Jump to content

Yamaha TDM 900


Noise

Recommended Posts

Simpatično,ekonomično,zanimivo............

Samo konkurenca v tem razredu je strašna,pa bo treba počakat in šele po tem se bo pokazala prava vrednost.

Meni osebno je TIGER boljša ponudba!

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Link to comment
Share on other sites

Res zakon, mislim pa, da Delta team v primeru Yamahe ne pretirava s ceno, mislim, da je ta model (bil) drag že zarad same Yamahe. Že TDM 850 je bil relativno drag (glede na to kaj nudi in konkurenco), mislim, da bo nov še kakšnega jurcka DEM dražji (sorry, po novem letu nekaj sto €). Drugače mi je pa zlo všeč, že stari, kaj šele ta!

Lojzi ma vas rad

Link to comment
Share on other sites

quote:

Zadeva s 86PS mi ni čisto jasna - pravijo da so dodali 9PS, prejšnji model je imel 80PS... Spet so pa "pozabili" dodati centralno stojalo, kar je pri touringih obvezna oprema (mazanje verige). Če ne bodo pri Delta Team pretiravali z ceno, bo to odlična zadeva. Bravo Yamaha!!!

Glede konjičkov tudi meni ni čisto jasno, v glavnem, 2002 bi naj imel 86.2KM...

Glede verige: itak da če imaš touring, nabaviš še scottoilerja in ni treba več mazat ; sej ne, se hecam - se strinjam glede stojala, ja...

Cena: cca 2 mio SIT --> meni se ne zdi rahlo preveč, a ne moremo pričakovati, da se bo nov model prodajal po enaki ceni kot star...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

Pa zakaj ketna... kardan nej gor vržejo pa je...

Aja, pa armaturka je grda... bljak... digitalca dol... sej nima veze kok je cenejši pa to... grd je...

Mogoče bom poiskal kakšen starejši letnik ko bom pri denarju... če bom sploh kdaj.

LP

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Pa zakaj ketna... JERMEN naj dajo gor, pa bo!!!

Ker so (menda) popravili kljucne slabosti starega modela (cel premehek, pa trd in zatikajoc menjalnik) je tole najbrz krasna stvarca. Meni zal ne ustreza tako pokoncna drza, ampak za nekoga, ki je imel enduro in bi rad nekaj "podobnega, a hujsega" se mi zdi krasna izbira. Ampak drag je, drag... Ne samo Iceu je jasno, da za ta denar dobis ze Bandita 1200S, pa se malo ostane... npr za usnje... celado... To pa ni zanemarljivo!

Mimogrede: v prvem porocilu v Motorradu so napisali, da ima ta model v primerjavi s starim res malce vec moci in navora, "pokvarili" pa so delovanje motorja, ki po novem menda deluje precej "grobo" in ima tudi precej obcutne vibracije pri vseh obratih...

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

quote:

Meni je fuuuul lepa oblika, sam pri barvah so ga mal pihnili. A ste

Se strinjam, mačica... HOČEM MOOODRROOOOOOO!!!

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

Letos sem kupoval TDM-ko. Odločal sem se med l.2001 in l.2002. Ker po navadi novim modelom prvo in drugo leto odpravlajo napake, sem se odločil za starega-preizkušenega. Če pa bi vzel novega, sem imel nagledanega ravno rumenega. V mojem črnem kombinizonu imam enako rumeno linijo. Uf, kaka kombinacija. No, mogoče čez par let...

Link to comment
Share on other sites

Guma spredaj: 120/70-18

Men teh 18 col nič ne diši.

Sitar nima v programu niti ene gume teh dimenzij!? (saj vem da so še drugi, ampak...)

Vse drugo pa uuaaaauuu.

Ko se malo umirim , pa veliko privarčujem , bom sigurno kupu , sam ne vem ali model 2025 ali 2026 .

LP Premza

iiiiiiiiiiiiiii...

Link to comment
Share on other sites

Še za 850 let. 98, za katero sem gruntau kako bi zbrau dost dnarja da bi jo kupu in sem jo probavu se mi ni zdel vredno zapufat, kaj šele da bi to kupu (tip je hotu met 1.400.000 sit). Sicer mi je bla pa 850-tka fejst dobra, po moje bi mi bla ta tut. In ce sem se na super tenere navadu šaltat brez klonk-anja, bi se tle sigurno tut. Sicer sem pa tut to kar mam preplacau... pa kaj pol...

ace

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kar se mene tiče, mi taka poza na motorju, ki visi na rit, ne diši. Sem že imel eno Yamaho (600 - diversion), ki je tudi visela na rit, ta je pa še bolj pokončna. Potem moram cel ovinek popravljati krivuljo. Tudi dizajn mi ni všeč, pa avtomobilska armatura, pa oklepi, ki objemajo vilice, fuj.

Mi je pa nadvse všeč agregat - 2 cilindra 900 cc, želel bi si ga recimo na mojem Suzukiju SV 650.

Link to comment
Share on other sites

Izredno lepo oblikovana!Konji hm no ja sej koneckoncev to ni čisti cestak!Barvne kombinacije lepe!900ccm še mal pa bo liter!Upajmo da bo žrla malo manj olja kot prejšni model!

Ciao,by Pero

Link to comment
Share on other sites

Puzdravleni !

Ja men je oblika res lepa in za tiste, ki so bolj enduraši po srcu je to prava izbira, cena je kar visoka :(

Meni osebno je ta stvarca prešvoh, pa še ful pokončno in dokaj visoko se sedi in se ne počutim prav prijetno, v dirkaškem razpoloženju na tako pokončni in visoki poziciji na motorju z 86 konji al neki podobnga pravte..

