Skoči na vsebino

Nova Honda Civic 2006


majaCRX

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Meni je zeeeelo simpatična - ampak mi je bolj nos všeč, noter pa je sploh :kva2: waw! Rada bi jo videla v svoji barvi - bordo rdeči, ampak nisem čist prepričana, ali bi ji pasala...

Ni ravno bordo (v bordo je pravzaprav še nisem nikjer videla) ji pa ta barva hudo paše:

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Tale je neke čudne barve .)

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Ni ravno bordo (v bordo je pravzaprav še nisem nikjer videla) ji pa ta barva hudo paše:

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Tale je neke čudne barve .)

IPB Slika

fuf, lepo! tazgornja barva je res boljša :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo spodnja fotka je civic v serijski proizvodnji (rdeč); zgornje slike pa je kao prototipna verzija in tudi barve ni za doplačilo v tem modelnem letu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo spodnja fotka je civic v serijski proizvodnji (rdeč); zgornje slike pa je kao prototipna verzija in tudi barve ni za doplačilo v tem modelnem letu.

nič bat - sej samo sline cedim - moram najprej mojega cliota odplačat :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, saj ni panike ... samo toliko v vednost. Meni osebno ni potegnila rdeča barva (pač, vsake oči imajo svojega .... ), črna je za pogledat kar huda (zipet subjektivno mnenje), samo kdo jo bo pa pral vsak teden 3x, in tako sem se nakuril na neko varianto temno sive barve, ker pa bi jo čakal skoraj pol leta, met.srebra pa je bila na voljo dokaj hitro, je sedaj pri hiši zopet srebn avto (že tretji povrsti) ... Je pa res, da je sama barva zelo hvaležna in po poletni plohi je avto "kot nov".

In ko smo že pri avtu: zelo zadovoljen (po 5000 km), poraba OK (mestna in primestna s klimo; ne delam kolon, pa tudi divjam ne) po BC 7.3 do 7.6 l/100km, menjalnik hiter in natančen, 6. prestava zelo prav pride, vzmetenje za naše ceste kar precej trdo, armature se navadiš v enem popoldnevu brez problema ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nič bat - sej samo sline cedim - moram najprej mojega cliota odplačat :grim

Moj Clio že zdavnaj odplačan, :yea2: Civic :yea2: pa definitivno ČRN :devil: .

P.S. drip, drul, drip,... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj Clio že zdavnaj odplačan, :yea2: Civic :yea2: pa definitivno ČRN :devil: .

P.S. drip, drul, drip,... :whistle:

slike,ko bodo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Civica mam na testu čez vikend :OK:

Hud avto ni kaj!

Nekoč v prihodnosti... :grim

Imam 1.8 Sport in ja avto res vse kar pričakujem od avta.

Je malce drag, ampak če namečeš podobno opremo in motor v konkurenco gotoviš da

ni več silne razlike. :grrr

Sej pravim nekoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je zlo lepa no . :OK:

je pa res za tist kar nudi niti ni tak drag :whistle:

sploh noter je fantastična :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tanova civic je itak svetovna :OK: samo ce bi ze mel bi mel type R

Popravljeno . Popravil justaboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Type R je zelo spodobna zadeva, mogoče manjka kakšen KM.

Se pa zelo rada vrti vse do 8200rpm, tko, da je nasmeh na obrazu vedno velik.

Zvok je tud lepo rezek in dirkaški( sploh od 5.200 dalje)

Lega na cesti fenomenalna.

Super avto, samo, kakšen KM več pa bi blo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Type R je zelo spodobna zadeva, mogoče manjka kakšen KM.

Se pa zelo rada vrti vse do 8200rpm, tko, da je nasmeh na obrazu vedno velik.

Zvok je tud lepo rezek in dirkaški( sploh od 5.200 dalje)

Lega na cesti fenomenalna.

