Matic7 Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Prav zanimivo mi je čitat kako vsi pravite več,več,več... Ko bi jz govoril za cestni motor!Pri skuterju pa se mi ne zdi tako!Seveda odvisno zakaj ga misliš imeti!Burgman 650 je res fini za vozit,"potovat".Sam je pa izredno okoren,težek in se mi ne zdi uporaben v mestu! Zato pa smo mu napisali 400 ali 500 ccm, večje pa izpustili. Že naši so malce okorni za po mestu, ampak so pa idealna kombinacija vsega, kar potrebujemo. Če ne bi bili tako praktični, bi sam zagotovo vozil motor in ne skuter.
Matic7 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) Ker smo mi v veliki večini na "corduri", vas še posebej opozarjam na moje vprašanje v drugi temi... Popravljeno November 9, 2008. Popravil Matic7
Drejči Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 danes je poštar nekaj mi prinesel.... :naughty:
skuterist Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 danes je poštar nekaj mi prinesel.... :naughty: A je v škatli mogoče "Kit za friziranje" :hmm: To pomeni da boš imel sedaj drugačno frizuro :whistle: Daj kakšno slikco pripopaj da vidimo zadevo preden gre ...... Vsekakor pa poročilo po vgradnji da vidimo koliko se pridobi.
Drejči Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Bom dal slikice... problem je le, da me je poštar čist presenetil in ko je prišel, seveda nisem imel pri sebi cca. 240€, kolikor prideta oba paketa (jermen in variator), tako, da lepim slikce popoldne, ko se oglasim na pošti z denarjem. Pokrov variatorja pa sem dobil že pred nekaj tedni in tudi dve od štirih plastičnih podložk, dve torej še čakam in ko jih dočakam, dam vse skupaj zmontirat. Pol pa :naughty:
Drejči Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Ekola, slikce :) Malossi Multivar 2000, Malossi X-kevlar in orginalni pokrov variomata za Piaggio Master 500 + dve podložki pa še moja nova sopotnica za naslednjo sezono :naughty: nekajmalegabelega.press
skuterist Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Ekola, slikce :) Malossi Multivar 2000, Malossi X-kevlar in orginalni pokrov variomata za Piaggio Master 500 + dve podložki pa še moja nova sopotnica za naslednjo sezono :naughty: nekajmalegabelega.press Lepo, a si se odločil za Malossija in ne J.Costo? Kaj je bil končni razlog?
Drejči Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Lepo, a si se odločil za Malossija in ne J.Costo? Kaj je bil končni razlog? Ja, Malossia sem vzel. Razlog? Predvsem dobavljivost in preizkušenost. Pa tudi nižja cena. Malossi variator sem dobil za 162€ in Malossi jermen za 74€, pokrov variomata je 8€ in podložke 2€, skupaj ≈250€. Sedaj kupim še olje, oljni filter, zračni filter in svečko, ter naredim servis in tuning obenem. :naughty: Še prej pa stestiram sedanje zmogljivosti, da bom lahko potem bolj natančno primerjal in morda sam sebi lažje upravičil investicijo :)
Valentin Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Ja, Malossia sem vzel. Razlog? Predvsem dobavljivost in preizkušenost. Pa tudi nižja cena. Malossi variator sem dobil za 162€ in Malossi jermen za 74€, pokrov variomata je 8€ in podložke 2€, skupaj ≈250€. Sedaj kupim še olje, oljni filter, zračni filter in svečko, ter naredim servis in tuning obenem. :naughty: Še prej pa stestiram sedanje zmogljivosti, da bom lahko potem bolj natančno primerjal in morda sam sebi lažje upravičil investicijo :) No, če bo tko kot pri X9, boš prijetno presenečen. Razen, če ma Nexus že original kaj poboljšan variator... Pri meni je blo tko, da so se po menjavi variatorja sicer pospeški povečali, vendar nikakor ni dosegel več mejnih 8000 vrtljajev, mu je kar zmanjkalo enih 400 - 500. Posledično je bila tudi končna malce manjša. Dokler nisem namontiral še LeoVinceja, hehe...
Drejči Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 No, če bo tko kot pri X9, boš prijetno presenečen. Razen, če ma Nexus že original kaj poboljšan variator... E... kvečemu slabši variator imam jaz originalno notri, saj praviš, da je bil tvoj z osmimi valjčki, no, moj jih ima le šest :headbang: Razlika tako sigurno bo in morala bo biti občutna, da pa ne bo le "po občutku", pa moram tudi malo preveriti sedanje zmogljivosti. In tu nastopi majcena težava. Končno hitrost mi ni problema izmeriti, vržem pod zic Garmina in po koncu vožje pogledam koliko je šlo, težava je pri pospešku. Kako čim bolj natančno izmeriti pospešek? Kakšna ideja? Poleg Nuvi-ja imam še Forerunnerja in načeloma bi lahko na njem gledal hitrost, ob štartu stisnil še štoparico in jo pri 100 ustavil, a to ni najbolj eleganta, kaj šele varna metoda.
