HyperJack Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Imel bi eno bolj obširno vprašanje. Zanima me kako deluje katalizator in kje se ponavadi nahaja ter kakšna je razlika med 4-t izpuhom in 2-t DUŠILCEM brez resonance. Če kdo pozna kakšn ostvar kjer je to slikovito prikazano. Sem že googlal vendar nisem našel nič pametnega. Hvala lp
C4V4L13R Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 kolkor sem se jz pozanimov, katalizator deluje kot nekakšno "cedilo" za izpušne pline...se pravi del jih zaduši, zadrži izgleda pa kot nekakšno satovje, kje se pa nahaja, je pa odvisno od motorja, lahko je v sami cevi po večkratnih presledkih ali pa v samem loncu toliko info sem do sedaj dobil jaz...če se pa motim, poznavalci popravite me :whistle:
DAN Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/motor/kataliza.htm Kdo bi si mislil kaj google ven vrže :blink:
MarduK Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 Imel bi eno bolj obširno vprašanje. Zanima me kako deluje katalizator in kje se ponavadi nahaja ter kakšna je razlika med 4-t izpuhom in 2-t DUŠILCEM brez resonance. Če kdo pozna kakšn ostvar kjer je to slikovito prikazano. Sem že googlal vendar nisem našel nič pametnega. Hvala lp Pomagalo bi, če bi opisal zakaj rabiš, razlik je namreč veliko, kaj točno te zanima se pa ne ve... (Če imaš v mislih tlačit 4-t izpuh na zwei-takta, ti že zdaj brez razlage povem, da je to ena velika bedarija)
digg Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 Zdravo! Imam namen predelati original izpuh za Fazerco 2004 in imam nekaj vprašanj za katere upam da mi boste znali odgovorit: - namen predelave je v prvi vrsti zboljšati zvok, ki ga ima original izpuh- in zato mi je škoda (žau) dat 500 do 700 eur za kako športno varjanto - na netu sem našel nekaj slik tistih ki so se tega lotevali (glej priponke) - rad bi dobil "globok" zvok - namen imam odpreti izpuh - glej sliko kjer je prikazana pot plinov - sedaj pa vprašanje ali naj samo naredim kot je na naslednji sliki: ok tu so še dodane neke zaklopke (vijola barve štangica), ki se jaz z njimi ne bom ukvarjal, ampak ali zapreti pretok plinov skozi rumeno cev in odpreti za pretok samo skozi dve sivi cevi - ki gresta do konca izpuha nazaj kot prikazujeta rdeči puščici. Naj poudarim da sta ti cevi sorazmerno tanki in se bojim da bom dobil "kovinski zvok". Ali imam prav??? -druga varijanta je zapreti pretok skozi rumeno cev in zamenjati komplet 2 sivi tanki cevi z dvema debelejšima - naluknjanima (prerforirana) in okrog nje natlačiti volno? skozi celi izpuh? Ampak v tem primeru se bojim da bo zadeva preglasna... Kot vidite na slikah je izpuh zelooo zadušen s pretoki in verjetno bi se tudo performance malo izboljšale. No, če se kateri spozna bolje na izpuhe ga prosim za nasvet.
simonsi Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 Najlažje, da mu odpreš hrbet oz trebuh, odstraniš zelen prekat na obeh straneh in pustiš rumene cevke. Potem probaj, kako ti bo všeč. Druga varijanta pa je, da odstraniš vso notranjost in poševno, od vstopne cevi skozi cel lonec, napelješ perforirano cev. Naj bo enakega premera kot vstopna ali nekoliko večja da se natakne gor in eno kvalitetno volno. Na zadnjem delu lonca, boš pa izhod moral sam pogruntat. Pa odstrani še katalizator, ki mora biti v krivinah nekje pred loncem.
