Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Zdravo!

Svojo XTjko sem prodal in zdaj ogledujem kaj bi naslednje kupil. V ožji izbor je prišla tut TDM. Sej sem bral temo lepo od začetka, ampak sem pri 15. strani obupal, kar je preveč je pa preveč...

Mučijo me nasprotujoča si mnenja glede voznih lastnosti tega mopeda. Saj sem ga preizkusil, ampak po 10km dobiš bolj en drek občutka, medtem ko se treseš, da kolegu nebi razbil motorja in imaš en kup drugih skrbi. Predvsem bi rad, da mi nekdo, ki si je dejansko lastil kaj več kot samo APN6 in potem TDM (ta pač nima izkušenj z drugimi mopedi), pove zakaj je izbral TDM in ne npr. Varadero, za katerega sem kar od nekaj glav slišal, da je neverjetno vozen motor, kljub temu da je kravast, ali pa kak drug motor v tem segmentu.

Aja še ena malenkost: ali vozi kdo ta motor z enduro škornji? (Alpinestars TECH3)

Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi Honda Varadero vs Yamaha TDM imaš nekaj strani kreganja in nabijanja. Tudi v temi Varadero piše kaj. TDM je popolnoma cesten motor, Varadero je bolj all-road varianta, ker ima primerne gume in dajše hode vzmeti.

Jaz se vozim z normalnimi cestnimi škornji TCX Competizione S gore-tex.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Aja še ena malenkost: ali vozi kdo ta motor z enduro škornji? (Alpinestars TECH3)

Hvala, LP

jaz z turing škornji, jutri grem gledat nove v TC...........:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Se en novi lastnik TDM 900. Zaenkrat sem cisto navdusen, manjka pa mi le kovcek. Danes sem bil v trgovini, kjer naj bi jih imeli, pa jih nimajo vec. Ali ima mogoce kdo rabljenega in bi prodal? Novega ne bi kupoval, ce ne drugace ne bo slo.

Poleg tega me zanima, ce komu lezi kje povisano steklo in bi ga posodil za kaksen krog. Ce bi se obnesel, ga kupim.

Stranski nosilci, centralno stojalo... Ce se komu slucajno valja v kotu... :)

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW, ali se pri TDM 900 ('02) zadnji kovček montira direkt na motorjev "prtljažnik" ali je treba montirati posebne nosilce za kovček?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW, ali se pri TDM 900 ('02) zadnji kovček montira direkt na motorjev "prtljažnik" ali je treba montirati posebne nosilce za kovček?

Lahko montiraš direkt na motor. Uporabiš univerzal Givi ploščo. Jaz imam 52l Maxio tako montirano že 3 leta BP. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala :whistle:

jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki:

tati, mislim da se tebi, ni treba bat :winkiss: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala xenon900.

ni mi bilo jasno, ker vsaka TDM-ka, ki jo vidim s kufrom, ima tudi posebne nosilce zanj. zakaj pa, če je mogoča montaža direkt na motor? je bolj stabilno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki:

okrog 380-500, odvisno, kolk kvalitetn materjal si vzela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala :whistle:

evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov :( ja kap me je... drag šport ni kaj :P

drgač pa:

- dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj

- ketna + oba zobnika (240 evrov)

- zavorne ploščice (155 evrov)

- servis 90 evrov

pri Jure Primec servis v Ljubljani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tkole na enkrAT je res šok, jest mam letos sam ketno za menat, ostalo sem že lansko leto, po kosih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva?? :eek: 750 € :kva1: Mene bi ziher kap. Dobro imel si še zamenjavo gum.

A verigo si imel že pretegnjeno, da si jo dal zamenjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov :( ja kap me je... drag šport ni kaj :P

drgač pa:

- dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj

- ketna + oba zobnika (240 evrov)

- zavorne ploščice (155 evrov)

- servis 90 evrov

pri Jure Primec servis v Ljubljani.

750€ :eek: To je pa res preveč :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj

50 eur preveč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ketno in zobnike se mi zdi 240€ preveč, od DIDa se gibljejo cene okol 150-180, pa 155 za ploščice je tud full preveč, ker za komplet motor dobiš sintrane EBC za 80€. Tko da morš met res eno super kvaliteto za tak dnar!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene ustrezajo "originalnim" rezervnim delom. Predvidevam da se je sam odločil za to varijanto. Z enako kvalitetnimi aftermarket ploščicami in verižnim setom bi bilo nekje pol ceneje. Pri gumah bi pa mogoče prišparal ene 20 eur z montažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene ustrezajo "originalnim" rezervnim delom. Predvidevam da se je sam odločil za to varijanto. Z enako kvalitetnimi aftermarket ploščicami in verižnim setom bi bilo nekje pol ceneje. Pri gumah bi pa mogoče prišparal ene 20 eur z montažo.

Tako je ... Pa mi vsi govorijo, da je servis za Ducatija drag :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov :( ja kap me je... drag šport ni kaj :P

drgač pa:

- dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj

- ketna + oba zobnika (240 evrov)

- zavorne ploščice (155 evrov)

- servis 90 evrov

pri Jure Primec servis v Ljubljani.

za vse tole samo 750 evrskih?....prepoceni...saj je samo 90 evrov za servis z materialom nerealno...Jure bo moral dvigniti cene, drugače bo bankrotiral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!