Hornet Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Zakaj si pa un cd zravn dobil? :lol1: Hec, hec. :whistle:
jetman Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 (popravljeno) Kako čim bolj natančno izmeriti pospešek? Kakšna ideja? Rabiš kamero, ki bo snemala takšen ali drugačen kazalnik hitrosti. Najboljši je kar on-board, ker gps nima konstantnega osveževanja. Še prej z GPSom izmeriš realnih 50 in 100 km/h, tako da boš potem vedel, koliko ti pri teh realnih hitrostih pokaže on-board števec. Po vožnji samo pogledaš posnetek števca, izmeriš čas in voila :OK: Popravljeno November 19, 2008. Popravil jetman
sesir Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Ma daj,ko mala deca ste!Frizirate te skuterčke...Naj vam bo že enkrat jasno,da to ni namenjeno divjanju in si že enkrat motorje kupte ali pa se zadovoljite s tem kar nudijo!Ne pa da hočte naredit neki iz mopeda,ki itak že preveč gre glede na mala koleasa in vozne lastnosti! zokid 1
jetman Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Ne klobasaj :nono: ... pusti vsakemu svoje. Tudi tebi bi se dalo marsikaj povedati. Peace, Jetman ;)
Drejči Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Rabiš kamero, ki bo snemala takšen ali drugačen kazalnik hitrosti. Najboljši je kar on-board, ker gps nima konstantnega osveževanja. Še prej z GPSom izmeriš realnih 50 in 100 km/h, tako da boš potem vedel, koliko ti pri teh realnih hitrostih pokaže on-board števec. Po vožnji samo pogledaš posnetek števca, izmeriš čas in voila :OK: Hmm... to bi bilo celo izvedljivo. Bom probal. Hvala :)
jetman Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 (popravljeno) Hmm... to bi bilo celo izvedljivo. Bom probal. Hvala :) Rezultat merjenja me zelo zanima! Popravljeno November 20, 2008. Popravil jetman
Puse Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 To se vi pogovarjate o 50ccm ? ali več ? Če se za 50ccm kdo ve kolk kaj gre maxiskuter brez blokad ? Hvala
Roky Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 To se vi pogovarjate o 50ccm ? ali več ? Če se za 50ccm kdo ve kolk kaj gre maxiskuter brez blokad ? Hvala Ti pa neveš kaj točno pomeni maxiskuter, kajne? Skuter z 200 kubiki ali več... Nisem še videl maxiskuterja z 50ccm :o
Hornet Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 (popravljeno) Noben skuter od 125 ccm naprej naj nebi imel blokad. 4 takni sigurno, dvotaktni pa mogoče kakšen ima. Maxiskuter je mišljeno okoli 250ccm in naprej. S tem da je večina maxiskuterjev bolj potovalne narave (udobje, lega na cesti, vetrna zaščita, itd). Popravljeno November 20, 2008. Popravil Hornet
Puse Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 (popravljeno) Kolk je pa kej končna teh močnejših ? Pa avtomatik je seveda ane ? Popravljeno November 20, 2008. Popravil Puse
jetman Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 500 ccm imajo končno okrog 160 km/h, 250 ccm okrog 130 km/h. 95% modelov ima brezstopenjski avtomatski menjalnik oz. variator, enako kot imajo 50 ccm skuterji.
Scarabeo 500 Objavljeno November 22, 2008 Opozori Objavljeno November 22, 2008 Lep pozdrav vsem maxijem. Če ima morda kdo scarabea 500 star tip, na razpolago imam popolnoma nov komplet gum Pirelli ST 66. Kontaktiraj na PM. Scarabeo
Drejči Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Torej, rezultati testiranj so tu in že mi je žal, da sem šel testirat :unsure: Zakaj? Beri spodaj. Najprej sem Nexusu dodal Garmin Forerunner 305, tako sem lahko izmeril najvišjo in trenutno hitrost, razdaljo ter čas. Torej vse, kar potrebujem. Dal sem ga na krmilo, tako sem lahko vklapljal in izklapljal štoparico, ne da bi moral odmakniti roke z krmila. Varnost ;) In sedaj rezultati.... končna hitrost: 156km/h (Garmin) 174km/h (potovalni računalnik) pospešek 0-100km/h: 12.11s (hitreje ni šlo :headbang: ) pospešek 0-400m: 16.96s Za konec pa. Brzinomer na Nexusu mi laže za dobrih 10%, kar pomeni, da pri 100 na števcu, grem jaz le slabih 90km/h in da končna hitrost ni 174km/h. Upam, da bo z Malossijevim variatorjem bolje in se bom vsaj približal podatkom, ki so bili navadeni v @skuterist-ovi tabeli o maxiskuterjih. Tam, se mi zdi, naj bi moj imel okrog 9 sekund do sto. 12s ni niti blizu!!
Hornet Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Pospeški so odvisni tudi od teže voznika, količine goriva v posodi, vetra, temperature okolice in asvalta, oprijema gum,... Pa še večina podatkov je napačnih za cca 10% kot si sam ugotovil, dvomim da je pri pospeških odklon drugačen.
Drejči Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 (popravljeno) Podatki, dobljeni z GPS-om so bolj ali manj točni, ura je absolutno točna :) Maksimalna hitrost je bila merjena na razdalji 7 kilometrov, 2x, pospešek sem meril tako, da sem najprej z GPS-om ugotovil koliko je resnično 100km/h in koliko pri tej hitrosti kaže števec na Nexusu. Ko sem to vedel sem le še meril čas, potreben, da to hitrost dosežem. Resničnih 100km/h je na števcu Nexusa 110km/h. Merjeno 10x, dobrih 12 sekund je najboljši čas, dosežen, zanimivo, pri speljevanju z mesta pri prostem teku, če sem obrate dvignil in držal zavoro, ter nato speljal, je bil rezultat slabši, 13.xx sekund. Moja teža je 86kg + oprema, poln rezervoar goriva in temperatura okrog 7ºC Lahko pa, da so Italjani to merili tako, da so dal na skuter enga, ki ima 50kg s posteljo vred, prazen rezervoar, pritisk v pnevmatikah 5bar+, temperatura 23ºC,... :D aja, pa po klancu navzdol... Popravljeno November 23, 2008. Popravil Drejči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se