Skoči na vsebino

Nova Honda Civic 2006


majaCRX

Priporočene objave

[attachmentid=66356]

...lepa je lepa...samo črna ne sme bit...rumena Type R :D

Čist najlepša je rumene.. bi pa kawa-green različica tudi sedla pomoje :OK: :kva2: No, jaz bi jo mela. :whistle:

post-1461-1143450740_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=66356]

Čist najlepša je rumene.. bi pa kawa-green različica tudi sedla pomoje :OK: :kva2: No, jaz bi jo mela. :whistle:

...no, no...o tem sem pa jest govorila...ta je pa lepa :OK: ...v kawa green bi se pa moj dragi zaljubu takoj... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

grda k svina...

ja, ja golfov (I -V) je pa ena sama lepota, a ne ??? Ja seveda pa SDI mora bit :SS

PS: Prav takih "komentarjev" je potreben ta forum; strokovnih, utemeljenih in itd. ... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če so tvoji komentarji kej bolj na mestu, ker tukaj nihče ne omenja nobenga Golfa..pa ne poskušat spet predavat o slovenski mentaliteti(samo da je VAG, pa dizel, pa je zakon)..pač moje subjektivno mnenje..GRDA JE..in kaj je kle problem..sicer je pa itak veliko komentarjev v tej temi podanih samo na vizualni podlagi...tko da...

lp

Popravljeno . Popravil Pleya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja v živo lepša kt na sliki :grim

drgač se pa ne more primerjat oblikovno s predhodnicami...verjamem pa da se tehnično loh in je najboljša :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekskluzivno za motosvet je hondico stestiral bat zajla :D

Jezik sem pomočil v: Hondo Civic 1.8 Sport

Bek tu da ruts?

Japonci so tudi sami opazili, da je ponudba družinskih avtomobilov nižjega srednjega razreda na evropskem trgu (pre)velika in da je ena izmed možnih rešitev za izboljšanje prodajnih številk vračanje h koreninam. Pravijo, da je novi Civic s povsem novo obliko pripravljen na revolucionarno spremembo načina vožnje. Simpatizerji starejših, športno tulečih Hond samo upamo, da so bili res dovolj drzni in se izkazali na področju, ker (lahko) blestijo.

Zgodovina

Verjetno se spomnite Hondinega modela Civic izpred dobrih petnajstih let – nizke, lahke in z iskrimi motorji so še danes iskana roba, ki prav nesramno dobro drži ceno. Že z 1.4 litrskim agregatom v nosu da vetra marsikateremu novodobnemu avtomobilu podobne prostornine, z 1.6 'ajnšpricarjem' (to, da oba motorja dihata prek šestnajstih ventilov, mi verjetno ni treba povdarjati) pa vas bodo v izpušne cevi gledali tudi vozniki novejših evropskih športnikov. Kmalu dobi Civic še 1.6 VTI, ki je s 160 konji prava formula, pozneje športnim modelom začno lepiti značko R-Type, vendar z vsako generacijo postane za odtenek bolj družinski avtomobil in se oddaljuje od športnih korenin. Oprostite, ampak Civici, izdelani v tem tisočletju, mi pa res niso več všeč. Na srečo so spregledali napako tudi Japonci sami in lani na evropskih sejmih šokirali s predstavitvijo popolnoma nove 'športnice'.

Slike lažejo

Bodočemu Hondinemu stvoru smo se čudili že ob 'vohunskih posnetkih' v začetku prejšnjega leta in do uradne predstavitve lahko samo ugibali, kakšna bo zapeljala na ceste. In glej ga zlomka, tisti, ki je prvi zrisal fotomontažo (ali 3D model), se ni veliko zmotil. Civic se je res pokazala v popolnoma novi luči, z razpoznavno, naravnost vesoljsko obliko. Ampak ne bom se zlagal, če rečem, da me fotke niso preveč ganile. Zdelo se mi je, kot da so oblikovalci skušali zrisati avto prihodnosti in se sproti izmišljevali nove rešitve oblikovanja zunanjosti, ki so same sebi namen. In avto mi je deloval previsok. 'Ja no, bomo še videli', smo sklenili debato ob pivu in pozabili na prihajajočo novo Hondo Civic.

Te dni pa so pri Hondi udarili 'na polno' in z jumbo plakatov in iz revij najavlja njen prihod na naš trg nevarno črna Civic. Pri bližnjem prodajalcu Hond se domenim za kratko testno vožnjo. O madona je…

…čedna!

