Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

To glede alg v (zaprtem) hladilnem sistemu je milo rečeno nenavadno. Sicer pa se antifriz naliva zaradi znižanja točke zmrzišča. Ni važno ali se voziš, brez antifriza bi pri - C voda zmrznila. Takrat se njen volumen poveča, bogve kakšno škodo bi to lahko naredilo v hladilnem sistemu (recimo pokanje cevi, idr.).

In še to: antifriz nima nobene veze z nalaganjem mineralnih oblog in vodnega kamna. Temu je namenjena destilirana voda, saj ta ne vsebuje raztopljenih mineralov. Torej...v hladnilnik ne navadne, pač pa destilirano vodo.

Milo rečeno nenavadno :D to si pa povedal na politično korekten način :lol1: imaš prov, v destilirani vodi se nič ne nabira, edino zmrzne ti lahko.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj

Zopet imam problem z mojim er5. Namreč v zadnjem kolesu mi je začelo nekaj grozno škripati. Škriplje tako kot bi imel enega črička notri zaprtega. Pa sem že vzel kolo dol, pregledal ležaje so videti vsi uredu, so lepo namazani, mast je lepe barve ni nič črna, in tudi kolo nima nič "lufta". Pa tudi nikjer se ne vidi da bi bilo kje odrajsano. Naprimer da bi kovina drgnila ob kovino. Namreč tak prihaja zvok iz kolesa kot da bi dve kovini skupaj drgnil.

Lepo bi prosil če mi kdo pomaga pri problemu, ker je zvok zelo nadležen.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj

Zopet imam problem z mojim er5. Namreč v zadnjem kolesu mi je začelo nekaj grozno škripati. Škriplje tako kot bi imel enega črička notri zaprtega. Pa sem že vzel kolo dol, pregledal ležaje so videti vsi uredu, so lepo namazani, mast je lepe barve ni nič črna, in tudi kolo nima nič "lufta". Pa tudi nikjer se ne vidi da bi bilo kje odrajsano. Naprimer da bi kovina drgnila ob kovino. Namreč tak prihaja zvok iz kolesa kot da bi dve kovini skupaj drgnil.

Lepo bi prosil če mi kdo pomaga pri problemu, ker je zvok zelo nadležen.

LP

A "cvili" sprednje ali zadnje kolo? Če prvo, potem poglej zavorne ploščice, mogoče imaš obrabljene in slišiš zven kovinskega dela ploščice ob disk....kar je zelo slabo, ker po hitrem postopku uničiš disk.

Če cvili zadnje kolo, poglej kako je z oblogami v bobnu. Če so pretanke bi mogoče tudi tam lahko prihajalo do tega.

Objavljeno

Cvili v zadnjem kolesu. In oblog je še kar nekaj. Poleg tega se cviljenje nič ne spremeni če pohodim zadnjo bremzo.

Lp

Objavljeno

Cvili v zadnjem kolesu. In oblog je še kar nekaj. Poleg tega se cviljenje nič ne spremeni če pohodim zadnjo bremzo.

Lp

Mislim,da je brez veze to po internetu razpravljat to mora en mehanik pogledat in bo sigurno ugotovil kaj cvili.Če ti ni predaleč priti v Novo mesto en popoldan med tednom, boš pri meni na dvorišču odšraufal kolo pa bova pogledala. :OK: GSM: 040- 702370

Ps: z avtoceste prvi prikluček proti Nm prvi rondo levo proti Metliki takoj na postajališču ustavi in me pokliči. :OK:

Objavljeno

Cvili v zadnjem kolesu. In oblog je še kar nekaj. Poleg tega se cviljenje nič ne spremeni če pohodim zadnjo bremzo.

Lp

Čim prej na servis, s takimi zadevami se ni za hecat :closedeyes:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam en manjši (upam) problem z er 5. Na cilindru mi pod 3. rebrom (od zgoraj dol) kjer je manjša luknjica (original) občašno PUŠČA OLJE ( ravno toliko,da je okloli vse mastno). To se mi dogaja zadnih 200 km. Motor ima 20 000 km.

