simonsi Objavljeno Junij 20, 2005 Deli Objavljeno Junij 20, 2005 Če bi bil pa to Montoya bi pa rekli, da ima jajca, kanede :lol1: . ← Za Montoyo ne vem, sam tale Šumi včasih mal preveč forsira točke pa zmago, da se nau pol enkrat razpiču tako kot Sena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Junij 20, 2005 Deli Objavljeno Junij 20, 2005 Kar nekaj časa sem porabil, da sem prebral vsa bolj ali manj umesna mnenja o tem, kdo je kriv za sramoto ameriške dirke (vsaj o tem smo si menda edini). Moje mnenje se pa od ostalih loči po tem, da mislim, da ni kriv ne Michelin, ne Ferrari, ne FIA, ne Mirsadov žlahtnik..., ampak F-1 kot celota, ker je sistem kot tak očitno gnil v celoti in ga skupaj drži samo še denar, ki ga vsi v tem sistemu (bolj ali manj upravičeno) vlečejo in je zgleda prišlo tako daleč, da so nekateri pripravljeni reskirati tudi svojo kravo, če le sosedu crkneta dve. Šport je pa tu drugotnega pomena - prepričan sem, da bi večina dirkačev štartala na dirki, če bi jim vodje ekip pustile proste roke - pa čeprav samo oni nosijo glave naprodaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vojč Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Nekaj razlogov zakaj FIA ni hotela v 13. ovinku narediti šikano, ki bi preprečila dirkalnikom doseganje hitrosti, pri katerih je obstajala nevarnost okvar na michelinovih gumah. Taka šikana bi povsem spremenila konfiguracijo dirkališča iz proge visoke hitrosti v progo nizke hitrosti, kar bi terjalo številne aerodinamične in mehanske predelave dirkalnikov, za katere moštva niso niti imela s seboj ustreznih delov. Prav zato bi taka sprememba pomenila kršitev vseh varnostnih predpisov in bi FIA v primeru nesreče nosila vso kazensko odgovornost, ker ni upoštevala svojih lastnih pravil. Osnovno nelogičnost te Michelinove zahteve pa je direktor dirke Charlie Whiting takole razložil šefu Michelinove tekmovalne službe Pierru-ju: Po pravilih lahko vsako moštvo na dirko pripelje dva različna tipa gum, od katerih je eden tudi za ceno nekaj slabših zmogljivosti varnostna različica, če bi se sprvim tipom pojavile težave. Tokrat se je zgodilo to, da so vaša moštva prišla na dirko brez ustrezne opreme. Sprememba proge z namenom, da bi olajšali probleme tistim, ki nimajo ustrezne opreme, bi bila kršitev pravil in velika krivica do vseh tistih, ki so prišli v Indianapolis s primernimi gumami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 A se ta dolgčas še vedno dogaja... :blink: Pa tako lepo nedeljsko popoldne je bilo... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Še potrditev predzadnjega stavka, ki ga je napisal Ventil: http://www.f1-magazin.com/default.asp?rb=1&id=7759 Ah, kaj to, kriv je Ferrari s Šumijem na čelu :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bassko Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Ma ja pizda sej vse sam še na ferrari leti :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Michelin's failure to supply its teams with safe and durable tyres came less than two weeks after it was warned by the FIA not to sacrifice safety for performance. Mosley wrote to Michelin in the wake of Kimi Raikkonen's suspension failure in the European Grand Prix - caused by vibrations which built up after the Finn flat-spotted his right front tyre - warning it should take no risks in the specifications of its tyres. Source AFP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Michelin teams summoned by FIA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jurij Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 :yea2: zmer bl mi je všeč tale lestvica skupne razvrstitve in točk...... :yea2: 1 Fernando Alonso Spanish Renault 59 2 Kimi Räikkönen Finnish McLaren-Mercedes 37 3 Michael Schumacher German Ferrari 34 :yea2: 4 Rubens Barrichello Brazilian Ferrari 29 :yea2: 5 Jarno Trulli Italian Toyota 27 6 Nick Heidfeld German Williams-BMW 25 7 Mark Webber Australian Williams-BMW 22 8 Ralf Schumacher German Toyota 20 9 Giancarlo Fisichella Italian Renault 17 9= David Coulthard British Red Bull Racing 17 11 Juan Pablo Montoya Colombian McLaren-Mercedes 16 . . . . . . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 No sej se Ferrari počas popravlja...prihajajo do točk sicer pod takšnimi ali drugačnimi okoliščinami ampak pike so pike :OK: Še 2 tekme se Alonsotu ponesreč šumi pa konča tko kot zna pa se boj za naslov prvaka začne :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 :yea2: zmer bl mi je všeč tale lestvica skupne razvrstitve in točk...... :yea2: ← Tud tale ni slaba :D 2005 Constructors Championship 1 Renault 76 2 McLaren-Mercedes 63 2= Ferrari 63 4 Williams-BMW 47 4= Toyota 47 6 Red Bull Racing 22 7 Sauber-Petronas 12 8 Jordan-Toyota 11 9 Minardi-Cosworth 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 A ni Michelin v nedeljo prevzel vso odgovornost za nastalo situacijo zdaj pa na F1-live piše: ˝While the French tyre maker have refused to accept the blame - instead accusing FIA and their president Max Mosley of refusing to compromise over the problem...