Skoči na vsebino

Nova Honda Civic 2006


majaCRX

Priporočene objave

Mašina je že zdej navita do dile.

Za atmosferski motor je sicer lep dosežek, ampak konkurenca ima zaradi turbin pač večje moči ... RS, OPC, ST ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ma prav en waw, ampak se mi zdi da samo v obliki plastike. Motor isti kot v prejšnjem modelu,( :BUA: ) zadaj prema je toga,..... Mi pove kdo, kaj je tu tako tehnološkega?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da ima zadno premo togo je pa podn od podna, to so pred časom že pri golfih odpravili....toliko o športnosti. Pa še izpuh ki ga večina hvali, na odbijaču je samo plastični okrasek, v katerem je okrogla cev katera se grdo vidu od zadaj.

LP

Popravljeno . Popravil Foggy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor isti kot v prejšnjem modelu,( :BUA: ) zadaj prema je toga,..... Mi pove kdo, kaj je tu tako tehnološkega?? :hmm:

To je Type R prototip: po govoricah bo motor drug (nov?), zadnja prema bo mogoče večvodilna (v vednost: 5 - vratni model ima poltogo premo); kar se pa tehnologije tiče: sigurno ne bo zaostajala za 5-vratnim modelom z motorjem 1.8;

Pa še o zadnji premi: v začetku so se vsi novinarji nekaj zmrdovali in pametovali okoli tega načina vpetja, pa so na koncu prišli do zaključka, da to ni le tako "slaba" reštev in ob morebitnih takih in drugačnih težavah z lego ti je v pomoč še serijski ESP (pri 1.8 sport) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :grim ! Edino mašinco bi lahko malo navili.

Ja niti ni :)

Za atmosferski motor je sicer lep dosežek, ampak konkurenca ima zaradi turbin pač večje moči ... RS, OPC, ST ...

Eh kje pa!

200km pri 2 litrih je za atmosferski motor že zelo velik. Pa še rdeče polje pri 8krpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še bolš če bi dal od S2000 mašino noter......2000ccm in 240KM brez turbo pihala :grim :grim :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to konceptno izvedbo (pokazano na sejmu) so presadili kar motor iz prejšnje Type R, za serijsko pa baje pripravljajo nekaj močnejšega; bili živi pa videli čez cca 1 leto, ko pride v prodajo :OK:

bojda bojo od s2000 notri butnli ...

To da ima zadno premo togo je pa podn od podna, to so pred časom že pri golfih odpravili....toliko o športnosti. Pa še izpuh ki ga večina hvali, na odbijaču je samo plastični okrasek, v katerem je okrogla cev katera se grdo vidu od zadaj.

Glavn, da mularija na kič pada ... sej mulčkom jo hočejo prodajat ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200km pri 2 litrih je za atmosferski motor že zelo velik. Pa še rdeče polje pri 8krpm.

Je veliko, bi bilo pa lahko več :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da ima zadno premo togo je pa podn od podna, to so pred časom že pri golfih odpravili ...

:topic: Honda corp. menda išče nove "strokovnjake" v oddelku za razvoj novih avtov - javi se; verjetno ti tudi japonščina ne dela preglavic in jo govoriš in pišeš tekoče :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a nimata Civic R pa s2000 enakega motorja, samo da je od s2000 bolj navit?

Tudi peugeot 206 1,1 in Peugeot 206 RC sta enaka, samo da en malo bolj gre ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim AGREGAT v CIVICU R in HONDI S2000 je ENAK, le da je v S2000 bolj navit...

to sm mislu...

Popravljeno . Popravil GregorT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čez vikend sem napravil nekaj km z enim takim ful hudim (črne barve - valjda) civicom 2.2 dizl. Če strnem.

O obliki: ne bi. Bolj kot je radikalna forma, težje kanone uporabijo zagovorniki/nasprotniki, zato se temu pametno ognem.

Motor: vrhunski. Kdor ga je vozil v Accordu ve o čem govorim. Hitro oživi, rezek, skoraj bencinski zvok, navor odličen in rad se vrti. Nezanemarljiv plus za uporabnika: zobniško krmiljene odmične gredi. (Pri tako opevanih VW dizlih lahko kar pripraviš 60.000,00 do 90.000,00 SIT vsakih 90kkm, pa seštevaj)

Menjalnik: odmaknjena ročica, daljši hodi, ne preveč natančen

Podvozje: trše ga nastavijo samo še razni cestni dirkači. Za moj okus odločno pretrdo - avto kar odskakuje čez razne kanalizacijske pokrove. Oprijem dober.