HyperJack Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 Imam namen narediti dušilec za 2t motor. Zato tudi sprašujem, da vidim kakšna je razlika med 4t in 2t različico.
simonsi Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 4t je večji in ima večji fi. 2t je manjši. V bistvu pa oba delujeta na isti princip.
digg Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 Najlažje, da mu odpreš hrbet oz trebuh, odstraniš zelen prekat na obeh straneh in pustiš rumene cevke. Potem probaj, kako ti bo všeč. Druga varijanta pa je, da odstraniš vso notranjost in poševno, od vstopne cevi skozi cel lonec, napelješ perforirano cev. Naj bo enakega premera kot vstopna ali nekoliko večja da se natakne gor in eno kvalitetno volno. Na zadnjem delu lonca, boš pa izhod moral sam pogruntat. Pa odstrani še katalizator, ki mora biti v krivinah nekje pred loncem. Ja samo ali ne bo potem problem z preveč vrtinčenjem plinov v izpuhu če odstranim samo zelen prekat? Nekje imam v ozadju mišlenje: večji premer perforirane cevi + volna okrog = globji zvok, tanka cev (neperforirana, kakor je original)= "kovinski" zvok. Je moje mišlenje napačno???
simonsi Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 Vrtinčenje te nima kej skrbet, ker bolj kot se original vrtinči, se že ne more. :D Če sta cevki dovolj masivni, ne bi smelo biti kovinskega zvoka. Če si se že odločil za predelavo nimaš kej zgubit, v najslabšem primeru pa zavariš nazaj. Kovinski zvok se pojavi, če je stena lonca pretanka, ali pa če cev ni fiksna. Če bi pa izpraznil notranjost, potem bi se pa lonec drl kot zaklano prase. :)
HyperJack Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 4t je večji in ima večji fi. 2t je manjši. V bistvu pa oba delujeta na isti princip. Samo to me je zanimalo..... :OK: Hvala
C4V4L13R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 mam dva vprašanja: 1) mogoče kdo ve povedat, kaj je sploh tisto v izpuhu, kar doda nek delež moči? 2) v bližini sta dva proizvajalca avtoizpuhov pa ma foter mal poznanstev noter, tako, da bi mi lahko zrihtal avspuh. v cevi mam katalizator, tako, da naj bi zamenjali izpušno cev. kako je pa z loncem pa ne vem. namreč originalnega bi rad obdržal. lahko bi mi naredil avtomobilskega, sam kolk je to sploh primerno? sej če bi se zmenu, bi mi naredil tako, da bi bila samo cev v loncu, okol pa volna. verjetno bi se dalo to zmanit za normalen denar. ne vem, grem se v kratkem pozanimat. je pa v ljubljani en majster, ki dela izpuhe za avtomobile in je tud enmu forumašu naredu izpuh za motor...
Port Folio Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 Hmmm ajde izstrelil bom eno :whistle: vprašanje, v bistvu povejte mnenja: Če bi dal slip on od motorja "Thunderrace" YZF 1000 ccm (4-valjnik) na RSV 1000 ccm (2-valjnik), bi bilo kaj narobe? :fredy:
danci1973 Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 mam dva vprašanja: 1) mogoče kdo ve povedat, kaj je sploh tisto v izpuhu, kar doda nek delež moči? Izpušni plini imajo svojo hitrost in maso. Zato imajo tudi gibalno količino. Ko se izpušni ventil zapre, se zaradi gibalne količine plini še vedno gibljejo po cevi proti izhodu, kar pa v cevi pri ventilu ustvari podtlak. Ko se ventil odpre, ta podtlak pomaga izpraznit cilinder, zato v cilindru ostane manj 'starih' izpušnih plinov in je več prostora za mešanico. Toje pridobitev moči št. 1. Ker pa so sesalni in izpušni ventili nekaj trenutkov odprti istočasno, ta podtlak ne samo da pomaga posesat izpušne pline, ampak celo pomaga v cilinder potegnit nekaj nove mešanice. Tako v cilinder pride več mešanice, kot bi je prišlo, če bi to nalogo opravljal samo bat. Pridobitev moči št. 2. Če se malo poglobiš v to tematiko, hitro ugotoviš, da lahko to deluje samo pri določenem razponu vrtljajev. Širina razpona je nekako obratno sorazmerna pridobitvi moči - če recimo želiš širok razpon, boš v tem razponu pridobil le malo moči. Če pa potrebuješ veliko dodatne moči, pa je ta lahko le v majhnem razponu vrtljajev. Karakteristike izpuha se spreminjajo predvsem z premerom in dolžino izpušnih kolektorjev. 