Super avto, samo, kakšen KM več pa bi blo!

zvok je fenomenalen sploh če imaš še filter not, glede KM jih ma pa za moje pojme čist dovolj, sploh zato ker je avto brez turbine, konkurenca kot npr Focus ST ima 225 KM pa 6.8 s do 100km/h, Opel Astra OPC 240KM pa 6.4 s do 100km/h, VW Golf R32 ma še celo 3.2 motor 250KM pa 6.5 s do 100km/h da o GTI ju sploh ne govorim,Civic Type-R ma pa 6.6 s do 100km/h , pa Focus ST ma še celo 2.5 motor not. tko da zame je tle 100% honda tista za katero bi se odloču. :worship:

Popravljeno . Popravil MINY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zvok je fenomenalen sploh če imaš še filter not, glede KM jih ma pa za moje pojme čist dovolj, sploh zato ker je avto brez turbine, konkurenca kot npr Focus ST ima 225 KM pa 6.8 s do 100km/h, Opel Astra OPC 240KM pa 6.4 s do 100km/h, VW Golf R32 ma še celo 3.2 motor 250KM pa 6.5 s do 100km/h da o GTI ju sploh ne govorim,Civic Type-R ma pa 6.6 s do 100km/h , pa Focus ST ma še celo 2.5 motor not. tko da zame je tle 100% honda tista za katero bi se odloču. :worship:

GTI 2.0 T in DSG ima 6.9s do 100. Pelješ k rsr in imaš 250km.

Sploh pa ne kupiš type r zaradi pospeška 6.6s do 100kmh.

Kupiš ga zaradi odlične lege na cesti, za odprte ovinkaste ceste itd.

Ne skrbi, jaz sem se odloču za civica :)

Lp

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kot zvest Hondaš :trance_33_sleep: (kar se avtov tiče) sem imel danes priliko testirat Civica Hybrida. Zapeljali smo se malo po Celju, Šentjurju in okolici, tudi po avtocesti na polno (185 km/h). :krneki: .. Zadevo sem hotel sprobati predvsem zaradi nekaterih minusov, ki sem jih prebral na testih...pa vseeno... Name, na prvega kolega (vozi Clio, včasih Laguno in Pasata), in na drugega kolega (vozi Oktavijo), je Hibrid vsekakor naredil izjemen vtis. In če se ga kdo "ustraši" zaradi baterij in druge "eko navlake", ga naj potolažim, da je vožnja z njim enostavno prelahka... sploh zaradi cvt menjalnika (ta avtomatik me je kot skeptika res prepričal), zahteva še veliko manj razmišljanja kot pri klasičnem avtomobilu (priporočam manj veščim voznicam). Avto se nam je vsem zdel izredno mehak, vodljiv in odlično zvočno zatesnjen. Ko pred rdečo držimo stisnjeno zavoro, bencinski motor ne deluje, zavoro spustimo - se praktično neslišno vklopi (kar začuti le šofer, potniki pa ne...) Med vožnjo pa kaj hitro pozabimo tudi na stopalko za plin, saj tempomat deluje odlično in je vožnja res neutrujajoča... Aha in glavna zadeva poraba: Po ne ravno umirjeni vožnji je bila povprečna 7,4....bolj zabavno pa jo je opazovat pri konstantnih križarjenjih z vključenim tempomatom, ki nekako še lepše dodaja plin, kot ga uspe šoferju s stopalko... Pri nekako 80 km/h se zelo rada spusti pod 4 l - tu se pa Hybrid pozna... Pozna se tudi pri polnem pospeševanju, kjer je do ene 130 občutek, da voziš bistveno močnejši stroj, no potem pa seveda navor elektrike počasi poide in pri 180 ter 6+++ obratih samo še "hrešči" (sicer ne preglasno) 1,3 literski bencinar... Takrat ti avto tudi da vedet, da za to sploh ni namenjen. Zdi se mi, da bi se še tako "živčen" in športno nastrojen voznik v tem avtomobilu kmalu kultiviral, saj je pri normalnih, človeških hitrostih vožnja čist užitek... :winkiss:

In še moje zamere: Sicer odličen avdio sprejemnik, ki je tudi enostaven za upravljanje, nekako ne dosega želene glasnosti...