˝ Očitno se bo Michelin naredil Francoza :blink: in vso krivdo zvalil na FIO :glare: Kar pa seveda ne bi bilo nič čudnega, saj moštva komaj čakajo tehten razlog, da se rešijo Maxa Mosleya in FIE. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Junij 21, 2005 Deli Objavljeno Junij 21, 2005 Vir: F1-magazin.com : ''V pogovore o šikani nismo bili vključeni. O tej zadevi nas nihče ni ničesar vprašal. Priznam, da se s tem predlogom ne bi strinjali, vendar nas o tem ni nihče vprašal. Postavitev šikane, ki je pred dirko nihče ne bi preizkusil, je vsekakor vprašljiva. To je smešno. Če bi bila tam že prej, bi se nanjo pripravili, pripeljali bi drugačne pnevmatike, imeli bi drugačne nastavitve in drugačno prestavno razmerje,'' pravi Todt, ki tudi ne vidi razloga, zakaj bi konkurenčnemu gumarju šli na roko: ''O tem se mora razjasniti FIA. Če bi na drugi strani mi imeli težave in bi na primer predlagali, da bi želeli na kvalifikacijah pred hitrim krogom odpeljati še tri ogrevalne, ker v prvem krogu nimamo dovolj oprijema, ali pa bi na podoben način predlagali postavitev šikane, bi se nam najbrž vsi smejali. Na takšne situacije moraš biti pripravljen,'' še dodaja Todt. Po njegovem mnenju bi Michelinova moštva v nedeljo lahko dirkala: ''Med dirko bi lahko zamenjali pnevmatike, lahko bi skozi zadnji zavoj vozili počasneje, ali pa bi se mu enostavno izognili in bi vozili skozi bokse. To je njihov problem, če skozi zadnji zavoj ne morejo dirkati.'' Idejo o šikani je torej zavrnila že FIA, brez posvetovanja s Ferrarijem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Junij 22, 2005 Deli Objavljeno Junij 22, 2005 Edino pravilno! :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Junij 22, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 22, 2005 Sauber postaja tudi uradno BMW!! Danes so na tiskovni konferenci objavili, da je BMW kupilo večinski delež moštva Petra Sauberja. BMW je tako končno, po vseh govoricah in špekulacijah, začel graditi lastno moštvo v F1. Drugo leto tako ne bomo več videli ekipe Sauber temveč ekipo BMW Formula 1 Team, ki bo skrbelo za celoten paket vozila, šasije in motorja. Williams tako drugo leto nebi ostal brez motorjev, saj je BMW še vedno pripravljen angležem dobavljati svoje motorje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 22, 2005 Deli Objavljeno Junij 22, 2005 resitev F1 (vsaj po mojem skromnem mnenju): vse dovoliti - elektronske pripomocke, aerodinamiko, vse kar si zmisllijo....... ampak z samo 100 l (prej manj) goriva (max. 100 ROZ) na dirko (da ne recem na vikend :naughty: ). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GhostRR Objavljeno Junij 22, 2005 Deli Objavljeno Junij 22, 2005 (popravljeno) resitev F1 (vsaj po mojem skromnem mnenju): vse dovoliti - elektronske pripomocke, aerodinamiko, vse kar si zmisllijo....... ampak z samo 100 l (prej manj) goriva (max. 100 ROZ) na dirko (da ne recem na vikend :naughty: ). ← Kaj pa če bi potem kar na solarno energij vozil? Pa po možnosti brez voznikov - sej je teoretično možno avto "z računalnikom" skozi krog peljat - s tolko telemetrije, kot jo majo danes! Tehnika je danes že tako huda, da jo je potrebno nekako krotiti pred izpodrinjanjem človeka. Mogoče pa postanejo čez čas vozniki kar programerji :blush: Popravljeno Junij 22, 2005. Popravil GhostRR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VrUUUUUmmmm Objavljeno Junij 23, 2005 Deli Objavljeno Junij 23, 2005 (popravljeno) resitev F1 (vsaj po mojem skromnem mnenju): vse dovoliti - elektronske pripomocke, aerodinamiko, vse kar si zmisllijo....... ampak z samo 100 l (prej manj) goriva (max. 100 ROZ) na dirko (da ne recem na vikend :naughty: ). ← Jaz bi pa prepovedal vso aerodinamiko, saj je ta (po moje) glavni krivec da na progi ni več prehitevanj - če se preveč približaš sprednjemu izgubiš ves "downforce" ravno zaradi aerodinamičnih dodatkov na avtu. Kar pa se goriva tiče - dovolil bi le tistega ki ga lahko kupiš na navadnih črpalkah povsod po državi. Popravljeno Junij 23, 2005. Popravil VrUUUUUmmmm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Junij 23, 2005 Deli Objavljeno Junij 23, 2005 ... naj omejijo samo motor s kubikaturo ... ... določijo osnovne gabarite (da ne bo kdo F 16 na pisto pripeljal) ... prepovejo vso elektroniko ... ... ostalo kuda koji mili moji .... ... pa da vidimo kdo ma kromirana jaj*ca za volanom ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno Junij 24, 2005 Deli Objavljeno Junij 24, 2005 No upam da ste sodelovali v anketi (na nstrani FIA) ki je zbirala predloge za spremembo pravil in ocene obstoječih.