2) v bližini sta dva proizvajalca avtoizpuhov pa ma foter mal poznanstev noter, tako, da bi mi lahko zrihtal avspuh. v cevi mam katalizator, tako, da naj bi zamenjali izpušno cev. kako je pa z loncem pa ne vem. namreč originalnega bi rad obdržal. lahko bi mi naredil avtomobilskega, sam kolk je to sploh primerno? sej če bi se zmenu, bi mi naredil tako, da bi bila samo cev v loncu, okol pa volna. verjetno bi se dalo to zmanit za normalen denar. ne vem, grem se v kratkem pozanimat. je pa v ljubljani en majster, ki dela izpuhe za avtomobile in je tud enmu forumašu naredu izpuh za motor... Zakaj ne bi bilo primerno? Saj je isto, le mere bi bile drugačne... lp, D.
C4V4L13R Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 1) aha...torej, če js prov zastopim je v bistvu izpuh tako narejen, da nekoliko zadržuje pline, da povečajo podtlak, kateri boljše izprazne cilinder, in tako je mešanica benza/zraka močnejša. 2) samo, kje je potem razlika recimo med akrapovičem, originalnim izpuhom in ne vem... drugimi aftermarket? Pa to k je akrapovič ne vem... sp-series pa bolt-on pa slip-on al kaj že pa nevem kaj še vse... 3) kaj pa katalizator? 4) še to...torej, če je avtomobilski lonec tudi primeren...zakaj potem taka razlika v ceni recimo? no...to se navezuje tudi na 2. odstavek :unsure: :unsure:
danci1973 Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 1) aha...torej, če js prov zastopim je v bistvu izpuh tako narejen, da nekoliko zadržuje pline, da povečajo podtlak, kateri boljše izprazne cilinder, in tako je mešanica benza/zraka močnejša. Ne, izpuh ne zadržuje plinov. Vsaj namenoma ne... Če izpušnh cevi sploh ne bi bilo, bi izpušne pline iz cilindra potisnil bat in bi se takoj 'razkadili' v zrak. Če pa jih spelješ v cev, ti plini potujejo po cevi z neko hitrostjo in gibalno količino. 2) samo, kje je potem razlika recimo med akrapovičem, originalnim izpuhom in ne vem... drugimi aftermarket? Pa to k je akrapovič ne vem... sp-series pa bolt-on pa slip-on al kaj že pa nevem kaj še vse... Glavna razlika je v tem, da so originalni izpušni lonci večinoma refleksijski, težki in kvarijo pretok plinov. Večina aftermarket izpušnih loncev je absorbcijskih, precej lažjih in manj vplivajo na pretok plinov. Med bolt-on in slip-on je edina razlika v tem, da se eni nataknejo na cev in pritrdijo z objemko, drugi (bolt-on) pa se pritrdijo na obstoječo prirobnico. Če pa govorimo o kompletnih izpušnih sistemih, pa so razlike lahko bistveno večje - lepše zakrivljene cevi, pravilno oz. drugače zračunane dolžine in premeri kolektorskih cevi, lepše/boljše izvedena združitev večih cevi v eno - vse to lahko vpliva na pretok plinov in na zgoraj opisan efekt. 3) kaj pa katalizator? Katalizator je še ena stvar, ki tudi nekoliko ovira pretok plinov. 4) še to...torej, če je avtomobilski lonec tudi primeren...zakaj potem taka razlika v ceni recimo? no...to se navezuje tudi na 2. odstavek :unsure: Ker se avtomobilskih loncev izdela 500x več, ker avtomobilski lonci ne rabijo lepo izgledat - večinoma zadošča samo kolikor-toliko 'lepa' izhodna cev, ... D.
