel preizkus uporabe ene prestave ( tretje ) in dejansko je uporabna med 30 in 125km/h. Četrta je super med 70 in 145km/h. Menjalnik je fantastičen in med boljšimi,kar sem jih vozil, omogoča prestavljanje navzgor in navzdol prez uporabe sklopke z izjemno lahkotnostjo in natančnostjo ( brez quickshifterja ) V šesti se motor pri 160km/h vrti na 7400 vrtljajih,kar je daleč od rdečega polja in omejevalnika. Že planiram novo avanturo z njim pozno jeseni😉 Zavoji? Zaviranje? Makadami? Vrhunsko! Tablica je na njem, testne vožnje so brezplačne.  
    • Frenk 67
      Ne vem zakaj sem mislu, da je pisker vroče juhe dobra ideja. Sploh je ne zmanjka, ker mi sprot z nosa not kaplja. 😅
    • kawamoto
      Kdor pije per, ima v hlačah mer. 🍻😁😂🤣
    • DAMI34
      When you find a good wife, you not only get a best friend and companion.. but you also receive a driving instructor for life! 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!