StArII Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 daj si prosim zmanjšaj podpis :OK: ta je še boljša ja z dratom (se vidi da si štajerc :D ko to vsak dan delate se morte neki spoment) jaz sem pa to delal z tankim šraufencigerjem ali pa z dolgim žebljem, sam je to hudič pri enih sklopkah ko majo luknjo za fedrček narejeno ko lijak pa ga ne morš zahaklat, ti mora en pomagat da gor s kladvom udari da not pade ja jas dajem z majnsim izvijacem bol mehke fedrce not pri trsih pa si je dobro z drotom pomagat .)
2 fast Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Priznam, da sem obupal. Na srečo imam strojnega ključavničarja v sorodstvu. Je privlekel na dan tiste klešče za raztegovat fedre, tako da so bile not v sekundi 20. Ko sem pa sestavil nazaj, pa sem ugotovil, da tako nisem nič pridobil, ker moram zamenjat še povratno vzmet. A ve kdo, kje bi lahko kupil to vzmet v Mariboru? Mislim, da bi morala biti 15% (ker zdaj zagrabi šele pri 30km/h). Pri Stupitu je treba čakat, da jo naročijo.
2 fast Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Gilero Stalker imam... Pa to niti ni pomembno. Pomembno je, kje lahko kupim tisto povratno vzmet (Stupit jo mora naročit). S temi fedrami (3 male) na sklopki pa res samo prestaviš obrate v keterih spelješ. Če imaš kakšno konkretno luknjo v pospeških, lahko upaš, da jo pokriješ. Jaz sem si jo ravno ustvaril tam nekje med 50-60. Je pa res, da se kar močno čuti, ko lamele zagrabijo za wing-bell.
StArII Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 ni problem v povratni .) povej kako predelavo mas ce mas kaj sploh?
2 fast Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Nič nimam predelano, ker se mi zdi škoda denarja. Še posebej, če moraš vložit čez 400€ da dobiš tistega dodatnega konja ali 2. Za znoret imam tako 110 konjev na avtu (pride pa v prihodnosti še kak 600-800cc motocikel - samo na 21ko še čakam :yea1: ) Imam samo ZX-a pa 4,3g valjčke in po novem rumene polinijeve vzmeti na sklopki. Vzmeti bi vrjetno moral zamenjat (rumene za zelene), ker zdaj komaj spelje. Ko pa speljem seveda odprem plin vedno do konca, takrat se lepo sliši kako gredo obrati v nebesa, pri dobrih 20km/h začnejo padat in takrat skuter dodatno pospeši. Meni edina logična razlaga je ta, da povratna vzmet ne stisne dovolj jermena in ta drsi prvih 30km/h. Nisem pa občutil noenih sprememb v tistem območju med 20 in 30km/h ko sem zamenjal vzmeti. Čudne so te centrifugalne sile... :wacko: Ve kdo še za kakšno takšno trgovino kot je Stupit (da kupim povratno vzmet)?
StArII Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 ne rabis menjat povratne vzmeti, verjemi mi!! na orginal sklopki itak palijo samo polini modre fedrce bol ko ne.. pa problem zna bit tut v valckih, lahko da so pretezki..
Maniak Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 4,3 pretežki? daj malo racunaj, pa da majo na uber predelavah 3.5g torej rabis nekje 4.5, mogoce malo vec
StArII Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 prelahki bojo res tesko ce se za tem, ko kuplonga spusti, skuter ne zasuce je tak?
2 fast Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 (popravljeno) Prelahki pa so res lahko. Ampak z cca. 5g pa ne vleče več tako lepo po hribu gor. Originalni pa so težki dobrih 6g. Če pa dam plave federce na sklopko, pa skoraj zagotovo ne bo speljal. Že pri rumenih morajo iti obrati zelo visoko. Edino kar lahko sprobam je še 3x 4,3g in 3x 5g. Moja logika mi še vedno pravi, da jermen ni dovolj stisnjen... Sicer pa to zdaj nekaj tednov ne bo pomembno, ker sem na bolniški (fraktura komolca). Res ni več nobene take trgovine, kot je Stupit v MB? Popravljeno Marec 7, 2007. Popravil 2 fast
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se