C4V4L13R Objavljeno Junij 8, 2007 Opozori Objavljeno Junij 8, 2007 u...najlepša hvala za tole razlago :OK: zdej mi je 200% vse skup bolj jasno :D
no_name Objavljeno Junij 8, 2007 Opozori Objavljeno Junij 8, 2007 Hmmm ajde izstrelil bom eno :whistle: vprašanje, v bistvu povejte mnenja: Če bi dal slip on od motorja "Thunderrace" YZF 1000 ccm (4-valjnik) na RSV 1000 ccm (2-valjnik), bi bilo kaj narobe? :fredy: ThunderACE ima "bolt-on" :rolleyes: drugače pa narobe ne bi bilo nič. Vprašanje je le kaj bi izgubil oz. kaj bi pridobil...
bajsi Objavljeno Junij 8, 2007 Opozori Objavljeno Junij 8, 2007 ThunderACE ima "bolt-on" :rolleyes: drugače pa narobe ne bi bilo nič. Vprašanje je le kaj bi izgubil oz. kaj bi pridobil... verjetno izgubil, je lonec premajhen, prekratek in kaj še vem vse, je kolega dal na Mille doma nrejen ror, ki je mimogrede prav ličen in kvaliteten izdelek je pa žal tudi izgubil kar nekaj moči in posledično končne hitrosti (tam se najočitneje pozna primankljaj) tak da na Mille samo rore ki so za Mille. Vsaj jaz bi tako naredil. LP bajsi
Port Folio Objavljeno Junij 8, 2007 Opozori Objavljeno Junij 8, 2007 ThunderACE ima "bolt-on" :rolleyes: drugače pa narobe ne bi bilo nič. Vprašanje je le kaj bi izgubil oz. kaj bi pridobil... verjetno izgubil, je lonec premajhen, prekratek in kaj še vem vse, je kolega dal na Mille doma nrejen ror, ki je mimogrede prav ličen in kvaliteten izdelek je pa žal tudi izgubil kar nekaj moči in posledično končne hitrosti (tam se najočitneje pozna primankljaj) tak da na Mille samo rore ki so za Mille. Vsaj jaz bi tako naredil. LP bajsi Obema Thx, argumenti pretehtal, tako, da je oddločitev padla, da ror pade "next year" :closedeyes: :rolleyes: :closedeyes:
SEOI-NAGE Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Mojstri zdaj ma pa en nevednež eno vprašanje. Imam Gsx-r 600 pa arrow auspuh gor in se mi motor zaletava, če veste kaj mislim. Ne teče gladko(uuuuuuuuu) ampak dela wuf wuf wuf wuf, dokler se ne segreje ful. To mi je začelo delat ko sem dal dušilc ven iz Arrowa. Pred minuto sem dal nazaj Original auspuh gor in dela normalno, prvo ko ga prižgeš normalno ima večji standgas ker se greje potem pa se umiri in dela normalno, miren prosti tek. Kako bi lahko rešil to zaletavanje brez da bi izgubil na zvoku z arrow auspuhom.
k0ci Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 pomoje imaš prenizko nastavljen štantgas
Zx_R Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 To je čist normalno, enako se zgodi če odstraniš exup ventil, ki ustvarja malo manjši pretok izpušnih plinov pod prostimj tekom.
SEOI-NAGE Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 Ja sej sem ugotovil da ni nič narobe z motorjem, saj z original auspuhom lepo teče. Me ne moti, problem je le v tem da dokler se temperatura vrti okrog x-45° priblizno pač motor lahko ugasne na moment.
danixxx Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 Za malo povečaj štangas,kot ti je že k0ci povedal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se