Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

se mi zdi da jih ma šumi 64 senna pa 65 :lol1:

65:64 v korist A. Senne.....

No če bo šlo tko naprej še ene 2 sezoni pa bo šumi osvoju tut ta rekord :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ste fakerji šumaherjevi........... a še kej sanjate??  :lol1:  :lol1:  :devil:

sanjamo, sanjamo.... samo ne povem o čem! :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pupica, draga!

Res je leto slabo za Ferrari in Šumija, kar pa se tiče sanjarjenja pa je takole: če veš, da gre drugo leto Williams, Toyota, Red Bull in MECLAREN k Bridgestonu, potem ti je jasno, da bo zopet rdeči stroj in rdeči baron PRVAK !!!

:worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WTF...je to res :?

Vir mogoče .)

Je nakaj na temu, ja.

Letos majo samu eno tako mičkeno pavzico- sej drugi pa so 6 let lenarili!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je nakaj na temu, ja. 

Letos majo samu eno tako mičkeno pavzico- sej drugi pa so 6 let lenarili!!!!!!

Ferrari je pa pred tem bil v trdnem "zimskem" spanju 20 let!! :SS :lol:

Popravljeno . Popravil netopir1930
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrari je pa pred tem bil v trdnem "zimskem" spanju 20 let!! :SS  :lol:

Ja res je, bli so totaln podn, dokler ni pršu k njim Šumaher, ki jim je nato z obema odličnima sovoznikoma pripeljal 6 zaporednih naslovou prvaka med konstruktorji, kljub temu, da je biu leta 1999 prvak Hakkinen z McLarnom.

PS: Kljub temu ma Ferrari daleč največ konstruktorskih zmag med vsemi, da se ne pozabi na ta dejstva, pa čeprou jih celih 20 let "ni blo"

Zmage:

183 - Ferrari

144 - Mclaren

113 - Williams

79 - Lotus

35 - Brabham

27 - Benetton

24 - Renault

23 - Tyrrell

17 - BRM

16 - Cooper

Naslovi

14 - Ferrari (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)

9 - Williams (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)

8 - Mclaren (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)

7 - Lotus (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978)

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

65:64 v korist A. Senne.....

Ja maš prou :D

65 - Ayrton Senna

64 - Michael Schumacher

33 - Jim Clark

33 - Alain Prost

32 - Nigel Mansell

29 - Juan Manuel Fangio

26 - Mika Hakkinen

24 - Niki Lauda

24 - Nelson Piquet

20 - Damon Hill

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja maš prou  :D

65 - Ayrton Senna

64 - Michael Schumacher

33 - Jim Clark

33 - Alain Prost

32 - Nigel Mansell

29 - Juan Manuel Fangio

26 - Mika Hakkinen

24 - Niki Lauda

24 - Nelson Piquet

20 - Damon Hill

je treba upoštevat tudi to da je bil senna v F1 10 let pa še to ne celih, šumi pa je že14 let!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je, bli so totaln podn, dokler ni pršu k njim Šumaher, ki jim je nato z obema odličnima sovoznikoma pripeljal 6 zaporednih naslovou prvaka med konstruktorji, kljub temu, da je biu leta 1999 prvak Hakkinen z McLarnom.

PS: Kljub temu ma Ferrari daleč največ konstruktorskih zmag med vsemi, da se ne pozabi na ta dejstva, pa čeprou jih celih 20 let "ni blo"

Zmage:

183 - Ferrari

144 - Mclaren

113 - Williams

79 - Lotus

35 - Brabham

27 - Benetton

24 - Renault

23 - Tyrrell

17 - BRM

16 - Cooper

Naslovi

14 - Ferrari (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)

9 - Williams (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)

8 - Mclaren (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)

7 - Lotus (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978)

moraš pa ob teh podatkih dodati, da moštvo Ferrari dirka že od leta 1950 npr. moštvo Williams pa od leta 1973 torej 23 let manj!!! :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugi trening pred nedeljsko veliko nagrado Belgije je bil zaradi močnega dežja onemogočen.

Nihče izmed dirkačev ni v celoti prevozil kroga, ker se je večina ekip odločila, da bodo dirkalniki ostali v garažah. Drugi trening je bil za pet minut prvič prekinjen, potem ko je voznik ekipe Red Bull Racing Vitantonio Liuzzi trčil pri Les Combes. Prvi trening Raikkoenenu Finec Kimi Raikkoenen (McLaren-Mercedes) je bil najhitrejši na prvem treningu. Drugi je bil testni voznik istega moštva Avstrijec Alexander Würz, tretji pa je bil Italijan Giancarlo Fisichella (Renault). Španec Fernando Alonso (Renault), vodilni v skupnem seštevku, ni nastopil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je treba upoštevat tudi to da je bil senna v F1 10 let pa še to ne celih, šumi pa je že14 let!!!

Vsekakor, vsekakor, to se strinjam popolnoma. Senna je biu res fenomen :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor, vsekakor, to se strinjam popolnoma. Senna je biu res fenomen  :OK:

Ja bil je,nikol nisem reku da ni bil samo zanimivo je pa razmerje med pole positioni ki si jih je nabral v teh "nekaj" letih kariere pa med zmagami ki jih je pol osvoju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj je pomembno, da ne boste samo SENNE povzdigovali.

Senna je prišel f F1 in bil VEDNO v zmagovalni ekipi !!!! Od HONDE-Mclaren do Williamsa, vse skozi samo odlični avtomobili. Zato je lahko v 10 letih nabral dobro statistiko, še zdaleč pa ne take kot Šumi !