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 25, 2005 Deli Objavljeno Junij 25, 2005 Sej posnetek je že star samo mogoče ga kdo še ni vidu... http://www.putfile.com/media.php?n=Montoyas-broken-head Bizgec tale Montoya :lol1: :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Junij 25, 2005 Deli Objavljeno Junij 25, 2005 Montoyina skrivnost je raskrita...he has a broken head :) . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KEBO Objavljeno Junij 25, 2005 Deli Objavljeno Junij 25, 2005 bogi :friend1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gapi Objavljeno Junij 27, 2005 Deli Objavljeno Junij 27, 2005 ej sam kok se pa nosi model...lahka bi sam reku k se mu je un opravičeval, da je pač vredu sam nej drugič mal bl pazi.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Junij 29, 2005 Deli Objavljeno Junij 29, 2005 FIA delays USGP decision until September Max Mosley said on Wednesday that the FIA had decided to delay punishing the seven teams who refused to race at the United States Grand Prix until September but hinted that they were more likely to face fines than points deductions. Mosley, President of motor racing's ruling body the Federation Internationale de l'Automobile (FIA), explained that they were found guilty on two of the five charges against them but the World Motor Sport Council wanted to wait and see if tyre suppliers Michelin compensate the fans. "It would not be appropriate to deduct points or ban people from a race. We do have ability to impose a fine and can do what we want with the money," said Mosley. "We could impose fines and use that money to compensate. We said if you sort it out we will take a lenient view, if you don't sort it out we will not take a lenient view." Only six cars started the race in Indianapolis on June 19 and thousands of angry spectators expressed their disgust at the farcical contest. The teams which refused to race on safety grounds after taking their places on the preliminary grid were McLaren, Renault, Sauber, Red Bull, BMW Williams, Toyota and BAR, all supplied by Michelin who said their tyres were not safe. "As you will recall, there were five charges against the teams. The first of these were to be sure they were in possession of suitable tyres, and they were found guilty of that, but with strongly mitigating circumstances," said Mosley. "They were accused of wrongfully refusing to start the race, found guilty of that. They were found not guilty of refusing to race subject to a speed limit, because there was no plan in place. "They have also been found not guilty of conspiring to make a demonstration because they satisfied the World Council. They were found not guilty of failing to tell the stewards." The FIA president indicated that the seven teams will have to wait until the extraordinary meeting of the World Motor Sport Council on September 14 before finding out how severely have been punished. "The World Motor Sport Council has decided to adjourn discussion of penalty to an extraordinary meeting, when it will be seen what steps have been taken to compensate the fans," said Mosley. "And also what steps have been taken by the Michelin teams to make sure nothing like this ever happens again. The final decision will then be made after that." Michelin on Tuesday announced that they would offer a full refund on all tickets brought for the event at the Indianapolis Motor Speedway and Mosley said he was pleased by their gesture. The French tyre manufacturer, who was not summoned to the hearing, will not face any penalty but Mosley insisted that Michelin had not been made into scapegoats for one of Formula One's biggest controversies. He added: "The difficulty is the FIA has no relationship with the Michelin tyre company, so we are in no position to impose a penalty in Michelin. "They are not the scapegoats, they are responsible because they got the wrong tyres and their teams could not race. They have clear terms in their contract, requiring the company to bring a tyre that is safe in all circumstances, even if it is not quick. "We can't impose a penalty on Michelin. We have no power over them. On the other hand we are able to indirectly put pressure on them through their teams and we are doing that at the moment." Outraged spectators at the United States Grand Prix threw missiles onto the track as the three teams running on tyres from the sport's other supplier Bridgestone contested the event. Formula One's image in the country has suffered as a result and the FIA president said that the sport will have to wait before it can assess the impact of the race in Indianapolis. "I am not an expert, but what happened in Indianapolis did great damage worldwide," said Mosley. "As soon as people start to behave properly, the better the situation becomes. We won't know for another two or three months what damage has been done." Source AFP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se