Ne vem ali ga naj sam malce razstavim (pokrov ventilov) in po potrebi kaj zategnem, ali ga naj malo "spiham" ali pa je to problem za strokovnjaka.

Hvala za odgovore in mnenja!

ruggi

Objavljeno

Dokler samo rosi, pa da se ne žge in da ni cela mašina zamazana, ni panke.

Če pa hočeš, pa lahko zamenjaš tesnilo pokrova ventilov.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam en manjši (upam) problem z er 5. Na cilindru mi pod 3. rebrom (od zgoraj dol) kjer je manjša luknjica (original) občašno PUŠČA OLJE ( ravno toliko,da je okloli vse mastno). To se mi dogaja zadnih 200 km. Motor ima 20 000 km.

Ne vem ali ga naj sam malce razstavim (pokrov ventilov) in po potrebi kaj zategnem, ali ga naj malo "spiham" ali pa je to problem za strokovnjaka.

Hvala za odgovore in mnenja!

ruggi

Če samo malo pušča res ni panike,če začne malo bolj puščati pa bo treba zamenjati tesniko pokrova ventilov,kar ni tako enostavno kot izgleda.Namreč pokrov se precej teško dobi ven in še pazit je treba na dve kovinski čauri (železna rorčka)ki se nahajata v sredini pokrova in pomagata pri montaži da se dihtunga v sredini ne premakne in da pokrov lepo naleže.Namreč ta čaura lahko pade v mašino(lahko tudi pride med pogoske zobnike odmične gredi).Pri tebi mogoče že ena od teh čaur manjka in zato pušča dihtunga (ker se je mogoče pri montaži dihtunga premaknila)in pride olje v votlino od svečice, od tam pa skozi to malo luknjico kapla ven.V slučaju da pri pokrovu manjka ena od teh čaur obvezno demontiraj oljno posodo in to čauro najdi. Moje priporočilo je, da najdeš nekoga ki ti bi to malo ceneje zrihtal. :OK:

Objavljeno

mislim, da brumer in simonsi nista razumela najbolje problema. enako kot je ruggi opisal se dogaja občasno tudi meni. in ne, ne teče pri dihtungi, ampak je v na vsakem cilindru po ena luknjica, ki sploh ne vem čemu služi. in tam ven včasih priteče malo olja. potem pa spet mogoče nekaj časa nič.

jaz si s tem ne delam nekih pretiranih skrbi, dokler motor dela kot urca

Objavljeno

mislim, da brumer in simonsi nista razumela najbolje problema. enako kot je ruggi opisal se dogaja občasno tudi meni. in ne, ne teče pri dihtungi, ampak je v na vsakem cilindru po ena luknjica, ki sploh ne vem čemu služi. in tam ven včasih priteče malo olja. potem pa spet mogoče nekaj časa nič.

jaz si s tem ne delam nekih pretiranih skrbi, dokler motor dela kot urca

Ta luknjica je zato,da se nebi nabirala (voda ali olje) okoli svečice in če skozi to luknjico odteče par kapljic vode (pri pranju ali ko voziš po dežju) to niti ne opaziš,ko pa pušča dihtinga na pokrovu in pride skozi luknjico olje je znak,da pokrov ventilov pušča.Ali boš to popravljal ali ne je popolnoma tvoja odločitev,samo se nebo popravilo lahko ti začna med daljšo vožnjo mal po hlačah metat. :OK:

Objavljeno

aha hvala brumer za razlago. mislim, da bo to kar zaradi pranja. ker se res malo kdaj pojavi da kdaj steče ven iz tiste luknjice. pa saj ni niti čisto olje, je bolj vodi z malo primesmi umazanije in olja podobno. dihtunga na pokrovu pa mi ne pušča, saj sem vzel posodo za gorivo dol, dobro pogledal in je okrog dihtunge vse suho.

Objavljeno

Najlepša hvala za mnenja. Danes bom vzel rezervoar dol pa bom videl kje vse je mastno.

ruggi

Objavljeno

Sem vzel dol rezervoar in ugotovil, da spušča tesnilo na glavi motorja. Zdi se mi da spušča za svečko za tisto cevjo po kateri teče hladilna tekočina. Full je čudno. Kot da bi spuščala tista cevka, ki je vtaknjena v cilinder. Vendar je to nemogoče, ker imam po cilindru olje tam je pa voda.

