Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

šparat na lastni varnosti..... :hmm:

slab izgovor...

ni take panike ... edina posledica šparanje z tem ščitnikom je blo tole -->

(poskus šparanja ampak narejena škoda)

post-14-1080044396.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst to počnem uglavnem zarad frendov, pa da sm lepši na tromostovju.

post-14-1080052020.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da se razumemo: bistvo dirk oz. drajsanja s koleni ni sedaj to, da ti znucaš drsnike v nulo oz. da drajsaš na polno celo dirko. Če bi dirkači to počeli, bi jih znucali v eni sami dirki. Dirkač vedno poskuša minimalno drajsati s kolenom po tleh oz. kakor je rekel Beno: drajsniki so bolj za zaščito samega kombinezona da ga ob morebitnem stiku z asfaltom ne poškodujemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da se razumemo: bistvo dirk oz. drajsanja s koleni ni sedaj to, da ti znucaš drsnike v nulo oz. da drajsaš na polno celo dirko. Če bi dirkači to počeli, bi jih znucali v eni sami dirki. Dirkač vedno poskuša minimalno drajsati s kolenom po tleh oz. kakor je rekel Beno: drajsniki so bolj za zaščito samega kombinezona da ga ob morebitnem stiku z asfaltom  ne poškodujemo.

To drzi ... ampak dirkač ne drajsa z njimi celo dirko zato da jih nebi znucal temveč zaradi oprijema. Drsniki so namenjenu tipanju, kar pomeni za feeling. Feelinga pa ni pravega če dirkač na povno tiši koleno v asfalt, poleg tega pa še zgublja oprijem.

Popravljeno . Popravil beno
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm pa zmer kolen tolk vun porinu da sm drajsnu, pol sm ga pa lepo začel pospravljat ob oklep, dokler nismem začutil, da je motor podrt tako, kot je še lahko.

Na skuterjih je pa malo drugače, se strinjam npr. z Italjetom sem se jest takat tut kar opru na asfalt in mel prec boljši občutek in filing na pisti. Na Grand prixu je bilo to vseeno malo drugače.

No ja, vsak ma svojo teorijo, važno, da uničujemo - ščitnike seveda ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič na Grobniku..... levo koleno.... potem pa na Rakitno prvič po desnem kolenu...

Na Grobniku sam svoj mojster, na Rakitno pa za motogurujem Bladzom še po desnem.... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do roba (in še malo preko) brez drsanja po kolenu :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

post-14-1080112299.jpg

Popravljeno . Popravil elbarto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak na zadnji gumi pa še ene 8 mm manjka, kajne? :)

Se ti vidi da si še nov in ti zato ne zamerim...tisto je bočni del plašča, tam ko pišejo oznake gor itd...do tja ne prideš, če hočeš ostat cel...evo, še ena, tu se lepo vidi, kje je rob gume. Če bi bila 8 mm širša, bi še tam dol pokuru..

Ales klar? :naughty:

post-14-1080327429.jpg

Popravljeno . Popravil elbarto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o :o :o Kaj pravite na to ??? :o :o :o

"udobno" ležanje na toplem asfaltu ..... zanimivo bi blo videt naslednji posnetek ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale dva se sploh ne peleta ampak sta se kr naštimala na kolena, sploh pa tadesni, poglej mal radije:)

to je photoshop montaza! .) :)

...sam sta vseen fakerja!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm ga prvič na Jezerske, filing the best.

Na začetku sm se zihr bol počas pelu s kolenom na tleh kt pa brez, pol k se pa navadš je pa bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V teoriji voženj motornih koles obstaja več tehnik voženj, ki se različno imenujejo. Med različnimi poimenovanji naj naveden tri, ki so meni najbližje:

- t.i. športni način vožnje, kjer motorist napr. v levem ovinku presede v levo izven navpične (vertikalne) osi motornega kolesa in s tem premakne težišče motornega kolesa, tako da se v zavoju motorno kolo manj nagne (druge podrobnosti bom izpustil), s tem pa se dopušča večja hitrost z manjšim nagibom motornega kolesa, s levim kolenom pa motorist kontrolirala po potrebi oddaljenost svojega položaja od ceste (razen Rossija, ki se je s kolenom enkrat rešil sigurnega padca)

- t.i. klasična drža, kjer motorist na motornem kolesu ostane vedno v vertikalni osi motornega kolesa, ne glede na nagib motornega kolesa v ovinku

- t.i. angleški stil, ko motorist vedno ostane pod pravim kotom, glede na vertikalno os na vozišče. Pri tej tehniki je potrebno najbolj nagniti motorno kolo (pri isti hitrosti in isto ostrem zavoju) in je primerna predvsem za vožnjo na poligonih – spretnostna vožnja.

Seveda obstajajo tudi druge različne variacije na to temo, običajno pa motoristi izberejo tisto, ki jim najbolj leži, ni pa nujno, da so izbrali pravo. Vsaka ima svoje prednosti in slabosti. Samo dejstvo, da nekdo potegne s kolenom po tleh v zavoju, še ne pomeni, da se zna peljati in da je s takim stilom najhitrejši oziroma kar je še bolj pomembno »najvarnejši« tako zase, kot druge udeležence v prometu.

Da se da hitro in varno peljati (tudi do konca gume) so dokazali že mnogi dobri motoristi, ki jih poznam. Je pa tudi nekaj takih, ki so s »fiberco« brusili kolenske ščitnike – drsnike, da bi bili »kao frajerji«, gumo pa imajo po sredini ravno, robove pa nove.

Upam, da me sedaj strokovnjaki ne bodo raztrgali na koščke, ker sem zadevo dokaj poenostavil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kam z zunanjo nogo, kam z notranjim stopalom...

Zunanja noga in notranje stopalo.... :? :hmm:

Drgač pa se glih na tak način nagneš, kot se nagneš z vsemi ostalimi motorji. Rit dol, kolen vun in gremo drajsat :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!