A-a, z zunanjostjo niso zgrešili (moje mnenje). Res je nižja od predhodnice, zaradi neopaznosti zadnjih vrat na pogled tudi krajša (rešitev 'kako skriti kljuko' so si sposodili pri Alfi). 18 palčna platišča z nizko profilnimi pnevmatikami krasno zapolnejo prostor pod blatniki, zadaj pa se iz odbijača kažeta dva zaključka izpušne cevi trikotne oblike. Ne vem sicer, kakšne Remuse bodo tja tlačili tunerji, ampak, kar se tiče izgleda, niti ni potrebe po menjavi. Ko dobro pogledate, boste to trikotno - klinasto obliko 'porajtali' še marsikje drugje. Prednje luči in meglenke, smerniki v vzvratnih ogledalih, kljuke za odpiranje vrat, zadnje luči, večji 'v' od ostalih črk pri znački na prtljažnih vratih – ciVic z velikim V, torej. Tako spredaj kot zadaj se linija ter barva luči (pokrovi iz gladke prosojne plastike) med eno in drugo stranjo ne prekine, česar se lahko spomnite s starejše sestre (zadek!), o kateri sem govoril malo višje v zgodovini. Inovativnost se nadaljuje tudi v notranjosti, ki sicer ni tako šokantno drugačna, kot zunanje obline, a vseeno dovolj samosvoja, da jo težko zamenjate s katerimkoli drugim avtomobilom. Tudi, če na volanu ne bi bilo velikega H-ja! Stikala so premaknili bližje vozniku, kar sicer zahteva nekaj privajanja, ampak potem je vse tam, kjer mora biti. In ko enkrat spoznate, da lahko kar na volanu opravljate s tempomatom, potovalnim računalnikom, radiom ter mobilnim telefonom, vam ni več treba umikati pogleda s ceste in res se lahko prepustite ubiranju kilometrov… Juhej!

Za volanom

Prvič sedem v voznikov sedež in – šok! Prekleto, glavo imam pod stropom, volan pa tam nekje daleč spredaj. Ah ne, takega 'kiksa' si pa niso privoščili, pomislim… Levo pri sedežu otipam veliko ročko in z nekaj gibi sem že zleknjen nizko pred volan in ko premaknem sedež še malo bližje, je pozicija rok in telesa odlična, kolena pa še vedno ne zadenejo ob armaturo. In stopalke so iz navrtanega poliranega aluminja. Kuuul! Motor zaženem s pritiskom na rdeč gumb levo od volana in vozim počasi tja do 3000 obratov na minuto, da se zbudi kazalec za temperaturo. S takimi obrati avtomobil lepo sledi prometu, agregat je skoraj neslišen in desno od digitalnega števca kilometrov svetijo zelene lučke 'eco'. Vozim torej varčno in prodajalec pripomne, da se poraba kljub kratkim vožnjam, sibirskemu mrazu in voznikom, ki ne prizanašajo motorju, giblje okrog dobrih osmih litrov. Na ravnini mimo Zaplate jo prvič poženem čez pet tisočakov, agregat daje od sebe zdrav, športen, a za moje pojme preveč zadušen zvok in zakonske omejitve hitro postanejo smešne. No, avtomobil sicer fino potegne, a zdi se mi da teh 140 konjev nekje skriva… Pozneje pritisnem do rdečega polja, ampak se ne zgodi nič pretresljivega. Mogoče so bila pričakovanja prevelika, zagotovo pa je res, da to niso več 'mašince', kot smo jih vajeni iz 'starih dobrih' Hond. Nobenega sunka v hrbet, ko se kazalec dotakne številke 5 na prikazovalniku vrtljajev. Hja, več kot polna moč v rdečem polju danes pomeni voznost na celem območju delovanja agregata, svoje pa dodajo (bolje rečeno, poberejo!) katalizator in ostala 'zelena' navlaka. Vesel sem bil tudi natančnega menjalnika s kratkimi gibi, ki je dal vedeti, da je zmožen še hitrejšega pretikanja, ko se avtomobila dodobra privadiš. Prestav je šest in če me spomin ne vara, se je motorna gred pri 130 km/h v šesti prestavi vrtela z dobrimi 3000 obrati na minuto. Uff, kje je še rdeče polje…

Tisto, kar mi je prineslo večji nasmešek na obraz, je bila kombinacija volan – podvozje. Slednje je v modelu Sport uglašeno precej trdo, zato boste še kako dobro čutili in slišali kratke grbine. No ja, poslušal jih jaz že ne bom – na avtoradiu opazim opis MP3 in tako moderno oblikovanemu avtu se bo odlično podal glasen techno iz zvočnikov. Aja, še volan: ta je zmerno trd (ali mehak, odvisno česa ste vajeni od prej), ampak razveseljuje njegova odzivnost in sporočanje povratnih podatkov s ceste. Nobenega zamujanja in premikov 'v prazno'. Zavil bo točno tja kamor boste želeli in to lahko zelo hitro. Karoserija pri hitrem vstopu v ovinek ni zanihala in kolesa so lepo sledila začrtani smeri. In med hitrim ubiranjem ovinkov se vam ne bo treba krčevito oprijemati volana, ker sedež odlično kljubuje centrifugalni sili, katera hoče telo izpuliti njegovemu objemu. Pomislim, da se iz Predvora lahko pride nazaj v Kranj tudi čez Belo, kjer je nekaj čednih ovinkov… Škoda, prepozno. Všeč so mi velika, električno nastavljiva (stikalo je levo na vratih) ogledala in ne morete si misliti, da podaljšek zadnjega stekla pod spojlerjem dejansko omogoča boljši pregled nazaj.