Ma vse sem lepo opral z bencinom in bom videl kje bo zdaj najprej mastno.

Še enkrat hvala za vaše nasvete in inštrukcije mehanike :)

Objavljeno

Sem vzel dol rezervoar in ugotovil, da spušča tesnilo na glavi motorja. Zdi se mi da spušča za svečko za tisto cevjo po kateri teče hladilna tekočina. Full je čudno. Kot da bi spuščala tista cevka, ki je vtaknjena v cilinder. Vendar je to nemogoče, ker imam po cilindru olje tam je pa voda.

Ma vse sem lepo opral z bencinom in bom videl kje bo zdaj najprej mastno.

Še enkrat hvala za vaše nasvete in inštrukcije mehanike :)

Še en nasvet,će hočeš natančno ugotoviti kje pušča olje moraš najprej dobro očistiti nato osušiti in potresti s smukcem nato vžgeš motor ,da malo laufa in boš takoj videl kje pušča-tako iščemo lek na hidravličnih sistemih. :OK:

Objavljeno

Po tem ko sem vse opral in očistil sem se peljal 40 km in nazaja razstavil. Zdi se mi da se zdaj vidi kje spušča. Po moje bo najboljše da vse lepo tako pustim on se sprijaznim z par kapljicami olja.

Aja pa vse sem lepo poslikal, da si lahko ogledate :)

post-11920-1152354059.jpg

Objavljeno

Bi mi lahk sam kdo nahit povedal, če pozan tale motor oz lastnika?

Baje je en diler, k je prodaja minimoto in je er-5ko vzel v račun. Zej bi mi ga dal za 460 jurju. Se splača?

http://www.bolha.com/oglas1777276

hvala

Objavljeno

Ojla!

Jst ne poznam motorja pa lastnika tudi ne, sem pa videl par stvari na slikah;

- pokrovi števcev so bili poškodovani (padec), ker so pobarvani (original je krom)

- podrsan izpuh ( padec)

- manjka mu ročaj sovoznika

- neoriginalni smerokazi ( originalni polomljeni)

- veriga se menja na 30 000 ( jst mam na svojem 20 000 še full vredu); kilometri so tk...

Po moje je to "nemška fahrschule"

( sem kupoval letos er 5 pa sem se mal nagledu stvari)

Objavljeno

ruggi: Ej, full ti hvala za tole, sm ga ze mislu it gledat u pondelk, zej grem pa raje katerga druzga. Al se slučajn splača za tako ceno tega vzet? Verjetn ne,a?

Na avto.neti sm pa spet zapacu neki. Sicer l.98, sam ma pa samo 8000km, pa hoče stari za njega kao 510 jurju. Verjetn bo še lepo znižu, sam kolk pa je vreden takle motor sploh. En mi je reku, da se da za 550 jurju dobit že 2002 letnik?

Objavljeno

oj!

Jst takega motorja sploh kupu ne bi za noben dnar. Zakaj?... Ti ga kupiš, čez dve leti se ga naveličaš in ga hočeš prodat. Takrat pa ga noben ne bo hotel kupit, ker je tak kot je.

Preden sm jst svojega kupil sem jih par pogledal pa je vsakemu nekaj manjkalo. Pol sem pa našu enega l. 99, res ohranjen, z kovčkom, za 500 000 sit. Je pa res da sm šel pozimi po njega pa se 80 km domov vozil skor po snegu :) Eno sem zaključil; skoraj vsi motorji iz nemčije so bili "uničeni" in padeni pa barvani. Oni res ne šparajo.