...zaradi baterij nepraktičen prtljažnik - ni možno podret naslonjal sedežev, . :headbang: ..vozilo tudi ni namenjeno vleki prikolice (niti najmanjše) :krneki: , ...plastika na armaturki izgleda res nekako ceneno (na mojem Streamu je nedvomno boljša).. :evilgrin: .

...previsoka cena - vsaj dokler država ne bo uvedla subvencije.. :alien1: .

V primerjavi z ostalimi Civicovimi motorji se mi je ravno Hybrid zdel pri vožnji najprimerneši :naughty: , saj nekako zapolnjuje tisto praznino 1.6 l motorja: 1.4 - je res malo preslaboten; 1.8 je zame prešporten (tudi prehuda registracija); 2.2 dizel pa ravno tako premočan, predrag in s prehudo registracijo...

Zdaj pa ga naj gre še kdo sprobat k Čepinu, pa naj doda svoje mnenje... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še nekaj me zanima... A je kdo vozil Civica 1.4 DSI? To je edini, ki ga nisem probal... Zanima me kako je dejansko s pospeški in porabo? Od 3 različnih uradnih prodajalcev sem dobil sledeče odgovore: - je prešvoh, primeren zelo za mestni in primestni promet... :blush:

- sploh ni prešvoh, čeprav je Jazzov motor so mu drugače preračunali menjalnik in prav lepo vleče... :blink:

- v štartu sploh ni bistvene razlike z 1.8, šele pri srednjih oziroma višji obratih se pozna... :wacko:

...no zdaj si pa naj stranka misli svoje..., testnega pa ni ne v MB, ne v CE in ne v LJ..., zanimivo je pa dejstvo, da jih kar nekaj prodajo (novih)... :glare:

No in tudi testirali ga niso mislim da v nobeni reviji... Sicer pa tisti ki testirajo, sem že pri Hybridu in 1,8 varianti videl, da delajo neke čudne rekorde, vsaj kar se porabe tiče... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- je prešvoh, primeren zelo za mestni in primestni promet... :blush:

vozil sem ga...in bo to kr držalo.

aja pa hybrida sm tud vozil in se nekako podpišem pod tvoj post.

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Type R je zelo spodobna zadeva, mogoče manjka kakšen KM.

Super avto, samo, kakšen KM več pa bi blo!

Za moje pojme je teh 200KM čist dovolj.

Sicer pa če je to pri tebi res tko moteče se ga baje da brez kakih velikih posegov spraviti na 230KM in več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Za moje pojme je teh 200KM čist dovolj.

Sicer pa če je to pri tebi res tko moteče se ga baje da brez kakih velikih posegov spraviti na 230KM in več...

Avto bi MORAL imeti vsaj 230km, potem bi ostal legendaren.

Sej gre precej dober, samo manjka tista pika na i.

In kaj imaš v mislih, glede 230km..?

Kolektorje čakam :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto bi MORAL imeti vsaj 230km, potem bi ostal legendaren.

Sej gre precej dober, samo manjka tista pika na i.

In kaj imaš v mislih, glede 230km..?

Kolektorje čakam :naughty:

Če ti je premalo kupi tastaro, plus keša ti ostane za kako predelavco

KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je premalo kupi tastaro, plus keša ti ostane za kako predelavco

KLIK

Jeremy, ne seri

Peljal staro in novo, poznam človeka, ki je imel staro, zdaj ima novo.. Bi šel na slabše?

Nova ima bolšo lego na cesti, tudi elektronika je noro dobra. Zadeva je gokart.

Performance so na papirju iste oz. pri stari (pred faceliftom) slabše.

ps. filing je pa res bolši v stari, ker imaš občutek, da bolj leti. (izolacija itd.)

lp, Nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!