'Dost placa tud za frende'

Na koncu naredim še krog okoli parkiranega avtomobila. Sicer precej kratka zadnja vrata se odpirajo skoraj do pravega kota in tako se brez težav usedem na zadnjo klop, ki kar dobro požre mojih 182 cm. Materiali so prijetni na otip, stiki plastike natančni, všeč mi je bila tudi v črnino odeta notranjost, ki jo sem pa tja popestri poliran aluminij ali imitacija le tega. Zmerno velik prtljažnik ima skrit predal, prostor za bord in smuči pa naredite s preklopom leve tretjine zadnje klopi.

Vam rečem, razen rahlo neudobnega podvozja (katerega moramo vzeti v zakup skupaj s paketom sport), na prvi dotik malenkost premalo izrazitega agregata v tako kratkem času nisem našel pomankljivosti. S kilometri bi se še privadil vseh novotarij na volanu in takrat bi mi avtomobil zagotovo zlezel pod kožo. Pri Hondi so zadeli v črno! Še nekaj - pri vožnji nazaj domov sem nehote stresel celotno vsebino škatle, ki se je valjala v prtljažniku naše Multiple. Jap, z novim Civicom se boste, vsaj s tako različico, težko vozili počasi…

post-1275-1143647954_thumb.jpg

post-1275-1143647976_thumb.jpg

post-1275-1143647996_thumb.jpg

post-1275-1143648010_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Batzajla, si ti mrbit avtomobilistični novinar?

Drgač pa super tale mini test :OK: :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil Gregc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super test & tekst :OK:

Zelo berljivo. Celo mnogo bolj kot od kakega profesionalca... ali pa to morda celo si :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mrbit...nekega dne. se pa mal učim pa trudim,tko da kritike dobrodošle-lahko na pm,da ne bomo tle smetili .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zlo fajn napisan tole :OK:

drgač mi je pa osebno navadna civic zelo grda,

sam tale type-r je pa prou huda :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, vsaka čast za ta opis :OK: Do prejšnjih modelov Civica sem bil zelo ravnodušen, saj so bili oblikovno precej "nemški", tako po zunanjosti, kot tudi po notranjosti. Skopi, enostavni in nezanimivi. Všeč mi je bilo pa to, da je bil vsaki novi model precej spremenjen glede na predhodni (kar recimo pri kakšnem Golfu ni za opazit). Ampak ta model je pa gate trgajoč. Kakšen BMW 1, Golf 5, 147-ka (nova, stara je lepša), A3 in podobni nimajo za burek. Zadnjič smo se peljali s sošolci skozi Celje in že od daleč opazili neke čudne luči na avtobusni postaji. Hitro sem ugotovil, da gre za novega Civica in potem sta mi oba sošolca poslinila avto, sošolka pa je bila bolj zadržana (ji ne zamerim, ker imajo doma Astro :D ). Skratka, Spaceshuttle :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar peljal......tako, kot Batzajla.......

Potrdim vse do zadnje besede.

Meni je všečna, ne dvomim v njeno kvaliteto......preseneča odzivnost motorja......

Graja.....trda in rahlo štorasto nameščena prestavna ročica....predvidevam, da se bo kasneje zmehčala.

Velika graja.....CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole hondico je za kupit, pol pa tunning nalepke :xx: , car tatto, pa vse spojlerje, pa dodatne feršterkerje, pol pa še ene litke :wacko: pa neonke :baa: , pa mal nanižat.

ej ti povem k greš čez mest z muzo do fula :wallbash: :headbang: , so vse lubice tvoje :stupid:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velika graja.....CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Tudi jaz ob ceni na prvi pogled :eek: in priznam, da bi nekaj stvari iz popisa opreme (ki je pri sport paketu serijska) izpustil oziroma je ni bi bil pripravljen doplačat (senzor brisalcev za dež, tempomat, radio z MP3 ... ), sigurno je pa + 6.stopenjski menjalnik, 140KM, 6 airbagov, ABS, ESP, avtomatska klima, meglenka, 17 palčna alu platišča, hlajen predal pred sovoznikom, CD radio, 3 leta garancije + 5 let garancije za izpušni sistem, ... in ko gledam iz te strani na ceno se mi ne zdi več tako huda. Res je tudi, da za ta denar dobiš večje avtomobile (4.50m ali še večje), ampak če ne rabiš cestne križarke si potem tudi s kompaktnim razredom zadovoljen.

Hotel sem samo povedat, da ko vzameš primerljive avtomobile (leon, A3, golf V, astra GTC, P 307) s tako opremo pa cena ni tako divja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole hondico je za kupit, pol pa tunning nalepke :xx: , car tatto, pa vse spojlerje, pa dodatne feršterkerje, pol pa še ene litke pa neonke , pa mal nanižat

Pa še homoligacija pride zravn za plačt :devil:

Popravljeno . Popravil fiftyč
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Meni je zeeeelo simpatična - ampak mi je bolj nos všeč, noter pa je sploh :kva2: waw! Rada bi jo videla v svoji barvi - bordo rdeči, ampak nisem čist prepričana, ali bi ji pasala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!