"No revenge means no satisfaction"

Link to comment
Share on other sites

Vidim, da mnogi grajate TDM makino zaradi pomanjkanja konjev.

Ne vem sicer kdaj in na kateri strani na internetu (mislim da motorcycle.com) so na isti malce bolj ovinkasti cesti testirali Yamaho TDM 850 prejšnji model in Kawla ZX6-R 110KM.

V glavnem ne vem kako točn je že bilo toda s TDM se je dalo hitreje in varneje odpeljati po cesti.

Prednost naj bi bila moč že pri nizkih obratih in višja pozicija sedenja, kar naj bi bila prednost pri prehitevanju in preglednost nad cestiščem ....

V glavnem znano je že, da se moč ne meri le v KM temveč tudi v navoru in na kakem območju je ta razpoložljiv, TDM mašina je pa tudi že dovolj preizkušena glede vzdražljivosti tako v puščavi (pred leti) kot na cesti (obstajal je tudi cesntni TRX, ki se na žalost iz meni neznanih razlogov ni prav dobro prodajal).

DDV ze vkljucen v ceno

Uredil - rok on 12/01/2002 17:14:22

Link to comment
Share on other sites

quote: Men teh 18 col nič ne diši.

Sitar nima v programu niti ene gume teh dimenzij!? (saj vem da so še drugi, ampak...)......nekako jih še nisem probal, čeprav bi znali bit biljši. Si v tej smeri razmišljal?

Accelerate 'till you see God, then brake.

Link to comment
Share on other sites

Ocitno se testni voznik ni se peljal s TDM letnika 99 naprej! Ce bi se, bi ugotovil, da v ogledalih ne vidi svojih ramen, da motor zaradi novih karburatorjev, sklopke in prestavnih razmerij vleče nesunkovito in nežno. Kar se tiče vzmetenja, pa menim da trše vzmetenje ni nujno prednost. Ko prevozis 700km na dan po takih in drugacnih cestah, se bolj trdo vzmetenje spremeni v bolj bolečo rit! Prejsnji model TDM ima sorazmerno veliko porabo. Kako je kaj pri novem modelu?

Link to comment
Share on other sites

Meni osebno je TDM že od vsega začetka zelo lep, predvsem pa tehnično dopolnjen motor!Zdaj zadnja let je res da je dobil konkurenco ma leta 90 jo pa sploh ni imel!Še vedno mislim da je TDM pred konkureno, tudi ta nov model tdm900 je čista poezija!Kar se tiče cene pa mislim da je čisto realna!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Link to comment
Share on other sites

quote:

maroon]Se strinjam, mačica... HOČEM MOOODRROOOOOOO!!!

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co// [/maroon]

hmmmmmjjjjjjaaaaaa

MOOODRROOOOOOO letos ni spljoh

more luck next year

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

yankee

Novinec

Član od: ponedeljek, 09.09.2002 18:36

Objav: 1

Kraj: KrAs

Objavljeno: 10 sep 2002 20:02 Zadeva: Auspuh za TDM 900

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdrav..

Sem se ze rahlo navelical original auspuha(glas,katalizatorji),pa me zanima ce je kdo ze poizkusil kaj zamenjat ali predelat....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ima kdo dejanske izkusnje s tem motorjem, ker tisto "rekla kazala" ni ravno iz prve roke. Nekateri testi pa so itak podvrzeni vplivom tovarne. Ce je kdo stestiral ta motorcek naj prosim malo pove svoje iskusnje. Ce pa je kdo lastnik pa se toliko bolje. Zanima me ali je res toliko vec vibracij, kako je s porabo olja, ima mogoce se kaksne zacetniske napake, ki znajo povzrocat probleme??

LP

Link to comment
Share on other sites

....kupil aprila....drugi teden ga peljem na servis ( 18k) z prvo gumo je res mal problem,ker jo je tezko dobit...dobi se samo metzeler ali pa bridgestone..dunlop pa je svinjsko draga ker je sam za japonce..

Drugac pa kar se voznje tice je kot bicikl...ko se ga navadis gre sam..

poraba je majhna(pod 5),zavore so super,olja do sedaj mi ni pozrlo niti za vzorec,kar se pa konjev in navora tice je proti TA,ki sem jo imel prej razlika kot dan in noc...od 2000 naprej do rdecega polja samo vlece...brez lukenj...vibracije se nekje do 3500 cutijo,pol pa zginejo...in so dalec od tega da bi bile nadlezne... 8)

Link to comment
Share on other sites

yankee

Novinec

Član od: ponedeljek, 09.09.2002 18:36

Objav: 1

Kraj: KrAs

Objavljeno: 10 sep 2002 20:02 Zadeva: Auspuh za TDM 900

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdrav..

Sem se ze rahlo navelical original auspuha(glas,katalizatorji),pa me zanima ce je kdo ze poizkusil kaj zamenjat ali predelat....

Sicer ni 900, ali ipak...

http://users.volja.net/elbarto2/slike/

30 prešernov, inkluzive montaža. Pripelješ, greš na kosilo, Vili med tem porihta spodnji del do konca, gor zmontira, prideš sit nazaj, daš original v avto, odpelješ z BBRROOOOOOMMMM zvokom nazaj (oz naprej..)

Filigransko izdelano, vidi se samo en var, pa še ta je dosti lepši od tistih ki so na okvirju.

LP, El Barto

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!