Šumi je pa takoj leta 1994 in 1995 zmagal z Bennetton-Renault-om in se potem podal na dolgo pot, da reši rdečega konjiča (beri Ferrari) iz 20 letne krize. To pa je umetnost.

:slap: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tudi to je svojevrsten dosežek, da ena ekipa obstane v F1 50 let :)

:hmm: Konec koncev pa tudi to , da so obdržali vsa leta isto rdečo barvo, kajti druga moštva so menjala barve kot za šalo. :yea1:

post-5346-1126332807_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj je pomembno, da ne boste samo SENNE povzdigovali.

Senna je prišel f F1 in bil VEDNO v zmagovalni ekipi !!!! Od HONDE-Mclaren do Williamsa, vse skozi samo odlični avtomobili. Zato je lahko v 10 letih nabral dobro statistiko, še zdaleč pa ne take kot Šumi !

Šumi je pa takoj leta 1994 in 1995 zmagal z Bennetton-Renault-om in se potem podal na dolgo pot, da reši rdečega konjiča (beri Ferrari) iz 20 letne krize. To pa je umetnost.

:slap:  :OK:

no ali je imel mogoče v f1 šumi kdaj pravega sovoznika kot ga je mel senna npr.prosta? berger takih uslug ni delal kot sta jih je baričelo in irvine!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj je pomembno, da ne boste samo SENNE povzdigovali.

Senna je prišel f F1 in bil VEDNO v zmagovalni ekipi !!!! Od HONDE-Mclaren do Williamsa, vse skozi samo odlični avtomobili. Zato je lahko v 10 letih nabral dobro statistiko, še zdaleč pa ne take kot Šumi !

Šumi je pa takoj leta 1994 in 1995 zmagal z Bennetton-Renault-om in se potem podal na dolgo pot, da reši rdečega konjiča (beri Ferrari) iz 20 letne krize. To pa je umetnost.

:slap:  :OK:

Pri Senni si se pa zmotu. Vozu je še za Toleman in Lotus Prva ekipa je bla približn na taki ravni kokr današnji jordan alpa minardi, čist nekunkorenčna. Senna je za to ekipo vozu mislm de u sezoni 1984 in bil v močnem nalivu u monacu drugi, če pa dirke ne bi prekinl bi pa zmagov (na koncu je bil vrstn red: Prvi Prost z Mclarnom, drugi Senna, tretji pa Arnoux s Ferrarijem). Nato je prestopu k lotosu (tudi ni bil najhitrejši avto) in tam osvojil šest zmag v treh sezonah. Leta 1988 je odšel k mclarnu kjer je do sezone 1994 petintridesetkrat zmagal. Svojo zadnjo zmago je osvojil na VN Avstralije leta 1993. Preden se je v imoli leta 1994 ubil je osvojil še tri 'pole positione'. Na prvi dirki sezone 1994 v Braziliji je zletel s steze med lovlenjem Schumacherja, na VN Pacifika je bil vpleten v nesrečo ki se je zgodila že v prvem ovinku. Sledila je VN San Marina....

Schumacher je pa vstopil v formulo ena na VN Belgije leta 1991 z Jordanom in osvojil odlično sedmo štartno mesto (na dirki je odstopil). Opazil ga je šef Benettona in ga privabil v svojo ekipo. Prvo zmago je osvojil v deževnem Spaju v sezoni 1992. Leta 1994 je postal svetovni prvak z najverjetneje ilegalnim dirkalnikom. Leta 1995 je premočno dobil prvenstvo, v sezoni 1996 pa prestopil k dokaj nekunkurenčnemu ferrariju. Dobil je tri dirke, naslednje leto pa se je že boril za naslov prvaka a se je v Jerezu nekoliko spozabil in poskušal s steze izriniti Villeneuvea. V sezoni 1998 mu je na odločilni dirki v Suzuki počila guma, v sezoni 1999 si je zlomil nogo, od sezone 2000 naprej pa ni izgubil naslova vse do letošnje sezone.

Pa sem se napisal dovolj za ta post.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezultati kvalifikacij pred jutrišnjo veliko nagrado Belgije:

1. Juan-Pablo Montoya (Kol/McLaren-Mercedes)

2. Kimi Raikkoenen (Fin/McLaren-Mercedes)

3. Jarno Trulli (Ita/Toyota)

4. Fernando Alonso (Špa/Renault)

5. Ralf Schumacher (Nem/Toyota)

6. Michael Schumacher (Nem/Ferrari)

7. Felipe Massa (Bra/Sauber-Petronas)

8. Jenson Button (VBr/BAR-Honda)

9. Mark Webber (Avs/Williams-BMW)

10. Takuma Sato (Jap/BAR-Honda)

11. David Coulthard (VBr/Red-Bull-Cosworth)

12. Rubens Barrichello (Bra/Ferrari)

* 13. Giancarlo Fisichella (Ita/Renault)

* Opomba: zaradi menjave motorja je Fisichella izgubil deset mest

14. Jacques Villeneuve (Kan/Sauber-Petronas)

15. Antonio Pizzonia (Bra/Williams-BMW)

16. Christian Klien (Avt/Red-Bull-Cosworth)

17. Robert Doornbos (Niz/Minardi-Cosworth)

18. Christijan Albers (Niz/Minardi-Cosworth)

19. Tiago Monteiro (Por/Jordan-Toyota)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!