Objavljeno (popravljeno)

Bi mi lahk plis en še tegale pogledal mal, če je kej tazga?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=917424#

Motor je menda uvožen iz Nemčije, iz Bistrice ob Sotli en prodaja, sam čudn mi je, da ma sam tolk mal kilometrov. Motor je pa baje kot nov. Ne vem, so res skor vsi motorji iz Nemčije zanič? :hmm:

LP

Pardon za zmedo, sam upam, da čimprej najdem neki, sam se pa bojim, da je večina uvoženih pa nazaj prevrtenih. Če se komu sluuučaaaaajno ljubi tegale (http://www.salomon.si/oglas.aspx/08/10/01/08?id=1586I.1109214) pošpegat mal še ? :)

Je verjetn od vseh še najbolj primeren za nakup... Sam spufal bi me pa čist tole ;)

Aja, 680 jurju so rekl ceno v firmi.

Popravljeno . Popravil adrenalyn
Objavljeno

Bi mi lahk plis en še tegale pogledal mal, če je kej tazga?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=917424#

Motor je menda uvožen iz Nemčije, iz Bistrice ob Sotli en prodaja, sam čudn mi je, da ma sam tolk mal kilometrov. Motor je pa baje kot nov. Ne vem, so res skor vsi motorji iz Nemčije zanič? :hmm:

LP

Pardon za zmedo, sam upam, da čimprej najdem neki, sam se pa bojim, da je večina uvoženih pa nazaj prevrtenih. Če se komu sluuučaaaaajno ljubi tegale (http://www.salomon.si/oglas.aspx/08/10/01/08?id=1586I.1109214) pošpegat mal še ? :)

Je verjetn od vseh še najbolj primeren za nakup... Sam spufal bi me pa čist tole ;)

Aja, 680 jurju so rekl ceno v firmi.

tezko rect tkole po sliki, un tip ob sotli pa mislim da jih uvaza na veliko (ce je to ta) in jih ma ene par doma pa skoz tkole prodaja...vsaj pred kaksnim letom je blo tko (ce je to ta..)

Objavljeno

A pol se splača od njega vzet? Neki bluzi, d se na teh števcih ne da km nazaj prevrtet, prejšnjega lastnika pa ne pozna. No, vsaj iskren je. Sam, tut če ma prevrten na 8000, mora vsaj prbližn tolk dobr zgledat, ne? :)

Ga grem verjetn jutr pogledat, pa če bo dober, ga vzamem.

Objavljeno

A pol se splača od njega vzet? Neki bluzi, d se na teh števcih ne da km nazaj prevrtet, prejšnjega lastnika pa ne pozna. No, vsaj iskren je. Sam, tut če ma prevrten na 8000, mora vsaj prbližn tolk dobr zgledat, ne? :)

Ga grem verjetn jutr pogledat, pa če bo dober, ga vzamem.

Če nima servisne knjižice ne verjemi kilometrom in ne KUPI na tem motorju ti dam števec na kolikor hočeš km in sicer nazaj al pa naprej samo poveš na kolko Km- ti je zdej jasno. Jaz sem letos spomladi prodal tak motor (od moje žene)z servisno knjižco in garantiral kilometre, prevoženih je imel 27 000Km zaq 450 000,oo Sit in še veliko dodatne opreme je imel (vetrobransko steklo,prtljažnik,ščitnike motorja,piščalke proti divjadi in meglenke),nove gume ,novi ležaji na križih,narejen servis ,kena in zobniki še original kot novi (kar je lahko garancija za kilometrein dobro vzdrževanje.Nese prenaglit,če imaš denar motorjev je dovolj.Moj nesvet NEKUPUJ od raznih uvoznikov,brez knjižice,brez pismene garancije vsaj 6 mesecev ti mora dati garancijo sicer te bo nasral kot so jih že veliko NEPOZABI po toči je prepozno zvoniti!!!!!!!!!!! :OK:

Ps; Ta motor sem celo tu na forumu ponujal pa se ni nihče zanimal zanj, nato sem ga zamenjal za Kawasakija R-6-N in v račun so mi vzeli R-5 letnik 1998 za 450 000,oo Sit .Na sliki; to je ta motorček:OK:

post-9445-1152476747_thumb.jpg

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Znam da je već bilo govora o gumama, ali pitati ću ponovo.

Koje gume su se pokazale najboljima za Kawasaki ER-5?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!