Preglednost: zadnje steklo točno na sredini prekriva nek nosilec, tako, da ga imaš stalno v vzratnem ogledalu, sprednji del pa tudi zgolj slutiš

Notranjost: "bomba", "vesoljska ladja" itd., so jo označili mlajši kolegi. Jaz, ki sem glede tega konzervativnejši, že leta trdim, da "lepota" in funkcionalnost pač ne gresta skupaj. Sicer pa zelo prostoren avto.

Oprema: vse kar potrebuješ, razen tipal za vzvratno vožnjo. Pojma nimam, kateri opremski paket.

Cena: 6 mio. Ni kaj dodati.

DELPHI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim AGREGAT v CIVICU R in HONDI S2000 je ENAK, le da je v S2000 bolj navit...

to sm mislu...

To mislim, da ne bo držalo. Agregata sta različna, imata pa enako kubaturo. Drugače me je pa kolega zadnjič peljal s svojim Civicom Type-R (letnik 2005) in lahko samo rečem, da je avto PATRON! Po števcu ga je uspel naterat do 250km/h, pospeški so pa tudi precej na zic limajoči. Ni me bilo najbolj strah hitrosti pač pa tega, da se ded skoz na rezervi vozi :doze: :slap:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To mislim, da ne bo držalo. Agregata sta različna, imata pa enako kubaturo. Drugače me je pa kolega zadnjič peljal s svojim Civicom Type-R (letnik 2005) in lahko samo rečem, da je avto PATRON! Po števcu ga je uspel naterat do 250km/h, pospeški so pa tudi precej na zic limajoči. Ni me bilo najbolj strah hitrosti pač pa tega, da se ded skoz na rezervi vozi :doze: :slap:

To da spraviš tak avto po štecvu do 250km/h ni nič posebnega saj AR 145 2.0TS QV z 155PS ki je dosti švohnejša pri 245km/h udari v blokado

:topic: Honda corp. menda išče nove "strokovnjake" v oddelku za razvoj novih avtov - javi se; verjetno ti tudi japonščina ne dela preglavic in jo govoriš in pišeš tekoče :devil:

:topic: Lahko še tebe naučim olježerne jamahčine, dokaj podobna japonščini!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da spraviš tak avto po štecvu do 250km/h ni nič posebnega saj AR 145 2.0TS QV z 155PS ki je dosti švohnejša pri 245km/h udari v blokado

Ne, sej nisem mislil, da bi bilo to kaj posebnega. Hotel sem samo povedat, da precej dobro gre in sorazmerno hitro pride do končne hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega se je zanimal za nakup nove civic, če bi ta teden naočil bi avto dobil nekje sredi poletja :cry:

Popravljeno . Popravil Foggy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim AGREGAT v CIVICU R in HONDI S2000 je ENAK, le da je v S2000 bolj navit...

to sm mislu...

Ne bo drzalo :P je kar precejsna razlika.

Drugac pa je nova honda 2006 res lepa :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno včeraj sem vozil popolnoma novo Hondo Civic 2,2 CDTI z 18' platišči in skoraj vso opremo razen usnja. :D

Moj vtis je, da je tole trenutno najboljši avto s 5 vrati v Golf klasi, še posebej s tem motorjem. Lega na cesti je fenomenalna (preizkušeno po dolenjskih ovinkih :OK: ), notranjost (razen malce pretrde plastike, ki pa je lepa za pogledat) je v primerjavi s prejšnjimi hondami dosti bolj hm.. bi rekel evropska, ni več tistih ogromnih in brezosebnih cagarjev, drsnikov... v glavnem vse je na svojem mestu, izgled pa super.

Najbolj pa me je presenetila prostornost, tako v kabini kot v prtljažniku je prostora toliko :eek: , da si sploh mislit ne moreš še posebej glede na to, da na zunaj ne izgleda ravno družinski avto, prej obratno.

Da ne nakladam, če bi imel toliko za zapravit, bi si ga kupil, tako bomo pa še malo počakali. :devil:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!